Restaurant Bistro Seray

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bistro Seray

Renbrandt .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten in dit prettige sfeervolle restaurant. Zelfs onze kieskeurige pubers hebben lekker gegeten. De bediening is zeer vriendelijk en attent!
Bruno H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Afgelopen Zaterdag heerlijk gegeten bij Seray, De gerechtjes waren heerlijk en zeer subtiel van smaak .We hadden de tafel van Ray waardoor we sowieso nog een keer terug moeten voor de tafel van Elly .... waarna dat ook zeker niet de laatste keer zal zijn .

Kann wel zeggen dat dit het beste is wat Hillegom te bieden heeft qua retaurant!
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij zijn gisteravond uit eten geweest bij Seray. Dit was een avond om nooit te vergeten. In een gezellige ambiance hebben wij genoten van een gevarieerde en vooral heerlijk diner. De smaak was voortreffelijk! We proefden de authentieke Indische smaak wat een groot compliment is naar Raymond. Ook het dessert was heerlijk... hou hier een plekje voor over! Wij konden niet kiezen. De bediening was vriendelijk en vlot. Kortom, wij komen zeker nog eens terug!
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zo hoort indisch eten te smaken, net als vroeger thuis. Heerlijke herkenbare smaken. We komen zeker vaker eten. En hebben het aan andere aangeraden
labnoa .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Voor het eerst bij Seray gegeten en wat was het heerlijk. De rijsttafel van Ray was een geweldige kennismaking met de kookkunsten van Ray. De smaak en samenstelling van de verschillende gerechten maakte het tot een gevarieerd en smakelijk geheel. De ontzettende gastvrije ontvangst van eerst de eigenaar/kok en later van de persoonlijke bediening en aandachte maakte het tot een onvergetelijke ervaring. We komen snel terug.
robbiez1000 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het eten is heel erg lekker maar vooral ook weinig.
Een heel klein schaaltje boontjes bij rijsttafel voor 4 personen..
Na we dit gemeld hadden bij de serveerster kwam er een tweede schaaltje en zij beaamde dat het echt te weinig was tot zo ver prima.
Toen de nasi, 1 kommetje voor 4 personen absoluut te weinig voor 4 personen maar dit was volgens de bediening toch echt voldoende.
Dus maar een extra portie besteld en het er maar bij gelaten.
Nogmaals zeer lekker eten maar mede dankzij de hoge prijzen niet
voor herhaling vatbaar.
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk weer genoten van al het goeds dat Seray te bieden heeft. de tafel van 'tante Elly' was heerlijk. Dit gecombineerd met wat extra sateh en goede wijn, fantastisch.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het was al weer een paar maanden geleden dat wij bij Seray zijn wezen eten. Het werd dus weer de hoogste tijd. We wisten dat er naast de Tafel van Tante Elly een nieuwe variant op de kaart zou komen, de Tafel van Ray en die hadden wij nog niet geproefd!! Dus besloten om met z'n 4en te gaan voor deze tafel. Mensen, wanneer jullie ooit de Tafel van Tante Elly geproefd hebben, dan is de Tafel van Ray zeker een aanrader, in een woord verrukkelijk!!! voor ons weer veel nieuwe smaakjes en een feest om het allemaal te proeven. De bediening is gezellig, kortom voor ons is het iedere keer weer een heerlijk avondje uit. Raymond en team bedankt!
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik heb hier zaterdag gegeten met mijn partner, na de vele goede recensies te hebben gelezen.
Wat een sfeervol restaurant met een fijne bediening! Wij hadden op aanraden van de bediening 'de tafel van Ray' uitgekozen. We kregen een ruime variatie van heerlijke gerechtjes op tafel die onze zintuigen deed prikkelen! Super restaurant waar iedereen persoonlijke aandacht krijgt zelfs als het restaurant vol zit. En een hele fijne eigenaar die elke avond een praatje komt maken met zijn gasten. Kortom, een positieve ervaring!
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
1e kerstdag met de kinderen hier gegeten. Het was in 1 woord HEERLIJK. Deze keer gekozen voor de tafel van Ray. Heerlijke voor- en nagerechten bij besteld. Een aanrader, tenminste mijn mening. De tafel van tante Elly is ook voortreffelijk, maar die krijg ik niet op. De tafel van Ray heeft andere gerechten en wordt in 2-en gereserveerd met tussendoor een spoom. Wen hebben een ontzettende leuke avond gehad en komen zeker terug. Team van Seray, heel erg bedankt voor het heerlijke eten en de service. TOP
Nickyj .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Dit is hoe een indonesisch hoort te zijn. Heerlijk eten, goede porties, gewoon super. Restaurant zit altijd goed vol dus wij zorgen dat we tijdig reserveren. Goede service en een super ambiance. Wij blijven hier terug komen!
sharonj89 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
top restaurant, eten wordt vers gemaakt (wij mochten kijkje in de keuken nemen). het restaurant is mooi ingericht. dit keer tafel van ray genomen. erg lekkere rijsttafel met allemaal kleine gerechten. volgende keer ga ik voor de tafel van Elly
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij zij hier met zijn viertjes wezen eten. Wij vinden alle de Indonesische keuken lekker. Wij zijn zo teleurgesteld in dit restaurant. Het stond goed aangeschreven, wij weten helaas niet waarom. Wij hadden de tafel van Tante Elly , de hoeveelheid was karig.volgens ons word het in de magnetron opgewarmd. Tevens de bediening was niet vriendelijk. Al met al een slechte ervaring. Wij gaan volgende keer hier niet meer naar toe.
Dr. Buvani K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Na het bezoek met vrienden aan dit indonesisch restaurant waren mijn gevoelens gemengd. Dat lag allerminst aan het gezelschap. Maar de omgeving, de bediening, het gebodene, het was het net niet. De zaak is modern gestyld , niet sfeervol. Ons gezelschap vormde het enige bezoek; dat droeg ook niet bij aan een warme ambiance. De bediening is vriendelijk maar stijfjes. De jonge dames serveren vormelijk uit .De gerechten zijn smakelijk, o.a. prima sate, en rendang. Aantal gerechtjes - het is een rijsttal - vond ik beperkt, Kleine porties. Goed aan de prijs voor het gebodene. Totale ervaring: redelijk. Niet top.
Koster74 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Gekozen voor de indische rijsttafel. Gevarieerd aanbod van kleine gerechtjes. Vooral de gado gado vonden wij erg lekker. Het stoofvlees was nog wat hard. De hete kip was voor mij te heet, die heb ik laten liggen. Moderne inrichting, sprak ons wel aan.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een niet al te grote zaak aan de rand van het centrum met voldoende gratis parkeergelegenheid binnen 200 meter.
Decor binnen oogt leuk maar een tegelvloer, wanden zonder zachte decoratie en een vrij hoog plafond zorgt ervoor dat het enorm lawaaig is. Als de zaak vol zit moet je echt over tafel leunen om elkaar te kunnen verstaan.

Lekker Lindeboom op de tap en prima service van 2 vrij jonge meiden.

Eten zelf... tja.. na de recensies hier had ik net iets meer verwacht. Ten eerste is alles wat we geserveerd kregen pittig. Volgens mij hoort niet alles pittig te zijn en bovendien was het voor de kinderen ook niet zo prettig.
Verder waren de porties wel heel erg zuinig. Ik heb extra bami bij besteld voor mijn zoon die na zijn 2 gangen menu echt zat te rammelen.

Prima sateh, zeker de kambing was erg goed.

Qua eten ontstijgt de rest niet de betere toko's van de regio. Wat je wel krijgt is een mooi decor en goede service.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Vanavond weer eens gegeten bij Seray. De keuze is gevallen op de tafel van Tante Elly.
Dit is een uitgebreide Indische rijsttafel met tien heerlijke gerechten. Een lekker biertje en een wijntje maakte de avond compleet. Op zaterdag en zondag is reserveren wel gewenst want anders zit het vol en kun je niet genieten van de Indische specialiteiten.
marton2 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heb vandaag voor het eerst gegeten bij Serray. Prettige ontvangst. Heerlijk voorgerecht. Sate Ajam en loempia's. Hoofd gerecht Gelakte eendenborst in Hoisinsaus. Alles smaakte geweldig. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Olga O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Gelukkig hadden we samen 3 voorgerechten genomen, want beide hoofdgerechten waren niet lekker. Smakeloos en ik had het idee dat je het met de ketjapsaus goed moest maken, maar dat lukte ook niet. Gado, Gado ook niet goed. Gewoon wat gekookte groenten, met een druppel pindasaus. Ik heb zelf een Indische moeder, dus heb er wel verstand van.
Hier komen we niet meer terug.
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Zoals gewoonlijk weer genoten van de heerlijke gerechten die ons werden voorgeschoteld. Het is een feestje, alle smaakpapillen worden wakker. Service correct en vriendelijk, ambiance prima. Een aanwinst voor de Bollenstreek.