Restaurant Bistro Deux

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het ziet wat simpel uit aan de buitenkant maar zodra je binnenstapt slaat de gezelligheid om je heen. Vriendelijke en correcte bediening die snappen wat gastvrijheid betekent. Het eten overtreft de verwachting, ons verrassingsmenu zat goed in elkaar. Voor mij iets teveel koriander in de soep en de saus bij de ossenhaas was wat overweldigend, noem het minuscule verbeterpunten. Een aanrader voor iedereen, zowel voor kwalitatief eten als voor echte gastvrijheid.
AGirbes .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Dit is een heel erg gezellige Bistro onder leiding van Tanja & Marco. De vaste clientele doet je al wel vermoeden dat het met alle aspecten van een Bistro uitstekend geregeld is. Goed eten, gezellige atmosphère en altijd vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend met een voldoende variatie van de menukaart. Kortom een aanrader.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Gewoon een vrijdagavond en geen zin om te koken, dus met een ander stel gezellig een hapje gaan eten bij Bistro Deux. Leuke ongecompliceerd eethuisje waar je ongedwongen een goed glas kan drinken en een heerlijk hapje kan eten. Bestel gewoon hun 3 gangen keuze menu en dan heb je voor een leuke prijs een prima maaltijd. In mijn geval, de kroketjes van hert met piccalillymayonaise. Daarna de varkenshaas met roquefort saus. Mijn vrouw en zus aan het stoofpotje van sukade en runderlende. Wat groentetjes en frietjes erbij. Als afsluiting het dessert van de chef. Alles lekker. Hartelijke bedieningen. Voor een leuke prijs een heerlijke avond gehad!
Jaap1 W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Afgelopen zaterdag met drie personen gegeten bij Bistro ‘Deux’ in Heemstede.
Een knusse, gezellige bistro met een vriendelijke, attente bediening.
De menukaart bestond uit een deel met ‘klassiekers’ en een wisselend gedeelte met seizoensgerechten.
Wij hadden gekozen voor een uiensoepje vooraf. Als hoofdgerecht een varkenshaas met brie en serranoham en een saus van rode port. Alle gerechten waren uitstekend bereid en goed van smaak. Het groentegarnituur bij de varkenshaas zou overigens wel iets uitgebreider kunnen.
De huiswijn, een Spaanse Garnacha/Tempranillo, was fris, fruitig en toegankelijk.
Tot slot hadden wij onze keuze laten vallen op een grandioos dessert: Bitterkoekjesijs overgoten met amaretto. Een prima keuze en een goede afsluiting van een heerlijke avond bij deze bistro.
Thomasvanderhuis .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Zondag heerlijk gegeten bij dit gezellig restaurantje
spareribs en lamsrack waren echt heerlijk
een aarader in Heemstede
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Goede prijs/kwaliteit verhouding, fijne sfeer en een gezellige ambiance!
Zowel met als zonder kinderen.
Hier gaan we absoluut vaker naar toe!
Haveman .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
We hebben vanavond genoten van een sfeervolle avond in bistro Les Deux a.d. Binnenweg in Heemstede. Mijn carpaccio en spareribs waren voortreffelijk, de tafelgenoten hadden saté en visgerechten, maar waren ook vol lof. Het dessert, bitterkoekjesijs, echt heerlijk. En dat alles tegen een redelijke prijs. Niet onbelangrijk is ook, dat het gratis parkeren is, dat er een vlotte en vriendelijke bediening is, een open keuken met zicht op de kok, mooie brandende kaarsen op tafel en zicht op straat, kortom een bistro zoals een bistro hoort te zijn.
Doemijmaaritalie .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Een leuk restaurantje in het centrum van Heemstede, waar het goed eten is. Gevarieerde kaart met zelfs o.a. een 5gangen verrassingsmenu en alles zeer redelijk geprijsd. Wij hebben hier elke keer heerlijk gegeten. Deze keer de saté en een maaltijdsalade zeer rijkelijk gevuld met zalm, paling rivierkreeftjes en een lekkere frisse dressing. De vorige keren werden we ook niet teleurgesteld.
Vriendelijke en accurate bediening.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Vanavond hier gegeten. Vriendelijke ontvangst.
Warm gezellig ingericht.
Tournedos en Varkenshaas van goede kwaliteit.
Lekkere wijnen.
Simpel lekker eten voor een goede prijs.
We komen hier zeker terug door de fijne sfeer