Restaurant Bistro De Kluiver

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Valet parking
Bart-René T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Een recensie naar aanleiding van één bezoek is natuurlijk tricky. Je weet natuurlijk nooit of je ze op een slechte dag treft. Toch kan me niet voorstellen dat ze op een andere dag beter waren geweest. Een goede maaltijd valt wat mij betreft bij de juiste verhouding tussen prijs en kwaliteit. Bij Bistro De Kluiver doen qua prijzen net alsof ze een sterrenrestaurant zijn - 17,50 euro voor een handvol gefrituurde gamba's en een bak met friet. De friet was lekker maar bij de gamba's spoot het frituurvet uit de het krokante laagje bij de eerste hap. De bediening liep hun laatste tandvlees en had duidelijk zelf zin in vakantie. Mijn vrouw had varkensribbetjes die ze lekker vond. Zonder voor- of nagerecht met drie drankjes meer dan 40 euro aftikken vind ik absurd.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Restaurant is mooi gelegen aan de jachthaven van Breskens. Voornamelijk vis-georiënteerde kaart maar ook genoeg keuze voor de vleesliefhebber. Genoten van een heerlijke vissoep vooraf, royaal gevuld en een zeer diepe krachtige smaak (volgende keer wordt dit of de bouillabaisse het hoofdgerecht!). Als hoofdgerechten o.a. de ribeye en de tong, beiden prima bereidt en heerlijke frieten als garnituur. De bediening was deze keer wat rommelig, het personeel leek er niet helemaal met het hoofd bij, maar een bezoek is zeker voor herhaling vatbaar!
Majolijn M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Gezellig kleine bistro, behoort tot een van de drie restaurants aan de jachthaven. Leuke sfeer, ongedwongen. Prima bediening met een persoonlijke touch.
Heerlijke fruits de mer gegeten, een feestje! Huisgemaakte mayonaise erbij. Echtgenoot had een voorgerecht van gefrituurde tongfilets, niet bijzonder wel lekkker. Hoofdgerecht een geweldige ribeye, mooi geroosterd, prima frietjes en geroosterde groenten. Prijs kwaliteit verhouding was oke! Geen plek meer voor een toetje, alleen cappucino.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
vooraf appetizer brood met lekkere garnaaltjes, oesters Gillardeau heerlijk. Ingredi?nten vissoep prima, alleen de rode bouillon smaakte Niet naar vis, waarom is een raadsel...moet toch kunnen , twee middelgroet zeetongen goed maar wel veel geld (37 euro), het nagerecht Scroppino heerlijk; een aanrader, afin was leuke avond met mooi uitzicht over de Schelde,