Restaurant Bista Lago

Wielenlaan 19 8526 GE Boornzwaag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Bista Lago

Geweldige plek om kennis te maken met de warme en vrolijke invloed van de Cariben. Aan de jachthaven, aan het water waar altijd van alles te zien en te doen is. Een prachtig terras aan het water maar ook binnen geniet je van een warme ambiance. Alles in Caribische stijl met palmbomen, vrolijke kleuren en loungebanken. Laat alles even achter je en geniet van heerlijke gerechten met een Caribisch snufje. Herkenbare gerechten met een vrolijke twist!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bista Lago

t/m eind Oktober:
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00 uur geopend.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bista Lago

C V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was heerlijk, bediening was erg vriendelijk, locatie erg mooi aan water, kortom een aanrader , en voor ons een zeer zekere terugkomst hiernaar toe. TOP!
C V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, sfeer was erg gezellig, bediening was zeer vriendelijk , mooie locatie aan het water, Wij hebben via de AH restaurant actie bij dit restaurant gegeten. Zeker aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Boosterheert .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuk sfeervol restaurant in jachthaven aan doorgaand water. Prima buiten zit mogelijkheid tussen sfeervol gekleurde kussens.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben lekker gegeten . Heerlijk buiten aan het water . De bediening was netjes en snel . Alles zag keurig en netjes uit
Geartsje .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We waren op goede recensies afgegaan, nadat ons lievelingsrestaurant in Grou eerlijk vertelde dat er matinee in de bierhal daarnaast was........De omgeving was rommelig, ongezellig en tochterig,de tafeltjes kaal en ook geen place-mat tijdens het eten. De bediening was jong en spontaan, maar op vragen geen voldoende antwoord. 1 menu zoutarm gevraagd, maar daar is geen rekening mee gehouden. Moest speciaal vragen om patat zonder zout.
De schnitzel was origineel, maar erg zout!! Onze tafelgenoot heeft genoten van zijn levensgrote vis??, maar deze onbekende vis is er later op de avond in zijn geheel weer uitgekomen!! Ikzelf,zoutarm gewend, heb minstens anderhalve liter water moeten drinken on enigszins weer van mijn dorst af te komen. Ook tafelgenoot met hamburger had hier last van!! Rekening viel tegen!!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Vriendelijke bediening. Voortreffelijk gegeten. Gezellige locatie aan het water. Kortom: Voor herhaling vatbaar
Wij hebben via de AH restaurant actie bij dit restaurant gegeten.
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, komen we zeker nog een keer! Leuke ontvangst en mooi uitzicht op water. De huiswijn was lekker en de vis erg groot. Prima kwaliteit/ prijsverhouding.
Branda K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Het uitzicht op het water is prachtig. Een aanrader!
M vr gr Geert en Branda uit Leeuwarden
Hillie N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prachtige plek aan het water. Je kan buiten zowel in de zon als in de schaduw zitten. Eten was heerlijk. Personeel heel hartelijk en de sfeer gemoedelijk.
Willem Jan S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
In het algemeen een goede indruk, alleen jammer dat er maar een visgerecht was.
De vegetarische soep was voor verbetering vatbaar er zat amper groente in.
Tine D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
het eten was in een woord voortreffelijk en het is een unieke locatie om te eten. Heb hier mijn verjaardag etentje gehad met man en tweelingzus met man. Had geen betere locatie kunnen kiezen. Wij als Brabanders houden van bourgondisch eten, nou hier in Friesland kwamen we dus ook op een goede plaats terecht.
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk op het terras genoten van een voortreffelijke soep met broodgarnituur.
Zelfs voor een glutenvrije salade werd gezorgd.
Vriendelijke bediening.
Dus voor herhaling vatbaar.
A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Mooi locatie en vriendelijk personeel. We waren er om 17.45 uur, een tijd dat het nog erg rustig was in het restaurant. Het personeel had de tijd voor ons. Het was prachtig weer, dat werkt ook mee aan een heerlijke ambiance. We zaten buiten met uitzicht op het water met allerlei langsvarende boten.
a N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De soep was erg saai, de hamburger vreselijk zout. De presentatie was prima, zo ook het concept van de 2 soorten soep met brood en diverse smeersels
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zeer leuke omgeving aan het water en gezellig ingericht.
Eten prima, alleen onze keuze wbt hoofdgerecht was niet meer voorradig. ( hadden gereserveerd voor 19.00 uur)
Komen zeker nog een keer terug.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Na een leuke dag weg te zijn geweest. Prettige sfeer en leuke eigenaar die ook serveert. Komen zeker weer terug.
Fam. L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Restaurant locatie is moeilijk bereikbaar voor mensen met een lichamelijke beperking, er moet heel in de verte bij een sanitair gebouw geparkeerd worden. Daarna nog een wandeling langs woningen en een jachthaven. Weinig vrije parkeerplaatsen bovendien. Ontvangst is vriendelijk doch wat bedeesd. Het eten is ongewoon zout, zowel de friet als de biefstuk. Keuze uit 2 soepen en er was voldoende stokbrood met 3 smeerseltjes voor handen. Mooie locatie en sfeervol ingericht. Sorbet met lekker veel fruit en 2 bollen sorbetijs en een toef slagroom. Niet verkeerd voor een actie zoals de AH restaurant actie.
Tony L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Na een leuke wandeling uit Joure met hun pontje binnengekomen. Eerste indruk was leuk maar een beetje simpel. Ik heb Steak & Gamba's besteld dat was prima zeker ook de frietjes die erbij waren. Mijn vriendin had een mossel-pannetje. Die had erg weinig smaak en de helft van de mosselen was dicht. Geen toetje genomen.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, mooie locatie. Duurde wel wat lang voordat we onze gerechten kregen. Goed concept met vast voorgerecht (soep/stokbrood).
Tjisse T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Van de muziek keuze moet je houden ,maar verder heel relaxt s,feertje bij het water in de jachthaven .fijne locatie .menukaart uitgebreid en voor elk wat wils.