Restaurant Bista Lago

Wielenlaan 19 8526 GE Boornzwaag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Bista Lago

Geweldige plek om kennis te maken met de warme en vrolijke invloed van de Cariben. Aan de jachthaven, aan het water waar altijd van alles te zien en te doen is. Een prachtig terras aan het water maar ook binnen geniet je van een warme ambiance. Alles in Caribische stijl met palmbomen, vrolijke kleuren en loungebanken. Laat alles even achter je en geniet van heerlijke gerechten met een Caribisch snufje. Herkenbare gerechten met een vrolijke twist!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bista Lago

Vrijdag 16.00 - 24.00 uur
Zaterdag en zondag 11.00 - 24.00 uur

• Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Riaber .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wat een uitzonderlijkmooie plek in de avondzon! Ontzettend vriendelijk personeel!
We hebben genoten en heerlijk gegeten en lekker wijn erbij.
Wat wil een mens nog meer...?
Elisabeth H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima gegeten, verrassende menu kaart, top bediening, snel en zeer vriendelijk/ laagdrempelig! Prachtig uitzicht. Zeker voor herhaling vatbaar!
sjaakhulshof .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Bistro op een zeer mooie locatie, terras gelegen op het westen, waardoor je zolang mogelijk kunt genieten van het avondzonnetje en het mooie uitzicht vanuit dit terras op de haven en vaarroute. ETen was lekker, bediening uiterst vriendelijk. Wat wil je nog meer!
sjaakhulshof .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Op een fantastische locatie , lekker in het avondzonnetje , genieten van het mooie uitzicht op de jachthaven en het komen en gaan van zeilboten, jachten en sloepen. De bediening is uiterst vriendelijk. We hebben gebruik gemaakt van het AH-arrangement. Een heerlijk mosterdsoepje en selfservice bij de "stokbrood-bar" met smeersels. We konden kiezen uit voldoende heerlijk hoofdgerechten, die smakelijk bereid waren. Al met al een uitstekende bistro op een bijzonder mooie locatie wat garant staat voor een gezellig avondje "uit eten".
yurdou .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellig restaurant met zonovergoten terras aan het water. Caribische muziek en inrichting van de ruimte zorgde voor een heel vrolijke setting. Eten smaakte voortreffelijk. Het was super druk (goed teken), maar 2 personen in de bediening is te weinig personeel. Je kreeg wienig aandacht en moest lang wachten.
Ton en Mirjam de Vries D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Uitstekend! Top drukte!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Na een super leuk menu vorig jaar wat helemaal aansloot bij het thema caribian dit jaar terug gekeerd voor een diner en overnachting in de haven. Helaas. Nieuwe eigenaar? Menukaart heeft niets meer te maken met de sfeer in het restaurant. Misschien hadden wij de een verkeerde avond gekozen?
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Aan het einde van het wtersportseizoen in de haven overnacht en zeer gastvrij ontvangen bij Bista Lago. Mooi voorgerecht van Gamba's met een verrassing van buikspek. Lekker flesje Amstel Bright er bij. Het hoofdgerecht van eend was exceptioneel. Gevolgd door prima desserts. De atmosfeer nodigt uit om wat salsa pasjes te oefenen, maar waarschijnlijk zijn wij toch te verlegen.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We bleven een nachtje met onze boot in de jachthaven de Woudfennen liggen en reserveerden een tafeltje in Bista Lago voor het avondeten. We waren aangenaam verrast. Het restaurant ziet er echt leuk uit, met een fijn terras met uitzicht over het water en de jachthaven. De bediening is top, zeer vriendelijk, accuraat en professioneel. En het eten is er uitstekend. Echt een aanrader. Trouwens, de jachthaven is ook prima.
Zonneveldvan .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Via een gouden tip zijn we bij dit iets afgelegen restaurant beland. We zijn hartelijk ontvangen en hebben lekker buiten kunnen zitten op het ruime terras aan het water.
Bediening was vriendelijk en correct, het eten heerlijk: vers, mooie presentatie en hier en daar een originele twist. We hebben met z'n tweeën een hoofdgerecht en drie voorgerechten gedeeld, waardoor we een redelijke indruk hebben gekregen van het aanbod: alles was prima! Wij komen terug!
Ada S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Hebben meerdere keren heerlijk gegeten,zowel lunch diner.Prima verzorgd verse producten,uiterst vriendelijke bediening . Geweldig terras,waar het ook goed toeven is met wat minder weer,dankzij uitstekende terras verwarming. Kortom een aanrader.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Wij hebben 2 x bij Bista Lago over heerlijk gegeten, kaart is uitgebreid en er staan hele aparte gerechten op. Personeel is zeer vriendelijk en het ziet er bijzonder gezellig uit. Binnen zoals ook buiten is de sfeer echt caribisch. wij gaan zeker nog een keer terug echt een aanrader.
Nynkebr .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Restaurant Bista Lago is een plek waar je heerlijk kunt eten. Prima kaart met overzichtelijke keuze.
Goede bediening en zeer kindvriendelijk.
Uitstekend terras, waar je heerlijk kunt loungen.
Absoluut een aanrader!
Gerben D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
paar keer gegeten bij Bista Lago, waarvan 1x met de kleinkinderen.
erg gezellig en de service naar de kinderen was perfect