Restaurant Bista Lago

Wielenlaan 19 8526 GE Boornzwaag Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Bista Lago

Geweldige plek om kennis te maken met de warme en vrolijke invloed van de Cariben. Aan de jachthaven, aan het water waar altijd van alles te zien en te doen is. Een prachtig terras aan het water maar ook binnen geniet je van een warme ambiance. Alles in Caribische stijl met palmbomen, vrolijke kleuren en loungebanken. Laat alles even achter je en geniet van heerlijke gerechten met een Caribisch snufje. Herkenbare gerechten met een vrolijke twist!

Meer informatie over restaurant Restaurant Bista Lago

Juli & Augustus: Iedere dag vanaf 10:00 uur geopend
September: Donderdag, Vrijdag, Zaterdag & Zondag vanaf 11:00 uur geopend
Oktober: Zaterdag & Zondag vanaf 16:00 uur geopend

Hillie N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Willem Jan S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
In het algemeen een goede indruk, alleen jammer dat er maar een visgerecht was.
De vegetarische soep was voor verbetering vatbaar er zat amper groente in.
Tine D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
het eten was in een woord voortreffelijk en het is een unieke locatie om te eten. Heb hier mijn verjaardag etentje gehad met man en tweelingzus met man. Had geen betere locatie kunnen kiezen. Wij als Brabanders houden van bourgondisch eten, nou hier in Friesland kwamen we dus ook op een goede plaats terecht.
A.M. V.
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk op het terras genoten van een voortreffelijke soep met broodgarnituur.
Zelfs voor een glutenvrije salade werd gezorgd.
Vriendelijke bediening.
Dus voor herhaling vatbaar.
a N.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zeer leuke omgeving aan het water en gezellig ingericht.
Eten prima, alleen onze keuze wbt hoofdgerecht was niet meer voorradig. ( hadden gereserveerd voor 19.00 uur)
Komen zeker nog een keer terug.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Na een leuke dag weg te zijn geweest. Prettige sfeer en leuke eigenaar die ook serveert. Komen zeker weer terug.
Fam. L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Restaurant locatie is moeilijk bereikbaar voor mensen met een lichamelijke beperking, er moet heel in de verte bij een sanitair gebouw geparkeerd worden. Daarna nog een wandeling langs woningen en een jachthaven. Weinig vrije parkeerplaatsen bovendien. Ontvangst is vriendelijk doch wat bedeesd. Het eten is ongewoon zout, zowel de friet als de biefstuk. Keuze uit 2 soepen en er was voldoende stokbrood met 3 smeerseltjes voor handen. Mooie locatie en sfeervol ingericht. Sorbet met lekker veel fruit en 2 bollen sorbetijs en een toef slagroom. Niet verkeerd voor een actie zoals de AH restaurant actie.
Tony L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Na een leuke wandeling uit Joure met hun pontje binnengekomen. Eerste indruk was leuk maar een beetje simpel. Ik heb Steak & Gamba's besteld dat was prima zeker ook de frietjes die erbij waren. Mijn vriendin had een mossel-pannetje. Die had erg weinig smaak en de helft van de mosselen was dicht. Geen toetje genomen.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, mooie locatie. Duurde wel wat lang voordat we onze gerechten kregen. Goed concept met vast voorgerecht (soep/stokbrood).
Tjisse T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Van de muziek keuze moet je houden ,maar verder heel relaxt s,feertje bij het water in de jachthaven .fijne locatie .menukaart uitgebreid en voor elk wat wils.
Rivella25 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben op 2 juli een gezellige avond gehad in Restaurant Bista Lago.
Het voorgerecht keuze uit 2 soorten soep. Met stokbrood. Soep was goed echter niet meer zo warm, lauw! Hoofdgerecht, patat niet knapperig, enigszins slap, vlees goed , groeten heel gewoon niets bijzonders. Nagerecht zag er netjes uit en was lekker.
Bediening vrolijk en attent.
Riaber .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wat een uitzonderlijkmooie plek in de avondzon! Ontzettend vriendelijk personeel!
We hebben genoten en heerlijk gegeten en lekker wijn erbij.
Wat wil een mens nog meer...?
Elisabeth H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima gegeten, verrassende menu kaart, top bediening, snel en zeer vriendelijk/ laagdrempelig! Prachtig uitzicht. Zeker voor herhaling vatbaar!
sjaakhulshof .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Bistro op een zeer mooie locatie, terras gelegen op het westen, waardoor je zolang mogelijk kunt genieten van het avondzonnetje en het mooie uitzicht vanuit dit terras op de haven en vaarroute. ETen was lekker, bediening uiterst vriendelijk. Wat wil je nog meer!
sjaakhulshof .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Op een fantastische locatie , lekker in het avondzonnetje , genieten van het mooie uitzicht op de jachthaven en het komen en gaan van zeilboten, jachten en sloepen. De bediening is uiterst vriendelijk. We hebben gebruik gemaakt van het AH-arrangement. Een heerlijk mosterdsoepje en selfservice bij de "stokbrood-bar" met smeersels. We konden kiezen uit voldoende heerlijk hoofdgerechten, die smakelijk bereid waren. Al met al een uitstekende bistro op een bijzonder mooie locatie wat garant staat voor een gezellig avondje "uit eten".
yurdou .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellig restaurant met zonovergoten terras aan het water. Caribische muziek en inrichting van de ruimte zorgde voor een heel vrolijke setting. Eten smaakte voortreffelijk. Het was super druk (goed teken), maar 2 personen in de bediening is te weinig personeel. Je kreeg wienig aandacht en moest lang wachten.
Ton en Mirjam de Vries D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Uitstekend! Top drukte!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Na een super leuk menu vorig jaar wat helemaal aansloot bij het thema caribian dit jaar terug gekeerd voor een diner en overnachting in de haven. Helaas. Nieuwe eigenaar? Menukaart heeft niets meer te maken met de sfeer in het restaurant. Misschien hadden wij de een verkeerde avond gekozen?