Restaurant Binnen Breda

Vrijdag t/m Zondag vanaf 12:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Binnen Breda

M. D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
In de brasserie bleek geen plaats meer en daarom werden we allervriendelijkst doorgestuurd naar de derde verdieping. Dat bleek een andere kaart te hebben. Na intern overleg, waarvoor men de tweede verdieping moest raadplegen, konden we alsnog bestellen van de brasserie-kaart. Die bleek een uitbreiding te zijn van de restaurant-kaart.
Deze zaak heeft veel pretentie, maar maakt het niet waar. De bediening is vriendelijk, maar overigens volstrekt incompetent. Het hoofdgerecht 'mousse van zoete aardappel' wordt met veel bombarie gepresenteerd, maar is niets anders dan dat: 'zoete aardappelpuree'. De kalfsentrecote werd zonder vragen of uitleg rose geserveerd. Bestek van het voorgerecht bleef liggen bij opdiening van het hoofdgerecht en met de jus werd geknoeid.
Het restaurant heeft een mooie locatie, maar het verdient aanbeveling om de verdeling over 3 verdiepingen brasserie-keuken-restaurant veel duidelijker als concept neer te zetten, of beter, om pretenties te laten varen en een goede, eenvoudige kaart te presenteren op brasserie-niveau. De prijs kan dan een stukje zakken, want die is te hoog voor het gebodene.
Theo J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Helaas was het vlees in mijn bestelling gedeeltelijk niet goed doorbakken. Verder smakelijke gerechten, vriendelijke bediening en goede ambiance.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Voorgerecht heel zuinig bordje (inverhouding met de prijs) en vreemde smaakcombiatie
Hoofdgerecht vis, v tamelijk smakeloos, erg weinig, groenten te hard
Dessert was heerlijk!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lange tijd geleden dat we hier hadden gegeten. Opnieuw uitgevonden! Goede prijs kwaliteit en top inrichting. Geen kleine porties maar ruim voldoende.
Echt goed dus.
Ben trouwens niet zo van de recensies, maar deze doe ik graag omdat de avond top was.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goede prijs/kwaliteit verhouding
jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zeer gemiddeld. Kwaliteit was zeker niet in verhouding met de prijs. Vlees was niet echt mals en de vegetarische risotto was een soort prut. Jammer want afgelopen zomer buiten heerlijk gegeten. Verder heel aardig personeel en prachtig restaurant.
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super lekker gegeten.
Wijn/ spijs combinatie in orde.
Prijs/ kwaliteit in orde.
Bediening vlot maar spontaan
Jard A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
prima restaurant. Vraag bij binnenkomst of je boven mag zitten. De brasserie is van ander niveau. Ook leuk om te borrelen, maar niet om te dineren. Boven is het uitstekend qua sfeer. Gerechten verfijnd, heerlijk smaakje. De advocado in de groene-ijstaart-sorbet (nagerecht) is echt misplaatst. Jammer. Verder prima!
Mike D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Mijn potentiële klant was sceptisch toen hij hoorde dat ik hier had gereserveerd. Na afloop was en is hij zeer lovend, niet alleen hij ook ik. De eigenaar heeft namelijk flink aan de weg getimmerd.
Zakelijk echt een aanrader om te gaan eten. Ik eet veel buiten de deur in Breda. Binnen Breda hoort kwalitatief bij de betere restaurants in de stad en omstreken. Wij hebben ons door de kok laten verrassen met het menu. Dat heeft hij ook in positieve zin gedaan. De bediening heeft voor de extra dimensie (beleving) gezorgd.
Binnen Breda is een aanbeveling om de zakelijke relatie mee naar toe te nemen!
Marissa V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Erg lekker gegeten. beneden was vol maar boven was het ook een goede sfeer. de glazen vloer vond ik persoonlijk wat eng.
Kate N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gister(zaterdag) hebben we hier heerlijk gegeten. Al een lange tijd niet zo tevreden geweest over een restaurant. We waren wel erg vroeg, dus we waren bijna alleen. Maar toch was het heel prettig, de sfeer was gezellig. Een hele lieve professionele jongedame heeft ons geholpen! Ik heb niet vaak zo vriendelijke bediening meegemaakt. We komen zeker nog een keer terug!
Ludo.regina V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten en bediening prima. Hadden een plekje ergens waar je eigenlijk geen tafeltje meer neer moeten zetten. Ha waarschijnlijk te maken met de iens-actie van 50%. Snappen we dat ze daar de minste plekjes voor reserveren.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
2 uur zitten wachten op het hoofdgerecht........!! Oei!! Nog geen stokbroodje of glaasje van het huis!! Uiteindelijk met lege maag vetrokken!!! Nog nooit zoiets meegemaakt!?
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De service en vriendelijkheid van het personeel waren erg goed. We hadden gereserveerd via internet met een aanbieding. Ondanks dat de aanbieding achteraf eigenlijk niet bleek te kloppen, werd hier geen enkel punt van gemaakt en werd het gewoon verrekend. Eten was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Co V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Afgelopen zondag met vijfen hier gegeten. Keuzemenu van de chef, 39 euro pp
Voorgerecht: fantasieloos gebakken scampies met een soort suikerspin van doperten en een komkommer-gelie. Geen smaak.
Hoofdgerecht, echt taaie kalfsbiefstuk, laffe pastinaak , aardappel puree en twee halve tomaatjes. Heb nog kramp aan mijn kaken van het kauwen.
De bediening vraagt tijdens het eten of het smaakt, ik zeg eerlijk dat het een echt taai stuk vlees is. Er wordt niet op gereageerd. De helft van de steak blijft bij eenieder bij het afruimen liggen. Ik geef weer aan dat het vlees echt te taai is. De bediening reageert weer niet.
Het nagerecht is ok.
Vlak voor het afrekenen wordt weer gevraagd hoe het was.ik leg opnieuw uit dat het telerstellend was. "Dan had u het terug moeten sturen" is de reactie. ik zucht .
Hier nooit meer....
Gideon B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goed gegeten, bijzonder aardige medewerkers, goede toelichting bij de gerechten. Mooi bijpassend wijnarrangement. Naar waarde was eten prima helaas was de wijn behoorlijk aan de prijs. Zal er zeker nog eens gaan eten.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was smakelijk. Creatieve gerechten en vlot op tafel. De bediening bestond uit een ervaren en een nog net nieuwe kracht. Ze waren vriendelijk en deden hun best. Een verbeterpunt vind ik het wijnarrangement. Hoewel best in voor iets anders vond ik een rode Nero d"Avola uit Sicilie niet zo goed passen bij een aspergegerecht. Het leek een beetje of men "one size fits all" toepaste met de wijn, want op andere tafels werden bij andere gerechten dezelfde wijnen als bij ons arrangement geserveerd.
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Op 28 december naar dit restaurant, gekozen voor Binnen, vanwege het feit dat we al een tijdje een Nationale Diner Cheque hadden liggen. Toen we aankwamen, vertelde de ober al dat het restaurant vol was, maar dat we wel in de brasserie beneden plaats konden nemen, met een andere kaart. Toen we eenmaal zaten, en de kaart kregen, gaf de ober aan dat er meerdere gerechten niet meer waren. Ook toen we nachos vooraf wilden bestellen, waren deze ook al 'op'. We hebben uiteindelijk toch een keuze gemaakt, de voorgerechten waren super. Het hoofdgerecht dat ik had (pasta) was veel te gaar en slap. Het toetje was wel lekker. Daarna wilden we betalen met de dinercheque, gaven ze aan dat deze niet meer geldig was. Heel vreemd dat zo'n bon maar een houdbaarheid van 2 jaar heeft. Hieraan kan het personeel natuurlijk niet zoveel doen, maar het was wel opeenstapeling van zaken die niet goed liepen. Al deed de ober erg zijn best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en kregen we nog advies om een mail te sturen naar de dinercheque. Al met al is het etentje bij Binnen ons niet echt meegevallen.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ik had de chefschoice. Barbara de hoenderlende en rode poon. Ik had iets met gamba's en inktvis smaakte heerlijk. Er hadden haast omdat we binnen 1.5 bij de film moesten zijn. Ober werkte fantastisch mee door toetje meteen na hoofdgerecht te serveren. Porties waren ook goed vullend. Vaak in goeie restaurants zijn ze wat klein. Ik hoefde maar te wenken en de rekening was er al. Erg goeie tent! Toetje ook erg smakelijk!
Hetty L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Mijn tafelgenoot had heerlijk eten.
Mijn vissoep was schandelijk zonder vis. Zelfs na een herkansing meer aardappel dan vis.
Geen 19.50 waard. Hooguit 5 euro als voorgerecht. Erg jammer. Heb betere ervaring gehad bij BinnenBreda.