Restaurant bij Roos

Plenkertstraat 11 6301 GK Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Toren van Annique, een selectie van voorgerechten
      Toren van Annique, een selectie van voorgerechten
  • Hoofdgerechten
    • Meatlovers Special, huisgemaakte spare ribs & hoenderfilet
      Fish&Farm, hoenderfilet & zalmfilet en papillotte
      Fishlovers duo, zalmfilet en papillotte & hele sliptongetjes
  • Nagerecht
      Grand dessert, een selectie van desserts
      Grand dessert, een selectie van desserts

Over het restaurant Restaurant bij Roos

Sharing plates bij Bij Roos

Bij Roos voel je je meer dan welkom. Hier kom je binnen in de huiskamer van Roos en word je overgoten met de liefdevolle service van de bediening. Alsof het je familie is. Kom in de wintermaanden heerlijk binnen zitten bij de haard of neem een plekje op het zonnige terras. Wat je hier kunt eten? Genoeg! Je kunt kiezen uit heerlijke surf en turf of 'meatlovers' sharing-plates die met veel passie en liefde door de chef zijn samengesteld. Deel het met je vrienden en geniet van een fijne avond.

Promoties kunnen niet in combinatie worden gebruikt met cadeaukaarten.

Meer informatie over restaurant Restaurant bij Roos

AH menu gehad
Wij kozen sharingmenu
Toren van Annique
Fishlovers duo
met extra gang rozen en Citroën spoom
Met bijbehorende wijn per gang
Gewoon goed verzorgd
Ruim voldoende en zeker voor herhaling vatbaar
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Een erg leuk restaurant met een gezellige sfeer. We aten beef Wellington in een woord fantastisch. Er werd verteld dat ze hiermee de beste van Limburg zijn geworden maar deze was hemels. Personeel ook erg behulpzaam en ongedwongen met tijd voor de klant. Dus voor mij en mijn partner geen 5 maar 6 sterren
Francis S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Ziet er gezellig uit, alleen zou ik echte bloemen neerzetten en de ramen lappen. Je kon zien waar de kerststerren op het raam hebben gezeten. Het personeel was zeer vriendelijk en deden hun best voor ons. Al met al een gezellige avond!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Om 19.00 uur gereserveerd. We waren er om 18.50 uur en ons werd meteen verteld dat we geen kaart kregen omdat het te druk was in de keuken. De zaak zat echter niet eens vol. Om 19.15 de kaart, standaard menu gekozen. om 20.00 uur kwamen ze eindelijk het bij het aangeven van de kaart gevraagde broodje brengen. Rond 20.15 u. het voorgerecht de toren van roos. carpacio, mozerella salade en enkele warme gamba's. Dat hoeft echt niet zolang te duren, smaakte wel. Uiteindelijk tegen 21.00 uur het hoofdgerecht. Beef wellington, jammer genoeg te droog. fantasie loze garnituur van uien, champignons en wortel. Gemaand tot spoed voor het dessert omdat we nog een afspraak hadden. Jammer genoeg een verzameling van ingekochte hapjes. De bediening viel tegen. Weinig oog voor lege glazen en komen vragen of het smaakt als je alleen een broodje hebt is ook onzinnig. Voor ons de laatste keer.
Lourien H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Bij binnenkomst werden mijn vriend en ik vriendelijk welkom geheten . Het interieur was sfeervol en gezellig.
We zochten een plaatsje achterin, lekker knus. het voorgerecht vond ik verrassend: een toren van pompoensoep,erna tomatensla met mozarelle, zwarte olijven, pesto en sla, als derde carpaccio met kaassnippers.
het was licht en lekker en erg smaakvol.
Het hoofdgerecht bestond uit zalm, hoennderfilet, vissaus, rode saus, gemengde gebakken groente, en frites.
Alles goed klaargemaakt, de zalm ook goed gaar , de groenten hadden mischien wat minder lang gegaard kunnen worden, al met la zeker een 8+ waard !
het nagerecht bestond uit warme appeltaart, slagroom, vanille ijs, chocoladesoesjes gevuld en crème brullée.
Alles leuk opgediend en smullen maar!
Ik wil alles bij elkaar: entourage, bediening en kwaliteit eten een 9 geven.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Heerlijk en rustig kunnen eten , goede uitleg over het menu volgens de AH actie. Enige minpunt was dat we links bij het raam zaten en daar was het best wel koel.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk en verrassend lekker gegeten met de A-H bon.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Gezellig restaurant met uiterst vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten! Goede prijs kwaliteit verhouding, echte aanrader!
John T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Super vriendelijke bediening.
Erg lekker gegeten!
Aanraders de toren van Roos de tournedos en het stoofpotje.
Wij komen zeker terug!!
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Beef wellington van het 3 gangenmenu was op. Erg balen, want het was een leuke prijs en kregen geen ander (goedkoper) gerecht ervoor in de plaats. Toch lekker gegeten en een aperitiv van het huis gekregen omdat het zo lang duurde voor het eten kwam.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten, sharing plates zijn een aanrader en gezellig om met z’n 2en te doen.
Leuke inrichtkng, niet te groot. Vriendelijk personeel
Aanrader!
Eddy M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Zeer verzorgde maaltijd met veel empathie voor onze gluten en lactose intolerant familielid. Topkwaliteit van de, gerechten. Bij roos kan men koken en afkruiden.
Wij gaan zeker nog terug
Niet V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Oprechte aandacht voor de klant. Vriendelijke en vlotte bediening. Interessante menukaart. Lekker eten. Beef Wellington is een aanrader.
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Weer eens de onovertroffen beef wellington gegeten, voortreffelijk geserveerd in het warm ingerichte restaurant. De bediening en beleving van het personeel is top. Je voelt het warme welkom en de bezieling
Cheryl T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
De driegangenmenu genomen en deze is ons zeer goed bevallen, ook het concept van shared dining is leuk verzonnen! Als hoofdgerecht hebben we de Beef Wellington genomen en deze was heerlijk.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het concept van shared dining is leuk. Tevens de reden om dit restaurant te bezoeken. Het eten vond ik niet bijzonder. Visje was overigens prima gebakken. Toetje viel tegen. Door de drukte waren er een aantal onderdelen op. In ieder geval de creme brulee. Mijn vader houdt niet van chocolade en het toetje was niets anders dan chocolade met een paar bolletjes ijs. De taartjes in het toetje waren nagenoeg bevroren en de slagroom is niet zelf gemaakt. Net als al het andere denk ik. Tip: aangezien dubbele beglazing waarschijnlijk zeer prijzig is; maak een halletje bij de ingang met opening richting keuken zodat de gasten rond de deur niet constant in de kou zitten als de deur open gaat. Gewoon een redelijk restaurant met aardig personeel.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Goede bediening en lekker gegeten.
Regina S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Al vaker bij Roos geweest. Het was weer lekker en gezellig. We gaan zeker weer.
Ermin B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Afgelopen week telefonisch gereserveerd. Wij wilden graag om half 5 langs komen omdat we de kerstparade wilden zien... normaliter is het restaurant om 5 uur geopend maar voor ons wilden ze een uitzondering maken. Bij aankomst werden we gelijk zeer vriendelijk onthaald. de bestelling werd vlot opgenomen en snel geserveerd ondanks dat we met 10! ( 6 volw. 4kids) waren. Al het vlees ( en we hebben best veel besteld) was perfect gegaard en de spare-ribs zijn ook een echte aanrader. De volgende keer als we in Valkenburg zijn komen we zeker terug!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima sfeer, lekker gegeten, fijne bediening