Restaurant bij Roos

Plenkertstraat 11 6301 GK Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant bij Roos

Sharing plates bij Bij Roos

Bij Roos voel je je meer dan welkom. Hier kom je binnen in de huiskamer van Roos en word je overgoten met de liefdevolle service van de bediening. Alsof het je familie is. Kom in de wintermaanden heerlijk binnen zitten bij de haard of neem een plekje op het zonnige terras. Wat je hier kunt eten? Genoeg! Je kunt kiezen uit heerlijke surf en turf of 'meatlovers' sharing-plates die met veel passie en liefde door de chef zijn samengesteld. Deel het met je vrienden en geniet van een fijne avond.

Meer informatie over restaurant Restaurant bij Roos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
angele.wouters .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
H E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Staf zeer vriendelijk en deskundig , gerechten met zorg bereid en geserveerd. Beef Wellington was prima mooi rosé . 1klein minpuntje: temperatuur restaurant was nogal laag (koud)
Jan .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Geweldig genoten, in een prachtige ambiance, voortreffelijke gerechten met enkele culinaire hoogstandjes en een zeer enthousiaste en alerte bediening. We komen hier absoluut zeker nog eens terug
Willemien W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten, sharing diner is een leuk concept, de bediening was goed. Gastheer en gastvrouw straalden plezier uit in hun werk!
MYMagielse .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Sfeervol restaurant gerund door jong dynamisch stel. Aandacht voor de klanten en tijd voor uitleg van vernieuwend concept van sharing plates. Ook wat er geserveerd wordt vertellen ze uitgebreid.3gangen menu heerlijk.Sommige gerechten mogen wat warmer geserveerd worden.Zeker een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Roos, met de AH restaurant kaart. Enthousiaste jonge eigenaren die met veel plezier en passie hun restaurant "op de kaart" willen zetten. Concept van sharing plates is prima.
3 mooie voorgerechtjes, een heerlijke en perfect klaargemaakt beef wellingtong, die aan tafel werd aangesneden en werd gepresenteerd. 4 heerlijke nagerechten toe, de creme brulee werd aan tafel klaargemaakt. Goede wijn maakte het geheel compleet.
bamol .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben op woensdag 28 december Bij Roos gegeten. Daarbij maakten we gebruik van de AH-restaurantactie. We hadden een selectie van voorgerechten, Beef Wellington als hoofdgerecht en een selectie van verschillende nagerechtjes. Het heeft ons prima gesmaakt. We zouden dit restaurant zeker aanbevelen.
bogerdje .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heel goed restaurant....echt een aanrader !!! Gegeten met de AH-restaurant-kaart, alles tiptop verzorgd. Voorgerecht op etagiére, 3 verschillende dingen.....heerlijk !! Hoofdgerecht keus uit vis of vlees en een heerlijk dessert.
Elli S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Naar aanleiding van een gekregen verwenkaart van Hallmarks deze hier kunnen combineren met ons bezoek aan Valkenburg. Omdat we van tevoren niet wisten hoe laat we het beste konden afspreken dat maar zo laat mogelijk gedaan. maar we waren al veel eerder klaar en dat was geen probleem.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Vriendelijk personeel,mooi en gezellig restaurant.
Goede en uitgebreide uitleg menukaart,eten was heerlijk,de zaak is sfeervol,zeker een aanrader!
Prijs/kwaliteit is zeer goed.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Pure verwennerij, heerlijke gerechten gegeten die bijzonder waren bereid en gepresenteerd.. Ga ook eens lekker eten bij Roos en laat je verassen. We hebben tevens genoten van de gezellige sfeer en vriendelijk en behulpzame bediening. We gaan er vast vaker eten, onze complimenten aan de koks!
AdleSage .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het concept is afwijkend en gedurfd en de kwaliteit van het eten is boven verwachting goed.
Alle andere aspecten ondersteunen een geslaagd diner. Voor herhaling vatbaar!
Sharon T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Eigenaren zijn erg vriendelijk en leggen je graag van alles uit over de kaart. Ze nemen alle tijd om het hun gasten naar de zin te maken. Alle gangen werden exclusief opgediend, oogt zeer aantrekkelijk en het smaakte ook nog eens heerlijk. Huiselijke sfeer, restaurant zal vol, maar niet hinderlijk. Reserveren wel aanbevolen, vooral in het weekend en rond feestdagen. Wij komen zeker nog eens terug als we weer in de buurt zijn!
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heel lang moeten wachten aan ingang vooraleer iemand van het personeel ons aansprak. Het was druk in de zaak en het was duidelijk dat he personeel de drukte niet de baas kon. Dus toen we eindelijk onze tafel kregen toegewezen hebben we ook heel lang moeten wachten op ons eten. Het eten was correct maar ook niet meer dan dat.
RichardKoopal .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een restaurant wat in de warme kerstsfeer was. Personeel was erg vriendelijk (zeker de jonge ober). het hoofdgerecht en het dessert waren heel goed. Het voorgerecht was wat minder.
Joop en Jose .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima gegeten, Sharing diner is een leuk concept. De Beef Wellington was geweldig
De bediening was vlot en de wijnen waren lekker
annemarie.vanderlinde .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Dit is de tweede maal dat wij voor de AH actie hier zijn wezen eten,en het was weer net zoals de eerste keer heerlijk.
Zowel voor, hoofd als nagerecht.
Wij vinden het zo jammer dat het voor ons zo ver weg is (Almere en Roosendaal) anders gingen we er zeker vaker eten.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
bij binnenkomst gezellig huiselijk de bediening gewoon huiselijk zoals het hoort ze nemen ook de tijd voor je het eten was heel erg top geen lange wachttijden .
dit restaurant verdient een enorme goede commentaar want alles klopt gastvrij een cijfer 10 sfeer een 10 het eten een 10 ik zou persoonlijk dit restaurant aanbevelen bij iedereen.
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heel vriendelijk personeel. Goed eten voor een leuke prijs. Heel spontaan personeel.t tafels waren ruim van en het restaurant is heel mooi aangekleed. Heerlijke wijnen bij iedere gang.
Zjaquez F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met het gezin hier op een zaterdagavond geweest. Algehele indruk: prima restaurant, prettige sfeer, maar qua eten niet heel bijzonder. Johnny en Rosa zijn uitstekende gastheer en -vrouw. Bij de ontvangst voel je je welkom. Op de juiste momenten even zeggen dat het wat langer duurt vanwege een kassastoring. De tijd nemen en toch het tempo vasthouden. Die lijn vooral doorzetten, en ook overbrengen op het overige personeel. De menukaart is nogal 'mainstream' en voor ons gezelschap was het prima. Evenals het shared dining concept.

De prijs-kwaliteitsverhouding is niet echt scherp te noemen. Op dit prijsniveau mag de kaart wel iets spannender zijn. Iets voor een volgend restaurant.