Restaurant bij Roos

Plenkertstraat 11 6301 GK Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant bij Roos

Sharing plates bij Bij Roos

Bij Roos voel je je meer dan welkom. Hier kom je binnen in de huiskamer van Roos en word je overgoten met de liefdevolle service van de bediening. Alsof het je familie is. Kom in de wintermaanden heerlijk binnen zitten bij de haard of neem een plekje op het zonnige terras. Wat je hier kunt eten? Genoeg! Je kunt kiezen uit heerlijke surf en turf of 'meatlovers' sharing-plates die met veel passie en liefde door de chef zijn samengesteld. Deel het met je vrienden en geniet van een fijne avond.

Meer informatie over restaurant Restaurant bij Roos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Joop en Jose .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima gegeten, Sharing diner is een leuk concept. De Beef Wellington was geweldig
De bediening was vlot en de wijnen waren lekker
Annemarie.vanderlinde .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Dit is de tweede maal dat wij voor de AH actie hier zijn wezen eten,en het was weer net zoals de eerste keer heerlijk.
Zowel voor, hoofd als nagerecht.
Wij vinden het zo jammer dat het voor ons zo ver weg is (Almere en Roosendaal) anders gingen we er zeker vaker eten.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
bij binnenkomst gezellig huiselijk de bediening gewoon huiselijk zoals het hoort ze nemen ook de tijd voor je het eten was heel erg top geen lange wachttijden .
dit restaurant verdient een enorme goede commentaar want alles klopt gastvrij een cijfer 10 sfeer een 10 het eten een 10 ik zou persoonlijk dit restaurant aanbevelen bij iedereen.
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heel vriendelijk personeel. Goed eten voor een leuke prijs. Heel spontaan personeel.t tafels waren ruim van en het restaurant is heel mooi aangekleed. Heerlijke wijnen bij iedere gang.
Zjaquez F.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met het gezin hier op een zaterdagavond geweest. Algehele indruk: prima restaurant, prettige sfeer, maar qua eten niet heel bijzonder. Johnny en Rosa zijn uitstekende gastheer en -vrouw. Bij de ontvangst voel je je welkom. Op de juiste momenten even zeggen dat het wat langer duurt vanwege een kassastoring. De tijd nemen en toch het tempo vasthouden. Die lijn vooral doorzetten, en ook overbrengen op het overige personeel. De menukaart is nogal 'mainstream' en voor ons gezelschap was het prima. Evenals het shared dining concept.

De prijs-kwaliteitsverhouding is niet echt scherp te noemen. Op dit prijsniveau mag de kaart wel iets spannender zijn. Iets voor een volgend restaurant.
C G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het voorgerecht was lekker maar de mozzarella met pesto en tomaat was heel simpel gepresenteerd. Enkel een paar plakjes tomaat en plakjes mozzarella.
Hoofdgerecht (beef wellington) was heerlijk!
Nagerecht: simpel maar lekker. Helaas was de crème brûlée niet helemaal gelukt en was meer vla achtig. Ook het harde laagje was er niet.
Zeer vriendelijk personeel!
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
het was jammer dat het voorgerecht 45min duurde eer het op tafel stond plus dat ze brood dat wij dachten dat dat bij het voorgerecht hoorde wel vrij direct op tafel stond er zaten mensen naast ons die dat wel gelijktijdig kregen plus was het bladerdeeg dat om het vlees zat niet gaar was plakkerig het jammer het is voor ons niet voor herhaling vatbaar
Margreet M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We waren iets te vroeg en we werden gevraagd om eerst een drankje te nemen. Geen probleem, maar het drankje liet nogal op zich wachten. Dat ging de rest van de avond helaas zo. Hoewel het eten prima is en de bediening zeer vriendelijk, bepaalt dat toch de avond. Voorgerecht op etagère (paprikasoep, salade caprese en carpaccio) was lekker maar onnodig ingewikkeld en kon beter. Basilicum en rucola was iets verlept. Hoofdgerecht beef Wellington was prima en genoeg, de aardappelkroketjes pasten er niet echt bij. Nagerecht was lastig te delen als sharing dinner. Beter kleinere porties per persoon doen. Dame blanche, crème brulee en appeltaart smaakten prima maar was gewoon teveel. De bediening miste een handje en de keuken was traag. Hierdoor minder plezier beleefd aan de avond, zeker omdat we hierin niet de enige gasten waren. Voor de AH-actie nog steeds een aanrader maar voor een gewoon bezoek moeten ze eerst nog wat zaken beter onder de knie krijgen. Lekker gegeten, dat dan weer wel.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin bij Roos met de AH-restaurantactie. Prima gerechten en vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader.
NathalieHoe .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gisteravond met de AH restaurantactie hier gegeten. Restaurant zit aan de doorgaande weg door Valkenburg. Vriendelijke ontvangst. Leuke zaak, niet heel bijzonder. Sharing-plates concept. Leuk, maar niet bijzonder. Eten was goed. Voorafje opgediend op een etagere. Paprikasoepje, carpaccio en tomaat met mozzarella en pesto. Het laatste smaakte mij erg goed. Hoofdgerecht Beef Wellington was lekker van smaak. Groot stuk vlees voor 2 personen, had wel wat minder gekund. Diverse fijngesneden groente erbij, had van mij persoonlijk niet gehoeven. Paprika overheersde alle smaken.
Nagerecht met creme brulee ( wat aan tafel werd gebrand, dat was wel leuk), appeltaart en ijs. Attent personeel dat regelmatig kwam vragen of alles naar wens was.
Eindoordeel: een leuk restaurantje, maar niet heel bijzonder.
V. B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker gegeten bij Bij Roos met de AH-actie. Klassieke gerechten, goed van smaak .
Zeer vriendelijke bediening. Een gezellige avond uit .
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gister avond heerlijk gegeten "bij Roos" zeer vriendelijke bediening en erg behulpzaam, een leuk "sharing" menu geserveerd gekregen.
Norbert.poppe .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een originele formule om bij iedere gang een kleine waaier van gerechten aan te bieden zodat de gasten onderling nog hun persoonlijke voorkeur kunnen laten gelden.
De grondstoffen waren duidelijk vers en de bereiding ambachtelijk - het enthousiasme van het personeel werkte aanstekelijk. Een aanrader!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
De kwaliteit van eten en drinken is zeer goed. Ook een goede prijs - kwaliteit. Vriendelijke en kundige bediening. De pauzes tussen de gerechten kun je zelf aangeven. Gezellig met z'n tweeën, maar ook met vrienden of familie. Wij hadden een heerlijk avondje uit.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. Goede uitleg bij gerechten. Systeem van sharing plates heel aantrekkelijk. In feite krijg je drie wat kleinere voorgerechten en ook drie verschillende nagerechten. De beef Wellington was uitstekend.
Kortom: gevarieerd, gezellig en lekker gegeten voor zeer schappelijke prijs.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Zeer goed, complimenten voor de Kok (en dat geef ik niet vaak) en bediening is ook zeer professioneel maar wel informeel.
Smitje-a .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
we hebben een heerlijke avond gehad; we werden hartelijk ontvangen en de bediening was heel attent en kundig. er wordt veel zorg en aandacht besteedt aan de gerechten en aan het serveren. als je een glas wijn bestelt, kun je dat gewoon voorgezet worden, klaar; maar het kan ook dat je eerst uitgelegd krijgt welke wijn je moet nemen, vervolgens mag je proeven en laten ze je de fles zien. dat gebeurt natuurlijk vaker in sjieke dure restaurants, maar hier dus ook. ook de gerechten worden zo uitgelegd. dat geeft een extra feestelijk tintje aan het uitgaan, terwijl je toch voor een hele schappelijke prijs kunt eten. het sharing dishes idee vind ik ook erg leuk. en dan de beef wellington! een heel klassiek gerecht, dat ik sinds mijn hotelschoolopleiding nooit meer ergens op de kaart heb zien staan. dat was super om nog eens te eten. al met al een geslaagde avond
John M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad bij Roos. Verrukkelijk gegeten en een supervriendelijke bediening. De beef Wellington was ook zóó lekker!!!
We komen graag terug voor wéér zo'n avond.

John Muermans
Krijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben een menu gekozen wat bij de AH actie het hoofd menu was bief wellington.
Alles wat we gegeten hebben was goed.
Anitaclevering .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Warm weer de ramen en deuren staan open en daardoor veel lawaai van de naastgelegen weg.
Heerlijk gegeten, eten wordt heel mooi opgediend.veel tijd tussen de gerechten, dit had wel iets sneller gemogen van ons. 2 voor de prijs van 1 dat was ideaal, ik weet niet of ik voor 1 persoon 35 euro zou hebben betaald voor dit gerecht.
Een glas huiswijn was blijkbaar niet aanwezig en dan opde rekening een duurder glas wijn berekenen, niet ze netjes.