Restaurant bij Roos

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant bij Roos

Sharing plates bij Bij Roos

Bij Roos voel je je meer dan welkom. Hier kom je binnen in de huiskamer van Roos en word je overgoten met de liefdevolle service van de bediening. Alsof het je familie is. Kom in de wintermaanden heerlijk binnen zitten bij de haard of neem een plekje op het zonnige terras. Wat je hier kunt eten? Genoeg! Je kunt kiezen uit heerlijke surf en turf of 'meatlovers' sharing-plates die met veel passie en liefde door de chef zijn samengesteld. Deel het met je vrienden en geniet van een fijne avond.

Meer informatie over restaurant Restaurant bij Roos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant bij Roos

wbeckershvl B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Voortreffelijk eten, zeer goede bediening, het was 100% bezet, en daardoor duurde het net iets te lang.
Kwaliteit van de gerechten eveneens voortreffelijk.
hj.smits1945 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
jaapenrosemolenaar .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een zeer gezellige locatie. Wij hadden een AH menu en het was uitstekend. Zeer smakelijk en op een bijzondere wijze geserveerd. We kregen alle aandacht en met onze persoonlijke wensen werd rekening gehouden.
Bij ons vorige bezoek aan Zuid Limburg hebben we ook bij Roos gegeten en dat was toen ook zo goed dat we besloten dit jaar weer terug te komen. Een aanrader
Rose Molenaar
Riny R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Lekker gegeten in een rustige sfeer. Het sharingconcept is een leuk idee. We hebben gebruik gemaakt van de AH-actie, maar gaan nog eens terug om de beef-Wellington te proeven die aan de tafel naast ons uitgeserveerd werd. Die zag er heel goed uit!! Kortom een leuk restaurant met vriendelijke bediening en prima eten.
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We werden gastvrij ontvangen en hebben heerlijk rustig kunnen genieten van alles wat werd aangeboden. Een geweldig concept waarvan wij hopen dat dit ook bij ons in de buurt komt.
donna3110 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten met AH menu. Erg leuk concept het shared dining. Vriendelijke bediening en ook erg leuk hoe de tafeltjes zijn neergezet ( richting buiten gericht) zeker een bezoek waard!
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Super lekker gegeten! de maatijden waren van een hoogstaande kwaliteit op een speciale (unieke) manier geserveerd, namelijk hun charing plates.
Van deze restaurateurs ga je nog horen: zo jong en dat kunnen aanbieden. Wij zijn fan en keren zeker weer. Proficiat!
eugene K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voorgerecht was super lekker,hoofd en nagerecht ook heel erg lekker en je gaat hier echt niet
met honger naar buiten. lekkere wijn .
we komen zeker snel terug.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, leuk concept share dinner en zeker ook meer dan genoeg.
mooi opgemaakte gerechten en zeer smakelijk
Bediening vriendelijk en gastvrij snelle bediening gezellig restaurant.
Om zeker nogmaals te gaan eten
jan641 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
maakten gebruik van de AH-actie, waarbij het 'Sharingmenu Special' ad. € 39,50 p.p. de enige keus was. Niets dan lof over dit menu en de value-for-money klopte ook zeker, maar er was dus geen mogelijkheid om zelf een goedkoper alternatief 3-gangen menu samen te stellen. Met de AK-kaart hebben we uiteraard maar 1 x € 39,50 (plus de drankjes) hoeven af te rekenen.
CorryenRuud .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben lekker gegeten bij Roos! We hadden via de AH restaurantactie voor 2 personen gereserveerd en gingen met 3 personen omdat onze zoon onverwacht aankwam net voor we daar naar toe wilden gaan. Het was geen enkel probleem, we werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plaatsje uitkiezen. Er werd op een prettige manier uitleg gegeven over het menu. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten lekker. Het restaurant werd gezellig druk maar niet luidruchtig of zo. Zeker voor herhaling vatbaar wat ons betreft.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Tijdens een korte vakantie in Zuid Limburg, via de AHactie een bezoek gebracht aan restaurant Roos. We werden op een zeer plezierige manier ontvangen door één van de medewerkers. Na te hebben plaatsgenomen werd een drankje geserveerd en werd door de "eigenaar" uitleg gegeven van de menukaart. Dit gebeurde op een bevlogen manier. Deze meneer is vol liefde en passie met zijn vak bezig. We hebben genoten van hetgeen op ons bord werd geserveerd. Een toren met verschillende gerechten voor 2 personen welke is aangepast aan het seizoen was heel verrassend. Voor het najaar werd al gewerkt aan een wildgerecht. Al met al, zeker de moeite waard om een bezoek te brengen aan restaurant Roos in Valkenburg.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben er heel lekker gedineerd. Bijkomend: mooie presentatie, zeer hartelijke ontvangst en bediening in een gezellig kader
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Dit restaurant heeft een leuk sharing concept, waardoor samen eten een extra dimensie krijgt. Verder een fijne sfeer en heel attente bediening. De gerechten waren apart en werden erg leuk opgediend. Een aanrader!
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Sfeervol restaurant met vriendelijke en enthousiaste medewerkers welke kwalitatief goede gerechten serveren. Zeker aan te raden
Ciska V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben hier gisteren erg lekker gegeten. De ontvangst en bediening waren goed. Het restaurant had een gezellige sfeer. De porties op de schalen waren ruim voldoende. Het is beslist een aanrader om hier te komen eten!
Arenzenbrink .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben een leuke avond gehad met heerlijk eten en drinken,
En een hele goede servive,
Persoonlijk , betrokken en heel leuk.
We gaan zeker nog een keer terug !!
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Er is bij ons aan tafel een hoop mis gegaan maar zij hebben het goed gecompenseerd.
Juist om de goede compensatie zouden wij terug gaan want het eten was heerlijk.
Robbert J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Met 2 personen en 20% korting toch nog 108 euro mogen betalen voor 2 gangen, 2 halve liters wijn, cava als aperatief en de speciale koffie erna niet echt goedkoop te noemen, als hoofdgerecht surf en turf waarbij de gamba's net niet gaar waren, het vlees was voor mij precies gaar genoeg. Het was een leuke en lekker avondje uit maar toch wel aan de prijs.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Lekker gegeten in een fijne ambiance.

Er werd ook goed meegedacht over gluten allergie van partner, erg prettig!

Aanrader.