Restaurant bij Roos

Plenkertstraat 11 6301 GK Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant bij Roos

Sharing plates bij Bij Roos

Bij Roos voel je je meer dan welkom. Hier kom je binnen in de huiskamer van Roos en word je overgoten met de liefdevolle service van de bediening. Alsof het je familie is. Kom in de wintermaanden heerlijk binnen zitten bij de haard of neem een plekje op het zonnige terras. Wat je hier kunt eten? Genoeg! Je kunt kiezen uit heerlijke surf en turf of 'meatlovers' sharing-plates die met veel passie en liefde door de chef zijn samengesteld. Deel het met je vrienden en geniet van een fijne avond.

Meer informatie over restaurant Restaurant bij Roos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Christine W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Overheerlijk en krakend vers ! Er was met hart en ziel aan het eten gewerkt dat kon je proeven ! De keuze was echter aan de magere kant echter zoals ik schrijf maakte de kwaliteit dit ruimschoots goed.... een 10 !!
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
eten was zeer goed en lekker,goede kwaliteit en mooie presentatie.
deinrichting was mooi en gezellig,buiten "terras"is minder (veel verkeer)
verder Prettige bediening een aanrader.
Liciënne S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gisteren via AH actie Bij Roos gegeten. Alles was super verzorgd, het eten heerlijk. Er werd zelfs rekening mee gehouden dat we op tijd weg moesten zijn vanwege een concert.
Ik kom er zeker nog eens terug en zorg dan dat ik de tijd neem om er nog meer van te genieten.
henk_kuipers .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima adres om ongecompliceerd en eenvoudig lekker te eten. En wat ontzettend leuk om een beef Wellington voor 2 op de kaart te hebben staan, dat kom ik weinig tegen. Ontzettend leuk dat twee zulke jonge mensen het zo goed doen: ga door Rosa en Johnny!
p.l.habets .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De ontvangst was heel erg vriendelijk. Ook de uitleg over de gerechten was super. De kwaliteit en hoeveelheid was top. Er was voor elk wat wils. En de sfeer in het restaurant was ook prima. We hebben met zijn zessen een heel fijne avond gehad.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Was gezellig en lekker gegeten
cgh K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
wij hebben Bij Roos gebruik gemaakt van de AH bon. Tweede menu gratis. In tegenstelling wat wij via andere gehoord hebben aan negatieve reactie bij andere restaurants is het Bij Roos In een woord GEWELDIG
Han V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben heel lekker gegeten . En heel vriendelijk personeel. Vooral de eigengemaakte appeltaart was super . Komen zeker nog eens terug .
rich014 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een heerlijk restaurant leuke bediening goede sfeer heerlijk eten ,alles top. zeker een bezoekje waard .
Het is net of je thuis bent super gastheer .
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Geweldige en zeer vriendelijke mensen en heerlijk gegeten, ruim voldoende. Is zeker voor herhaling vatbaar .............
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Leuke presentatie. Was niet druk dus alle. Aandacht. Misschien iets rustiger muziek keuze. Voorgerecht samen gedeeld. Ging prima. Hoofdgerecht 2 soorten vlees. Parelhoen was erg lekker en groot stuk. Daarnaast nog spareribs was voor ons teveel. Geen nagerecht gekozen. Lekker koffie.
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen bij Roos en het menu werd aan ons uitgelegd. We besloten bij het menu een wijnarrangement te nemen. Het voorgerecht was heerlijk. 3 verschillende gerechten om samen te delen. Allemaal even lekker. Wel veel. Daarna een al even lekker hoofdgerecht. Wij hadden gekozen voor de combi vis en vlees. Allebei heerlijk, evenals de frites die erbij geserveerd werden. Het nagerecht was een grand dessert. Voor mij was dit teveel, dus heb ik een koffie genomen en mijn vriendin een dessert. Het eten bij Roos is echt geweldig en de ambiance en bediening is ook zeer goed. Zeker een aanrading!
Syreeta F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ontzettend lekker gedineerd bij Roos en Johnny.
Hartelijk ontvangst, fantastische Beef Wellington en de prima service van het team maakten het tot een heerlijke culinaire avond uit.
Uit de kunst! Ga zo door!
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hadden met ons vieren en prima maaltijd en de bediening was goed en van uitleg voorzien. Leuk om diverse voorgerechten te hebben
Rika V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een gastvrij onthaal in een sfeervolle ambiance. Een aanrader om je eens heerlijk culinair te laten verrassen in Valkenburg!!!!
brigitta.van.dijck .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij maakten gebruik van de AH Restaurantactie. Hier is een prima menu voor, je krijgt een leuk voorgerecht (geen keuze mogelijk), een uitgebreid hoofdgerecht (mag je wel zelf uitkiezen) en een heel mooi dessert (geen keuze mogelijk). Alle drie de gerechten zijn 'sharing plates', mooi en verzorgd opgemaakt, behoorlijk grote porties.
Het dessert is heel erg lekker en uitgebreid!
Wij vonden de wachttijd tussen het voor- en hoofdgerecht wel lang, het dessert werd sneller opgediend.
Enige minpuntje was dat ons tafeltje onder een van de luidsprekers stond, waardoor de muziek soms wel een beetje hard was. Maar verder, prima locatie, fijne bediening en heerlijk gegeten.
Barbera B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Voorgerecht en nagerecht zeer dik in orde. Net als de vriendelijkheid en service. Hoofdgerecht (hoen en zalm) vielen een beetje tegen. Zeker tov vorige keer (beef wellington).
bruinswh .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer. We werden ontvangen door een jong ondernemend en enthousiast echtpaar. Het concept was sharing diner, waardoor we verschillende voorgerechtjes konden proeven en verschillende hoofdgerechten. Echt een aanrader.
Harm K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ik vind, dat de prijs wel erg hoog was. De hoeveelheid en variatie was ook heel veel. Ik vind, dat zij ook wel een goedkoper en wat soberder diner mochten aanbieden naast het bestaande aanbod.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Roos met de AH actiebon, het voorgerecht bestond uit een etagère met tapas voor 2 (leuk en lekker)! Het hoofdgerecht een keuze uit vis/wild/vegetarisch en daarna enorm dessert voor 2.
Goede alerte bediening - wij komen hier zeker terug!