Restaurant bij Roos

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant bij Roos

Sharing plates bij Bij Roos

Bij Roos voel je je meer dan welkom. Hier kom je binnen in de huiskamer van Roos en word je overgoten met de liefdevolle service van de bediening. Alsof het je familie is. Kom in de wintermaanden heerlijk binnen zitten bij de haard of neem een plekje op het zonnige terras. Wat je hier kunt eten? Genoeg! Je kunt kiezen uit heerlijke surf en turf of 'meatlovers' sharing-plates die met veel passie en liefde door de chef zijn samengesteld. Deel het met je vrienden en geniet van een fijne avond.

Promoties kunnen niet in combinatie worden gebruikt met cadeaukaarten.

Meer informatie over restaurant Restaurant bij Roos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant bij Roos

agneshelmigh H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Uitstekend gegeten wijn prima bij het gerecht. Aanrader echt top
Arthur C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goed eten. Nette prijs.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben reeds meerdere malen gedineerd bij Roos en Jhonny. De passie straalt overal van af. Roos is puur, van A tot Z!!
bvaarwerk .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Geweldig de mooie opening met de verrassende etagère
Hoofd gerecht was de groente iets te ver doorgeslagen , maar wel lekker.
Dessert was uitstekend.
Deskundig en erg vriendelijk personeel.
At V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Bij binnenkomst werden de gerechten snel geserveerd en was de bediening goed maar naarmate de tijd verstreek duurde alles langer en zat je voor het gevoel onnodig te wachten.
kamria12kamria .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben genoten van het menu van de A.H .aktie. Geweldige presentatie van de Gerechten met een Duidelijke uitleg daarbij. Alles was Super van smaak en Kwaliteit, Ontzettend Vriendelijke en Gastvrije Bediening.
Komen beslist nog een terug als we in de buurt zijn. Ga zo door...........
B V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Er was wat miscommunicatie bij het bedienend personeel waardoor het lang duurde voordat wij konden bestellen. De heer in kwestie heeft zich echter zeer netjes verontschuldigd en het eten was heerlijk dus al met al keurig opgelost. Het is een sfeervol restaurant en er werd geen verschil in gemaakt dat wij er met de AH restaurantactie hebben gegeten. Het shared dining principe is ons zeer goed bevallen.
Dhr. S. L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
'Bij Roos' gevonden via de restaurantcadeaukaart en naar aanleiding van de zeer goede beoordeling hier op Iens, ook besloten het restaurant te bezoeken. Een relatief kleine maar onwijs gezellige eetgelegenheid; sfeervol interieur, knus ingedeeld en precies goed gelegen net buiten de drukste horecastraat van het centrum. Het personeel is bijzonder vriendelijk, uiterst behulpzaam en voelt de timing van het langskomen goed aan. De hoeveelheid eten van de shared plates is precies voldoende om met een gevuld maar niet overvol gevoel weg te gaan. Bovendien smaakt het eten ook nog eens verrukkelijk, vooral de stukken vlees zijn erg goed bereid. Door de kleine ruimte kan het wel sneller enigszins rumoerig worden maar door alle andere goede factoren is dat nog prima te verdragen. Kortom: 'Bij Roos' maakt haar reputatie meer dan waar; langsgaan dus!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super gezellig goede bediening is zeker een aanrader
Christ_Marike .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de avond. De ontvangst, de bediening, het eten, het concept, allemaal helemaal TOP. Bij Roos is een absolute aanrader. Wij komen in ieder geval zeker terug de volgende keer dat we weer in Valkenburg zijn.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met 4 personen geweest bij Roos. Personeel vriendelijk en beleefd. Hoofdgerecht kennelijk vergeten op tijd door te geven. Kalfsoesters en entrecote waren doorbakken en droog terwijl medium gewenst/besteld was. Voor dit foutje hebben we 2 desserts gratis gekregen, top. Zou 20% korting krijgen bij reservering maar omdat ik betaalde met een VVV-kaart liep ik die 20% korting mis. Over de betaling ben ik echt niet tevreden. Zowel bij de VVV als bij Iens en bij de website van het restaurant zelf zou daar meer aandacht aan besteed moeten worden.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede ontvangst, gezellig interieur. Tafeltje niet al te groot voor 4 personen.
Eten was prima verzorgd en lekker. Leuk concept met 'duo'gerechten.
Zekere een aanbeveling waard!
John R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prima gegeten in een leuke ambiance. Leuke bediening
Marja C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wat een geweldige belevenis! heel vriendelijke bediening, heerlijk eten en een feestelijke presentatie!
Zeker voor herhaling vatbaar! EEN AANRADER!!!!
joenhanny .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben voor de eerste keer met onze dochter en schoonzoon hier gegeten. Presentatie van het menu was verassend en van uitstekende kwaliteit. Is een aanrader.
thea H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
alles goed verzogt en heerlijk gegeten goede en vriendelijk ontvangen het eten zag erg lekker en goed uit heel apart op een etagere geserveerd nog nooit eerder gezienalles super goed
manny S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een aanrader. Ik ben er al diverse keren geweest. In een woord super. Geweldig bediening en vriendelijk personeel. Een gezellige locatie.
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heel vriendelijke bediening, lekker gegeten, echt een avondje uit! Het eten smaakte erg goed. Leuke combinaties van gerechten.
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heel goed eten, fijne bediening en een super service. We werden zelfs gebeld, omdat ze vergeten waren de korting te verrekenen. Waar gebeurt dit nog?
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Duidelijke uitleg over de kaart. Mooie porties, opmaak bord goed gedaan. Wachttijd tussen de gerechten was erg lang. Gerechten waren erg lekker; aanrader!