Restaurant bij Roos

Plenkertstraat 11 6301 GK Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant bij Roos

Sharing plates bij Bij Roos

Bij Roos voel je je meer dan welkom. Hier kom je binnen in de huiskamer van Roos en word je overgoten met de liefdevolle service van de bediening. Alsof het je familie is. Kom in de wintermaanden heerlijk binnen zitten bij de haard of neem een plekje op het zonnige terras. Wat je hier kunt eten? Genoeg! Je kunt kiezen uit heerlijke surf en turf of 'meatlovers' sharing-plates die met veel passie en liefde door de chef zijn samengesteld. Deel het met je vrienden en geniet van een fijne avond.

Meer informatie over restaurant Restaurant bij Roos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Jannie W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben genoten van alle heerlijke sharing-diner gerechten met een fijn wijnarrangement en geweldige bediening. Absolute aanrader voor al diegenen die Valkenburg bezoeken
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Fijn restaurant met prima menu. Alles goed verzorgd. Goede ingrediënten, prettige sfeer en bediening. Buitenterras in aanleg maar nu voor de geopende gevel zitten. Een aanrader.
Riek E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het eten, de ontvangst en de sfeer is bij Roos altijd prima met of zonder AH voucher het maakt niet uit, prima restaurant. Echt een aanrader voor iedereen.
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vanavond heerlijk gegeten " Bij Roos".
Dit was de eerste keer dat we hier zijn wezen eten. Wat er voor ons voornamelijk uitsprong was de bijzondere menukaart, het fantasierijk opdienen van de gerechten, de versheid van de gerechten en de subtiele, doch heerlijke smaak. Maar vooral ook niet te vergeten de prettige en vlotte bediening.
Dit restaurant is zeker een aanrader als u Valkenburg bezoekt.
bamol .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Bij bij Roos opnieuw prima gegeten. We zijn hier eerder wezen eten, ook toen met de AH-restaurant actie. Kan iedereen aanraden op bij Roos te bezoeken.
edward W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk gegeten is gemoedelijke ambiance, we waren de 1e in 2 jaar tijd die 4 gangen bestelde. Maar voor het geld hoef je dit niet te laten. Alles mooi uitgeserveerd en smakelijk, er wordt aandacht besteed aan een goed product met vriendelijke bediening.
Alleen de speciale koffiekaart kan beter. Ga zo door!
Ricardo H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Weekendje Valkenburg nav de recensies hier gaan eten. Vriendelijke mensen.
Zowel voor en hoofdgerecht heerlijk. Gemoedelijk restaurant, weinig bediening maar je word zeker goed geholpen.
Ook leuk dat er iemand met een pepermolen rondloopt om de gerechten te peperen eventueel.
Wel een aanrader.
Vivianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel een aanrader.
We gaan zeker nog eens terug.
Leuk de toren met voorgerechten en verschillende nagerechten.
Sharing diner was erg leuk.....
C. D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijke en correcte bediening. Goede uitleg van de gerechten. Shared meal met bon van AH.
Aparte menukaart, hoofdgerecht keuze uit vlees of vis.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te keren om à la carte te dineren.
angele.wouters .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten met 9 personen. Er moest wat geïmproviseerd worden door problemen met iens seat me reservering, maar prima opgelost dus. Zowel voor-, hoofdgerecht en toetje erg lekker en gevarieerd. Lekkere wijnen. Prijs-kwaliteit goed. Komen zeker nog eens terug.
H E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Staf zeer vriendelijk en deskundig , gerechten met zorg bereid en geserveerd. Beef Wellington was prima mooi rosé . 1klein minpuntje: temperatuur restaurant was nogal laag (koud)
Jan .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Geweldig genoten, in een prachtige ambiance, voortreffelijke gerechten met enkele culinaire hoogstandjes en een zeer enthousiaste en alerte bediening. We komen hier absoluut zeker nog eens terug
Willemien W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Lekker gegeten, sharing diner is een leuk concept, de bediening was goed. Gastheer en gastvrouw straalden plezier uit in hun werk!
MYMagielse .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Sfeervol restaurant gerund door jong dynamisch stel. Aandacht voor de klanten en tijd voor uitleg van vernieuwend concept van sharing plates. Ook wat er geserveerd wordt vertellen ze uitgebreid.3gangen menu heerlijk.Sommige gerechten mogen wat warmer geserveerd worden.Zeker een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Roos, met de AH restaurant kaart. Enthousiaste jonge eigenaren die met veel plezier en passie hun restaurant "op de kaart" willen zetten. Concept van sharing plates is prima.
3 mooie voorgerechtjes, een heerlijke en perfect klaargemaakt beef wellingtong, die aan tafel werd aangesneden en werd gepresenteerd. 4 heerlijke nagerechten toe, de creme brulee werd aan tafel klaargemaakt. Goede wijn maakte het geheel compleet.
bamol .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben op woensdag 28 december Bij Roos gegeten. Daarbij maakten we gebruik van de AH-restaurantactie. We hadden een selectie van voorgerechten, Beef Wellington als hoofdgerecht en een selectie van verschillende nagerechtjes. Het heeft ons prima gesmaakt. We zouden dit restaurant zeker aanbevelen.
bogerdje .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heel goed restaurant....echt een aanrader !!! Gegeten met de AH-restaurant-kaart, alles tiptop verzorgd. Voorgerecht op etagiére, 3 verschillende dingen.....heerlijk !! Hoofdgerecht keus uit vis of vlees en een heerlijk dessert.
Elli S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Naar aanleiding van een gekregen verwenkaart van Hallmarks deze hier kunnen combineren met ons bezoek aan Valkenburg. Omdat we van tevoren niet wisten hoe laat we het beste konden afspreken dat maar zo laat mogelijk gedaan. maar we waren al veel eerder klaar en dat was geen probleem.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Vriendelijk personeel,mooi en gezellig restaurant.
Goede en uitgebreide uitleg menukaart,eten was heerlijk,de zaak is sfeervol,zeker een aanrader!
Prijs/kwaliteit is zeer goed.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Pure verwennerij, heerlijke gerechten gegeten die bijzonder waren bereid en gepresenteerd.. Ga ook eens lekker eten bij Roos en laat je verassen. We hebben tevens genoten van de gezellige sfeer en vriendelijk en behulpzame bediening. We gaan er vast vaker eten, onze complimenten aan de koks!