Restaurant Bij Qunis

Akerdijk 12 1175 LE Lijnden Nederland Kaart
31-232049040

Over het restaurant Restaurant Bij Qunis

De frisse natuur in

Onder de rook van Amsterdam ligt restaurant Bij Qunis. Het monumentale karakter van het gemaal is behouden wat een industriele sfeer brengt in dit stuk natuur. Gezonde, lichte, frisse gerechten komen hier prachtig gepresenteerd de Mediteraanse keuken uit. De drie delen van dit restaurant zijn apart af te huren voor feesten, werkdiners of trainingen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bij Qunis

9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bij Qunis

• Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het was weer overweldigend bij qunis restaurant het gemaal aan de lijnderdijk.
Dit hier dineren is een feest om te doen. Geweldige service en fantastisch eten met culinaire smaken. Als je hier nog niet hebt gegeten mis je echt iets.
Jean-françois R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Verrassende gerechten en een mooi decor. De service is fijn losjes, goede wijn. Het ‘omrijden’ meer dan waard.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Mijn favoriete restaurant als ik terug keer van een bezoek aan NL naar California. Dicht bij Schiphol, perfect voor een rustige avond met vrienden, mooi gelegen, kwaliteit in gerechten en service. Wij kozen voor verrassingsmenu met wijn pairing. Uitstekend. Hoge kwaliteit zonder snobisme.
Sanne Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke en goede bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij zijn zeer tevreden met dit restaurant en komen hier regelmatig terug vanwegen de prima kwaliteit en de verassingen welke de kok iedere keer weer weet te bewerkstelligen. Dit is een top restaurant en zeker een ster verdiend. Bravo voor dit restaurant Qunis.
gery D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Uitstekende service, met allergie (amuse) werd gelijk rekening gehouden en een nieuwe gebracht.
Oesters heerlijk vers en lunchhoofdgerechten mooie smaak combinaties en mooie verse groentes.
Huiswijn chardonnay goed van smaak.
Arienne O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Alles was perfect !!! 6 gangen en zo ontzettend goed en ook de bediening ...wat een kennis !!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben ons weer prima vermaakt, eten was weer van een hoog niveau en we hebben onze vrienden hiermee verrast. De bediening en de uitleg over het eten was perfect en in het juiste tempo. Het was een rustige zaterdagavond, niet veel tafels bezet, jammer voor de uitbater.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ben hier als kind aan huis en heb weer fantastisch gegeten.
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Als altijd geweldig gegeten.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De service was zeer professioneel, attent en vriendelijk.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wij kwamen van een verdrietige crematie te Westergaarde ( Amsterdam- Osdorp). Wij wilden deze dag met het gezin afsluiten met een etentje. Op de Iens app vond ik in Lijnden dit bijzondere restaurant. Een geweldige ontvangst door een enthousiast lid van het team. Een heerlijk 4 gangen menu nu voor de prijs van 3, omdat het restaurant nu 3 jaar geleden hun deuren had geopend. Wij hebben genoten van de heerlijke lekkernijen en de geweldige bediening. Een adres om te onthouden en terug te keren!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Eten en bediening waren top. Prijs serieus, maar in overeenstemming met de kwaliteit van het restaurant. Locatie is een oud gemaal, dus ‘groots’ en niet direct ‘romantisch’. Bediening was uitermate vriendelijk en kundig. Kom hier graag weer.
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Zeer fijn gegeten wederom!
Arend R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We komen er vaker, de keuken is inmiddels zeer verfijnd geworden, prachtige plek, en worden uitstekende wijnen geschonken. Zeer vriendelijk personeel. Mogen een ster krijgen.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het was weer ontzettend goed. Wij zijn bijzonder tevreden in dit restaurant. Er word zeer veel aandacht besteed aan het Diner wat ons altijd erg veel plezier brengt. Ook het wijn arrangement wat aanbevolen word is perfect afgestemd op het geheel. De bediening is uitermate vriendelijk en vakkundig. kortom het is fantastisch om hier te dineren. Het is zeker de moeite waard om dit restaurant te bezoeken.
Djufari D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wederom lekker gegeten. Personeel attent en vriendelijk.

Komen hier erg graag
Jaspar N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijke kunstwerkjes in een ongedwongen sfeer en een hecht team van vriendelijk serviceverlenend personeel
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vanavond, Valentijnsdag, weer heerlijk gegeten bij Qunis.
Complimenten voor Ronald Kunis, zijn keukenbrigade en de bediening.
Alles was even heerlijk!!
Jack en Monique Holsag
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zeer goede gerechten en een prima. Erzorging van het personeel.