Restaurant Bij Qunis

Akerdijk 12 1175 LE Lijnden Nederland Kaart
31-232049040

Over het restaurant Restaurant Bij Qunis

De frisse natuur in

Onder de rook van Amsterdam ligt restaurant Bij Qunis. Het monumentale karakter van het gemaal is behouden wat een industriele sfeer brengt in dit stuk natuur. Gezonde, lichte, frisse gerechten komen hier prachtig gepresenteerd de Mediteraanse keuken uit. De drie delen van dit restaurant zijn apart af te huren voor feesten, werkdiners of trainingen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bij Qunis

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bij Qunis

Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten en goede service. Het eten was uitbreid, maar niet overdreven en smaakte zeer goed. Er was voldoende ruimte tussen alle tafels, zodat je ook gewoon met zijn tweeën kon zijn. Wij houden wel van wat humor op zijn tijd en het personeel speelde daar goed op in. Er was overigens voldoende personeel, we hebben niet het gevoel gehad dat we echt aan het wachten waren op het eten. Alleen bij het vragen om de rekening duurde het wat langer. Er werd ook goed rekening gehouden met onze wensen. We vroegen of het 6 gangendiner een kaasplankje bevatte - dit was het geval. Daarom kozen we voor het 5 gangen diner in eerste instantie. Toen liet de over echter weten dat er ook een pre-dessert mogelijk was zodat we toch 6 gangen kregen. Heel lief en persoonlijk dus :) de wijnen waren goed gematcht met het eten en tegen een goede prijs.
Edwin A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Wederom een prachtige ambiance en heerlijk gegeten bij Ronald en de zijnen met een voortreffelijke bediening. De kennis en passie van het combineren van de diverse smaken, kleuren en texturen was spot on, evenals de keuze voor de bijpassende wijnen.
Alissa V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Eten is heerlijk, personeel is enorm vriendelijk en het heeft een prachtige locatie en pand. Ik zou het iedereen aanraden!
Jeanette En Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een mooi en goed restaurant, ruime plaatsen voor privacy. Goede en vlotte bediening. Eten was top.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Met vrienden die veel vaker bij Qunis eten weer eens neergestreken bij deze mooie tent. Qua gezelschap was het een erg gezellige avond maar qua eten deze keer helaas niet. We gingen voor het 6 gangen menu. er was eigenlijk maar 1 gerecht wat echt het niveau van de vorige keren benaderde en dat was de kip. Heerlijk gerecht. de knolselderij werd leuk aangeprezen met de zoutkorst berg maar de smaak viel een beetje tegen. Eigenlijk was dit zelfs een beetje smaakloos. Dieptepunt was het kaasgerecht. Dit was te zout en smaakte echt niet lekker, deze bleef bij 1 persoon zelfs onaangeroerd liggen. Het antwoord op 3 nog halfvolle tot volle bordjes "gelukkig komt er nog een zoet dessert" . Pas niet bij een tent van deze klasse. Zou het hebben gelegen aan het feit dat de "baas" zelf niet aanwezig was deze avond?
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk eten, ontspannen en gastvrije bediening en een unieke locatie!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Hele fijne avond gehad, zeer vriendelijke bediening, eten was verrassend goed.
Karlijn J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fantastisch 5 gangen menu. Prachtige smaakcombinaties en heerlijke wijnen!
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het was weer een lust om hier culinair te toeven. Het is zoals gewoonlijk geweldig om hier in de rust te dineren. Wat je op het bord krijgt is altijd een verrassing en een lust voor het oog. Kortom het is echt de moeite waard hier te dineren en een aanrader.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Bijzonder prettig relaxte avond heerlijk eten
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad bij Qunis. Dit was onze tweede keer. Heerlijke, eerlijke en verrassende gerechten, zeer op smaak. We hadden het 3-gangen verrassingsmenu. Ook de à la carte gerechten zagen er goed uit. Persoonlijke ontvangst en bediening . Je zit heel ruim en de akoestiek is goed (belangrijk!). Op naar de 3e keer!
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima gegeten. Zeer attente bediening.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en lekkere bijpassende wijntjes bij het eten! Een echte aanrader.
Pam T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten en prima en leuk bediend! Mooie gerechtjes en heerlijk wijnarrangement. We komen terug!
Alwine D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het was een feestje!
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Mooie zaak, smaakvol ingericht, de akoestiek is helaas niet geweldig. Het eten is heel goed verzorgd, smaakvol en verrassend. Professionele bediening.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima 4-gangen verrassingsmenu. Voorgerecht was echt heerlijke inktvis met een bijpassende sappige sauvignon blanc uit Rueda. Het tussengerecht was bijzonder lekker, vegetarisch, onder andere gele Bloemendaalse, een heerlijke koolsoort. Als hoofdgerecht een goede bavette en o.a. venkel onder een zoutkorst bereid. De rode wijn uit Mencia paste daar goed bij. Een licht fruitdessert sloot de maaltijd mooi af. Fijne zaak met prima bediening!
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellige avond, zeer vriendelijk personeel, heel alert. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het was weer een feest op het bord. Geweldig de smaakbeleving en bijzondere combinaties. We hebben weer genoten.
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het was weer een lust voor het oog en de smaken waren weer geweldig om te ervaren. Het is geweldig om hier te dineren. De koks weten toch iedere keer wat anders ter tafel te brengen. In een woord geweldig.