Restaurant Bij Qunis

Akerdijk 12 1175 LE Lijnden Nederland Kaart
31-232049040

Over het restaurant Restaurant Bij Qunis

De frisse natuur in

Onder de rook van Amsterdam ligt restaurant Bij Qunis. Het monumentale karakter van het gemaal is behouden wat een industriele sfeer brengt in dit stuk natuur. Gezonde, lichte, frisse gerechten komen hier prachtig gepresenteerd de Mediteraanse keuken uit. De drie delen van dit restaurant zijn apart af te huren voor feesten, werkdiners of trainingen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bij Qunis

• : 60 gratis parkeerplaatsen op eigen terrein

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Maandag en zaterdag vanaf 17:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Engels gesproken , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Inez D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Dit was de eerste kennismaking met Qunis. We hebben met z'n vieren genoten van het 4-gangen verrassingsmenu. Een verrassing was het. Bij ieder mooi opgediend gerecht kregen we uitleg. Kortom de ontvangst was warm, de ambiance gezellig (tafel met uitzicht op het water), de gerechten mooi opgediend en de smaak apart en heerlijk. Een adres om naar terug te gaan.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Uitstekend restaurant. Echt een "barn find" en dat zo dicht bij huis.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Ter ere van mijn verjaardag voor de tweede keer bij Qunis gegeten. Het was fantastisch. Wij hadden een vijf gangen diner. Mijn oudste zoon, de vegetariër in het gezelschap, eet normaal net zo lief pizza. Deze avond niet. Mijn dochter die graag vlees geen vis eet vond het heerlijk. En mijn andere zoon die van al het eten kan genieten, deed dat ook. Het is jammer dat het (te) ver fietsen is vanuit Haarlem want het wijnarrangement was heerlijk complementair. Wij zien uit naar de volgende keer.
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening en mooie ruime inrichting. We hebben een top avond gehad.
Diana O.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Fantastisch voor ons gekookt met veel passie
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het was geweldig vertoeven in dit fijne en plezierige restaurant. Vooral het personeel was zeer vriendelijk en legt het te krijgen eten formidabel uit wat de ingrediënten zijn en hoe het word bereid. Fantastisch om dit mee te maken.
Zeer aanbevelenswaardig !!!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wederom heerlijk gelunched, nu alla carte. Top
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima restaurant met dito kaart. Zelden zo goed gegeten voor redelijke prijs. Tip: neem het verrassing menu.
H B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat een verrassing! Echt heerlijk gegeten en fijne bediening. Hier weten ze Hoe het hoort en ben je echt gast. Amuse van verschillende soorten en bereidingen van biet al een mooi begin. We gingen voor het verrassingsmenu en werden niet teleurgesteld. Goede wijn erbij. Vooral het dessert met rabarber was lekker en bijzonder. Alle gerechten hebben een mooie balans van smaken.
Mooi industrieel interieur en goede akoestiek. Tafels niet zo dicht op elkaar. En is eigenlijk nog in Amsterdam, zo dichtbij.
Toplokatie en topkwaliteit.
Dion A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een hele leuke verrassing in Lijnden. Zeker in de zomer moet het nog leuker zijn. De ontvangst was uitermate hartelijk. Binnen is het industrieel maar er hangt ook een sfeer van warmte en privacy. Nadat we verhuisd waren - de spot scheen pal in je gezicht - zaten we erg goed. Het eten was erg geslaagd afgezien van het hoofdgerecht. Dat was wat smakeloos en dat werd niet gecompenseerd door de overige gerechten. Wel werd tot twee keer toe aangeboden om wat alternatiefs te bereiden. Dat kwam erg sympathiek over.
De bediening was erg divers. We hebben vier verschillende mensen aan tafel gehad. Allemaal erg ontspannen met uitzondering van een die erg snel praatte waardoor we de helft gemist hebben. Ook miste hij uit te leggen wat de amuse inhield dus die hebben we zelf maar gedetermineerd.
Desalniettemin een erg geslaagde avond en zeker een adres om te onthouden.
remy T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Mooie, smaakvolle gerechten en originele wijnkaart. Veel wijnen per glas, ook buiten kaart om. Prijs/kwaliteit prima in orde. Attente bediening, goed op de hoogte van gerechten en wijnen. De chefkok/eigenaar heeft zijn sporen ruim verdiend bij de Kas in Amsterdam. Nu zijn eigen zaak op hoog niveau. Vermeldingen in meerdere toonaangevende restaurantgidsen. Fijn restaurant. Doen!

R.Tolk

Dick D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
leuke locatie, mooie gerechten met bouwstoffen uit de omgeving net weer even iets anders opweg naar een ster
Raf D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Serveerster had weinig gevoel voor gezelschap, kwam telkens op verkeerde moment met verkeerde opmerkingen tussen het gezelschap door. Geen souplesse hoe ze met gasten omging. Beneden peil voor dit niveau.

Eten als vanouds verassend en zeer goed alsook de locatie.
Pank G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Op veijdagavond hier gegeten. Prachtige locatie! Plezierig dat de tafels niet dicht op elkaar staan, en dat muziek ontbreekt, zodat je rustig met elkaar kunt praten. Zeer gastvrije ontvangst. Leuke bediening, zonder opdringerigheid. We gingen voor het zesgangen menu met wijnarrangement ( met hafl arrangement voor de bob!). Het eten was fantastisch. Met zorg gemaakt, veel streekproducten, verrassende combinaties, veel variatie. Soms overheerste het zoete accent, mede door gebruik van groenten die al van zichzelf een zoete smaak hebben. Als verrassing werd het dessert voor de jarige opgediend in een groot bord met in chocoladeletters een felicitatie.
We komen zeker terug!
Elina W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten! Wij komen zeker vier keer per jaar bij Qunis. Heerlijke verse producten en met liefde klaar gemaakt.
Opama .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Fraai gerestaureerd pand (oud gemaal0, ruim en strak ingericht. Vriendelijke bediening. We gaan voor het 6-gangen verrassingsmenu. De eerste 3 gangen zijn bijna volledig vega, we krijgen enkel “vis” dwz in totaal 3 gamba’s, dus als niet-vega mis je wel wat, overigens mooie bereidingen, Het pompoensoepje met een laagje blauwe kaas is erg lekker en vult goed. Het hoofdgerecht is een fraai stuk mals en mooi gegaarde ribeye. En dan een door de ober de hemel ingeprezen heel bijzonder kaasgerecht, geen plateau van diverse smaken maar een bokaaltje spaanse schapenkaas, onder een laagje olijfolie, erbij spaanse vijg , huisgemaakte crackertjes en sneetje heerlijk notenbrood. Ja, heel apart, mooi van smaak, wel machtig. Goed als 1-malig experiment. Als slot een niet te versmaden nagerecht. Als wijn een mooie Weissburgunder.
Prijs-kwaliteit goed. Volgende keer, we gaan toch nog eens terug: dan wel a la carte en geven we aan dat het tempo iets vlotter mag.
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant met vriendelijke en zeer attente bediening. Ieder gerecht was even heerlijk als verrassend. Absolute aanrader!!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Goed gegeten met een zakenrelatie in rustige sfeer. 4 gangen verrassingsmenu was prima verzorgd maar met de wijn erbij werd het allemaal toch nog wel prijzig.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
personeel neemt echt de tijd voor je , het gerecht wordt keurig aan je "voorgesteld" verder wordt er goed opgelet wat de klant wil (tevens bij een verjaardag) wordt het leuk aangegeven op het bord.
Persoonlijk vind ik de hoeveelheid te weinig (maar dat weet je in dit soort restaurants) was een aardige "smaakbeleving".