Restaurant Bij Qunis

Akerdijk 12 1175 LE Lijnden Nederland Kaart
31-232049040

Over het restaurant Restaurant Bij Qunis

De frisse natuur in

Onder de rook van Amsterdam ligt restaurant Bij Qunis. Het monumentale karakter van het gemaal is behouden wat een industriele sfeer brengt in dit stuk natuur. Gezonde, lichte, frisse gerechten komen hier prachtig gepresenteerd de Mediteraanse keuken uit. De drie delen van dit restaurant zijn apart af te huren voor feesten, werkdiners of trainingen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bij Qunis

• Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het was een feestje!
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima 4-gangen verrassingsmenu. Voorgerecht was echt heerlijke inktvis met een bijpassende sappige sauvignon blanc uit Rueda. Het tussengerecht was bijzonder lekker, vegetarisch, onder andere gele Bloemendaalse, een heerlijke koolsoort. Als hoofdgerecht een goede bavette en o.a. venkel onder een zoutkorst bereid. De rode wijn uit Mencia paste daar goed bij. Een licht fruitdessert sloot de maaltijd mooi af. Fijne zaak met prima bediening!
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellige avond, zeer vriendelijk personeel, heel alert. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Het was weer een feest op het bord. Geweldig de smaakbeleving en bijzondere combinaties. We hebben weer genoten.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het was weer een lust voor het oog en de smaken waren weer geweldig om te ervaren. Het is geweldig om hier te dineren. De koks weten toch iedere keer wat anders ter tafel te brengen. In een woord geweldig.
Martine A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Geweldige ervaring van smaken, texturen en kleuren. Je ziet dat alles met liefde gemaakt is.
Edwin A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Ronald Kunis heeft een hart voor eten en dat draagt hij met zijn team uit in deze inspirerende omgeving van gemaal Lijnden. Geweldig gegeten bij “echte mensen” met enthousiasme en drive.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Een diner bij Qunis kreeg ik cadeau van vrienden! En als je dan aan het eind van de avond het cadeau helemaal uitgepakt hebt, dan ben je er verlegen mee... We lieten ons verrassen in 4 gangen. Telkens een feestje op je bord in bijzondere vormen, smaken en ingrediënten. Bij Inktvis heb je niet direct een hoge culinaire verwachting, maar zoals die bij Qunis wordt opgediend met Gort, en opengesneden als de plattegrond van New York, dat is toch wel speciaal. En als je de duiven in de Amsterdamse binnenstad zo af en toe ziet, dan kun je je niet voorstellen dat ze zo smakelijk op je bord kunnen belanden. Voeg daar de kundige maar ook hartelijke bediening bij, een soepele Montepulciano, en je hebt een hele fijne avond!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer culinair dus alleen geschikt als je ook echt kan waarderen om kleine maar erg smaakvolle en mooi opgediende gerechten te proeven. Verder een erg mooi restaurant om te zien: voldoende parkeergelegenheid en direct naast Amsterdam. Bediening was ook erg goed en ze omschreven steeds netjes alle gerechten. Gewoon een culinair top restaurant.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Prachtig opgemaakt en fantastische smaken. Zeer vriendelijke bediening en goede uitleg bij de gerechten. Het enige minpuntje was de rekening van 1 karaf kraanwater voor € 14,00. Dit blijft knagen aangezien het deze dag 37 graden was en in het restaurant minsten 30 graden. Dit lijkt snel verdiend maar wat een negatieve nasmaak en een gemiste kans voor Quinis!!
Geachte heer D,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
Echter betreuren wij te moeten lezen dat er een bedrag in rekening gebracht is voor het nuttigen van kraanwater. Wij brengen dit normaal gesproken nl. nooit in rekening tijdens lunches en diners. Mogen wij u daarom vragen contact met ons op te nemen? Alvast hartelijk dank. Vriendelijke groet, Team Bij Qunis
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het was weer echt als van oudsher. Het is en was een lust om hier te dineren. de kok was weer erg creatief wat zijn creaties op ons bord liet zien.Daarbij een en al heerlijke smaken wat deze kok tovert uit zijn brein. kortom als je bij Qunis gaat dineren vergeet je dat absoluut niet snel, zo heerlijk uit hun eigen tuinderij vervaardigt.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Wat een heerlijkheid! Gastvrij onthaal, prettige bediening met verstand van zaken. Mooie wijnen en heerlijke gerechten. Echt tafellinnen en gesteven servetten. Menukaart valt een beetje uit de toon, houten klembord met van die 'beduimelde' A4-tjes.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Gisteravond met onze kinderen en schoonkinderen weer heerlijk gegeten. Eerdere keren aten wij hier samen en namen nu voor t eerst de kinderen mee. Ronald, keukenbrigade en bediening dank jullie wel we hebben weer enorm genoten! Tot de volgende keer.
Jack en Monique Holslag
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
het was weer zeer prettig daar te toeven en heerlijk gegeten met zeer exclusive dinner. Wij komen hier heel erg graag om te dineren omdat het altijd kwaliteit is wat er word opgediend en zeer uiteenlopend.Kortom heel fijn om hier te dineren en een volle avond voor fijnproevers. het is aan te bevelen hier je avond te vullen.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het was weer overweldigend bij qunis restaurant het gemaal aan de lijnderdijk.
Dit hier dineren is een feest om te doen. Geweldige service en fantastisch eten met culinaire smaken. Als je hier nog niet hebt gegeten mis je echt iets.
Jean-françois R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Verrassende gerechten en een mooi decor. De service is fijn losjes, goede wijn. Het ‘omrijden’ meer dan waard.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Mijn favoriete restaurant als ik terug keer van een bezoek aan NL naar California. Dicht bij Schiphol, perfect voor een rustige avond met vrienden, mooi gelegen, kwaliteit in gerechten en service. Wij kozen voor verrassingsmenu met wijn pairing. Uitstekend. Hoge kwaliteit zonder snobisme.
Sanne Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Vriendelijke en goede bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij zijn zeer tevreden met dit restaurant en komen hier regelmatig terug vanwegen de prima kwaliteit en de verassingen welke de kok iedere keer weer weet te bewerkstelligen. Dit is een top restaurant en zeker een ster verdiend. Bravo voor dit restaurant Qunis.