Restaurant Bij Qunis

Akerdijk 12 1175 LE Lijnden Nederland Kaart
31-232049040

Over het restaurant Restaurant Bij Qunis

De frisse natuur in

Onder de rook van Amsterdam ligt restaurant Bij Qunis. Het monumentale karakter van het gemaal is behouden wat een industriele sfeer brengt in dit stuk natuur. Gezonde, lichte, frisse gerechten komen hier prachtig gepresenteerd de Mediteraanse keuken uit. De drie delen van dit restaurant zijn apart af te huren voor feesten, werkdiners of trainingen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bij Qunis

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bij Qunis

Monique H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Komen net weer thuis van een heerlijk avondje uiteten ‘Bij Qunis’.
Wat een feest! Wij hebben heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk, goede uitleg van de gerechten, heerlijke wijnen bij de gerechten. Kortom, een top avond gehad!
Jack en Monique Holslag
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prima sevice ,De spatburgunder uitstekendadvies heerlijk eten
Carin T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Er wordt met mooie producten gewerkt. Soms verrassende combinaties, erg verzorgd en mooi opgediend.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Mooie locatie. Lekker lunch menu voor een prima prijs in een verder wat magere kaart.
Misschien moeten we voor een echte recentie een keer in de avond aanschuiven.
peter D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke en gezellige bediening.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Het restaurant is de omweg naar Lijnden waard.
Alfred N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima te doen goed eten zeer vriendelijke bediening
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Verrassend qua amuses, voorgerechten, dessert en wijnen. Hoofdgerecht was goed maar minder spectaculair. Gastvrije en vrolijke bediening, bijzondere locatie!
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij zijn zeer tevreden met de bediening en de sfeer welke in dit restaurant heerst. Evenals het dinee is geweldig wij laten de kok meestal het menu bepalen dat ons altijd verrast. Het overtreft geregeld de klasse waarmee het word opgediend. Tevens is de wijnkeuzen een plezier te beleven wat wij ook door het personeel ons laten adviseren.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Door mijn man werd ik verrast met een diner bij Qunis. Op aanraden van vrienden koos hij voor dit restaurant. Van horen en zeggen had hij vernomen dat alles vers direct bij diverse leveranciers uit de streek komt, kruiden en groenten vers van het land. We kwamen aan bij een prachtige locatie, werkelijk waar. Meer dan fijn: zeer gemotiveerde bediening met een oprechte lach. Goede sfeer, mooie ambiance en dan het eten! Wauw! Een echte aanrader de geroosterde aubergine & de bavette! We komen gauw weer.
Evelien L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Samen met goede vriend wezen eten op aanraden van kleinzoon van 14 ! die t hier zo erg lekker vindt.
Hij heeft gelijk: eten is verrassend en heerlijk ,bediening vriendelijk ,locatie mooi : Tòpavond gehad!
Voor herhaling(en) vatbaar.
h.gazan .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
waren afgelopen zaterdagavond in Qunis op uitnodiging van onze lieve buurtjes, de keuken kon de bezetting duidelijk niet aan, wij arriveerden om 19.30 en waren pas om 23.30 klaar, het wachten op het volgende gerecht duurde VEEL TE LANG. We waren met 4 personen en hadden slecht 2 a 3 gangen. Het eten was ook niet buitengewoon goed, nee de bavette was niet goed bereid bij 1 waren ze vergeten te kruiden. Qunis is geen aanrader, voor € 250,00 mag je toch wel beter verwachten. Voor ons GEEN AANRADER !
Benny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De laaste keer dat we hier waren was het al erg goed mooie gezonde verse gerechten vriendelijke bediening met kennis van aken. Maar na 5 maanden zien we een groei echt hele mooie gerechte en de keuze van de wijnen was verbeterend hele mooie wijnen die gied met de gerechten. We zijn blij dat we zo'n high end duurzaam restaurant bij ons in buurt hebben gevonden.
Tinny B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zoals altijd weer bij Qunis...... perfect tot in de puntjes. Prachtige en creatieve gerechten en een vakbekwame bediening. We komen gauw weer.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was lekker, maar erg weinig. Het wachten tussen de gangen was erg lang, maar dit kwam wellicht door de groepsgrootte. De service was verschrikkelijk, er kwam geen glimlachje van de 2 personeelsleden af. Ook werd er door een personeelslid een fles wijn tegen de schouder/hoofd van een groepslid gestoten en nieteens gevraagd of deze persoon last had. Kortom niet vriendelijk en weinig aandacht voor de klant. De locatie van het restaurant is erg mooi. Ik zou niet nog een keer nog een keer naar toe gaan.
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Hier word een menu geserveerd wat zeer aan te raden is een menu van 6 gangen en wat de kok bedenkt en echt fantastisch is. Wij kunnen niet anders dan dit aanbevelen wij vinden dit geweldig. Ik ben hier met veel dames geweest om te dineren en was bij iedereen vol lof te noemen. Bij ons is dit restaurant Top.
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was heerlijk! Bediening soms iets te formeel maar wel heel vriendelijk. De ruimte is erg mooi, er mag wel iets meer sfeer bij de tafels. Nu is dit vooral bij de bar. Maar dat zijn kleine details want we vonden het eten heerlijk en hebben een fijne avond gehad.
Agnita K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goede dag, wij zaten op verzoek aan een ronde tafel, maar communiceren met z'n vieren , bleek de afstand naar elkaar te ver! Erg mooi servies, wel erg diep de borden , waardoor het gerecht moeilijk te eten was. Kan ook komen doordat de stoelen vrij laag waren ten opzichte van de tafel .
Verder heerlijk 6 gangen verrassings diner was top .
We komen zeker terug, en geven jullie adres door !
Vriendelijk groet,
Agnita
Thomas L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gelunched! Heerlijk eten, prima wijn in een prachtig oud gebouw. Zeker aan te bevelen!
Remi B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Met een groep van 18, familie en vrienden, in de Middenbeuk kamer gegeten. Zeer attente bediening. We waren met een mix van vegans, vegetariers en alles-eters en iedereen heeft heerlijk gegeten. Aanrader!