Over het restaurant Restaurant Bij Qunis

De frisse natuur in

Onder de rook van Amsterdam ligt restaurant Bij Qunis. Het monumentale karakter van het gemaal is behouden wat een industriele sfeer brengt in dit stuk natuur. Gezonde, lichte, frisse gerechten komen hier prachtig gepresenteerd de Mediteraanse keuken uit. De drie delen van dit restaurant zijn apart af te huren voor feesten, werkdiners of trainingen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bij Qunis

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bij Qunis

Peter W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer verzorgde gerechten met orginaliteit gemaakt. Een prima avond!
Stephan T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten topservice mooie locatie
Mike N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, tongstrelende gerechten, maar zeker niet goedkoop
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het is een lust om daar te vertoeven en het dinner word met zeer veel zorg bereid.
Het is zeker aan evelingswaardig om dit te ervaren daar de smaakvarianten zeer kundig gevonden zijn en vakmanschap er vanaf spat. Ik kan niet veel meer zeggen dat het een geweldig top restaurant is wat met passie word gedreven.
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten, geweldige bediening. Echt een aanrader! Heel veel inspiratie opgedaan
Ronald bedankt

Gr Danny Hovestad
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Altijd een hartelijke ontvangst bij Qunis, zeer vriendelijke jongen bij de deur (Jesper). Tafel bij het raam was ook heel pretttig, al was de nabije eetzaal met een groep mensen zeer luidruchtig. Ik raad aan de tussendeur strikt gesloten te houden. Van tevoren had ik de bestelling opgegeven, maar de ober wist hier niets van - hij was ook slecht te verstaan. Gedurende de maaltijd werd hij blijkbaar op de bestelling vooraf gewezen en bracht hij flarden te berde aan tafel. Dit liep dus niet "vanzelf". Het eten was erg lekker, de attentie voor groenten blijft toch echt een sterk punt van Qunis. Pastinaak, rode bieten, zuurkool, en anders moois niet overheersend, maar heel subtiel verwerkt in de mooie bordjes.. De bijpassende wijnen waren weinig bijzonder, maar wel heel duur. Ik zou volgende keer toch eerder zelf wijn bestellen, per glas of fles. Het halve glazen arrangement dat één van ons (de bob) bestelde, vond ik als hele glazen terug op de rekening. Al met al, uitstekende keuken, iets mindere bediening.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
In dit voormalige gemaal hebben we geluncht, een 3 gangen verrassingsmenu, gerechten die niet op de kaart staan.
De rode poon met diverse bereidingen van 3 soorten) biet stal de show, maar ook de eendenborst met verschillende groenten mocht er zijn. Met zorg opgemaakte borden. Een prima wijnarrangement erbij. Na afloop koffie met friandises. Een uitstekend adres.
Madelon B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Fijne avond gehad met heerlijke gerechten en lekkere wijntjes
bepenjos W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was een feestje. De gerechten zagen er niet alleen prachtig uit maar waren ook in een woord top. We waren echt UIT eten.
Pia F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, nette service. Echter het ontbreken van een sommelier of in ieder geval uitgebreidere toelichting op de wijnen behorende bij het wijnarrangement vonden wij jammer.
Lennart B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg verassend! Aanrader
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
wij hebben weer genoten van het heerlijke eten en de sfeer en zijn hier al voor de 6e keer terug geweest.
Maar al met al is deze locatie aan te raden wij vinden het geweldig en de bijbehorende wijn is zeer correct gekozen.

Hoogachtend
K.W.de Boer
Huib D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Bij Qunis is een mooi gestyleerd restaurant, waar, ondanks de chique, toch voor een niet belachelijk hoog bedrag goed kan worden gegeten.
yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Jammer dat dit restaurant voor ons ver uit de buurt ligt want het is een feestje om hier te eten. Perfect op elkaar afgestemde smaken met heerlijke bijpassende wijnen. Mooi industrieel erfgoed. Personeel erg service gericht. Een topper dit restaurant.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Komen net weer thuis van een heerlijk avondje uiteten ‘Bij Qunis’.
Wat een feest! Wij hebben heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk, goede uitleg van de gerechten, heerlijke wijnen bij de gerechten. Kortom, een top avond gehad!
Jack en Monique Holslag
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prima sevice ,De spatburgunder uitstekendadvies heerlijk eten
Carin T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Er wordt met mooie producten gewerkt. Soms verrassende combinaties, erg verzorgd en mooi opgediend.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Mooie locatie. Lekker lunch menu voor een prima prijs in een verder wat magere kaart.
Misschien moeten we voor een echte recentie een keer in de avond aanschuiven.
peter D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker gegeten en zeer vriendelijke en gezellige bediening.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Het restaurant is de omweg naar Lijnden waard.