Restaurant Bij Jaap

Markt 17 9401 GT Assen Nederland Kaart
31-592331950

Over het restaurant Restaurant Bij Jaap

Laat je warm en hartelijk onthalen bij restaurant Bij Jaap aan de Markt in het bruisende centrum van Assen. Hier geniet je van heerlijke gerechten waarbij de combinatie van smaken en structuren zorgen voor een prachtig geheel. Een culinaire beleving.

Het gebruik van verschillende smaakstijlen laat je versteld staan. Een kunst die, eigenaar en chef-kok, Jaap Braaksma en zijn keukenbrigade machtig is. Met een blik naar de open keuken, zie je hoe zij vol passie de meest smakelijke creaties bereiden. Een stukje openheid en beleving! Proef deze inspirerende, unieke gerechten en geniet van pure smaken.

De menukaart van restaurant Bij Jaap bestaat uit een 3 Gangen Bib Gourmand Menu met een voor-, hoofd-, en nagerecht voor €37,-. Of laat je verrassen door het speciaal samengestelde verrassingsmenu met dagverse seizoensproducten. Je kunt kennis maken met dit menu vanaf 3-gangen die je zelfs kunt uitbreiden tot een smakelijk 6-gangen diner!

Met diverse, smaakvolle wijnen kun je de optimale combinatie tussen gerecht en wijn maken. Kies bijvoorbeeld voor het wijnarrangement, waarbij je voor elke gerecht een passende wijn geserveerd krijgt. Heerlijke wijn-spijscombinaties die je diner compleet maken. Ultiem genieten!

Ontdek nu zelf de culinaire beleving bij restaurant Bij Jaap in het centrum van Assen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bij Jaap

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bij Jaap

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
In Assen op zoek naar lekker eten? Dan is "Bij Jaap" het aangewezen adres. Voor iedereen!
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heel goed gegeten in een luxe sfeer met heel attent personeel, waarbij de chef er plezier in had zo nu en dan de gasten in eigen persoon te bedienen.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We aten voor het eerst Bij Jaap op deze nieuwe lokatie. De sfeer is aangenaam, moderne inrichting, sfeervol, vriendelijke en alerte bediening. De gerechten smaakten bijzonder lekker. Ook de bijpassende wijnen waren uitstekend gekozen. De kaart is niet uitgebreid, we kozen het verrassingsmenu. De smaken waren erg lekker, de borden mooi opgemaakt en het geheel voor een acceptabele prijs. Kortom we hebben hier bijzonder lekker gegeten in een prettige atmosfeer.
Regina G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mooie gerechten en lekkere wijnen erbij
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prachtig restaurant, heerlijk eten, fijne bediening
geert T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Verrassend menu met fijne en goed uitgekozen wijnen.
a. H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
heerlijke gerechten met bijpassende wijnen in fraaie ambiance
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad en super lekker gegeten. Het is een totale avond uit!
Rinie K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Gisteravond gegeten BijJaap en er viel vanaf het moment dat we binnen kwamen een warme deken om ons heen. Verrassingsmenu van drie gangen met geweldige gerechten. Voorgerecht van eend was voor mij wel samen met de amuse de toppers. Bijpassende wijnen met goede uitleg en voor de Bob een hele mooie bijpassende cocktailarrangement non alcohol. Dit was voor ons de eerste keer BijJaap maar komen hier graag terug. Deze mensen begrijpen wat een avondje uit is met bijzonder goed gastheer /vrouw schap

Met culinaire groet Rinie Kamerling en Gonny Wiering
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk viergangen menu gehad met bijpassende wijnen. Het wachten tussen de gangen door duurde wel erg lang (terwijl de wijn al veel eerder ingeschonken was), maar het eten maakte dat wachten steeds weer goed. Vooral de soep was heerlijk! Alle gerechten werden mooi en met veel zorg gepresenteerd. Het personeel was erg vriendelijk en heel erg behulpzaam. Het vegetarisch menu was ook prima en smaakvol, maar het voorgerecht kon wel wat meer fantasie gebruiken dan alleen het vlees weglaten. Bij Jaap is het beste restaurant van Assen en wij komen zeker weer langs!
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Eten top, begeleidende wijnen, gastvrouw had goede kennis van de gerechten. Aanrader!!
jan M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wij kozen voor een 6-gangendiner en kregen 1 gang gratis.
De gerechten waren heerlijk en verrassend en goede bijpassende wijnen
marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Weer hier gegeten. Zes mensen waarvan vier in leeftijd 20-25. Best spannend als je dan verrassingsmenu kiest. Een zoon zonder alcohol. Rest wijnarrangement (ja; taxi). De alcoholloze cocktails van zoon gingen elke keer rond
bij iedereen . Geweldig. Net zoals de wijn pasten ook die cocktails goed bij gerecht. prettig wijnarrangement. Vijfgangenmenu in vier uur vloog voorbij. Fijne bediening. Dank!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijke gerechten met bijpassende wijnen . Uitstekende kwaliteit en zeer bekwaam en vriendelijk personeel . Hier kun je spreken van echt een hele avond tafelen . Wij komen zeker weer . Sterker nog wij hebben ons ter plekke aangemeld voor de wijn en spijs proeverij in maart .
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben weer lekker gegeten en de service was weer heel erg goed
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Hartelijke bediening. top!
Camillo H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Was heerlijk, goede en vriendelijke bediening. Het wijn arrangement is een aanrader. Is goed bij de gerechten uitgekozen.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten Bij Jaap. Mooie smaakcombinaties, prima bediening. Absoluut niet het goedkoopste, maar wel het lekkerste restaurant van Assen e.o. Enige minpunt, is dat we enorm moeten wennen aan de inrichting/aankleding van de zaak. Gevoelsmatig past het niet bij de warme smaakbeleving. Of is dit een weemoedige herinnering aan het gezellige oude pand ...?
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Erg lekker gegeten, creatieve en bijzonder smaakvolle gerechten, geserveerd in een vrolijke ontspannen atmosfeer waarin we ruim voldoende aandacht kregen.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Super lekker, genoten van al het heerlijks.