Restaurant Bergen Binnen

Meer informatie over restaurant Restaurant Bergen Binnen

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Anoeska D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Perfecte prijs/kwaliteit verhouding, voor alle gelegenheden. Komen hier regelmatig en iedere keer weer tevreden! Goede bediening met kennis van zaken, heerlijke keuken en zeer mooie zaak.
Rogerhendrix .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteren hier mogen genieten van het heerlijke eten , de gastvrijheid en de mooie locatie . Vanaf ons plekje uitzicht op de keuken , het was een genot om de keukenbrigade aan het werk te zien .mooie grote parkeer plaats aan de overkant , goed bereikbaar , ook handig voor lunch na een boswandeling . . Aanrader !
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heel fijn restaurant! Uitstekende bediening en een prima keuken. Keuze uit zowel vis als vlees, waarbij de schaal- en schelpdieren (verse oesters en kreeften) de boventoon voeren.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Op aanraden van lokale mensen gedineerd met 3 stellen. We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel in een erg gezellige ambiance. De bediening was vlot, vriendelijk en zeer attent. Wij kozen deels uit het "kunst10daagse" menu en van de kaart. De portionering was ruim en de smaken erg geraffineerd. Zelf koos ik voor het duivelspotje van kleine garnalen in knoflook met rode peper. Lekker scherp en heet. Als hoofdgerecht kreeg ik Tarbot op couscous. Heerlijk zacht. Maar het dessert van aardbeien romanov met merengue maakte het helemaal af. Kortom, een heerlijke avond in een mooi restaurant met vriendelijke mensen. Tot snel
Loek-houtenbos .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We kwamen tegen achten aan en besloten binnen te eten. Leuk tafeltje aan het raam. Na de hartelijke verwelkoming door de ( mede ) eigenaar eerst maar eens een kir. Zelf kies ik voor 3 voorgerechten, mijn verloofde alleen een hoofdgerecht. Verder natuurlijk een lekkere fles wijn : Verdejo.
Mijn eerste voorgerecht waren 2 heerlijke oesters: Ierse, op een mooi bedje van ijs met citroen. Daarna gebakken coquilles met een lauwwarme salade. Als "hoofdgerecht" een halve kreeft, los geserveerd op paddestoeltjes. Alle prima verzorgd. Mijn verloofde nam een gegrild kalfsgerecht waar ze ook zeer tevreden over was. De enige opmerking waren de frietjes : ze hadden van ons wat meer doorbakken gemogen. De bediening was uitstekend, alleen een glunderende dame was wat trager. Maar ze was wel lief.
Toe een scropino en koffie met calvados. Al met al weer een zeer geslaagde avond.
Loek
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. Na een dagje fietsen daar geluncht en heerlijk sateetje gegeten met lekkere verse friet en 'liflafjes'. Buiten op het terras. Het restaurant ligt aan de weg en het is daar wel een beetje druk maar niet storend. Snelle bediening en gezellig ongedwongen.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Je zou kunnen zeggen "klassiek" gedineerd. Samen met mijn broeder het Duivelspotje vooraf, garnalen zijn inderdaad zeer smakelijk & heet, maar niet zo heet dat de smaakpapillen dichtslaan. Ook samen de Châteaubriand van Black Angus met Stroganoff. Prachtig medium, heerlijk vlees. De geserveerde wijnen een Spaanse Verdejo en een Rioja Crianza waren goed maar niet zeer opmerkelijk. Vanille IJs met slagroom, lekker. Bij onze dames zagen we een Lady Tournedos en een Zeetong met zeer tevreden MMMMM geluiden voorbijgaan. Tevreden dus.
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Tja, Bergen Binnen.. Het restaurant is altijd zeer goed bezet. Dat geeft aan dat het gewaardeerd wordt. Op het eten valt weinig aan te merken. De kaart is al lange tijd hetzelfde. Er is een wisselend dagmenu.
Het visstoofpotje en e zeewolf met ravioli blijven lekker. De eend met pastinaaksaus was weinig spannend, eetcafé +. Het garnituur is zo weinig dat je haast wel frites bij moet bestellen. De bediening is vriendelijk en correct. En toch gaat het een beetje achteruit, zo'n restaurant. Zeker als de rekening voor 2 halve (=1) voorgerecht 2 hoofdgerechten en het equivalent van een fles wijn op bijna 90 euro uitkomt. Het zakt als het ware onder zijn prijs uit. Alles bij elkaar wordt het dan een 7- waarbij met name de keuken wat weinig bewegelijk lijkt en de prijs/kwaliteit verhouding onder druk staat.
Loek-houtenbos .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
We zijn op maandagavond wezen eten. Maandag is kreeftenavond. Vooraf enkele heerlijke Ierse oesters, heel zacht. Daarna een hele kreeft die losgemaakt is in de schaal en is verrijkt met wat botersaus en kleine paddestoeltjes. Een heerlijk gerecht. De service in dit restaurant is zoals altijd top : je jas wordt aangepakt, men is uiterst vriendelijk en vanzelfsprekend wordt er naast de bestelde wijn een karaf water neergezet.
Toe koffie, calvados en wat krullen. Een perfecte avond.
Toernedootjemedium .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Twee weken geleden was ik helemaal wauwie van de Tournedos, vandaag had ik een taaie rakker voor veel geld, jammer jammer jammer! En dan wordt er gewoon gezegd... tja het ene stukje vlees is het andere niet, of IK dat niet weet. Niet netjes opgelost, ik ging zeer teleurgesteld weg uit Bergen Binnen!
Sarry .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Met 6 personen gegeten: 3x chateaubriand, tournedos, zeewolf en kreeft. Voor 6 personen 1 soepkom sla en eenzelfde formaat frites. Er werd gezegd dat wij meer konden vragen. Verder geen garni. Tweede kommetje frites duurde lang voordat het kwam. Na thuiskomst zagen wij dat dit beetje frites op de rekening stond als "frites groot" en er 4 euro voor was berekend. Teleurstellend dat dit blijkbaar nodig is. Voor ons doet het afbreuk aan een gezellige avond en voor alle duidelijkheid, niet om het geld.
Toernedootjemedium .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Restaurant Bergen Binnen, de BESTE Tournedos ever van Bergen eet je hier! Van het begin tot het eind een beleving in een ongedwongen sfeer. Alles is even lekker. Of je in een sterrenrestaurant zit te eten!
VURRUKKULLUK PERFECT!!!
JodeKok .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Op eerste Kerstdag 2015 een bezoek gebracht aan restaurant Bergen Binnen. Een rijk verlichte buitengevel en een warme en gezellige sfeer binnen. Kwalitatief was het 4 gangen kerstmenu (€54,50 pp) van goed niveau. Kwantitatief vonden wij het te beperkt, de minigroenten bij het hoofdgerecht Ierse runderhaas waren wel erg mini. Eén worteltje van bijna 10 cm, 1 (hele) champignon en een piepklein struikje broccoli. De bijpassende amandeldauphine bestond uit twee aardappelbitterballetjes. Zoals hiervoor vermeld, de kwaliteit van vlees en groenten waren perfect. Hetzelfde beeld bij het dessert van zoete proeverij, een heerlijk ijsbolletje en dito chocoladetaartje maar grotere porties zouden de prijs rechtvaardigen! De bediening was goed op dreef, plezierig in de omgang en een goed tempo. Resumerend: lekker te weinig gegeten.
Anoeska D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Wat een fijne plek, met z'n tweeën heerlijk gegeten. Maar ook met de kinderen en/of familie zijn we hier al meerdere malen geweest. Zeer attente en gastvrije bediening!
Smakelijk eten, voor ieder wat wils, toegankelijke gerechten maar van hoge kwaliteit. Echt goede prijs/kwaliteit verhouding
Vriendelijk ogende zaak, sfeervol en fris. Voor ons zeker een plek om vaker heen (te blijven) gaan.
Aanrader!
Joanne77 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Goede tong gegeten! Elke woensdag verse tong! Mooie forse vis goed gebakken. Vriendelijk personeel en mooie plek om bij rustig weer ook in de herfst buiten te zitten. Heerlijke appelgebak ook!!
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Lobster monday! Een hele kreeft, los in de schaal, gegratineerd met dragonboter / Parmezaanse kaas / duxelles van paddenstoelen, met frites en salade. Helemaal top! Zeer vriendelijke en attente bediening. Wij komen hier zeker terug!
Ilja W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
In dit restaurant geluncht. Een tosti met gehakt en kaas die tezamen met de goede recensies maakte dat we er deze avond gingen dineren. Ik kan niet anders dan een onvoldoende geven. Het voorgerecht was goed. Zowel van mij als van mijn partner. (steak tartaar en tonijncarpaccio)
Na anderhalf uur wachten kwam het hoofdgerecht. De tournedos van mijn partner was goed. Mals en rood zoals gevraagd maar vrij vlak van smaak evenals de rode wijnsaus. Mijn kalfszwezerik was ronduit slecht. Geen krokante korst en de smaak van bloem was te proeven. De kalfszijlende was smakeloos en zeker geen malse streling voor de tong. Het was zo slecht dat ik er verbaasd over was. De porties waren ruim en de frites was krokant en goed. De bediening was goed genoeg maar gaf ook niets extra's. Een restaurant kan een slechte dag hebben. Hopelijk was het dat en was deze avond geen maatstaf voor het gebodene.
Moppie50 D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Lunch met z'n zessen bij Bergen Binnen. Heerlijke salade met geitenkaas, vijgencompote en gekaramelliseerde nootjes en geweldige frietjes, goede kipsaté en aardige bediening.
We gaan er beslist ook eens dineren.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Lobster monday! Het principe: elke maandag een hele kreeft met frites en salade voor 25 euro pp. Dat was een leuk hapje eten (ondanks het treurige weer) op de maandagavond. Een voorgerecht of oesters vooraf is aan te raden, de hoeveelheid kreeftvlees is namelijk niet zo groot, dat is nu eenmaal zo met kreeft. Hij was wel enorm lekker en het vlees was al los gemaakt van de schaal. Voor de onervaren schaaldiereters dus ook haalbaar. Wij hadden dat voorafje niet gedaan dus namen we als toetje lekker appelgebak met slagroom, ook geen straf! Een van de betere stukjes appeltaart die ik ooit gegeten heb! Service kan beter. Kraanwater geen probleem. Extra frites werden wel berekend.
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Hier gegeten met 4 personen.Lekkere eetfauteuils, ruime tafel.
Bedienig zeer vriendelijk en snelle sevice.
Ze hebben een aparte kaart voor dagmenu en een vaste kaart.
Voldoende gerechten om uit te kiezen.
De maaltijdsallade geitenkaas, kon ook als voorafje genomen worden, de carpaccio zeer vers en op temperatuur met rucola pijnboompitjes en truffelmayonaise, pittig garnalenpotje was prima, een bordje met vers wit en bruin brood erbij, met ieder een olijfolie bordje om brood in te dippen, hier had wel wat kruiden in gemogen.
De dames hadden de lady tourndos en heren de ossenhaas met stroganoff saus,vers gemaakt!
Alles met wat verse groenten op het bord en stukje aardappelgratin en sausje naar keuze.
Apart knapperige friet met mayo.
Als de bediening zag dat je glas bijna leeg was, vroegen ze al of je nog iets wilde.
Wij zaten binnen, maar buiten op het terras zag het er ook gezellig uit, terrasverwarmers en evt dekentjes te krijgen.
Toetje van de dagkaart: cocosijs met ananassaus was heerlijk.De panna cotta met rode verse vruchten en saus met bolletje vanilleijs heerlijk!
Al met al heerlijk gegeten, voldoende privacy aan de tafel.
Prijs iets duurder dan normaal, maar het is het zeker waard.
Met 4 personen € 220,- incl drankjes.