Restaurant Bentinck

Drostestraat 12 3958 BK Amerongen Nederland Kaart
31-343206000

Over het restaurant Restaurant Bentinck

Restaurant Bentinck, gelegen aan het voorplein van Kasteel Amerongen is een eigentijds en betaalbaar restaurant waar op topniveau gekookt wordt en waar groenten uit de kasteeltuin een belangrijke rol spelen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bentinck

• : Gratis parkeren tegenover het toegangshek

wo-zo vanaf 11.30 uur.

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bentinck

john L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Voor ons eerste keer maar wat een ongelooflijk mooie verrassing! Perfect restaurant; alles klopte de bediening, kwaliteit en tempo van de gerechten en de smaakvolle entourage.
Heel bijzonder de verschillende smaaksensaties. Ongelooflijk wat deze jonge chef met zijn jonge keukenbrigade weet neer te zetten. Wij gaan hier zeker vaker heen
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Alleen de plek is t bijna al waard om een keer naar Bentinck toe te gaan! Goed en mooi eten, lekkere wijn, vriendelijke, enthousiaste en kundige bediening.
willium .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
werkelijk een fantastische locatie, uitstekende bediening (Lotte) en een verrassende keuken. 5-gangen lunch, elk gerecht een plaatje. En een waar genoegen dit langzaam en bedachtzaam te nuttigen. Veel 'open' wijnen. Daar kom je voor terug.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een sfeervolle locatie op het terrein van het kasteel Amerongen! We hebben genoten van een heerlijk driegangen menu, gepresenteerd op originele borden.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een lust voor het oog, zowel de ambiance als de gerechten. Fantastisch eten; mooie smaak- en structuur combinaties met verfijnde smaken. Prettige bediening. Ik had het restaurant uitgekozen puur vanwege de plaats maar wist werkelijk niet wat het was. Het was een zeer aangename verassing.
marieke D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijke gerechten, elke hap een sensatie. Misschien een gemiste kans door ons niet te wijzen op een wijn arrangement of likeurtje bij koffie. Mooie locatie prachtige oprit, alleen een modderige parkeerplaats. Fijn personeel.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Na hier al eerder voortreffelijk gedineerd te hebben, kozen we deze keer voor een high-tea. Bij veel high tea’s komen de producten uit een pakje, bij Bentinck is alles verser dan vers. Sommige ingredienten komen zelfs uit eigen moestuin. De ambiance is perfect voor een hightea. Het restaurant is gevestigd in de voormalige paardenstallen, die prachtig zijn gerenoveerd. Met de kasteeltuinen en het kasteel naast je voel je je hier echt een prins of prinses!
Do V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Echt een aanrader! Top diner en gastvrije bediening
Bde M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Mooi, gastvrij, goede wijn, vriendelijk personeel, prettige sfeer. Inrichting gebaseerd op paardenstallen.; netjes maar met paarden heb ik niet zoveel.
Jan-Henk B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuk restaurant met prettige bediening. Leuke sfeer. Vooraf hadden wij makreel. Daarna griet en als hoofdgerecht hertenbiefstuk en hertensukade. Het dessert was rijstepap met appel. Echt elk gerecht was echt heel mooi en geslaagd. Er werd ook goed rekening gehouden met de zwangerschap. De gerechten werden daarop heel goed aangepast. Hier wordt echt op hoog niveau gekookt. Een aanrader voor een avond mooi uit eten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Geweldige sfeer, ambiance, bediening, locatie en culinair ster-waardig!
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Mooi ingerichte en gezellige locatie, kundig en behulpzaam personeel, en smakelijke en mooi opgemaakte gerechten. We kijken met genoegen op ons bezoek terug.
KeesN2 N.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Dagje op de "hei" gezeten met 5 collega's. Prima geregeld. Drie gangenmenu als lunch; Gastvrouw meldde duurt iets langer dan 1 uur; Klopte. Maar super lekker. Dubbele amuse; daarna verrassende linzen onder schuim en bite erop. Super malse fazant. Dessert net iets minder. Ondanks "onder werktijd" toch wijntje(s) erbij genomen op advies sommelier. Prima koffie hele dag en borrel met bittergarnituur om 18.00 uur.Relaxed. Vergaderruimte naast restaurant.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
wij voelden os erg op ons gemak en zullen zeker vaker terugkomen
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goed gegeten! Makreel/ tartaar voor, griet en hert als hoofdgerecht en kaas toe. Sommelier blijft info spuien. Graag iets doseren. Dames in de bediening erg jong. Wijnen, o.a. uit Uruquay en Azerbeidjan erg god.
kees jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wij hebben geweldig gegeten en genoten van de gehele avond. Fijne bediening , wordt tijd besteed aan uitleg en het verhaal van het eten.

Super!!
B. D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zie boven!! Uitstekende ambiance, gezellig en lekker!
Grietje D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten in een ludieke omgeving (paardenstal)
Tinie E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fantastisch gegeten in dit mooie restaurant. Gezellige sfeer, zeer vriendelijk personeel, heerlijke verrassende gerechten. Top!
Arend D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Op een prachtige locatie gelegen sfeervol restaurant. De gerechten zijn kunstzinnig bijzonder en smakelijk. De bediening is gezellig en informeel. Het eten is niet voor de veelvraat, die moet elders zijn...