Restaurant Benjamin

Wezenstraat 3 6811 Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Benjamin

De aarde rond

Een kunstig optrekje voor de Benjamin, van de gouden muur achter de bar tot de fabriekslampen boven de houten tafels met de rode stoelen. De hele wereld komt voorbij op de menukaart: oer-Hollandse huisgemaakte bitterballen, risotto uit Italië, Chinese duckroll of een Indiase curry. Bij elk gerecht wordt aangegeven of het lactose- en glutenvrij is!

Meer informatie over restaurant Restaurant Benjamin

Vlak bij centraal station Arnhem

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
Maandag t/m Zondag exclusief te reserveren voor receptie's, (kerst of nieuw jaars)borrels, verjaardag, afscheid, feestje, vergadering, trouwerij, schilder workshop, Beauty&Bites, Wine&Bites,

peter.luken .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
jorishelming .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
lieke-t .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Eten was goed maar de service chaotisch en traag. Lang moeten wachteb (gold overigens voor alle gasten )tussendoor en een keer verkeerd gerecht gekregen. Ter compensatie deelde de bediening na afloop pennen uit die je kan inleveren voor een gratis drankje de volgende keer.
Sascha En Roland F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker gegeten, het nieuwe concept waarbij alleen kleine tussengerechten voor 10€ per stuk worden geserveerd zorgt er wel voor dat we niet perse snel terug willen komen. Het zijn kleine gerechtjes voor een in verhouding grote prijs (vb: 7 kleine plakjes carpaccio met beetje saus en wisje rucola voor 10€) waardoor je veel meer moet bestellen om niet zonder trek naar huis te gaan. Jammer.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wij hadden het verrassingsmenu. Dit was prima! Goede kwaliteit en mooi opgemaakte borden. Echter kan ik me voorstellen dat voor sommige mensen de hoeveelheid eten kan tegenvallen. Voor mijn vriendin en ik was het wel voldoende. Een goede tip voor restaurant Benjamin: serveer ook een mandje brood bij de gerechten.
MP-eten P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
We waren met z'n tweeen en hebben een prima tijd gehad. Het begon et een attente ontvangst. Daarna konden we een aantal wijnen proeven om de lekkerste te kiezen. Leuk ook dat je een karaf kon bestellen van een lekkere wijn.
Het eten was lekker en ook verassende recepten. Qua prijs vond ik het nog redelijk prijzig voor wat je kreeg, mijn suggestie zou zijn of net een beetje grotere portie of iets van de prijs per portie.
Echter, we hebbenal wat tentjes in Arnhem geprobeerd, waar we niet echt gecharmeerd van waren, en van deze echt wel!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ze hebben een nieuw concept en dat is op zich prima. Maar we vonden veel gerechten niet in verhouding met de prijs. Dat je betaald voor de bijgerechten om verspilling tegen te gaan is een goed uitgangspunt, maar de keuze voor de groente bijgerechten waren de vega gerechten van de kaart. Hierdoor betaalde voor een bijgerecht net zoveel als voor een normaal gerecht. In mijn beleving moet een bijgerecht ook een bijgerecht prijs hebben.
Daarnaast duurde het lang voor de gerechten kwamen, dit was al aangekondigd en we kregen advies om direct 2 gerechten te bestellen (konden wel na elkaar geserveerd worden). Personeel was vriendelijk en attent en we hebben wel lekker gegeten. Al met al vonden we het geheel prijzig en hadden we liever het oude concept, waarbij we een meer verzadigd gevoel hadden.
Pedro P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Dames in de bediening doen het prima. Gezellig praatje. Keuken matig. Carpaccio met gewone kaas ipv Parmasaanse kaas, frietjes net gaar en de smaakpapillen worden niet uitgedaagd (vlakke smaak). Interieur gezellig modern. Tip: verf de binnenzijde van wc-deur (m) in z'n geheel.
duchesse .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Frutselkeuken. Wontons vage kledder. Boerenkoolschuim... Vis verstopt onder de saus. Groente? Geblakerde spruiten, dat smaakt bij vis. Interessant doen maar gewoon zoute friet met mayonaise serveren. Chocolade mousse was door de Hemarookworst gehaald. 'Ja, je moet er van houden,' was de reactie. De wijn en het water waren prima.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zoals wel eerder hier gisteren ook weer prima gegeten. Nog net een tafel vrij voor 2 personen gelukkig. Onze keuze was om ons te laten verrassen. En daar heb ik geen spijt van. Elke gang van het 4-gangen verrassingsmenu was smaakvol en met zorg bereid. Het hoogtepunt was voor mij de kokossoep, die was echt zalig. Heerlijk verfijnd van smaak en de goede substantie. De rest was ook lekker:).
De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel zijn hier altijd aanwezig, heel prettig.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker eten. Net ff beetje anders en erg smakelijk. Goed wijntje. Vriendelijke bediening. Open keuken als je binnenkomt. Waren net vis aan het bakken geloof ik toen we binnenkwamen :-).
Alida R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het was prettig om hier te zijn. Bediening met veel aandacht en goed advies. We hebben genoten van de gerechten en kennis gemaakt met bijzondere smaken en combinaties van smaken.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
leuk en gezellig restaurant in een achteraf steegje midden in de binnenstad van Arnhem. Heeft een kleine kaart en toch voldoende keuze. Houden goed rekening met allergieën.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Brood helaas niet vers. Vlees redelijk maar niet geweldig. Bediening echt uitstekend. Vis en wijn wel lekker. Nagerecht wel goed.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bediening niet goed! Glas wijn besteld. Komt niet. Lang wachten. Vragen de ober. Na lange tijd komt het glas. Weliswaar met een excuus. Als het gerecht wordt geserveerd ontbreekt de frites. Komt er zo aan, wordt gezegd. Lang wachten. Nogmaals vragen aan de ober. Weer komt het maar niet. Als we de maaltijd op hebben wordt alsnog de frites bezorgd. Eén keer oké, kan gebeuren, maar twee keer.. hmm.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
sfeervol maar fantasieloos. prijs/kwaliteit niet in orde. bediening vriendelijk maar heeft het te druk.
JanenAda .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben een gezellige avond gehad, leuke en vriendelijke bediening.
Het was wat druk en daardoor moesten we soms lang wachten.
jessiebokhoven .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hartelijke ontvangst en bediening en goed eten en heerlijke wijn! Als vegetariër vind ik natuurlijk altijd dat er nog wel een vegetarisch gerecht op de kaart mag, maar er is keus genoeg! De 'bites' zijn heerlijk en origineel!
Olaf74 E.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Kleine kaart, maar toch voor elk wat wils. Eten goed, niet heel bijzonder, gewoon lekker. Nette, attente bediening. Inrichting een beetje hip, maar niet helemaal op elkaar afgestemd
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Bovengemiddeld. Smakelijk. Ook als vegetariër lekker te eten. Vriendelijk. Flexibel als het gaat om verzoeken tot kleine aanpassingen. Eenvoudige inrichting en maaltijden, maar wel goed bereid en af en toe verrassend accentje. Niet groot, dus genoeg zorg en aandacht voor gasten.