Restaurant Benjamin

Wezenstraat 3 6811 Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Benjamin

De aarde rond

Een kunstig optrekje voor de Benjamin, van de gouden muur achter de bar tot de fabriekslampen boven de houten tafels met de rode stoelen. De hele wereld komt voorbij op de menukaart: oer-Hollandse huisgemaakte bitterballen, risotto uit Italië, Chinese duckroll of een Indiase curry. Bij elk gerecht wordt aangegeven of het lactose- en glutenvrij is!

Meer informatie over restaurant Restaurant Benjamin

Vlak bij centraal station Arnhem

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
Maandag t/m Zondag exclusief te reserveren voor receptie's, (kerst of nieuw jaars)borrels, verjaardag, afscheid, feestje, vergadering, trouwerij, schilder workshop, Beauty&Bites, Wine&Bites,

Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ze hebben een nieuw concept en dat is op zich prima. Maar we vonden veel gerechten niet in verhouding met de prijs. Dat je betaald voor de bijgerechten om verspilling tegen te gaan is een goed uitgangspunt, maar de keuze voor de groente bijgerechten waren de vega gerechten van de kaart. Hierdoor betaalde voor een bijgerecht net zoveel als voor een normaal gerecht. In mijn beleving moet een bijgerecht ook een bijgerecht prijs hebben.
Daarnaast duurde het lang voor de gerechten kwamen, dit was al aangekondigd en we kregen advies om direct 2 gerechten te bestellen (konden wel na elkaar geserveerd worden). Personeel was vriendelijk en attent en we hebben wel lekker gegeten. Al met al vonden we het geheel prijzig en hadden we liever het oude concept, waarbij we een meer verzadigd gevoel hadden.
Pedro P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Dames in de bediening doen het prima. Gezellig praatje. Keuken matig. Carpaccio met gewone kaas ipv Parmasaanse kaas, frietjes net gaar en de smaakpapillen worden niet uitgedaagd (vlakke smaak). Interieur gezellig modern. Tip: verf de binnenzijde van wc-deur (m) in z'n geheel.
duchesse .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Frutselkeuken. Wontons vage kledder. Boerenkoolschuim... Vis verstopt onder de saus. Groente? Geblakerde spruiten, dat smaakt bij vis. Interessant doen maar gewoon zoute friet met mayonaise serveren. Chocolade mousse was door de Hemarookworst gehaald. 'Ja, je moet er van houden,' was de reactie. De wijn en het water waren prima.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zoals wel eerder hier gisteren ook weer prima gegeten. Nog net een tafel vrij voor 2 personen gelukkig. Onze keuze was om ons te laten verrassen. En daar heb ik geen spijt van. Elke gang van het 4-gangen verrassingsmenu was smaakvol en met zorg bereid. Het hoogtepunt was voor mij de kokossoep, die was echt zalig. Heerlijk verfijnd van smaak en de goede substantie. De rest was ook lekker:).
De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel zijn hier altijd aanwezig, heel prettig.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker eten. Net ff beetje anders en erg smakelijk. Goed wijntje. Vriendelijke bediening. Open keuken als je binnenkomt. Waren net vis aan het bakken geloof ik toen we binnenkwamen :-).
Alida R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het was prettig om hier te zijn. Bediening met veel aandacht en goed advies. We hebben genoten van de gerechten en kennis gemaakt met bijzondere smaken en combinaties van smaken.
Carla R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
leuk en gezellig restaurant in een achteraf steegje midden in de binnenstad van Arnhem. Heeft een kleine kaart en toch voldoende keuze. Houden goed rekening met allergieën.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Brood helaas niet vers. Vlees redelijk maar niet geweldig. Bediening echt uitstekend. Vis en wijn wel lekker. Nagerecht wel goed.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bediening niet goed! Glas wijn besteld. Komt niet. Lang wachten. Vragen de ober. Na lange tijd komt het glas. Weliswaar met een excuus. Als het gerecht wordt geserveerd ontbreekt de frites. Komt er zo aan, wordt gezegd. Lang wachten. Nogmaals vragen aan de ober. Weer komt het maar niet. Als we de maaltijd op hebben wordt alsnog de frites bezorgd. Eén keer oké, kan gebeuren, maar twee keer.. hmm.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
sfeervol maar fantasieloos. prijs/kwaliteit niet in orde. bediening vriendelijk maar heeft het te druk.
JanenAda .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben een gezellige avond gehad, leuke en vriendelijke bediening.
Het was wat druk en daardoor moesten we soms lang wachten.
jessiebokhoven .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hartelijke ontvangst en bediening en goed eten en heerlijke wijn! Als vegetariër vind ik natuurlijk altijd dat er nog wel een vegetarisch gerecht op de kaart mag, maar er is keus genoeg! De 'bites' zijn heerlijk en origineel!
Olaf74 E.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Kleine kaart, maar toch voor elk wat wils. Eten goed, niet heel bijzonder, gewoon lekker. Nette, attente bediening. Inrichting een beetje hip, maar niet helemaal op elkaar afgestemd
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Bovengemiddeld. Smakelijk. Ook als vegetariër lekker te eten. Vriendelijk. Flexibel als het gaat om verzoeken tot kleine aanpassingen. Eenvoudige inrichting en maaltijden, maar wel goed bereid en af en toe verrassend accentje. Niet groot, dus genoeg zorg en aandacht voor gasten.
Willie R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Afgelopen week met een groep gegeten bij Restaurant Benjamin te Arnhem. Voortreffelijk eten. Vlotte en aardige bediening. Uitzicht buiten is iets minder, maar verder voor deze zaak niets dan lof.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Leuk restaurant, lekker eten, fijne bediening. Compacte menukaart, maar met voldoende mogelijkheden. Zeer mooie mix tussen huiselijke inrichting, maar wel erg gezellig. Zeker een aanrader.
JudithS80 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Benjamin. De gastvrouw was heel vriendelijk. Binnen was het leuk in gericht. Buiten iets minder gezellig zitten.
avandespijker .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Buiten zitten is niet prettig in het steegje met een kroeg ertegenover, maar binnen des te mooier...
mclaire81 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Was heel lekker. Alles zelf gemaakt, heel attent met voedsel allergieën. Je zou niet makkelijk een restaurant vinden die glutenvrij en lactosevrij mogelijkheden heeft. Het eten was heel lekker maar wel aan de dure kant.
Jasmijn K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk sfeer in dit restaurant! Bediening is goed en on point. De kaart is fantastisch, heerlijk eten met vaak een originele draai en fantastische ingrediënten, een echte aanrader!