Restaurant Benjamin

Wezenstraat 3 6811 Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Benjamin

De aarde rond

Een kunstig optrekje voor de Benjamin, van de gouden muur achter de bar tot de fabriekslampen boven de houten tafels met de rode stoelen. De hele wereld komt voorbij op de menukaart: oer-Hollandse huisgemaakte bitterballen, risotto uit Italië, Chinese duckroll of een Indiase curry. Bij elk gerecht wordt aangegeven of het lactose- en glutenvrij is!

Meer informatie over restaurant Restaurant Benjamin

Vlak bij centraal station Arnhem

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
Maandag t/m Zondag exclusief te reserveren voor receptie's, (kerst of nieuw jaars)borrels, verjaardag, afscheid, feestje, vergadering, trouwerij, schilder workshop, Beauty&Bites, Wine&Bites,

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Benjamin

Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Kleine maar goede kaart.
Weinig zitcomfort, Maar ook niet echt de plaats om lang te tafelen.

Muziek eentonig en de service was qua drank niet vlot, eten wel.

Met 5 kwartier sta je met een goed gevulde buik weer buiten.
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het 4-gangen verrassingsmenu was voortreffelijk. Originele recepten, zeer smaakvol en prachtig opgediend! De bijpassende wijnen maakten het helemaal af.
h.brons .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige en informele sfeer.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Overzichtelijke menukaart.
Smakelijke gerechten.
Voldeed aan onze verwachting.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede sfeer, eten erg lekker, goede wijnsuggesties. Wat krap in de bediening, maar niet als storend ervaren door ons.Top
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten klopten, de wijnen trouwens ook. Vriendelijke en correcte bediening, fijne sfeer. Wij komen terug!
M. G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Karaf kraanwater op tafel. Kwalitatief zeer goede wijnen (Barolo & Primitivo vooral). Het voorgerecht (Carpaccio) smaakt prima, het brood met de olijfolie is smakelijk genoeg. Maar bij het hoofdgerecht moet je de groente op je bord zoeken. Deze is wel lekker. Een aardappelgerecht moet apart bijbesteld worden. De bavette is niet slecht van structuur, maar smaakt wat onbestemd en dat geldt eigenlijk ook een beetje voor het chocolade lava cakeje, dat als toetje wordt geserveerd. Ik heb hier weleens beter gegeten.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wat een gezellig restaurant.
Heel attente en persoonlijke bediening.
Wij waren er via he AH arrengement, en dat was prima.
Een salade of carpatio vooraf en wij gingen voor de Bavette, prima stevig mals stukje vlees.
Frites waren xtra (€3.50) genoeg vor 2 personen. Dessertje chocolade vesuvius taartje en de crème brûlée waren prima. Mocht je in Arnhem een ongecompliceerd restaurant met goede kwaliteit zoeken dan is Benjamin een aanrader.
Mary K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor ons was het een nieuw adres. Voordat we naar Joep van 't Hek gingen even lekker een hapje eten. Het was meer dan dat, het was genieten.
Gezellig, ontspannen en relaxed.
JanenAda .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We waren al eerder bij Benjamin met familie en met ons gezin. Nu was het echter al weer een tijdje geleden en kwamen we via de AH actie weer op het idee. Zoals eerder, geweldig leuke ontvangst, we voelden ons welkom. Het eten was fantastisch van begin tot eind. De wijnadviezen op de kaart maakten ons nieuwsgierig maar helaas waren we met de auto en hebben alleen de eerste genuttigd. Volgende keer met de trein dus.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gisteren, op nationale broers en zussendag, bij een sympathieke broer en zus gegeten: Restaurant Benjamin.
Lekker eten met precies goede hoeveelheden in een fijne omgeving.
De iens actie loopt op zijn einde; als Nijmegenaren dus nog net op tijd dit plekje in Arnhem leren kennen!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Hiervoor ga je uit eten! Gerechten die je qua smaakbeleving verrassen, combinaties van smaken die je thuis niet verzint. In een prima ambiance met vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.
Renske N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Niet heel bijzonder maar wel erg lekker en gezellig gegeten. Gek dat je met AH beperkte keuze hebt terwijl alle gerechten op de kaart 10 euro zijn (kleine porties). Zeer vriendelijke bediening en heerlijke wijn
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
verrasingsmenu van 4 gangen genomen. Voor- en tussengerecht waren verrassend maar niet heel vullend. Het hoofd gerecht was perfect, goed gegaard vlees met een lekkere verradende combi. Het nagerecht viel jammer genoeg tegen. Te enthousiast met het verrassende component in het toetje. De ambiance en bediening waren uitstekend wat een avond uit nog steeds heel goed maakt, alleen hadden we van het eten net wat meer verwacht.
Renata K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het bedienend personeel was zeer vriendelijk, gaf goede uitleg over de wijn.
Zeer toegankelijk.
Eten was echt lekker, voor herhaling vatbaar.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Dat je hoort dat ze al 8 jaar bestaan en dat je er dus nog nooit bent geweest. Dat je eigenlijk ook geen idee had waar je wezen moest in de Wezenstraat. Toch gevonden en genoten van de gastvrije bediening en originele smaakvolle gerechten. Nu al zin om jullie opnieuw te bezoeken. Benjamin is de kleinste normaal, maar als je als niet koffie/theedrinkster naast de rest van t gezelschap toch ook een chocolaatje krijgt uitgereikt (zonder vragen ????) maakt alles samen, de hele avond bij BENJAMIN groots!
Jac D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Bijzondere, leuke gerechten. Geen moeite om wensen van de gasten in te willigen (bijvoorbeeld half glaasje voor de bob). Heerlijk gegeten!
Mascha G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Aparte kaart voor de AH actie, is wel beperkt. De gerechten waren lekker en hoeveelheid prima. Attente bediening en alles kwam mooi op tijd. Wel een beetje koud en de muziek was niet mijn smaak.
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Benjamin.
Altijd goed: lekker eten, prettige en vriendelijke bediening,
leuk restaurant.
Al verscheidene keren hier gegeten en stelt nooit teleur,
we komen dus weer terug!
Jutman .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was lekker en verzorgd met net een vleugje eigenheid. Dat we bij de AH 2 voor 1 actie weinig keus hadden, wisten we van tevoren. Dat we echter onze friet apart af moesten rekenen, vonden we misleidend en niet kunnen. Voor normale tot grote eters zijn de porties in dit menu aan de kleine kant, zeker omdat er geen koolhydraten bij zitten. We hebben lekker gegeten maar voor ons niet voor herhaling vatbaar, in ieder geval niet bij een actie.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Geweldig, met de juiste wijn. Heerlijk, we hebben genoten. Vlotte, gezellige bediening en goede uitleg over de gerechten en wijn.