Restaurant Benjamin

Wezenstraat 3 6811 Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Benjamin

De aarde rond

Een kunstig optrekje voor de Benjamin, van de gouden muur achter de bar tot de fabriekslampen boven de houten tafels met de rode stoelen. De hele wereld komt voorbij op de menukaart: oer-Hollandse huisgemaakte bitterballen, risotto uit Italië, Chinese duckroll of een Indiase curry. Bij elk gerecht wordt aangegeven of het lactose- en glutenvrij is!

Meer informatie over restaurant Restaurant Benjamin

Vlak bij centraal station Arnhem

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
Maandag t/m Zondag exclusief te reserveren voor receptie's, (kerst of nieuw jaars)borrels, verjaardag, afscheid, feestje, vergadering, trouwerij, schilder workshop, Beauty&Bites, Wine&Bites,

KleinDuimpje .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Giseravond gegeten bij Benjamin. We hebben gekozen voor het 4 gangen verassingsmenu.
We hebben lekker gegeten. Ook de wijn die we erbij hadden gekozen was erg goed.
Er zat voldoende tijd tussen de gangen. De bediening was vriendelijk en voorkomend.
Punt van aandacht, de frietjes kwamen wat te laat bij de laatste hoofdgang, waardoor sommigen hun bord al bijna leeg hadden. We wisten ook niet dat er frietjes (erg goede overigens) bij gegeven zouden worden.
Buiten dat een fijne en gezellige avond gehad.
Minevoh .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het speciale AH-3gangenmenu was erg beperkt! Dus geen gebruik van gemaakt en dus van de menukaart gegeten en dus de volledige prijs betaald; kortom niets aan de Albert Heijn actie gehad! Erg jammer!
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De keuze voor het AH diner was zeer beperkt. Dus voor de gewone kaart gekozen. Het eerste gerecht; kophaasje was redelijk. De witlof die erbij zat had verbrande randen. Het tweede gerecht; bavette was ronduit slecht. met een gewoon mes kwam ik er niet doorheen. De eigenaresse had het eerste stukje terug gestuurd, zo bleek later, en daardoor duurde het erg lang voor het tweede stukje vlees op tafel kwam. Wel kreeg ik er ter compensatie een bakje friet bij. Bavette is een erg lekker stukje vlees als je het goed klaar maakt. Er zaten pezen in die niet goed gesneden konden worden. Helaas, hier ga ik niet meer eten.
MachteldA .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het was een warme woensdagavond. Wij waren de eerste klanten. Erg vriendelijke jongeman, die ons bediende. Hij had ongevraagd al een tafeltje buiten voor ons gereserveerd; het "terras" bestond uit een rijtje tafeltjes in een smal straatje met verderop nog een café.
De drank kwam snel, evenals het voorgerecht, maar op het hoofdgerecht moesten wij best lang wachten. Inmiddels waren er meer tafels bezet en de bediening bestond nog steeds uit die ene jongeman.
Van binnen zag het restaurant er gezellig uit.
Het eten was goed verzorgd, kleine porties (wat mij betreft iets té klein voor wat wij moesten betalen). Jammer van de AH diner actie is dat je, in ieder geval in dit restaurant, wel heel weinig keus hebt.
Maar al met al een prima avond gehad!
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
erg gezellige tentje. leuke bediening en erg lekker eten. we hebben er gezellig gezeten . was druk maar niet storend voor ons of voor het eten.
Tiness .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ongelooflijk lekker gegeten op het terras van Benjamin. We hebben een verrassing menu gegeten, altijd leuk, en dat menu was heel origineel en de kwaliteit was verrassend goed! Je kon bij elke gerecht een bijpassend wijn krijgen, maar een half glaasje is ook te bestellen, heel leuk vind ik dat, bij Benjamin denken ze aan alles!
Bediening en eten was écht goed! Complimenten aan de Benjamin-crew, we hebben genoten!
sopra53 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Onbegrijpelijk dat wanneer ik de keuken als matig beoordeel, er een 7 uitkomt omdat service en inrichting goed zijn. Dat slaat nergens op.
Het AH-menu was op papier prima. Voorgerecht van raapsteeltjespuree met mini-asperge en ei zag er mooi uit, maar raapsteeltjes zelf waren geheel gepureerd, geheel vrij flauw van smaak. Hoofdgerechten: Truffelrisotto te gaar, erg flauw van smaak, geen kaas boj aangeboden. Zoals onze tafelgenoot zei " jij maakt hem beter". Picañasteak was bij 2 van ons mooi gebakken, maar aan de taaie kant, wat zenig. Pompoenpuree erbij was lekker. Desserts: Sambucaijs prima, komkommersorbet vrij smakeloos.
Er werd meteen water op tafel gezet en bijgevuld prima!
Fles Negroamaro, matig, en op mijn mededeling dat de wijn te warm was gebeurde er niets.
Sofie T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellig gegeten! De dame en heer in de bediening waren zeer vriendelijk-kwamen regelmatig langs. Eten was lekker; al was het helemaal af als er bij het avondeten aardappeltjes of frietjes geserveerd zouden worden. Ik kom er terug!
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ah menu valt heel erg tegen. Weinig keus het is of vlees of vegetarisch. Jammer zou echt meer keus op het menu mogen staan
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met ah actie geboekt. Lekker gegeten vlees was heerlijk en een verrassend toetje. Lekkere wijnen in het wijnarangement. Erg vriendelijke bediening die de tijd nam. Wij komen zeker nog een keertje terug.
EA-vb .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Lekker gegeten, maar we vonden de porties klein (veel bestellen voor verzadigd gevoel). Dat terwijl we bij het oude concept altijd verzadigd naar huis gingen. Benjamin was 1 van mijn favoriete restaurants in Arnhem, maar deze keer was het niet bijzondee. Wij denken door het nieuwe concept.
ilyeska94 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heel mooie en authentieke restaurant.
Onverwachte maar heerlijke menu items
Goeie sfeer, relaxed.......................................................
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het restaurant serveert kwalitatief zeer goede gerechten met veel smaak. Het is echter jammer dat, wellicht vanwege de AH actie, er flink beknibbeld is op de kwantiteit en er geen bijgerechten laat staan frites of aardappeltjes werden geserveerd. We moesten helaas erna nog naar de Febo om onze hongerige magen te stillen hetgeen niet de bedoeling kan zijn.
Zonder de AH kaart is het restaurant ook zeker uit ervaring een aanrader maar met de AH kaart helaas een afknapper.
Niet aan de actie meedoen Benjamin.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
(keuken) Stoelen te hard en niet comfortabel. Parelhoen was erg lekker maar sushi matig (rijst te droog) Weinig smaakvol. Risotto goed van smaak maar mist iets van groente.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, een 4-gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Eigenlijk niets op aan te merken, lekkere mooie en originele gerechten waar de wijnen prima bij pasten. Vooral het toetje van groenetheeschuim met vanilleolie was bijzonder. De wijn daarbij was helemaal perfect :)
Hele fijne, aardige en attente bediening. Restaurant ziet er ook goed uit. Zeker voor met vrienden is dit een aanrader
peter.luken .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prima gegeten op avond dat restaurant goed gevuld was. Mooie wijnen in arrangement en hele vriendelijke en kundige bediening. Sommige gerechtjes mochten wel iets warmer op tafel komen, maar smaken waren prima en niet bepaald doorsnee. Maar waarom wordt alle bestek voor meerdere gangen gedekt op het servet, dat je toch ook wilt gebruiken? Maar dat is detail. We komen graag weer terug.
jorishelming .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
shared diner was prima. Bediening kon iets beter. Prosecco moest zelf worden ingeschonken, jassen na afloop moesten we zelf pakken, terwijl het rustig was.
Eten met shared dinner principe was erg goed en leuk
lieke-t .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Eten was goed maar de service chaotisch en traag. Lang moeten wachteb (gold overigens voor alle gasten )tussendoor en een keer verkeerd gerecht gekregen. Ter compensatie deelde de bediening na afloop pennen uit die je kan inleveren voor een gratis drankje de volgende keer.
Sascha En Roland F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker gegeten, het nieuwe concept waarbij alleen kleine tussengerechten voor 10€ per stuk worden geserveerd zorgt er wel voor dat we niet perse snel terug willen komen. Het zijn kleine gerechtjes voor een in verhouding grote prijs (vb: 7 kleine plakjes carpaccio met beetje saus en wisje rucola voor 10€) waardoor je veel meer moet bestellen om niet zonder trek naar huis te gaan. Jammer.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Wij hadden het verrassingsmenu. Dit was prima! Goede kwaliteit en mooi opgemaakte borden. Echter kan ik me voorstellen dat voor sommige mensen de hoeveelheid eten kan tegenvallen. Voor mijn vriendin en ik was het wel voldoende. Een goede tip voor restaurant Benjamin: serveer ook een mandje brood bij de gerechten.