Restaurant Benjamin

Wezenstraat 3 6811 Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Benjamin

De aarde rond

Een kunstig optrekje voor de Benjamin, van de gouden muur achter de bar tot de fabriekslampen boven de houten tafels met de rode stoelen. De hele wereld komt voorbij op de menukaart: oer-Hollandse huisgemaakte bitterballen, risotto uit Italië, Chinese duckroll of een Indiase curry. Bij elk gerecht wordt aangegeven of het lactose- en glutenvrij is!

Meer informatie over restaurant Restaurant Benjamin

Vlak bij centraal station Arnhem

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
Maandag t/m Zondag exclusief te reserveren voor receptie's, (kerst of nieuw jaars)borrels, verjaardag, afscheid, feestje, vergadering, trouwerij, schilder workshop, Beauty&Bites, Wine&Bites,

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Benjamin

Vera S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We hadden het verrassingsmenu gekozen. Het was heerlijk en met verrassende combinaties. De sfeer en service waren super. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ella S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gezellige locatie, héérlijk eten en aardige en behulpzame bediening.
Er is uitstekend rekening gehouden met het glutenvrij dieet. Er wordt niets weggelaten! Het verassingsmenu is zeker een aanrader. Ze gebruiken hele bijzondere en verassende smaken! We komen zeker terug.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goed eten , kleine porties a 10 euro. Er wordt dus weinig eten verspilt. Uiteindelijk toch een hogere eindrekeningalswe verwacht hadden. Maar toch een goede tijd gehad. Met heel vriendelijk personeel.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij hebben met vrienden het verassingsmenu genomen en het was uitstekend. Hoeveelheid goed, smaak prima en mooi opgediend. Bij ieder gerecht een prima wijn kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Eten62 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Hebben het verrassingsmenu genomen met bijpassende wijnen. Uitstekend gegeten, lekkere wijnen. Heel redelijk geprijsd. Voor herhaling vatbaar.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Een slechte prijs-kwaliteitsverhouding en ten opzichte van vorig bezoek hogere prijzen, kleinere porties en nauwelijks bediening
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Gisteravond zijn we met 7 vriendinnen wezen eten bij Benjamin's en het was heerlijk. Eén van ons heeft veel allergieën, heeft dit van tevoren doorgegeven en de kok heeft zich uitgesloofd om ook haar een uitstekend diner te bezorgen. Complimenten aan de kok die bij elke gang kwam uitleggen aan onze vriendin wat ze had gemaakt van het beperkte lijstje aan ingrediënten waar ze wel tegen kan.

Het is ontzettend leuk hoe persoonlijk het personeel is, het voelt heel vertrouwd. Kortom: een aanrader!
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We zaten met de groep in een rustige hoek. Goed idee van restaurant om vloerbedekking op de muur te doen, hierdoor een prettig geluidsniveau.
Jolien Y.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een leuk restaurantje! Gister met mijn moeder hier gegeten na een dagje winkelen in Arhem. De zalmtartaar en de bavette, allebei ontzettend smaakvol. Echt waar voor je geld. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten,de bediening was zeer klantvriendelijk en hebben het heel gezellig gehad.
Komen zeker nog een keer terug
greetkastelijn .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was heerlijk, zag er mooi uit, de wijn was erg lekker, de sfeer heel ongedwongen, de bediening heel attent en vriendelijk, de inrichting leuk, gezellig en creatief op één wand na, die was wat saai en bruin. Met een paar vrolijke schilderijen zou dat in een handomdraai opgelost kunnen worden!
Hilda M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke, vrolijke en alerte bediening. Het menu voor de restaurantactie vonden we wel aan de prijzige kant voor wat geboden werd.. Patat of aardappels moest als extra besteld worden. Verder weinig groente. Desalniettemin was dat wat we gegeten hebben van goede kwaliteit.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gelukkig veeel beter dan wat we tijdens de wijn & spijs actie kregen.
Eten was erg lekker, broden mooi opgemaakt. Goede wijnen ook
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het 3-gangen menu was heerlijk, maar voor een goede eter wat weinig. Jammer dat voor de frites extra betaald moest worden.
mrjd .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We werden erg hartelijk ontvangen en bediend, echt super goede service! De kwaliteit van de gerechten was prima en de doorlooptijd tussen de gangen was precies goed. Klein minpuntje was het 'rood' opdienen van de bavette waar om 'medium' was geraagd, maar dat is netjes opgelost. Kortom; een leuk restaurant, goede ambiance en een fijne avond uit gehad. Een aanrader.
Petradanielle H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij waren hier via de AH aktie. Bij binnenkomst werden wij heel vriendelijk en vrolijk ontvangen. Als het eten opgediend werd legde de ober het eten zodanig uit dat je meteen wilde aanvallen.
Het eten was echt goed!
In mijn beleving was het echt een feestje om hier te eten.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De aankleding vond ik wat kaal. En het duurde een tijd voordat de bediening ons wilde laten afrekenen. Voor de rest een leuk restaurant
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Kleine maar goede kaart.
Weinig zitcomfort, Maar ook niet echt de plaats om lang te tafelen.

Muziek eentonig en de service was qua drank niet vlot, eten wel.

Met 5 kwartier sta je met een goed gevulde buik weer buiten.
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het 4-gangen verrassingsmenu was voortreffelijk. Originele recepten, zeer smaakvol en prachtig opgediend! De bijpassende wijnen maakten het helemaal af.
h.brons .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige en informele sfeer.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening.
Overzichtelijke menukaart.
Smakelijke gerechten.
Voldeed aan onze verwachting.