Restaurant Benjamin

Wezenstraat 3 6811 CR Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Benjamin

De aarde rond

Een kunstig optrekje voor de Benjamin, van de gouden muur achter de bar tot de fabriekslampen boven de houten tafels met de rode stoelen. De hele wereld komt voorbij op de menukaart: oer-Hollandse huisgemaakte bitterballen, risotto uit Italië, Chinese duckroll of een Indiase curry. Bij elk gerecht wordt aangegeven of het lactose- en glutenvrij is!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Benjamin

Vlak bij centraal station Arnhem

Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
Maandag t/m Zondag exclusief te reserveren voor receptie's, (kerst of nieuw jaars)borrels, verjaardag, afscheid, feestje, vergadering, trouwerij, schilder workshop, Beauty&Bites, Wine&Bites,

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Benjamin

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heel relaxed en gezellig gegeten.
Rick J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
monique W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We waren met een groepje van 9 en waren meteen al gecharmeerd door de vriendelijke ontvangst en de warme ambiance. Nauwelijks zaten we of er kwamen karaffen water met muntblaadjes op tafel. Het eten was heerlijk, geen overvolle borden en met zorg opgemaakt. Mijn bietenrisotto met geitenkaas smaakte voortreffelijk en ook de rundercarpaccio was een verrassing met ook nog wat groene fijne sla en ruccola bovenop. Echt genoten en ik was niet de enige!
Amber Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was écht heerlijk!! Goeie bediening en gezellig restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Geheel onverwacht bij Benjamin beland. Maar een om zeker op onze lijst te bewaren. Heerlijk genoten van het verrassingsmenu. Ode aan de chef. Kortom, een echte aanrader!!
De tafel van Anton G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gezellig restaurant en warme sfeer. Uitstekende keuken en heerlijke gerechten.
Albert K.
Puur eten en een heel gemoedelijke sfeer. Geen uitzonderlijk bijzondere gerechten maar wel heel smaakvol.
Meylan H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Prima gegeten voorafgaande aan (gemeld) filmbezoek. Daar werd met het doorkomen van de gerechten goed rekening mee gehouden. Er is een beperkte kaart, maar men serveert verse en goed op smaak gebrachte gerechten met soms verrassende smaakcombinaties (bv. mini pizza met eend, hoisinsaus en vijg). Bietenrisotto was goed van smaak, maar miste een bite. Aardige en attente bediening. Al met al een leuk en lekker adresje!
Rik R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Origineel concept met keuze aan voorgerecht-formaat gerechtjes. Keuze in zowel warm als koud zou ruimer kunnen.; kwaliteit, smaak en originaliteit was prima. De bediening had wat moeite om alles te belopen toen een groot aantal van de tafels bezet was. Al met al wel een leuk diner gehad en komen we nog wel eens terug
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met een groep van 7 vriendinnen. De gerechten waren heel mooi in evenwicht, goed gebalanceerd in smaak en prachtig gedecoreerd. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het was een zeer geslaagd diner.
Roxanne P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gisteren ons heerlijk laten verrassen door de kok met het verrassingsmenu, het was heerlijk! Persoonlijke toelichting op de gangen aan tafel door de kok, betrokken bediening en een knusse zit. Echt een aanrader voor wie van kleinschaligheid en exclusief eten houdt.
Gert Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
het eten was extreem goed. garing perfect en echt enorm genoten.
Elly A.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Vlees wat aan koude kant.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellige, relaxte plek, prettige bediening en eten is eenvoudig puur en erg smaakvol!
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Wist niet dat dit restaurant hier zat, maar blijkt er al jaren te zitten. Gekozen voor dit restaurant vanwege het verrassingsmenu. De eerste gang viel wat tegen, verschillende dingen op een bordje bij elkaar. Spoom tussendoor was leuke verrassing en lekker. Bediening was erg vriendelijk!!
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ontzettend goed eten voor een goede prijs, prachtige opgemaakte borden. Erg vriendelijk personeel. Interieur past totaal niet bij de goede kwaliteit van het eten (lijkt een beetje op een tapasbar). Normaal gesproken zou ik er voorbij lopen, maar het is echt de moeite waard om er te gaan eten. Heerlijk!
Margo L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!!
Vonny N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuk restaurant. Tussengerechten is goeie formule. Tafels niet te dicht op elkaar. Supervriendelijke ontvangst! Aanrader.
Annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We werden heel vriendelijk ontvangen en de hele avond door de bediening in de watten gelegd. Het eten was heerlijk en het is een leuk concept met de gerechtjes die qua hoeveelheid tussen voor en hoofdgerecht in zitten. Mooie borden. Kleine persoonlijke handdoekjes op het toilet. Drie uur getafeld met mijn vader en mijn zus. Mede dankzij de attente vriendelijke bediening en het heerlijke eten een fijne avond genoten. Akoestiek was ook goed door kleed aan de wand en dergelijke. Dat is toch wel heel prettig.
Rinske V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ruim opgezet, goed geluidsniveau, aangenaam om te zitten en het chocolade toetje was voortreffelijk
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten. Een knus restaurant met heel vriendelijke bediening. Wij vinden dat dit restaurant boven de meesten in Arnhem uitsteekt. Hoe kan het dat we deze plek niet eerder tegengekomen zijn..??-)