Restaurant Benjamin

Wezenstraat 3 6811 Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Benjamin

De aarde rond

Een kunstig optrekje voor de Benjamin, van de gouden muur achter de bar tot de fabriekslampen boven de houten tafels met de rode stoelen. De hele wereld komt voorbij op de menukaart: oer-Hollandse huisgemaakte bitterballen, risotto uit Italië, Chinese duckroll of een Indiase curry. Bij elk gerecht wordt aangegeven of het lactose- en glutenvrij is!

Meer informatie over restaurant Restaurant Benjamin

Vlak bij centraal station Arnhem

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
Ook exclusief te reserveren voor receptie's, (kerst of nieuw jaars)borrels, verjaardag, afscheid, feestje, vergadering, trouwerij, schilder workshop, Beauty&Bites, Wine&Bites, ook overdag!!

Carla R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Brood helaas niet vers. Vlees redelijk maar niet geweldig. Bediening echt uitstekend. Vis en wijn wel lekker. Nagerecht wel goed.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bediening niet goed! Glas wijn besteld. Komt niet. Lang wachten. Vragen de ober. Na lange tijd komt het glas. Weliswaar met een excuus. Als het gerecht wordt geserveerd ontbreekt de frites. Komt er zo aan, wordt gezegd. Lang wachten. Nogmaals vragen aan de ober. Weer komt het maar niet. Als we de maaltijd op hebben wordt alsnog de frites bezorgd. Eén keer oké, kan gebeuren, maar twee keer.. hmm.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
sfeervol maar fantasieloos. prijs/kwaliteit niet in orde. bediening vriendelijk maar heeft het te druk.
JanenAda .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben een gezellige avond gehad, leuke en vriendelijke bediening.
Het was wat druk en daardoor moesten we soms lang wachten.
Jessiebokhoven .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hartelijke ontvangst en bediening en goed eten en heerlijke wijn! Als vegetariër vind ik natuurlijk altijd dat er nog wel een vegetarisch gerecht op de kaart mag, maar er is keus genoeg! De 'bites' zijn heerlijk en origineel!
Olaf74 E.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Kleine kaart, maar toch voor elk wat wils. Eten goed, niet heel bijzonder, gewoon lekker. Nette, attente bediening. Inrichting een beetje hip, maar niet helemaal op elkaar afgestemd
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Bovengemiddeld. Smakelijk. Ook als vegetariër lekker te eten. Vriendelijk. Flexibel als het gaat om verzoeken tot kleine aanpassingen. Eenvoudige inrichting en maaltijden, maar wel goed bereid en af en toe verrassend accentje. Niet groot, dus genoeg zorg en aandacht voor gasten.
Willie R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Afgelopen week met een groep gegeten bij Restaurant Benjamin te Arnhem. Voortreffelijk eten. Vlotte en aardige bediening. Uitzicht buiten is iets minder, maar verder voor deze zaak niets dan lof.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Leuk restaurant, lekker eten, fijne bediening. Compacte menukaart, maar met voldoende mogelijkheden. Zeer mooie mix tussen huiselijke inrichting, maar wel erg gezellig. Zeker een aanrader.
JudithS80 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Benjamin. De gastvrouw was heel vriendelijk. Binnen was het leuk in gericht. Buiten iets minder gezellig zitten.
Avandespijker .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Buiten zitten is niet prettig in het steegje met een kroeg ertegenover, maar binnen des te mooier...
Mclaire81 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Was heel lekker. Alles zelf gemaakt, heel attent met voedsel allergieën. Je zou niet makkelijk een restaurant vinden die glutenvrij en lactosevrij mogelijkheden heeft. Het eten was heel lekker maar wel aan de dure kant.
Jasmijn K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk sfeer in dit restaurant! Bediening is goed en on point. De kaart is fantastisch, heerlijk eten met vaak een originele draai en fantastische ingrediënten, een echte aanrader!
Alfredroos .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Benjamin. Er was net een nieuwe kaart met daarop heerlijke gerechten waaronder mijn eigen favoriet, het kaasplankje. Vriendelijke bediening en goede sfeer maakten het af. Wij komen hier graag.
Ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
vriendelijke zaak. eten was heerlijk risotto met ananas. alleen vonden we verschil qua grootte van voorgerecht en dessert vreemd (vistrio en parfait klein). smaak was erg goed. bediening heel vriendelijk
Tiness .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vorig jaar ontdekte ik deze leuke zaak, een echte aanrader! Het eten en de bediening is hier echt super fijn! Ze weten veel van de wijn en het eten is hier uitzonderlijk goed, maar vooral de Prijs-kwaliteit is hier echt top. Drie gangen gehad, maar de rekening viel enorm mee. Ik wou dat Restaurant Benjamin in Amsterdam zat!
Leniepenie .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Benjamin. Genoten van de heerlijke gamba's vooraf en de fish en chips als hoofdgerecht. De kaasplank als nagerecht is niet te weerstaan. Dat alles met een bijpassend drankje. De nieuwe kaart is echt weer een bezoek waard. En niet alleen de nieuwe kaart. Ook de gezellige ongedwongen uitstraling van het restaurant en niet te vergeten de vriendelijkheid van het personeel. Zij laten je echt welkom voelen.
Ziens .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben zo lang op ons eten moeten wachten dat het plezier er helemaal vanaf was! we hadden gereserveerd om 19.30, netjes laten weten dat we 15 minuten later zouden zijn dan opgegeven. helaas mocht dit niet helpen, we hebben minstens tot 10 uur moeten wachten voordat we iets te eten hebben gehad, andere mensen hadden eerder hun toetje dan wij ons vooraf, dat kwam volgens de bediening omdat het in de keuken door dezelfde lijn gemaakt moest worden. zelfs brood voor het wachten moesten we zelf vragen..... jammer want het eten was best lekker maar omdat we echt trek hadden hebben we er niet van kunnen genieten. en het hele verhaal werd heel slecht opgepakt door de bediening en manager.
Tot mijn grote spijt lees ik dat uw ervaring van die avond anders is dan de mijne.
Het voorgerecht kwam snel.
Inderdaad duurde het veel te lang voordat u uw hoofdgerecht kreeg, na een uur had u uw hoofdgerecht, dat is zeker niet de normale gang van zaken.
Ik heb u daarvoor verschillende malen mn excuses aangeboden.
Het brood (2x) dat u bestelde heb ik uiteraard niet in rekening gebracht.
Tevens heb ik u terwijl ik nogmaals benadrukte hoe vervelend ik het vond een rondje drank aangeboden van het huis.
Toen u de hoofdgerechten had en ik informeerde of het smaakte was de reactie dat het heerlijk was.
Bij het afrekenen heb ik nogmaals gezegd dat ik het echt heel vervelend vond en dat het echt geen normale gang van zaken is.
Ik heb dus 2x oerbrood en een rondje drank gegeven en meerdere malen mn excuses aangeboden.
De opmerking dat de bediening en ik het dus heel slecht hebben opgepakt kan ik dus ook niet plaatsen.
Ik weet niet wat ik nog meer had kunnen doen om u tevreden te stellen.
Wij nemen klachten altijd heel serieus en proberen deze dan ook absoluut goed op te lossen, zodat u blij de deur uitgaat.
Jammer dat ik dan toch deze reactie via iens moet lezen.
Wilma.boekwijt .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Ondanks mijn allergieën hebben we heerlijk gegeten, het was bloedheet die avond maar de ober bleef ontzettend aardig en vrolijk.
Complimenten!!!