Restaurant Belmonte (by Fletcher)

Generaal Foulkesweg 96 6703 DS Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Belmonte (by Fletcher)

Schitterende vergezichten: daarvan ben je verzekerd bij Restaurant Belmonte. Compleet de tijd vergeten terwijl je vanaf het panoramaterras uitkijkt over de rivier de Rijn, de uiterwaarden en de Betuwe onder het genot van een heerlijk glas Fletcher’s Cuvée huiswijn. Maar niet alleen vanaf het terras, ook vanuit je comfortabele stoel in het 4-sterren restaurant kun je volop genieten van de prachtige natuur. Laat je in de watten leggen met culinaire hoogstandjes van de chef-kok en proef heerlijke gerechten, die worden bereid met dagverse, veelal biologische, producten uit de streek.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Buitenkeuken op de Berg
Bij mooi weer wordt de Buitenkeuken op de Berg geopend. Geniet van een culinair Live Cooking diner met een adembenemend uitzicht over de uitgestrekte landschappen terwijl de koks het gerecht in de Buitenkeuken bereiden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Belmonte (by Fletcher)

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Belmonte (by Fletcher)

Fred D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Wat een prachtig hotel met een van de mooiste terrassen van Nederland. Alleen het restaurant is echt heel matig het eten gaat nog wel al zijn de porties wat uit balans.
De bediening het is duidelijk dat ze geen aansturing krijgen drankjes komen niet de verkeerde wijn wordt geschonken en alles duurt lang.
De Eigenaar / Manager ? komt met slappe excuses en geen oplossingen wij komen hier niet meer.

Ps het hotel zelf is echt een aanrader met prachtige kamers
Claudia R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Er werd 3 keer toegezegd dat de frietjes zo zouden komen maar deze zijn nooit gekomen. Toen het hoofdgerecht afgeruimd werd en dit door ons nog eens aangehaald werd, werd er gezegd “oh, ik heb het toch aangegeven in de keuken”.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Niet echt heel verassend je moet lang wachten op het terras tot er iemand bij je langs komt.
Eten is oké maar daar is ook alles mee gezegd jammer van dat prachtig terras.
De V C.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Hier vorig jaar juli geweest toen in 11 dagen tijd hier 4 keer gegeten was echt super. Dat is nu wel anders bediening weet niet wat ze aan het doen zijn wel vier keer om de wijn moeten vragen. Eten was oke maar echt veel minder als vorig jaar. Rekening klopte niet en er kon ook geen gedag meer van af. Er was een uitzondering in de bediening maar alleen kom je er niet hoe hard je ook werkt.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij waren in de veronderstelling dat we het 2e menu gratis zouden krijgen via de AH-actie. Zeer verwarrend dat op deze site van Iens ineens alle restaurants met en zonder AH-actie door elkaar staan.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ambiance rustig en mooi, uitzicht op de Rijn uitstekend, bediening heel goed en netjes
Heel fijne ervaring.
Toch het idee dat we heel netjes moesten zijn, want de sfeer rondom de gasten was degelijk. Het hoeft niet gelijk supervrolijk of druk, maar beetje sfeer mocht er zijn. Het is dat we met z'n vieren waren, dat maakte het weer gezellig voor ons

In ieder geval, heel erg bedankt voor de goede service!

Vriendelijke groet, Monique
Brands T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lang wachten; 4 stukjes brood met pesto voor 3,90!! Het duurt te lang voordat de volgende gang wordt gebracht. Drankjes duren extreem lang, heb witte wijn teruggestuurd omdat die al lauw was. bediening loopt 10x langs de bar waar de drankjes voor ons allang klaar stonden. Je wordt door teveel verschillende bediening geholpen. Eén ober per tafel die ook de gerechten brengt en afhandelt, werkt veel beter. Er is teveel bediening die echter maar wat door elkaar lopen. Er is geen struktuur. De bediening roept teveel naar elkaar met soms nogal wat commentaar onderling. Wil ik als gast niet meekrijgen. Kortom: slecht. Is jammer van de toch wel mooie lokatie.
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het wachten was eerst op de kaart, maar ook daarna op de gangen. Het eten was goed, maar je verwacht dat er, nadat je een opmerking hebt gemaakt over de lange duur toch iets meer tempo in komt. Dat was helaas niet het geval.
Josien D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Teleurstellend, zowel de bediening als de gerechten. Slordig. Maaltijd was lauw en er was kabeljauw besteld maar was er niet dus een andere vis gekregen want de borden waren al klaar. (?) Nagerecht bestellen duurde lang want de menukaarten waren op . (?) Jammer want de locatie is zo mooi!
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Eten was niets op aan te merken, eend heel fijntjes klaargemaakt. Rode wijn van Nederlandse wijngaard uit de buurt, heel bijzonder. Maar service kan echt niet, we zijn nu al paar keer in het hotel geweest en elke keer gaat er wel iets mis. We zaten voor het aperitief op het terras en we konden zwaaien tot we een ons wogen, pas na een kwartier kwam er iemand ietwat verveeld naar buiten om te vragen wat we wilden drinken. Terwijl de service binnen op dat moment een beetje niets stond te doen. Bij het wijnarrangement werd een bedorven Primitivo geserveerd. Dat kwam waarschijnlijk, aldus de bediening, omdat de fles al een paar dagen open stond. Maar dan wel uitserveren bij een duur wijnarrangement? De nieuwe fles die gebracht werd was te koud, maar dat lieten we maar zo want we gadden geen zin om weer een nieuwe fles te vragen. Bovendien begon ons eten koud te worden want we kregen eerst het eten opgediend en pas een vijftal minuten later kwam de wijn eraan. Die zonder al te veel uitleg werd uitgeserveerd. Dit moet echt beter mensen!
sabina D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Hier met kerst gedineerd en viel erg tegen ontvangst plichtmatig en onpersoonlijk. Bediend personeel onvriendelijk en arrogant eten zeer matig. Een manager gesproken over de gang van zaken maar te arrogant om een normaal gesprek mee te voeren.
Nino V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Naast een geweldig verblijf ook geluncht. Een pokébowl met zalm en een rigatoni pesto. De pasta was helemaal naar wens. De pokébowl werd niet met het andere gerecht geserveerd, omdat de kok de zalm vergeten was. Verder was het eten prima, maar niet bijzonder. De slagroom op de warme chocolademelk was niet stijf genoeg. De gastvrouw was erg vriendelijk, de gastheer erg nonchalant.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Als voorgerecht gekozen voor de zwezerik en de garnalen. Zwezerik was om te zuigen en heerlijk klaargemaakt. Bij de garnalen wel paar stukjes courgette, maar niet de beloofde 'linten'. Bij beide gerechten wat bruin/zwarte kiemgroenten. Zag er niet uit, maar dat hoorde zo vlgs de ober. Als hoofdgerecht gekozen voor de dorade en de snoekbaars. Beide gerechten smaakten goed, maar voor die prijs verwacht je toch net even meer. Gekozen witte wijn niet uit klimaatkast en dus te warm. Pas na het eten op juiste temperatuur. Kaasplankje met 5 kazen: mooi en lekker. Hou niet van blauwschimmelkazen en verwachte derhalve twee passende kazen, die niet al op het plankje aanwezig waren. Niet gelukt. Assortiment voorziet hier helaas niet in: maar 3 soorten kazen op het plankje.....! Jammer.
anne D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
De was de vierde keer hier voor ons en de ook meteen de laatste keer. Er lijkt geen leiding meer te zijn iedereen loopt door elkaar en alles word dubbel gevraagd. Helaas de items die besteld worden komen nooit aan of worden verkeerd gebracht. Eten blijft prima alleen jammer dat de bediening het verkeerde had besteld en het juiste gerecht lang duurde. Al met al teleur stellend want we kwamen hier graag.
gerben D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Hier afgelopen weekend gegeten waren hier al eens eerder geweest en toen alles beoordeeld met een 10. We gingen dus met hoge verwachtingen hier naar toe maar dit maal viel alles tegen. Werden niet ontvangen en opgemerkt toen maar zelf ergens gaan zitten werden toen weer gevraagd om te verplaatsen. Aperitief duurde lang en er werd geen water gevraagd na 3 keer vragen verscheen het op tafel. Bediening was voor heen goed in orde dat is nu wel anders weinig uitleg en bij elke vraag zien we paniek in de ogen we misten sommelier en assistent sommelier. Nu word de wijn vluchtig geschonken zonder enige uitleg. Eten was was weer subliem en verrassend alleen voorlopig de enige rede om terug te komen. Want ook bij het afrekenen ging er van alles mis.
Melick .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
In zo'n prachtige ambiance verwacht je heerlijk te kunnen lunchen. De wijnen Chardonnay en Chablis waren op zich goed. Maar de gerechten........? Salade ..? Gewoon een groot bord sla, waar je de Mozarella,Cherry tomaatjes en verse basilicum echt moest zoeken. Twee kroketten op brood, hoe simpel kan het zijn. Veel te dik bruinbrood waar geen kroket op paste. En dan de Ravioli vlees; weinig smaak, gewoon uit een pakje met een saus er over.
Ja, de bediening was op zich correct, waarvan duidelijk was dat één het vak verstond en de rest nog duidelijk veel bij moet leren. Tafel afruimen? Doe het dat direct goed. En niet in drie etappes. En vraag dan direct of de gasten nog een nagerecht of koffie na willen hebben. Al met al is het jammer . Hier valt nog heel veel te verbeteren.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De sfeervolle ambiance in het restaurant maakte dat wij meteen lekker zaten. Ook de aandacht die wij kregen van de bediening was prettig. Na afloop waren wij heel tevreden over dit etentje. Voor herhaling vatbaar!
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeker een aanrader voor liefhebbers van goed eten maar redelijk geprijsd met een leuke ambiance!
Voor herhaling vatbaar!!
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben hier gegeten op de laatste dag waarop de AH-restaurantactie geldig was.
Het AH-menu gaf voor elke gang drie mogelijkheden: vlees, vis en vegetarisch.
Alle gerechten waren heel verfijnd en werden mooi opgediend en elke gang was heerlijk en origineel van samenstelling.
De bediening was heel vriendelijk en correct. Het wachten tussen de gangen duurde niet te lang. Er werd van tevoren gevraagd of we wat extra tijd tussen de gangen wilden hebben of dat we het iets sneller wilden hebben.
De locatie op de Wageningse Berg is prachtig en als het nog geen wintertijd was geweest hadden we nog kunnen genieten van het prachtige uitzicht op de uiterwaarden en de Rijn.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie locatie met schitterend uitzicht. Jammer dat het nu al zo vroeg donker is ;-) Eten was erg smaakvol en huiswijn was ook lekker. Wij komen terug!