Restaurant Beeckestijn

Rijksweg 130 1981 LD Velsen-Zuid Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Beeckestijn

Passie voor goed eten

Bij Beeckestijn voeren ambacht en passie de boventoon. De gerechten zijn altijd puur, vers, biologisch en creatief. Vraag ook zeker de kundige sommelier om een wijnadvies, daar krijg je geen spijt van!

Meer informatie over restaurant Restaurant Beeckestijn

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:30

Erg lang
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vorig jaar en dit jaar op het terras wat gedronken en gesnoept. Produkten zijn heerlijk, maar wat moet je telkens lang wachten en wachten en wachten. Dit geldt zowel voor het bestellen als voor het afrekenen. Het werk is onlogisch georganiseerd, dat zie en merk je aan alles. Na drie herkansingen heb ik besloten hier nooit meer terug te keren. De irritaties vergallen de beleving die het hebben moet.
JohannesG .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met z'n 2-tjes uit eten, dit keer naar Beeckesteijn. Ietwat rustig, eten was uitstekend. Bediening jong, lerende maar heel attent.
Proefclub .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wij hebben hier gegeten met een groep vriendinnen. wij werden leuk ontvangen bij de deur. erg leuk! daarna werden wij naar onze tafel begeleid en bestelde we het tapas menu, gezellig en leuk menu zeker leuk om het me vrienden of gezin te bestellen. De gerechten worden geserveerd in erg leuk servies. Verder hebben ze erge lekkere wijn voor bij deze gerechten (de huiswijn) bediening correct en netjes zoals het hoort.
MaePhosop .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wij werden hartelijk ontvangen door een vriendelijke jongedame en namen als aperitief een glas cava (beetje muf zoals het hoort) en hebben daarna gekozen voor het driegangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen.

Dat bleek een verstandige keuze. Na een amuse (zure zult op roggebrood met augurk - lekker, niet heel uitgesproken -) werden we verrast door de bovengemiddelde kwaliteit van het voorgerecht (gegrilde langoustines en bonbons van coquille mousse), uitgebalanceerd, smaakvol en paste goed bij de Spaanse (?!) chardonnay. Het hoofdgerecht was vergelijkbaar: boterzacht rundvlees met runderstaart (slow cooking) in rodewijnsaus en met knapperige groente. Ook hier was de bijpassende wijn goed gekozen (rijke cabernet sauvignon). Het dessert was nogal uitgebreid (ijs, patisserie) en verfijnd, met een mooie geurige muskaatwijn. Van mijn vrouw mocht ik helaas geen kaas meer bestellen. Wel koffie. De zoetigheid (o.a. huisgemaakte madeleines) bij de koffie was niet overdone en prima. Verbeterpunt: decafe hadden ze niet.

Het restaurant is gevestigd op een landgoed, in een mooi, stijlvol ingericht gebouw. De kaart is nogal gevarieerd, je kunt ook bijv. een Italiaans menu kiezen of mooie tapas bestellen. In die zin missen ze wat focus, maar alles leek goed, dus als ze het aankunnen is die variëteit prima.

Conclusie: Beeckestijn is een fijn restaurant. Bediening is vriendelijk, soms een grappige onvolkomenheid van de bediening maar altijd gastvrij en persoonlijk. Niet hautain. Denk dat veel mensen dit een leuk restaurant vinden. We komen iig zeker terug.
Pareldegoeder .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Kwalitatief uitstekend verzorgde gerechten met goed gekozen wijnarrangement erbij in sfeervolle ambiance. Een aanrader voor wie dit restaurant nog niet kent!
Smuller44 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Het eten is goed, daar heb ik absoluut niks op aan te merken, maar als je komt aangereden op dit prachtige landgoed verwacht je een hoop en dan kom je binnen in een sfeerloos restaurant, erg jammer dit. Heb er vaker gegeten want mijn schoonouders zijn trouwe gasten van dit restaurant, zal hier niet doordeweeks heen gaan want dan ben je vaak de enige en wordt je een beetje naar buiten gekeken. Kortom dit is een restaurant met potentie en in het weekend wel leuk, maar niet fantastisch. De service is oke maar de leiding doet het slechter dan de jonge meiden die het wel leuk doen. Het eten is goed maar kan wel beter.
LuukRensen .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Ik mag me al gelukkig prijzen dat ik maandelijks bij Restaurant Beeckestijn mag eten ivm de daar georganiseerde netwerk diners.
Recent heb ik ivm de 18e verjaardag van mijn zoon een 5-gangen diner mogen eten; in een woord: TOP.
Elke gang was een verrassing - mooie en eerlijke gerechten en hele mooie combinaties.
Complimenten aan de eigenaar / Patron Cuisinier Albert Moorlag & zijn team voor deze uitstekende maaltijd! Echt een aanrader
Bvano .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Heerlijk gegeten het enige jammere was dat wij twee keer een bord kregen met een stukje eraf. Het eten was bijzonder lekker en wij hebben genoten.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Erg goed restaurant. Wij namen een heerlijk 3 gangen menu. Goed bijpassende wijnen, vooral de tabali en de hermon red vonden erg lekker van smaak en paste goed bij het gerecht. De bediening was er vlot en vriendelijk, we kregen meteen iets te drinken. We vonden wel dat we erg weinig kregen per gerecht. Maar dat het lekker was maakte het goed. Echt genoten!
Akoolen .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk wildmenu gegeten met verrassende wijnen. Een witte Viognier bij het voorgerecht met drie bereidingen van hert. Vooral de pastrami met eendelever smaakte fantastisch. Een gekoelde Pinot Noir bij heerlijke kabeljauw. Het hoofdgerecht van wildzwijn was prima. Vlotte en vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug.
Harriemeulenkamp .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Samen met mij ouders hier gegeten. Het menu was €57,50 p.p inclusief bijpassende wijnen, aperitief en koffie. Mijn vader (86 jr) heeft nagenoeg geen gebruik gemaakt van de wijnen. Maar deze stonden wel op de rekening. Daar hadden zij natuurlijk recht op maar ik vond het niet netjes. er had wel iets vanaf gehaald mogen worden. Verder waren de glazen nogal aan de kleine kant.
Wel lekker gegeten maar wij stonden na ruim 2 uur al weer buiten.
gezien de prijs en de entourage hadden wij hier een gezellig avondje verwacht maar ze hadden kennelijk haast.
Al bij al prima eten maar ik kom hier niet meer terug.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Het wild en wijnmenu van november 2015 sprak ons aan, voor 57.50 een 3 gangenmenu inclusief aperatief vooraf, koffie na en bijpassende wijnen. De entourage bij binnenkomst viel wat tegen, de vrij grote zaal was half bezet en dus ook half gedekt, lichten van het voorgedeelte uit, somber geheel. Gelukkig was het gedekte gedeelte prima met een prettig rond tafeltje en voldoende ruimte. De gerechten zagen er op papier zeer aantrekkelijk uit en waren ook goed klaar gemaakt, helaas was de portionering onder de maat, b.v. een onderdeel van het uit 3 delen bestaande voorgerecht : marbré van eendenlever en pastrami, waar wij ons op hadden verheugd was een minuskuul stukje van niet meer dan 2 cm3 zo nauwelijks te proeven. Dit gold eigenlijk voor alle onderdelen van het menu, veel aansprekende ingredienten, maar wel slechts met een vergrootglas op het bord te vinden... De bijpassende wijnen vonden wij perfect, vooral de rode Mount Hermon red 2014 uit Galilea, Israel. Ook hier weer geringe hoeveelheden wijn en niets bijgeschonken, zodat wij zelf een glas rood extra hebben besteld, het werd voor 13.50 euro een glaasje.
Het aantrekkelijke menu, ook kwa prijs werd dus door zuinigheid (anders kon het er blijkbaar niet uit) geen terugkeer reclame. De vriendelijke bediening en de ruime hoeveelheid brood die geserveerd was, maakte dat wij toch nog enigszins voldaan huiswaarts keerden.
Akkie60 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
prima restaurant ,goed eten, goede bediening, mooi rustig decor.gaan waarschijnlijk nog wel een keer met vrienden eten gr.c molenaar.
Jeanvandiem .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Vriendelijke bediening. Prachtig decor.
Een geweldige chef kok! De borden waren als schilderwerkjes maar dan tevens geweldig van geur en smaak.

Nu al een mooie herinnering! Onze gastenhebben enorm genoten van deze avond.
Pletje01 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
de locatie is schitterend... je kunt op landgoed ook wandelen. doordat het donker begon te worden hebben wij het niet meer kunnen doen. eten erg lekker en uitstekende uitleg van de kaart en de gerechten. we komen zeker nog keer terug!
Mdvanhelden .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Heerlijk gegeten met onze vrienden. Eigenlijk leek alles oo de kaart lekker, twee van ons kozen voor het prestige menu met groenten uit de eigen tuin, de anderen andere gerechten van de kaart. Alles was heerlijk, vriendelijke bediening en een prachtige ambiance.
Feventer .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten,de keuken is werkelijk subliem. Maar wat een droef slechte bediening vol slechte logistiek, onkunde en, nog erger, arrogantie!
Evelieng .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Echt een avondje uit waarbij we culinair in de watten zijn gelegd. Goede ambiance, intiem en romantisch door de mooie omgeving. We hebben een 5 gangen verrassingsmenu gekozen en werden verrast door de smaakvolle combinaties. Heerlijk wijnarrangement erbij en gastvrije en informele bediening. We komen zeker nog eens terug.
Christinabakkum .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Fantastische ambiance en perfecte bediening, attent maar niet opdringerig. Fraai opgemaakte niet al te grote gerechten (we hadden een drie-gangenmenu), alles even heerlijk. We gaan zeker binnenkort weer!