Restaurant Beaufort

Kennemerboulevard 250 1976 EG IJmuiden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Beaufort

Culinair genieten aan de kust

Proef de lekkerste gerechten in een sfeervolle ambiance met een mooi uitzicht over de jachthaven. De chef kok en zijn team verrassen je met creatieve, speelse gerechten uit de internationale keuken. De perfecte plek om neer te strijken na een uitgebreide strandwandeling.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Beaufort

• : Grote parkeerplaats aanwezig. Bij dineren in het restaurant krijgt u een gratis uitrijkaart.

Maandag t/m Vrijdag
- Bar open tot 0:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Beaufort

Bart W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Leuk ontvangen door de gastvrouw, heerlijk gegeten en eenmaal terug gekomen op de kamer stond een nog leukere verrassing klaar(fles prosecco met 2 glazen)????
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Bediening was traag we moesten zelf vragen om drank en het toetje. Deel van de toetjes werden niet eens gebracht en het eten zelf was weinig smaakvol. Prijs kwaliteit zeer slecht
L S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Eten niet heel bijzonder. Prijs heel hoog voor kwaliteit van het eten. Smaak van zalm was vlak van smaake, cheesecake beetje saai en te zwaar.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Verrukkelijk gegeten. Een aanrader!
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goed verzorgd, erg vriendelijke bediening. De drankjes wat aan de dure kant.
René B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Je kijkt over de jachthaven. Op zich wel aardig, maar niet spectaculair. De kaart heeft een zeer beperkte keuze. Voorbeeld: alle desserts bevatten alcohol. Alleen als je gewoon ijs kiest bevat deze geen alcohol. Het was rustig dus er was tijd voor een goede service om dit goed te maken. Speciaal voor onze zoon werd een apart dessert gemaakt.
Martinstory H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het eten was echt prima. Maar dat is dan ook alles. De bediening was aardig maar chaotisch. Er ontbrak echt een maitre. Met een bezetting van 50 procent liep het al niet goed. Schijnbaar ook wat ruzie in de keuken maar we konden de herrie niet goed thuisbrengen. Sommige gasten die gereserveerd hadden was geen tafel voor. Verder was bestek, wijnglazen en tafel echt vies. Je kon op tafel tekenen en bestek hebben we maar zelf gepouleerd. Nadat we meer dan 30 minuten op dessert hadden gewacht hebben we om de rekening gevraagd en daar uiteraard dessert van afgetrokken. Er valt nog wel meer te melden maar lijkt mij wel duidelijk zo.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
De open haard is wel leuk om bij te zitten, voordat je gaat eten, maar je moet wel - zoals in het hele restaurant - een paar treetjes op. Geen geschikt restaurant voor mensen die moeite hebben met traplopen.
Het personeel: mensen zijn nu eenmaal mensen & de een is vriendelijker dan de ander. Aan de bar geen probleem "weet je 't niet zeker? wil je proeven?" erg leuk en later aan tafel nogal kortaffe bediening, terwijl de zaal echt niet vol zat.
De kaart is heel eenvoudig: saté, fish & chips e.d. maar niet slecht. Voorgerechten zijn flinke porties. Salade & friet meer dan voldoende.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
We hadden geen zin meer om nog een keer het Holiday Inn Hotel, dat welhaast op de meest winderige plek van Nederland moet liggen, te verlaten en besloten in Beaufort, het bijbehorende restaurant, te eten. Een beetje kille ambiance, hetgeen helaas niet goed gemaakt werd door hartelijk personeel. Hoewel er nog maar een paar tafeltjes bezet waren, gunde de serveerster zich nauwelijks tijd om de bestelling op te nemen. Nog voor we uitgesproken waren, zei ze: "Gaan we doen!" en liep weg. Later kostte het grote moeite om de aandacht van het personeel nog te trekken. De wijn en het nagerecht hebben we daarom maar laten zitten. De Beaufortburger was iets aan de stevige kant, maar wel lekker. Ook het groente garnituur van boontjes, champignons en ui was smakelijk (wel erg kleine portie). Op de menukaart stond dat Roderick de mooiste cappuccino's maakt. Dat wilden wij natuurlijk niet missen. Toen we de drank proefden, vroegen we ons in alle ernst af of Roderick deze bewuste avond wellicht vrij was. Brrrrr! Niet lekker. Hopelijk treffen we het een volgende keer beter.
Gonny J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Let op! Dit restaurant hoort bij een hotel.
We konden vanavond kiezen uit onbeperkt eten van de BBQ of van de kaart. We hebben van de BBQ gekozen. Er hoorde een salade bar bij maar dat vond ik een beetje karig. Keus van de BBQ was divers ook genoeg keus in vis. Had een red snaper besteld maar deze was nog niet helemaal gaar. Toen ik de kok erop aansprak werd hier niet zoveel van gezegd en ook weinig meegedaan?!
De bediening liet best wel wat te wensen over. We hebben de hele avond dorst gehad en er werd totaal geen aandacht aan ons geschonken. Waren de enige tafel binnen die bezet was. Dan zou je toch wel denken dat ze er bovenop kunnen zitten maar nee helaas. Ik begrijp niet waar de goede beoordeling vandaan komt....dit is geen herhaal bezoek waard en zeker geen aanrader.
Of dit dus met de combi hotel/restaurant te maken heeft weet ik niet maar iedereen was bijzonder druk met het voorbereiden met de tafels voor het ontbijt en lieten ons dus links liggen. Erg veel kansen gemist....
Mylene C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Mijn complimenten voor restaurant Beaufort,
Het eten is heerlijk, de opmaak van het restaurant ziet er goed uit.
Ook het personeel is erg vriendelijk en beleefd
zeker een aanrader
Francesca C.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Ben gisteravond bij restaurant Beaufort gaan eten met mijn vriend. We kenden dit restaurant nog niet, maar zijn positief verrast.
We hebben beiden heerlijk gegeten. Ik had de gerookte Noordzee makreel als voorgerecht, gevolgd door de trio van mini burgers en als nagerecht luikse wafels. Het was echt heerlijk.
De bediening was vriendelijk en bekwaam. Ze kwamen geregeld vragen of alles naar wens was.
Als afsluiting van de avond hebben we nog een drankje bij de open haard gedaan, was erg gemoedelijk.
We komen binnenkort zeker terug naar dit restaurant en bevelen anderen het dan ook van harte aan.
wouter19 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Na wandeling op het strand lekker wezen eten bij Restaurant Beaufort, het afgelopen jaar zijn wij al 2 keer eerder hier geweest en dit is super bevallen. Personeel is vriendelijk maar heel netjes en correct, het eten is erg goed er is genoeg keuze op de nieuwe menukaart veel vlees en een aantal visgerechten. Maar ja Ijmuiden heeft al genoeg visrestaurants. Vooral de Bresola en de herfstsalade was heerlijk en goed gevuld. De boederij hoen was erg mals en sappig. Afgesloten met een loempia van ananas en rode peper en kokos ijs, op het eerste gezicht vreemde combi maar mij vrouw was er erg blij mee. (zelf weinig kunnen eten ) nog heerlijk even bij de openhaard gezeten. we kunnen niet wachten op het mooie weer komt om buiten op het terras te zitten.
chantal93 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Afgelopen zondag hebben wij heerlijk gegeten bij restaurant Beaufort. Mooie plekje in het restaurant gehad met uitzicht op mooi duingebied. Ik heb genoten van een heerlijke herfst salade terwijl mijn partner genoot van zijn grote Beaufort burger. Er stonden twee meiden in de bediening die erg vriendelijk en gastvrij waren. Van de zomer komen wij denk ik eens gezellig terug!

Met vriendelijke groet,
Chantal
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Een tijdje terug heerlijk gegeten bij Restaurant Beaufort De locatie is prachtig en het eten doet niet ten onder. De burger was enorm en mals en ook de vis was perfect gebakken zonder dat het droog werd. De extra bestelde friet kwam iets te laat maar dat loste de bediening erg goed op en dit werd dan ook niet op de rekening vermeld. Daarnaast was de bediening heel vriendelijk en open opgesteld. Over het decor ik weinig te zeggen, het geeft een warm gevoel bij het strand. Vooral een borrel bij de opehaard is ook erg aan te raden. Ik kom hier zeker vaker!
ton N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Aankleding zie je dat je in een restaurant zit wat bij een hotel hoort, leuk detail is de openhaard, maar de zitting is vrij klein, we hadden het maandmenu waarbij mij opviel dat het voorgerecht (vis)in verhouding net zoveel was als het hoofdgerecht(hert), het toetje voldoende maar niet bijzonder, bediening was keurig, consumpties flink aan de prijs zal de prijzen niet noemen, ben qua uit eten best wel wat gewend maar heb nog nooit zoveel betaald voor een fles water!!
Samengevat; lekker gegeten niet bijzonder voor mij geen herhaling in dit restaurant
ACMvdW .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Afgelopen zaterdag weer eens gegeten bij restaurant Beaufort. Eerst lekker op het strand geweest omdat het heerlijk weer was. Gekozen voor het 3 gangen menu. Er was keuze tussen vis, vlees en en een vegetarisch gerecht, zowel voor het voor en hoofdgerecht. Ik koos voor de rode biet carpaccio en gnocchi. Ik eet ook vlees en vis maar deze vega gerechten klonken erg lekker. Dit was ook zo! Mijn partner heeft rode mul en hertenbiefstuk gegeten. Ook dit was erg smaakvol. Sinds ons vorige bezoek was te zien dat de decoratie veranderd is, dit was erg sfeer vol. Ook de service is prima, de dames waren vriendelijk en zeer attent. Wij komen binnenkort nog eens terug.
wouter19 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Nog maar eens terug geweest naar dit leuke restaurantje aan de jachthaven. We werden zeer welkom ontvangen met een prachtige ondergaande zon. Mijn vrouw nam het maand menu met daarbij een lekkere Sauvignon blanc en ik zelf at de riante Beaufort Burger, wat een beest maar heerlijk!! De snelheid mocht iets omhoog maar we zaten heerlijk en het was erg druk. Des al niet te min kregen we alle aandacht en de bediening was zeer attent. Wij komen zeker weer snel terug want dit is zeltzaam in Ijmuiden!!

RuudMusman .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
'Wat is er aan de hand met de kok?', dacht ik na de laatste twee recensies. Gelukkig niet zoveel, bleek op deze zwoele zomeravond. We kozen voor het Iens-menu met als starter een salade, ruim voorzien van vis. De salade stelde weinig voor, de zalm, heilbot en paling daarentegen des te meer. Vers, stevig en goed op smaak. Daarna de bulgur met lamsgehaktspies, geinig gelardeerd door watermeloenstukjes. De spies had wat steviger gekruid mogen worden, maar de bulgur was prima. Over de chardonnay daarbij niets te klagen. Het nagerecht van kersen, rode bessen en merengue kan niet echt een succes genoemd worden, temeer daar de merengue een nogal hoog kouwgomgehalte had. Over de bediening niets dan lof.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Met de AH iens deal hier eens neergestreken. Het is het restaurant van Holiday Inn. De bedienende meisjes zijn erg vriendelijk en attent. Wel weer wat gesteggel over het feit dat Een AH deal zou moeten inhouden dat 1 persoon vrij en gratis van de kaart mag kiezen. En nu toch weer een voorgekookt menuutje, met goedkopere gerechten. Ergelijk. In plaats van eens mooi uit te pakken, krijgen we lamsham met een salade zonder enige dressing. Konijnenvoer, hoewel het vlees op zich goed smaakt. Mijn vis was niet gaar, geserveerd op een bed van puree, te winters en ook nauwlijks op smaak gebracht Toe een brownie, en die was redelijk. Wijnen zijn te prijzig voor de geboden kwaliteit. Ga zeker niet terug.