Restaurant Beachclub Nu

Bremerbergdijk 10 8256 RD Biddinghuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Beachclub Nu

Bij Beachclub NU krijg je direct het relaxte vakantiegevoel. Geniet van het prachtige uitzicht over de schitterende stranden langs het Veluwemeer bij Elburg. De complete menukaart, de adembenemende locatie aan het water en het loungeterras staan garant voor een geslaagde dag.

Neem de tijd om gezellig of romantisch te borrelen, uit eten te gaan of te vergaderen. Restaurant Beachclub NU tussen Elburg en Dronten heeft voor feesten, huwelijk, trouwdag of jubileum diverse all-inclusive arrangementen beschikbaar.

Het beachrestaurant aan het Veluwemeer is kindvriendelijk. Bovendien heeft het restaurant één van de mooiste uitzichten in de regio Elburg, Harderwijk en Kampen.

Beachclub NU voor het hele gezin! Schuif aan voor een verrukkelijke NU lunch, romantisch diner, een high tea aan het strand.

Meer informatie over restaurant Restaurant Beachclub Nu

• Kom je met de auto?
    Gelegen aan de weg richting Walibi Holland.
  • : Parkeerplaats

Dinsdag Gesloten
woensdag tot maandag geopend

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Beachclub Nu

Jacobus .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst en mooie ambiance om te eten.
De lunchkaart was wat beperkt, zoals bijvoorbeeld het ontbreken van vegetarische maaltijden.
Hoop zeker nog bij Beach Nu te gaan eten.
Selina D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Gezellig, eten is goed niet fantastisch, uitzicht is mooi, voor de rest is alles wel prima. Het restaurant gaat over t algemeen best vroeg dicht, maar top.
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Lekker gegeten . Iets rumoerig i.v.m. bruiloft.
MenMmetjes .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We hadden gereserveerd voor 4 volwassenen en een kleintje.
Kregen we een (glazen) tafel met een enorme barst erin, welke met grijs tape was afgeplakt.

Op tafel lag een menukaartje, maar dit is niet de normale kaart (we komen er vaker).
Bleek dat ze i.v.m. de Hippie Markt een kleine (en veel duurdere) kaart hadden bedacht.

Wij hebben wat gedronken en zijn toen elders gaan eten.

Beetje jammer, hopelijk hebben we volgende keer wel weer een normale kaart.
Simona V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten met z'n 3tjes. Nu voor de 5e keer geweest. Allemaal 3gangen verrassingsmenu op wat super was. Alleen de wachttijd tussen de gangen in duurde wat lang. Hoofdgerecht hadden we pas na 70 minuten. We komen zeker snel terug en laten ons dan ook graag weer verrassen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Het is een erg leuke beachclub. Leuke locatie en ziet er heel gezellig uit. Aardig personeel en leuke kaart. Ook om te loungen zeer geslaagd.
Het enige minpuntje was dat er niemand naar ons toekwam om de bestelling van de drankjes op te nemen. Toen ging er maar iemand van ons een medewerkster vragen om naar ons toe te komen. Dit vereist meer oplettendheid van het personeel.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Wachttijd tussen de gangen kon wat korter zijn. Voor de rest geen opmerkingen.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Genoten van het drie gangen verrassingsmenu. Was zeer goed. Complimenten aan de chef. Van voorgerecht tot nagerecht genoten.
Krista J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Erg gehorig, eten was verder goed
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
We moesten zelf iedere keer om nieuw drinken vragen. Bij het hoofdgerecht werd niet tussentijds gevraaagd of alles naar wens was, wat het dus niet was. De seizoensgroente die erbij geserveerd werd, waren 3 keiharde asperges. (beetje weinig) Na het dessert werden we volkomen genegeerd, dus koffie en thee hebben we helaas niet meer gehad. Hier gaan wij dus nooit meer naartoe, terwijl het in het verleden wel goed was.
Nanda M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Leuke plek, iets meer parasols op het terras. Gelukkig konden wij nog in de schaduw zitten. Op het andere terras waren er wel genoeg maar daar was een privat party. Lief meisje in de bediening. Salades waren heerlijk.
Mijn vriendinnen waren door een wat oudere dame wat minder vriendelijk te woord gestaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Kaart mag wat spannender. Servetjes van papier niet handig buiten (altijd wel wat wind)
Op tafel tafelkleed is schoner.
Zithoek met luie stoelen heerlijk voor afronding.
Keurig en aardige bediening
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Keer op keer is er sprake van een aangename ontspannen sfeer. Het eten is heerlijk, de medewerkers denken graag met je mee wanneer er sprake is van een allergie. Hoewel het restaurant niet om de hoek voor ons ligt, rijden wij met alle liefde 1,5 uur heen en weer om bij NU te eten. Onze avond bij NU is niet compleet zonder de Chocolade Verwennerij.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
De bediening was langzaam. Lang moeten wachten op drinken. Verder weinig keus voor mijn vrouw ivm intolerantie. Dit terwijl we bij reservering hadden aangegeven dat mijn partner intolerant is. Kipfilet was niet gaar. Is wel keurig opgelost door nagerecht op kosten van de zaak te verstrekken. Gaan niet terug.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bediening was vriendelijk en zekers correct, helaas duurden het lang voordat je het eten kreeg.
Waarschijnlijk ligt dit probleem in de keuken...
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Leuke gelegenheid met betaalbaar eten en een leuke bediening. die op een snelle en correcte manier de klanten
bediend
Beachclub nu ligt op een fantastische plaats aan het veluwemeer
O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima restaurant en vriendelijke bediening.
Ruim, behaaglijk zitcomfort en een ruime tafel. Stoere inrichting.
Het eten was heerlijk, alleen de groente was iets te slap en had waarschijnlijk te lang gekookt.
Zeer royale porties!
Goed adres om anderen aan te bevelen.
Mariekje65 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen, vlotte , leuke bediening . Mooi restaurant met uitzicht over het water. Eten was echt heerlijk, en voldoende. Aanrader!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Eten was prima, leuke actie, €25 voor driegangenmenu, maar de stoelen waarop wij zaten waren doorgezakt en kregen we zere benen op. Werd wel opgelost door kussentjes, maar zat niet erg comfortabel.ondnks dat heerlijk gegeten!