Restaurant Beachclub Nu

Bremerbergdijk 10 8256 RD Biddinghuizen Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Beachclub Nu

Bij Beachclub NU krijg je direct het relaxte vakantiegevoel. Geniet van het prachtige uitzicht over de schitterende stranden langs het Veluwemeer bij Elburg. De complete menukaart, de adembenemende locatie aan het water en het loungeterras staan garant voor een geslaagde dag.

Neem de tijd om gezellig of romantisch te borrelen, uit eten te gaan of te vergaderen. Restaurant Beachclub NU tussen Elburg en Dronten heeft voor feesten, huwelijk, trouwdag of jubileum diverse all-inclusive arrangementen beschikbaar.

Het beachrestaurant aan het Veluwemeer is kindvriendelijk. Bovendien heeft het restaurant één van de mooiste uitzichten in de regio Elburg, Harderwijk en Kampen.

Beachclub NU voor het hele gezin! Schuif aan voor een verrukkelijke NU lunch, romantisch diner, een high tea aan het strand.

Meer informatie over restaurant Restaurant Beachclub Nu

• Kom je met de auto?
    Gelegen aan de weg richting Walibi Holland.
  • : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Beachclub Nu

J.H. K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
De plek aan het raam met het uitzicht op het Veluwemeer is voor mij altijd prachtig en geeft een rustgevend effect op de stemming. Ook de prettige en deskundige bediening draagt daaraan bij.
Sabine P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk genoten van het Valentijns vijfgangendiner. Service was goed, het eten was heerlijk, inrichting en sfeer was ook goed. Alleen minder was dat er een groep van zo'n 20 personen waren, die iets te vieren hadden en meerdere speeches gaven. Dat gaf wel onrust, wat je eigenlijk niet wil tijdens een romantisch Valentijnsdiner.
P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gebruik gemaakt van het actie 3 gangen diner a €25 pp. Indien hier normaal gesproken € 40 voor wordt gerekend vind ik dit aan de te hoge kant, Op menukaart wordt aangegeven dat er dagverse groenten worden geserveerd maar deze zijn nauwelijks te vinden. Ook het apart bij betalen van de gebakken aardappelen en , overigens zeer zielige , sla is mijns inziens vreemd. Verder hoort men gratis kraanwater te serveren i.p.v. € 5,50 per fles te berekenen.Ondanks deze kritische verbeterpunten hebben wij een zeer aangename avond beleeft. Indien men aan bovenstaande punten aandacht zou schenken ben ik zeker geneigd om restaurant nogmaals te bezoeken.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Mooi restaurant, lekker eten en super vriendelijke bediening. Een minpuntje; weinig vegetarische opties.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wat een fijn restaurant. Bij binnenkomst zijn we super vriendelijk ontvangen. Snelle en vriendelijke bediening een voorbeeld voor elk ander restaurant. En wat een lekker eten. Ga zo door chef dan zul je ons zeker vaker zien!!!

Groetjes Gerard & Pauline
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Goed eten van de nog wat jong ogende kok die goed zijn best doet wat betreft opmaak en gerechten. Het eten viel dan ook goed in de smaak en met de verschillende acties die er zijn is het nog goed te betalen ook.
Wat betreft de bediening was het ontvangst goed en de eerste ronde met drinken ook. Daarna helaas een aantal keer iets langer moeten wachten of zelf erom moeten vragen. Het eten was er wel snel en de wacht tijd tussen de verschillende gangen was ook prima. Verder een erg gezellige avond gehad die wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar is.
Teunis S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Veel keuze uit gerechten. Leuke aanbieding 3 gangen. Gerechten zijn prima bereid en voldoende.
Zeker een aanrader als je in de buurt bent.
Sietse H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
bediening was slecht eten was minimaal
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Eten was gemiddeld, beetje eenvoudig. Bediening was vriendelijk, maar erg onderbezet, waardoor lange tijd niemand beschikbaar was en er lange wachttijden waren. Inrichting was oke.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We waren onderweg en hebben hier heerlijk gegeten. Een perfecte zalm moot en een prima maaltijdsalade met carpaccio. De kindermenus waren goedkoop en prima, alleen vonden onze kinderen de dikke friet niet zo lekker, maar smaken verschillen. Gezellige inrichting binnen Met aparte speelkamer. Het was vandaag ergrustig. Ik kan me voorstellen dat het in de zomer druk is, want een mooie plek aan het water. We komen in de zomer vast nog een keer terug.
GH V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Prima restaurant, goede service/kwaliteit. Alleen het aanbod in boerenfriet zou ik aanvullen met normale friet. Vinden de meeste kinderen fijner. Verder zou ik wat groentes aanbieden. Was nu erg weinig, alleen een witlofje.
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een fantastische bediening!!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ontspannen sfeertje, goede en mooie locatie. Mooi ingericht.
Cathnl W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Pompoensoep die niet naar pompoen smaakt.
Broodje serano ham, gietenkaas erg smakeloos, koud en droog.
Plakken geitenkaas in plaats van lekkere verse smeuïge geitenkaas.
Vliegende hollander B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke avond gehad. Personeel had tevens tijd voor gesprekje. Het eten was prima. Kortom een echte aanrader voor wie kort vantevoren wil reserveren!
Geer B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Dit weekend een feest gehad complimenten voor het personeel en koks super. parkeren voor de deur daar er mensen slecht ter been waren was dit voor hun geen probleem. Super buffet aanrader
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Sinds lange tijd weer gegeten bij Nu. Mijn man en ik waren blij verrast het eten was heerlijk. Het concept was wat aan gepast sinds de laatste keer. En terechte complimenten aan de kok. Heel heel succes en ga zo door. Nu staat weer bij ons in het rijtje
Krystian W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
zeer mooie locatie aan het water, lekker rustig in de ochtend, heerlijk eten en comfortabele loungebanken !!
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vandaag voor de 5e keer gegeten bij Beachclub nu.
De eerste keer was 4 jaar geleden en waren we erg enthousiast over het eten en vooral de extra groentes en salade die je bij je hoofdgerecht kreeg.
Tot nu toe werd het elke keer minder en vandaag moesten we zelfs bijbetalen voor groente of salade. Er stond ' groente van de dag' maar ik moest er een vergrootglas voor hebben......
Erg jammer voor deze mooie tent, was nu echt de laatste keer.......
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten. Werd met zorg rekening gehouden met allergieën. Mooie inrichting met mooi uitzicht en fijne stoelen.
Leuk kinderspeelhoekje op de 1e etage. Veelzijdig menu met vlees, vis en vegetarisch. Vriendelijk personeel.