Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! de Kalfs rib-roast, zowel de 1 als 2 persoons-portie is een gerecht van de kaart die is uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Bavoort

Bavoort ligt aan de rand van Landgoed den Treek in Leusden, een wit huis met rieten dak dat uit een sprookje lijkt te komen. Dion Gerrits is de chef en bereidt creatieve, Franse gerechten die kenmerkend zijn voor het huidige seizoen. In kleurig sfeerlicht staan hoge tafels met nette witte kleden. Voor groepen is er het achterterras, de tuinzalen of de Ierse pub.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Bavoort

Buslijn 80, X80, 82, 78
  • Kom je met de auto?
    Vanaf verkeersplein Hoevelaken richting Utrecht Afslag Leusden-Woudenberg(6) nemen: Leusden-Zuid / Woudenberg (N226) - N226 volgen. Na circa 1 km rechtsaf. Na circa 200 m. ligt restaurant Bavoort. Vanaf Arnhem of Utrecht via A12 Afslag Maarsbergen
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats, ruim plek voor 50 auto's

Dinsdag t/m Zondag geopend vanaf 11:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bavoort

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Wat een goed bedrijf, het eten was erg goed en ruime porties. De bediening echt super leuk en vriendelijk. Kortom een mooi bedrijf waar we zeker nog eens naar toe gaan. Een compliment aan de kok is hier zeker op zijn plaats.
A.G. D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Fles "water"werd niet in rekening gebracht.
De derde gang van het drie-gangen-menu werd door twee deelnemers niet gebruikt. Zij kozen voor een koffie. De daarvoor extra berekende kosten werden na protest mijnerzijds teruggedraaid.
Nancy Z.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Duurde vreselijk lang niet vriendelijk
Nancy Z.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Ik heb er vanavond gegeten het eten was heerlijk en de mensen waren super vriendelijk goed en gezellig restaurant. Gr m zwambag.
Edy V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het eten was echt heel erg goed en zag er bijzonder smakelijk uit.
Zeker een ervaring om vaker terug te komen.
Roelof W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Geweldige service; gegaan voor een door de chef samengesteld 5 gangen-diner, echter bleek dit niet meer op de nieuwe kaart te staan. Na overleg werd besloten dat men het wel wilde aanbieden omdat we er speciaal voor gekomen waren. Incl. bijpassend wijnarrangement. Als altijd perfect passende wijnen, duidelijk uitgelegd door hun eigen vinoloog. Kortom; TOP!
C. H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben hier al verschillende keren gegeten en steeds worden we niet teleurgesteld. Wat me dit keer wel opviel was dat ze nu voor het eerst bij binnenkomst al signaleerden dat ik dieetwensen had. Het zou nog wel eens leuk zijn dat ze ook een KHA dessert hebben anders dan het onvermijdelijke kaasplankje. Overigens is daar niets mis mee maar het is wel altijd hetzelfde.
Corine P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Geweldige avond gehad. Walking dinner met 25 mensen. Aparte ruimte, flexibele en leuke, spontane bediening, Goed meegedacht over de invulling van de avond. Prettige locatie.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Na lange tijd weer een keer gereserveerd.Wel vrij lang wachten op eten.Mijn parelhoen was een gedeelte niet te eten maar de rest was goed.We komen waarschijnlijk nog wel een keer terug.
Adrie G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Eten was top vriendelijk personeel. Komen graag weer
H.H.A. K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Al meerdere keren gegeten bij het restaurant, bij verschillende gelegenheden en met verschillende personen. Personeel vriendelijk, servicegericht en niet opdringerig. Kortom weer tot volle tevredenheid gegeten.
Nellie B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Mooi restaurant, veel privacy, prima eten
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening precies goed. We zaten vlakbij de gaskachel. Dat was wel wat erg warm. De wijnglzen hadden wel iets royaler gevuld mogen worden. Verder niets dan lof.
Yvon D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Gerechten goed verzorgd. Wij waren met 4 personen en allen verschillend hoofdgerecht. Er waren geen tegenvallers. We gaan nog eens terug!
Ton C.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Kort samengevat was onze 50-jarig huwelijksviering mede door het geweldige diner, bijzonder bediening, ook door ons voorbespreking, een geweldig succes. Ook de lokatie en gelukkig het mooie weer zorgde voor een prima enbiance. We kunnen restaurant Bavoort zeker aanbevelen, ook voor zomer even lekker te gaan eten of tijdens een fietstochtje op het terras genieten van een hapje en drankje. Doen we ook vaker.
T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekker gegeten, alleen jammer dat bediening langs elkaar heen liep, verschillende malen werd door 2 personen hetzelfde gevraagd
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
't Was fantastisch. Sfeer, bediening en de gerechten waren boven verwachting. We hadden een zakelijk diner met mensen die veel gewend zijn. Men was unaniem zeer tevreden.
Top.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Het was mooi weer en we zaten heerlijk buiten.
Het eten was smakelijk, mooi opgemaakt.
De reservering was gedaan via internet en op de tafel stond een bordje met de naam.
Rik W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Prima toprestaurant
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Via Ah restaurantactie gegeten, fijn is vrije keus vsn de kaart! Voorgerecht cappacio was prima, hoofdgerechten sate was goed, spare ribs te droog helaas. Toetjes waren top. Zonder de AH actie vind ik de prijs kwaliteit verhouding niet oké, te duur voor wat jd krijgt wat mij betreft. Bediening vriendelijk en attent. Locatie ook prima