Over het restaurant Restaurant Bavoort

Bavoort ligt aan de rand van Landgoed den Treek in Leusden, een wit huis met rieten dak dat uit een sprookje lijkt te komen. Dion Gerrits is de chef en bereidt creatieve, Franse gerechten die kenmerkend zijn voor het huidige seizoen. In kleurig sfeerlicht staan hoge tafels met nette witte kleden. Voor groepen is er het achterterras, de tuinzalen of de Ierse pub.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Bavoort

Buslijn 82, 78
  • Kom je met de auto?
    Vanaf verkeersplein Hoevelaken richting Utrecht Afslag Leusden-Woudenberg(6) nemen: Leusden-Zuid / Woudenberg (N226) - N226 volgen. Na circa 1 km rechtsaf. Na circa 200 m. ligt restaurant Bavoort. Vanaf Arnhem of Utrecht via A12 Afslag Maarsbergen
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats, ruim plek voor 50 auto's

Dinsdag t/m Zondag geopend vanaf 11:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bavoort

B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Er was een mooie tafel voor ons gereserveerd in de erker. De bediening was echter nogal nors, met weinig gevoel voor humor.
Tony M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Afgelopen woensdag hebben we hier prima gegeten
Alleen was de rioollucht in het restaurant soms niet te harden, kwam volgens de medewerker door de kapotte buitenriool, wat de eigenaar niet bekend voor kwam.
Tevens is de parkeerplaats een grote modderpoel zonder verlichting
De volgende dag moest ik eerst de auto en schoenen helemaal reinigen, dit kan toch niet de bedoeling zijn van een avondje uit eten gaan.
Dit geeft te denken voor een volgende keer om hier te gaan eten.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Na vele jaren weer eens in Bavoort geweest en positief verrast. Prima ambiance, heerlijke gerechten en top bediening. Voor herhaling vatbaar!
h V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Aan het eind van de avond kwam personeel dat kennelijk klaar was aan een tafel naast ons zitten met tassen en jassen. Het maakte een wat rommelige indruk.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten was heerlijk, vriendelijke bediening! Enigste min puntje voor mij waren de banken! Die waren erg door gezeten met een harde rand onder m’n knieholte. Dus echt lekker zat ik niet! Verder was alles goed!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Goede en vriendelijke bediening , keuken uitstekend goede hoeveelheid binnen het gerecht.
Madelon D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
De zeebaars was uitstekend gebakken. Jammer was dat ik om zoutarm vroeg en de opmerking kreeg: "Wij koken al met heel weinig zout." Vriendelijk uitgelegd dat ik toch graag zou willen dat ze in ieder geval geen zout meer zouden toevoegen aan de vis en de frietjes. Helaas niet gelukt.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Enthousiaste jonge crew die hun best doen hun eten en wijn uit te leggen. De moeite waard om eens heen te gaan. Porties zijn niet heel groot, maar wel erg lekker: Genoeg voor normale eters, mensen met grote honger moeten extra patat bestellen. Kwaliteit is echt hoger dan gemiddeld. Mooie lokatie, goed interieur. Wat meer groente op het bord mag wel van mij. Vleesportie was gewoon goed, en mooi vlees! Dessert erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ik heb een aantal keer bij Bavoort gegeten en weet hoe het ook kan. Dit was een teleurstellende ervaring voor me.
Knoeien bij het inschenken van de wijn, een uur (!) wachten op het hoofdgerecht en een dessert wat op het bord gekwakt leek. Tot twee keer heb ik aangegeven niet gecharmeerd te zijn van een wachttijd van een uur tussen voor- en hoofdgerecht in, maar hier werd niets mee gedaan. Nog geen gratis drankje ter compensatie.
Na afloop hebben we zelf in de garderobe onze jassen bij elkaar moeten zoeken en er werd totaal niet meer naar ons om gekeken. Ik ben zwaar teleurgesteld in de service en de bedrijfsvoering van Bavoort en zal hier de komende jaren mijn gasten zeker niet meer mee naartoe nemen.
mardap D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden en porties voldoende groot. Tafels zouden iets kleiner mogen, met 5 à 6 personen zit je wel erg ver uit elkaar.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gezellige aangelegenheid. Goede, correcte en opgewekte bediening. De bekleding van de muren vond ik onvoldoende. Grote schilderijen onder een lampje vind ik niet staan. Pas het formaat aan en maak er een kleurrijk geheel van. Neem eens contact op met een Leusdense schildersvereniging: Artiplu, De Vrije Kwasten. We zaten dicht bij de keuken. Veel lawaai van de afzuiger. Echter: Het belangrijkst. Een voortreffelijk diner.
G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Sfeer en eten is goed. Alleen de kosten van een glaasje chardonay van € 6,50 is echt te duur. En als je de frietjes aan het einde van je maaltijd krijgt kan er wel wat verbetert worden. Dit was de zesde keer dat we daar waren maar hadden de indruk dat er een nieuwe eigenaar was, jammer.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vriendelijk personeel. Duidelijk uitleg over het menu. Ik zat wel met mijn rug dichtbij een open haard. Doch op verzoek werd het uitgezet. Prima restaurant, waar we zeker naar terug zullen gaan.
berm0004 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Samen met mijn moeder en dochter gegeten bij De Bavoort het was heerlijk en door de actie ook goed te betalen!
De gerechten waren met zorg bereidt en zagen er goed uit
De smaken waren ook goed .
Min puntje was dat het vrij koud was waar wij zaten, als de deur open ging!
Bediening was echt super aardig!!
Mooie lokatie aan de rand van Leusden.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zorg voor schoner bestek. Bestek wat weggelegd wordt omdat het niet gebruikt wordt, misschien dan ook niet terugleggen bij de schone spullen. Nagerecht superduur voor wat je krijgt. De hoofdgerechten goed van prijs. De voorgerechten iets te onbekend. Handiger als er iets meer keuze is.
M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Allemaal een menu genomen. Eten was erg lekker. Garnituur wel voor allemaal gelijk. Vind het niet kunnen dat er veel teveel in rekening werd gebracht. Een rekenfoutje kan gebeuren, maar 11 menu's in rekening brengen voor een tafel van 7 personen .... Dus fijn restaurant, echt goed bediening dit keer, maar wel de rekening controleren.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Wij vonden de muziek te luid. Op ons verzoek werd deze iets zachter gezet (minimaal). Daar vonden wij het nog te luid, maar hebben daar maar niets meer van gezegd.
erica D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het eten was weer heerlijk, van super kwaliteit en het zag er mooi opgemaakt uit! Personeel zeer vriendelijk en had tijd voor een persoonlijk praatje. Voor herhaling vatbaar!
B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Oma (87) uit eten met de kleinkinderen (14) was erg gezellig. De bediening begreep exact wat de bedoeling was en speelde hier goed op in. Voor ieder wat wils en lekker rustig private gezeten.