Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Bavoort

Bavoort ligt aan de rand van Landgoed den Treek in Leusden, een wit huis met rieten dak dat uit een sprookje lijkt te komen. Dion Gerrits is de chef en bereidt creatieve, Franse gerechten die kenmerkend zijn voor het huidige seizoen. In kleurig sfeerlicht staan hoge tafels met nette witte kleden. Voor groepen is er het achterterras, de tuinzalen of de Ierse pub.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Bavoort

Buslijn 82, 78
  • Kom je met de auto?
    Vanaf verkeersplein Hoevelaken richting Utrecht Afslag Leusden-Woudenberg(6) nemen: Leusden-Zuid / Woudenberg (N226) - N226 volgen. Na circa 1 km rechtsaf. Na circa 200 m. ligt restaurant Bavoort. Vanaf Arnhem of Utrecht via A12 Afslag Maarsbergen
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats, ruim plek voor 50 auto's

Dinsdag t/m Zondag geopend vanaf 11:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bavoort

h. O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Verassende gerechten, leuk menu. Goede bediening en sfeer. Heel lekker gegeten en komen zeker nog eens.
Alleen moet een recensie kort, eerlijk en constructief zijn en toch minimaal 120 tekens bevatten ?
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker, smaakvol eten, aardige bediening.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima gegeten goede kwaliteit van de gerechten en aardig behulpzaam personeel. Wij mochten gebruik maken van de zijingang prima voor mensen die slecht ter been zijn of een rollator hebben, goed geholpen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk eten met lekkere wijnen en goede vriendelijke oprechte bediening. Ruime kaart en goed geprijsd.
joop J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Bediening was prima, we wilden rustig aan doen en dit werd mooi opgevolgd met mooie tussen pauzes.
Net zoals in veel restaurants kan er best wat meer verse groente geserveerd worden.Heerlijke wijn.
Mooie muziek op de achtergrond.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
ma R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten, fijne sfeer. Goede ruimte tussen de tafeltjes. Heerlijk gegeten, fijne sfeer. Goede ruimte tussen de tafeltjes.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellige avond gehad en genoten van het speciale wilsarrangement. Het eten was perfect met heerlijke bijpassende wijnen.
Gert A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Hele leuke avond gehad eten Wildmenu erg lekker
Wildavond voor herhaling vatbaar

Gr. Gert en Willeke Appeldoorn
Stoutenburg
eleo .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Na de crematieplechtigheid van mijn vader hebben we met familie en vrienden een lunch gebruikt bij Bavoort. Er was een lange tafel voor ons gedekt in de serre waardoor wij een prive ruimte tot onze beschikking hadden. De open haard brandde. Wij werden er verwelkomd met koffie en thee. De lunchgerechten waren samengesteld in overleg. Er waren onder andere veganistische gasten onder ons en vegetariers. De geserveerde lunch was creatief en was zo samengesteld dat er aan iedere gast en eetvoorkeur was gedacht. De huisgemaakte soepen waren heerlijk. Koffie met bonbons maakte het geheel af. Naast de kwaliteit van het eten is de prettige sfeer en de invoelende gastgerichte houding overtuigend. Ik beveel Restaurant Bavoort daarom van harte aan.

E van B, Amsterdam
Gerrit P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke ontvangst en bediening. Er waren twee grote gezelschappen in het restaurant, maar daardoor trad er absoluut geen vertraging in de bediening op. Om rustig te kunnen praten, kozen wij voor een plekje in het voorste gedeelte van het restaurant.
Calabria .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hadden via de AH-actie geboekt. Het buikvet als voorgerecht smaakte prima. Wat wel opvallend is dat er tegenwoordig heel weinig tot geen geen groenten geserveerd worden bij het hoofdgerecht. Dit geldt eigenlijk voor alle restaurants. Terwijl het volgens mij toch niet veel moeite is om groenten te serveren.
Ambiance in Bavoort is goed. Deskundig en vriendelijke personeel. Een aanrader.
M.G. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het gebodene was erg goed, alleen de fruitbakjes waren ver beneden het geheel: zo koop ik ook in de super!! met veel harde stukken; paste duidelijk niet bij het geheel. Chef's table een fijne lokatie, bediening erg prettig.
gvandeh .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De spareribs waren erg vlezig en vet het is goed bedoeld maar geef wat minder met de mogelijkheid om nog wat bij te bestellen ik heb een groot stuk moeten laten liggen, dit was ook het geval bij de tafel naast mij.
Dit is gewoon zonde , voor en nagerechten prima.
martenhulst .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Sympathiek personeel ; zitjes en enkele hoge zit- en tafelplaatsen. Kregen de laatste toegewezen en bleken uitstekend zitbaar. Zeer veel klandizie op deze zaterdagavond met dus wel veel stemgeluid. Gerechten heerlijk en goed geportioneerd.
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De gerechten waren erg goed, zowel vlees als vis allemaal erg smaakvol, porties mogen wij mij betreft wel iets groter. Het restaurant straalt een warme huiselijke sfeer uit en ligt op een rustige lokatie.

Vriendelijk personeel en heb er een fijne avond gehad.

Één verbeterpunt heb ik voor het parkeren. Het parkeerterrein tbv Restaurant Bavoort is niet erg prettig wanneer het heeft geregend, het zit vol kuilen, diepe plassen water, modder etc. Tevens was het onverlicht en hebben we veel moeite moeten doen om de auto toch nog ergens schuin een plekje te moeten geven, want in de directe omgeving parkeren lijkt onmogelijk.
Etienne T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Sfeervol restaurant, verrassende menukaart en vriendelijk attent personeel. Uitleg over de gerechten bij het uitserveren. Tot nu toe 2 keer gegeten. Kortom een goed sfeervol restaurant met prachtige goed bereide gerechten.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Via via hier terecht gekomen voor een zakelijke borrel / diner.
Na wat overleg een zeer geslaagde avond gehad.
Echt een aanrader voor een zakelijk meeting.

Met vriendelijke groeten,

Arjan
DeOudeDeurklink.nl
d H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
leuke vlotte bediening,goede uitleg wat er op je bord lag.
leuke avond gehad, zeker aan te bevelen.
we hebben ook gelijk weer geboekt.
Suzalexandra .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik heb een gluten en schaal en schelpdier intolerantie. Ik kon hier prima worden geholpen. Van tevoren heb ik contact gehad over wat de mogelijkheden. Uiteindelijk kon er helaas toch wel iets minder dan in de eerste instantie was gecommuniceerd. Ik ben dit wel gewend maar toch ook hoopvol. Vooraf kregen wij glutenbrood, later kreeg ik een verwarmd glutenvrij broodje. Ook met de koffie is er gedacht aan een glutenvrije kokosmakroon. Het eten was heerlijk, sfeer rustig, genoeg tijd om uit te buiken tussen de gangen door. Zeer gastvrij ontvangen, zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor mensen met intoleranties.
theo D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goede sfeer.In het begin even iets te lang wachten tot we een aperatief konden bestellen.Prima gegeten.
Leuke bediening.