Over het restaurant Restaurant Bavoort

Bavoort ligt aan de rand van Landgoed den Treek in Leusden, een wit huis met rieten dak dat uit een sprookje lijkt te komen. Dion Gerrits is de chef en bereidt creatieve, Franse gerechten die kenmerkend zijn voor het huidige seizoen. In kleurig sfeerlicht staan hoge tafels met nette witte kleden. Voor groepen is er het achterterras, de tuinzalen of de Ierse pub.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Bavoort

Buslijn 80, X80, 82, 78
  • Kom je met de auto?
    Vanaf verkeersplein Hoevelaken richting Utrecht Afslag Leusden-Woudenberg(6) nemen: Leusden-Zuid / Woudenberg (N226) - N226 volgen. Na circa 1 km rechtsaf. Na circa 200 m. ligt restaurant Bavoort. Vanaf Arnhem of Utrecht via A12 Afslag Maarsbergen
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats, ruim plek voor 50 auto's

Dinsdag t/m Zondag geopend vanaf 11:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bavoort

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Hebben met groep familie van 10 personen heerlijk geluncht op terras.
Gerechten vis en vlees waren prachtig.
Voldoende en smaakvol.
Veel aandacht aan besteed.
Ook de wijn was heerlijk!
Zeker een aanrader om terug te komen.
h.h.kok .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Al veel vaker Bavoort bezocht, iedere keer weer goed. Menu van de chef was prima, lekker en qua prijs/kwaliteit erg goed
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prettige ontvangst en adequate, vriendelijke bediening. Smakelijk gegeten. De moeite waard om terug te komen!
Ment K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Top, een aanrader.
gezellige avond gehad, goed eten, mooie sfeer, prettige omgeving; is zeker een aanrader wanneer je zakelijk of privé wilt afspreken
V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
hoeveelheid eten was fors, carpaccio was te ruim.
een hele vis op je bord was te ruim,
aardbeiennagerecht gaf nauwelijks aardbeien
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Mooie omgeving, zeker buiten op het terras. Goed eten. Vriendelijke bediening, maar wel een beetje vergeetachtig. Moest meerdere malen om een drankje vragen en heb op een zeker moment het maar opgegeven.
Stella S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Juiste porties. Goede service. Goeie sfeer. Juiste prijsverhouding. Fijne bediening met duidelijk uitleg van de gerechten. Top.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk, hoge kwaliteit van de ingrediënten, veel smaak, voldoende saus ipv het gebruikelijke veegje. Asperges te zout maar dat kan gebeuren. Prachtige ambiance en keurige bediening hoewel nog wat onervaren.
De tafel van Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Uitstekend gegeten. Mooi opgemaakte borden. Top
jelies .
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening !
René S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Fraaie locatie. Deskundige bediening. Prima menukaart en wijnkaart. Topper in Leusden. Bij mooi weer buiten een niet al te groot terras.
h.h.kok .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heel prettig qua prijs-kwaliteitsverhouding, maandmenu van de chef was erg lekker, gunstig gelegen wat betreft bereikbaarheid en voldoende parkeergelegenheid
V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een minpuntje vonden wij het wat afraffelen van het menu v d chef. Je moest wel heel goed opletten om te weten wat er nu geserveerd zou worden.
Misschien een idee om zo'n menu op een A5je te zetten en bij de kaart te leveren. Kan meerdere keren gebruikt worden lijkt mij.

Jammer van het foutje in de rekening. Is overigens perfect verrekend na een belletje.
Simone Z.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij hebben waanzinnig genoten van een zalige paasbrunch met luxe gerechten, heerlijke wijn en een enorm vriendelijke bediening. Aanrader!!
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Met Pasen genoten we samen met de familie van een heerlijke paasbrunch. De gerechten waren met zorg bereid en we hadden samen een leuke tijd. De kleinkinderen hadden het ook naar de zin, zij konden afwisselend spelen en genieten van wat lekkers.
mieke ham H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
het eten was overheerlijk,vooral de spare-rips en je zat er rustig niet te dicht opelkaar
Wilma .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Verjaardagsfeest in de vorm van een walking dinner, prima advies vooraf en pro-actief meedenken, met als resultaat een zeer geslaagd feest, waarbij iedereen verrast was door de kwaliteit van de gerechten, de ambiance en locatie. In een woord: fantastisch!
C H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Hier nu voor de 4de of 5de keer gegeten en het eten is elke keer top. De bediening kan wel iets beter. We hebben deze avond 3 obers gezien waarvan er één niet prettig was. Wij vonden hem wat hooghartig. Hij luisterde slecht naar onze opmerkingen. We waren dit keer met 4 personen waarvan 1 er dieetwensen had. Dat is verschillende keren meegedeeld; bij het reserveren, bij binnenkomst en omdat we aan tafel weer een ander ober hadden, ook nog een keer aan tafel. En net als alle voorgaande keren krijgen we als appertizer een paar sneden brood. Een van ons mag dit niet vanwege het dieet. De voorgaande keren hebben we daar niets van gezegd, dit keer nu eens wel maar wordt door betreffende ober niet opgepakt. Nu wordt dit brood vermoedelijk niet door de keuken verzorgd maar door de bar/obers en daar weet men blijkbaar niet wat dieet inhoudt. Jammer voor de 4de keer een gemiste kans. Bij het vragen of we de wijnkaart kunnen krijgen antwoordt deze ober 'jazeker, ik ben de wijnkaart' en gaat rustig door met het opsommen van de wijnen die hij heeft maar in een dusdanig tempo en ook niet voor iedereen verstaanbaar. Bij wijn nummer 4 zijn we allang kwijt wat hij over wijn nummer 1 te vertellen had. Een we willen ook graag de prijzen van de wijnen weten, die noemt hij niet zodat we geen idee hebben wat we straks op de rekening zullen aantreffen. Ook jammer.
Over het eten zelf niets dan lof, zeer smakelijk, mooi gepresenteerd, niets op aan te merken. En de kok heeft wel degelijk rekening gehouden met dieet, hij maakt zelfs een aangepast nagerecht zodat het niet weer een kaasplankje hoeft te worden. Waar overigens ook niets mis mee is. Kortom prima plek om lekker te eten maar de afstemming met personeel kan iets beter.
harry S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We moesten erg lang wachten voor de ober kwam vragen voor een drankje. Daarna duurde het nog geruime tijd voor het drankje werd gebracht. Heel lang wachten op de menu kaart en op het eten. Waarschijnlijk te weinig personeel in de keuken. Ober was vriendelijk. De patat frites was erg vet. Heel jammer. We hebben wel eens lekkerder gegeten bij Bavoort
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Lekker en ontspannen gegeten.
Enno V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Met 21 familie en vrienden 25-jarig trouwjubilieum gevierd. Perfect afgeschermde ruimte in de serre. Helemaal top. Geweldige avond gehad met volgens iedereen uitstekend eten. Ook de vegetarische gerechten.