Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! de Kalfs rib-roast, zowel de 1 als 2 persoons-portie is een gerecht van de kaart die is uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Bavoort

Bavoort ligt aan de rand van Landgoed den Treek in Leusden, een wit huis met rieten dak dat uit een sprookje lijkt te komen. Dion Gerrits is de chef en bereidt creatieve, Franse gerechten die kenmerkend zijn voor het huidige seizoen. In kleurig sfeerlicht staan hoge tafels met nette witte kleden. Voor groepen is er het achterterras, de tuinzalen of de Ierse pub.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Bavoort

Buslijn 80, X80, 82, 78
  • Kom je met de auto?
    Vanaf verkeersplein Hoevelaken richting Utrecht Afslag Leusden-Woudenberg(6) nemen: Leusden-Zuid / Woudenberg (N226) - N226 volgen. Na circa 1 km rechtsaf. Na circa 200 m. ligt restaurant Bavoort. Vanaf Arnhem of Utrecht via A12 Afslag Maarsbergen
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats, ruim plek voor 50 auto's

Dinsdag t/m Zondag geopend vanaf 11:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bavoort

Anne-- R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant! Ze hebben de keuze uit een 3-gangen menu of een aantal wat luxere gerechten. Leuke plek voor een diner voor twee of met een wat kleine groep.
J.R. K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Met vier personen heerlijk gegeten, ruime porties. Vriendelijk personeel, vlotte bediening.
I. Max De Vries D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar ????
Max en Irene
Jillian W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Met het bedrijf zochten wij een fijne locatie voor een werklunch. De Bavoort is ons erg bevallen. Genoeg parkeerplek voor de deur, heerlijk gegeten ook voor onze vegetariërs en veganisten was er genoeg keuze op de lunchkaart. Snelle doch zeer vriendelijk en professioneel personeel. Top!
V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Ontvangen met een glaasje Cava van het huis, erg verrassend! Het was erg rustig voor de zondagavond, aar wij hebben enorm genoten en meteen gereserveerd voor 1e Kerstdag.
jelies .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten !! Mooie borden opmaak en smaken.
We komen hier vaker en zullen dat blijven doen. De kaart wisselt regelmatig top!!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Dit bezoek viel me de wachttijd tegen. Er was duidelijk te weinig personeel. Soms was er niemand te zien, terwijl we zaten te wachten dat ze onze borden weer ophaalden. Het personeel is daarentegen wel altijd heel vriendelijk en behulpzaam.
AG V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Goed
Johnrita T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Etentje met 19 personen in een gezellige aparte ruimte. Leuk en zeer smakelijk 3 gangen diner. Zeer ruime porties. Uitstekende en vlotte bediening. Prima prijs/kwaliteit.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
zeer gastvrije ontvangst en goede behandeling van mijn koemelkintolerantie: zelden zo goed rekening mee gehouden. !!
K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Op internet gereserveerd en erbij vermeld dat het een 25 jarig huwelijks etentje was met de hele familie. Toch een beetje teleurgesteld (we komen er al 25 jaar) dat er niets mee gedaan is.
Renata S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke vlotte bediening en goede wijnen. Menu is niet te uitgebreid waardoor je makkelijk kan kiezen. Wij komen weer terug!
Cor .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Beleefd personeel. Goede ambiance. We komen absoluut hier terug. Kwaliteit van het eten is uitstekend.
Vroegen een gerecht buiten de kaart om, was geen enkel probleem. verhouding prijs/kwaliteit is oke.
d.aarsen .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Lekker gegeten en prima bediening. Met vier personen gegeten voor een normale prijs. Kom zeker nog een keer terug. De achtergrond muziek magvoor ons wat meer naar de achtergrond.
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Moeten geen honden toestaan in resataurant.
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en een mooie inrichting. Ook nog leuke achtergrond muziek en het viel me op dat ze rolstoel vriendelijk zijn.
Annemarie T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, vlotte service. Voor herhaling vatbaar!
Ien H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Te weinig keuze voor de vegatarier!
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Prijs/kwaliteit van de wijn is niet juist.
Paddy W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018