Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Let op! de Kalfs rib-roast, zowel de 1 als 2 persoons-portie is een gerecht van de kaart die is uitgesloten van deze actie.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Bavoort

Bavoort ligt aan de rand van Landgoed den Treek in Leusden, een wit huis met rieten dak dat uit een sprookje lijkt te komen. Dion Gerrits is de chef en bereidt creatieve, Franse gerechten die kenmerkend zijn voor het huidige seizoen. In kleurig sfeerlicht staan hoge tafels met nette witte kleden. Voor groepen is er het achterterras, de tuinzalen of de Ierse pub.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Bavoort

Buslijn 80, X80, 82, 78
  • Kom je met de auto?
    Vanaf verkeersplein Hoevelaken richting Utrecht Afslag Leusden-Woudenberg(6) nemen: Leusden-Zuid / Woudenberg (N226) - N226 volgen. Na circa 1 km rechtsaf. Na circa 200 m. ligt restaurant Bavoort. Vanaf Arnhem of Utrecht via A12 Afslag Maarsbergen
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats, ruim plek voor 50 auto's

Dinsdag t/m Zondag geopend vanaf 11:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bavoort

Clairevdpalm V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Service van de jonge dame heel vriendelijk en correct. Ze deed zo haar best om het ons naar de zin te maken. Heel fijn.

Terras heerlijk buiten zitten en genieten van de rust.

De gerechten waren soms redelijk soms goed. Maar prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Mooie huiswijn. Wij hadden de pinot grigio.

Heel tevreden!
Tbeijleveld B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wienanda D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten, we konden gewoon uit de kaart kiezen. Ruime keus, voor ieder wat wils. Alles was even lekker en heel mooi opgemaakt. Bediening was uitermate vriendelijk en attent. We hebben echt een fijne avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Het eten werd met zorg geserveerd en was meer dan voldoende.
De bediening was echt top.
Wij hebben genoten
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Eten was lekker en bijgerechten prima. Proporties naar verhouding. Gewoon lekker gegeten.
Gerardvdberg V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Erg lekker gegeten, zeker een aanrader!!! Bediening kwam wat traag op gang, maar was daarna prima.
Anne-Marie .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij hebben hier ons 25-jarig huwelijk gevierd met een barbecue met familie en vrienden. We zijn zeer tevreden. We werden de gehele avond voorzien van drankjes en het eten was van zeer goede kwaliteit. Vriendelijk personeel en qua prijs ook schappelijk.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vooral het toetje, de cheesecake, was top!
Delotus V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij hadden aangegeven beiden een gluten- en lactosevrij dieet te gebruiken. Na opgave van de bestelling kwam een andere ober nog even de bestelling doornemen ivm dieet. Zeer attent! Alleen kwam er 1 glutenvrij broodje en 1 gewoon broodje. Een ander glutenvrij broodje zou nog gebakken worden, echter niets meer gezien. De carpaccio was verrukkelijk. Het hoofdgerecht werd na lang wachten gebracht. De salade en frites zouden later komen, werd gezegd. Na een kwartier werd de salade gebracht. Echter geen frites. Toen het hoofdgerecht bijna op was, vroegen we waar de frites bleef. Die konden wij niet eten ivm dieet, werd gezegd. Het dessert van sorbetijs met verse vruchten was ook erg lekker. Dus zeker geen commentaar op de kwaliteit en smaak van het eten. Alleen zijn wij van mening dat er meer inventiviteit van de keuken mag worden verwacht! We waren niet echt voldaan na dit diner! Wat gebakken aardappels, wat rijst, een gepofte aardappel of een extra broodje hadden
We nog best gelust!
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Op het sfeervolle achterterras onder de stralen van de ondergaande zon met vrienden genoten van een heerlijk diner en bediend door zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel!!
Komen zeker terug!!
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ontvangst slecht. Bediening slecht, onvriendelijk en geen enkele interesse.
Eigenaar geen interesse in zijn klanten. Geen rekening gehouden met een vraag vooraf waar we 1 uur van te voren over hadden gebeld. Eten was matig. Geen enkele variatie in de gerechten.
Jammer als je hier met vrienden naar toe gaat die speciaal naar Leusden waren gekomen en een uur hadden gereden. Hier valt nog heel veel te doen voor de eigenaar, te beginnen bij zichzelf.
h.niessen .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
anderhalf uur wachten op hoofdgerecht . . .
De gerechten op zich waren goed. patat vet, mayonaise erg vet, olie kwam eruit
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Afspreken via iPad leverde problemen op; dit ook in het restaurant gemeld. Maandmenu is heel wat prijziger dan gerechten die wij anders gekozen hadden.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Hebben met groep familie van 10 personen heerlijk geluncht op terras.
Gerechten vis en vlees waren prachtig.
Voldoende en smaakvol.
Veel aandacht aan besteed.
Ook de wijn was heerlijk!
Zeker een aanrader om terug te komen.
H.H.A. K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Al veel vaker Bavoort bezocht, iedere keer weer goed. Menu van de chef was prima, lekker en qua prijs/kwaliteit erg goed
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prettige ontvangst en adequate, vriendelijke bediening. Smakelijk gegeten. De moeite waard om terug te komen!
Ment K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Top, een aanrader.
gezellige avond gehad, goed eten, mooie sfeer, prettige omgeving; is zeker een aanrader wanneer je zakelijk of privé wilt afspreken
V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
hoeveelheid eten was fors, carpaccio was te ruim.
een hele vis op je bord was te ruim,
aardbeiennagerecht gaf nauwelijks aardbeien
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Mooie omgeving, zeker buiten op het terras. Goed eten. Vriendelijke bediening, maar wel een beetje vergeetachtig. Moest meerdere malen om een drankje vragen en heb op een zeker moment het maar opgegeven.
Stella S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Juiste porties. Goede service. Goeie sfeer. Juiste prijsverhouding. Fijne bediening met duidelijk uitleg van de gerechten. Top.