Restaurant Bavoort

Treekerweg 28 3832 GX Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Bavoort

Bavoort ligt aan de rand van Landgoed den Treek in Leusden, een wit huis met rieten dak dat uit een sprookje lijkt te komen. Dion Gerrits is de chef en bereidt creatieve, Franse gerechten die kenmerkend zijn voor het huidige seizoen. In kleurig sfeerlicht staan hoge tafels met nette witte kleden. Voor groepen is er het achterterras, de tuinzalen of de Ierse pub.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Bavoort

Buslijn 82, 78
  • Kom je met de auto?
    Vanaf verkeersplein Hoevelaken richting Utrecht Afslag Leusden-Woudenberg(6) nemen: Leusden-Zuid / Woudenberg (N226) - N226 volgen. Na circa 1 km rechtsaf. Na circa 200 m. ligt restaurant Bavoort. Vanaf Arnhem of Utrecht via A12 Afslag Maarsbergen
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats, ruim plek voor 50 auto's

Dinsdag t/m Zondag geopend vanaf 11:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , Diners Club , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
h.h.kok .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Binnen zeer korte tijd voor de 2e keer gegeten bij de Bavoort, dat geeft aan dat het ons zeer goed bevallen is. Prijs/kwaliteit verhouding is ook prima, makkelijk bereikbaar.
M L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ober profession eel maar te aanwezig Vriendelijk kan ook. De muziek kan achterwege blijven om elkaar Goed te Kunnen verstaan aan een tafel voor 6personen. De inrichting is smaakvol.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Bavoort kent een kaart met o.a. een 3 gangenmenu voor Euro 29,-- of een 4 gangenmenu voor Euro 39,--. Wij konden uit de gerechten kiezen (3 gangen) de tweede persoon was gratis.Bij het afrekenen werd niet de prijs van het 3 gangenmenu in rekening gebracht, maar vaan 3 a la carte gerechten. In totaal Euro 43,--
Dat leek mij niet de bedoeling, dus gereclameerd. Zowel de vertegenwoordiger van Bavoort als ik bleven bij ons standpunt. Bavoort zegt dat de betalende persoon a la carte heeft gegeten en ik ga er van uit dat het de bedoeling is dat het 2e 3 gangenmenu gratis is. Zie ook de AH-folder. Vasthoudendheid heeft de rekening omlaag gebracht. Op de afrekening stonden nog 2 fouten? een glas wijn te veel en een spa vergeten.
Jammer van een heerlijk diner. Duidelijkheid zal veel van deze problemen oplossen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zondagavond met zijn 5jes gegeten. Verschillende gerechten besteld. Steaks waren goed. Vissalade minder, veel witvis en eenvoudige sla. In één gerecht zat een haar en was het bladerdeeg niet gaar. Bronwater flessen waren op. Eenvoudige desserts. Ze zijn nu 2 weken gesloten ivm vakantie. Dat zal er vast mee te merken hebben.....
Bertus B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Voor de 2e keer met de Albert Heijnactie bij Bavoort gegeten. Nu met vrienden die ook een culinair avondje weten te waarderen en te beoordelen. Het was gezellig druk en er werd aan de tafels heel wat afgebabbeld. Kwam nogal rumoerig over. De bediening was prima, heel gastvrij en met voldoende aandacht voor de tafels. De borden waren mooi opgemaakt. Allemaal heel erg smakelijk. Onze tafelgenoten vonden de hoofdgerechten misschien iets te groot. Het dessert (we kozen voor de crême brulee) was een toppertje. Kortom, een fijne avond in een mooie omgeving.
Irenevanwerven V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het eten was goed alleen de portie's voor de kinderen kon wat minder.
De bediening was ook goed ze kwamen regelmatig vragen of het had gesmaakt.
En het smaakte goed
Ik kan het zeer aanbevelen aan anderen.
Hennie O.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Een heerlijk restaurant. Zowel wat betreft het eten als de ambiance en de ruimte op het buitenterras (achter). Waar mensen werken is er altijd wel iets aan te merken (bijvoorbeeld een besteld drankje vergeten te brengen), maar over het geheel genomen is het zeer aan te bevelen dit restaurant te bezoeken.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Nadat mijn zoon zijn staatsexamen in Amersfoort had gehaald, zijn we dit gaan vieren. Aperatief was een glas Prosecco van het huis, daar wordt je al blij van. Heerlijk gegeten en genoten. personeel is vriendelijk, gemotiveerd en attent. Als de hele zaak vol zit, is het wel moeilijker elkaar te verstaan. Ruime indeling.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Last minute gereserveerd met 8 personen, we werden heel vriendelijk ontvangen. Het restaurant was gezellig bezet en wij kregen een mooie tafel in een hoek. Drankjes werden snel geserveerd en ook het bestellen van de gerechten ging vlot. Ieder aan tafel was erg tevreden over de gerechten, de atmosfeer en de bediening.
Wij gaan graag nog een terug.
Bulldog59 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met de restaurantactie. We mochten bijna van de hele menukaart kiezen. Mooie opmaak en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Klantvriendelijk personeel, variërende kaart, voor ieder wat wils, een goede prijs/kwaliteitsverhouding, de gerechten waren goed bereid en netjes met fantasie opgediend. In één woord FANTASTISCH. Hier wordt met liefde gekookt en wordt de klant als gast bediend.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten met 10 personen.
De gerechten waren heerlijk en verrassend lekker!
We konden ruimschoots uit de kaart kiezen alleen het hoofdgerecht met zeebaars was op helaas terwijl dat niet van te voren was verteld.
Een heerlijke avond met goede bediening!
Willem F. S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goede ontvangst en vlotte bediening. Makkelijk overleg e vragen mogelijk. Goede parkeermogelijkheid. Prima mogelijkheid om na het eten even een boswandeling te maken.
Frank Y.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Vrijdag 30-6 hebben mijn vrouw en ik met de AH-Restaurantactie gekozen voor Bavoort en dat bleek een goede keus. Bij dit restaurant kan je bij deze actie gewoon a-la-carte kiezen en betaal je alleen het duurste voor-, hoofd- en nagerecht. Hierdoor valt de rekening iets hoger uit, maar je hebt wel een ruime keus zodat er ( bijna ) altijd iets geheel naar wens te kiezen valt. Wij hebben in ieder geval een lekkere avond gehad met als voorgerecht een taartje van gerookte zalm. Daarna gegrilde zeebaars voor mijn vrouw en mijn keuze was gevallen op de USA housesteak. Bij het nagerecht vielen we voor een Dame Noir en een Dame Blanche. De wijnen die hierbij geschonken werden, waren van vergelijkbare kwaliteit. Verwacht hier echter geen Michelin aspiraties of toelichting bij de gerechten. Gewoon lekker, goed klaargemaakt eten met een welgemeend eet smakelijk. Overigens werden de wijnen wel kort toegelicht. Jammer dat wij niet in de buurt wonen ( wij waren een weekendje weg ) want anders kwamen wij hier zeker vaker.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prima gegeten en vriendelijke bediening! Klein minpuntje: de wachttijd tussen de diverse gerechten was aan de lange kant.
Ing6 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
supergoed eten in een heel mooi restaurant. Heel fijn ruim opgesteld waardoor je in n druk restaurant toch heerlijk rustig zit. Goede bediening. Wij komen zeker terug!
erica D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Was SUPER lekker eten, van goede kwaliteit en erg leuk opgemaakt.
Ook was het personeel vriendelijk en had tijd voor een praatje. Zeker voor herhaling vatbaar!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Prima kaart met goede producten.
De Iberico ham en de steak tartaar zijn aanraders: mals en verfijnd van smaak.
margo.n .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Ik heb een dieet (geen soya,suiker,gluten,peulvruchten,zuivel) doorgegeven, aan het begin hebben ze aangegeven welke gerechten aangepast kunnen worden. Ik had, net als mijn vader, carpaccio vooraf en kogelbiefstuk daarna. De carpaccio was prima, de truffelmayonaise was lekker, ik vraag me dan alleen af wat daar allemaal inzit. Bij de biefstuk kreeg ik portsaus, die was heerlijk. Mijn vader vond mijn saus lekkerder dan de zijne, opgeklopte bearnaisesaus had hij geloof ik. Volgens de serveerster was de friet glutenvrij maar wel gebakken in vet waar gluten in gebakken werden. Ik kreeg heerlijke meloen met aardbei als dessert, gelukkig niet koud. Alles was prima behalve de biefstuk, daar moest je erg hard voor werken, niet mals. Dat vond ik erg jammer, we hebben dit netjes gemeld. De dagen erna ben ik goed beroerd geweest. Dat kan ook door andere factoren komen maar bij een volgende keer vraag ik door over de ingrediënten. Verder prima service en het was al vroeg gezellig druk.
Georg S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
lekker gegeten en met AH kaartje heel voordelig. Er waren veel mensen, een groot familit feest denk ik en andere zalen. WE willen zeker nog eens hier gaan eten--ligt mooi en is verder heel goed.