Restaurant Bavoort

Treekerweg 28 3832 GX Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Bavoort

Bavoort ligt aan de rand van Landgoed den Treek in Leusden, een wit huis met rieten dak dat uit een sprookje lijkt te komen. Dion Gerrits is de chef en bereidt creatieve, Franse gerechten die kenmerkend zijn voor het huidige seizoen. In kleurig sfeerlicht staan hoge tafels met nette witte kleden. Voor groepen is er het achterterras, de tuinzalen of de Ierse pub.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Bavoort

Buslijn 82, 78
  • Kom je met de auto?
    Vanaf verkeersplein Hoevelaken richting Utrecht Afslag Leusden-Woudenberg(6) nemen: Leusden-Zuid / Woudenberg (N226) - N226 volgen. Na circa 1 km rechtsaf. Na circa 200 m. ligt restaurant Bavoort. Vanaf Arnhem of Utrecht via A12 Afslag Maarsbergen
  • : Gratis parkeren op eigen parkeerplaats, ruim plek voor 50 auto's

Dinsdag t/m Zondag geopend vanaf 11:00
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , Diners Club , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bavoort

Marian R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellig avondje uit. Lekker eten. Prima service. Alleen vind ik het storend als je als groepje gasten van 65 plus - we waren met zes mensen - met 'jullie' wordt aangesproken. Er waren veel gasten en daardoor was het moeilijk om je verstaanbaar te maken.
ANNE-MARIE E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heel tevreden over restaurant Bavoort. Erg vriendelijk personeel.Prijs kwaliteitsverhouding goed.
Beetje lang wachten tussen de gangen,maar dat was meer storend ,omdat er twee 12 jarige bij waren.
hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij aten in restaurant Bavoort met het AH arrangement. Op de site van dat restaurant staat heel duidelijk aangegeven, dat het gaat over het 3 gangenmenu van 29 euro. Dus: een maal 29 euro betalen voor 2 diners.

Bij aankomst bleek dat het bij Bavoort zo niet werkt: daar ben je verplicht om een 3 gangenmenu samen te stellen vanaf de prijzige kaart, waarbij de goedkoopste versie (met een soepje vooraf en een kopje koffie na) op 34 euro uitkomt.

Vervolgens hoef je het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht niet te betalen.

De site aanpassen, lijkt me, zodat mensen weten waar ze aan toe zijn!
Fenny A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We vonden het eten erg lekker. Bediening was goed, wachttijd kort. Sfeer was ook goed.Kortom een aanrader. We komen zeker terug.
CHP .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten met familie. Gerechten waren goed klaar gemaakt en goed warm bij uitserveren. Het formaat van de porties was goed, waardoor er ruimte was voor een lekker nagerecht. Heel fijn dat iedereen zijn gerechten gelijktijdig kreeg. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Goede kwaliteit - prijsverhouding. Zeker een aanrader!
jaap165 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Super avond met lekker eten en een goede service.en bediening. Alleen het geluidsniveau van de andere gasten was iets aan de hoge kant. Wellicht iets meer absorptie voorzieningen aan brengen.
Giga Z.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Super gezellige tent, heerlijk gegeten.
Tip: zeg je gasten gedag als ze opstaan of de deur uit gaan...
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Ons bezoek aan Restaurant Bavoort was weer een ervaring rijker. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een gewenste tafel aan het raam. De gerechten waren heerlijk en heb reeds geïnformeerd om tijdens de feestdagen met familie te komen tafelen. We komen zeker terug en dit Restaurant is een zeker een aanrader voor fijnproevers die houden van een originele keuken.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Lekker eten. Erg sfeervol. Menukaart bevat voldoende mogelijkheden. Vriendelijk personeel. Een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug.
Sascha C.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten ????????. Mooi restaurant. Een Aanrader. Mooie kaart. Leuk aanbod. Vaste prijs voor 3-gangen. Snelle bediening.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De gerechten waren qua smaak, prijs en portie in balans. Een mooi etablissement met fijne sfeer en de vlotte, enthousiaste medewerkers zorgen voor een prima service. Deze plek is een aanrader!
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Buiten gegeten met zalig zomerweer. Erg vriendelijke bediening en lekker eten en drinken voor een redelijke prijs. Wij komen terug.
Alie L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bon, mochten van de kaart kiezen!! alles zag er perfect uit bv om van een dame-blance iets speciaals te maken!! Bediening...perfect en een compliment aan de keukenbrigade! Ga zo door BAVOORT! wij komen zeker terug!
erwin O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vooral genoten van het voorgerecht (livar ham en wang) en het nagerecht (proeverij). Het hoofdgerecht (USA steak) viel wat tegen, weinig smaak aan de steak. Even een pepertje en zout erbij had goed geweest.
Zeer vriendelijk personeel.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Dit was onze 2e bezoek aan het restaurant. Net als de eerste keer was het personeel klantvriendelijk, de gerechten waren goed bereid en netjes met fantasie opgediend (andere gerechten genomen). In één woord wederom FANTASTISCH. Hier wordt met liefde gekookt en wordt de klant als gast bediend.
wilmalensink .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad alles goed muziek kan beter of zachter gezet worden mooie omgeving kunt de auto ook goed pakeren
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Met hele gezin lekker gegeten hier. De bediening was prettig (zou iets attenter mogen zijn op signalen van gasten).
Al met al een aanrader!
M L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ober profession eel maar te aanwezig Vriendelijk kan ook. De muziek kan achterwege blijven om elkaar Goed te Kunnen verstaan aan een tafel voor 6personen. De inrichting is smaakvol.
h.h.kok .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Binnen zeer korte tijd voor de 2e keer gegeten bij de Bavoort, dat geeft aan dat het ons zeer goed bevallen is. Prijs/kwaliteit verhouding is ook prima, makkelijk bereikbaar.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Bavoort kent een kaart met o.a. een 3 gangenmenu voor Euro 29,-- of een 4 gangenmenu voor Euro 39,--. Wij konden uit de gerechten kiezen (3 gangen) de tweede persoon was gratis.Bij het afrekenen werd niet de prijs van het 3 gangenmenu in rekening gebracht, maar vaan 3 a la carte gerechten. In totaal Euro 43,--
Dat leek mij niet de bedoeling, dus gereclameerd. Zowel de vertegenwoordiger van Bavoort als ik bleven bij ons standpunt. Bavoort zegt dat de betalende persoon a la carte heeft gegeten en ik ga er van uit dat het de bedoeling is dat het 2e 3 gangenmenu gratis is. Zie ook de AH-folder. Vasthoudendheid heeft de rekening omlaag gebracht. Op de afrekening stonden nog 2 fouten? een glas wijn te veel en een spa vergeten.
Jammer van een heerlijk diner. Duidelijkheid zal veel van deze problemen oplossen.