Restaurant Batelaan

Hooftstraat 97 2406 GE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart
31-620232205

Over restaurant Restaurant Batelaan

Het leukste pop-up restaurant

Van dit soort gezellige pop-up restaurants mogen er meer zijn! Batelaan in Alphen aan den Rijn scoorde hoge ogen met hun prachtige initiatief. Mini-keukentje en mini-apparatuur, maar oh oh oh wat een heerlijke gerechten die hier op tafel worden getoverd! De keuze is beperkt, maar dat zorgt wel voor de garantie dat je hier met kakelverse producten te maken hebt. Kies er een mooie wijn bij en jouw avond is compleet!

Meer informatie over restaurant Restaurant Batelaan

Wout K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wouter .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
In dit restaurant snappen ze wat gastvrijheid is, de klant staat centraal. Zowel huisgemaakt brood, water en patisserie achteraf zijn van het huis. Eten keer op keer voortreffelijk. Kok Peter verteld graag over zijn gerechten. Een plezier om hier keer op keer te komen.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Echt super gegeten bij dit restaurant! En ook lekker wijntje erbij. Keuze uit 2 menu's, onderling uitwisselbaar, en signature dishes. De steak tartaar is geweldig! Jammer dat ze in de zomer op de golfbaan zitten, toch een heel andere uitstraling. Volgende winterperiode hopen we weer te gaan.
DEROXA J.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Fantastische ervaring bij dit "pop-up"restaurant. Ik ging, gezien de uitstraling van de buitenkant, met gemengde gevoelens naar binnen maar dit is een absolute aanrader voor een ieder die houdt van een geweldige combinatie van de gerechten en verrassende wijnen. Wij waren er in de zgn. restaurantweek, beetje bang dat het menu zou lijden onder de lage tarieven maar niets is minder waar. Zelf moet ik mij helaas houden aan een glutenvrij dieet maar ook dat was geen probleem, ook trouwens het eerste restaurant waar ze begrijpen dat een glutenvrij brood echt 100 keer lekkerder is als je het even roostert. Bij ieder gerecht of wijn een zeer vriendelijke en professionele uitleg. Wat een aanwinst voor Alphen aan den Rijn, gelukkig de hele zomer weer te bezoeken op de golfbaan. Chapeau !!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Leuk idee, dit pop-up restaurant! Open tot begin april, daarna kookt deze prima chef weer in zijn 'vaste restaurant' op de golfclub (ook vrij toegankelijk voor allen). Keuze uit 2 menu's, vrij onderling te combineren + een paar specials, waaronder de uitstekende, prijswinnende steak tartare. Fantastische kaaskar ook! Prima bedienend personeel, heel leuk dat de kok nog even zelf langskomt, gezellige ambiance met voldoende privacy. Zelden zo'n goede restaurantervaring gehad in Alphen! (Let wel op: navigatiesystemen hebben het moeilijk, want 1 van de 2 bruggen ligt er voorlopig nog uit! Wij hebben ons uiteindelijk telefonisch moeten laten begeleiden...)
Gonny L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Vanavond gegeten bij Restaurant Batelaan, een absolute aanrader! Heerlijk eten, je proeft de liefde voor het vak en vakmanschap! De huiswijn is uitstekend, en je kan ook glazen uit het wijn arrangement kiezen, zou ik ook aanraden en laat je informeren, de heren weten waar ze over praten! Bediening was TOP! Wat een heerlijke gezellige, aangename verrassing zo op de donderdagavond! Snel weer reserveren want over een maandje zijn ze weer weg... Pop-up!
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Leuk, dit pop up restaurant. Dat de chef goed kon koken wisten we wel, maar hier overtrof hij zichzelf. Men kan kiezen uit drie menu's, maar het komt erop neer dat men ook spijzen uit een ander menu kan kiezen. De huiswijn is uitstekend, maar men kan ook glazen uit het wijn arrangement kiezen. Lekker soepel, zoals het hoort in een goed restaurant. Een fles kraanwater standaard gratis, Prima! Heerlijke cantherellen soep gegeten, ook de cote de boeuf die ik deelde met mijn vrouw was superieur. Toe een dessert met diverse soorten Italiaans ijs, was een beetje aan de erg zoete kant. Prijs kwaliteit zeer goed. Probeer maar snel eens want binnenkort sluit het restaurant weer.
Robbert-Kees B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten! Vooraf voortreffelijke oesters waarna we verder gingen met de vis met een bouillabaisse welke de herinneringen van de Franse Rivièra bovenbracht en waarvoor we zeker weer een keer terug komen. Als hoofdgerecht hebben we de cotè du boeuf genomen. Echt een aanrader en wat ons betreft mag Batelaan na de pop-up periode zich zeker permanent vestigen in Alphen . Het is een aanwinst voor het dorp.
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Zaterdag heerlijk gegeten bij de Batelaan.
We hebben het 4 gangen Noord Menu genomen, goed verzorgd en heerlijke gerechten.
De service in dit restaurant is erg goed, professioneel en persoonlijk.
Als je lekker een avondje uit eten wil in Alphen aan den Rijn moet je zeker hierheen voordat het pop-up restaurant eind maart weer weg is!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Dit pop up restaurant is een welkome bijdrage aan de horeca in Alphen aan den Rijn.
Prima sfeer, uitstekend eten. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Bediening terughoudend, maar met aandacht.
Aanrader!!!!
Stolk R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wat een geweldig restaurant! Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten. Goede porties, verfijnd, verrassend. Prima huiswijn, gratis water, werd steeds aangevuld. De bediening was prettig op afstand maar zeer vriendelijk en kundig. De chef kwam ook even informeren of alles naar wens was. Klasse. Alle tafels bezet dus gezellig druk maar wel een soort huiskamergevoel. Enig puntje van kritiek: het was wat warm binnen en de afzuiging in de keuken zou beter kunnen. Ik raad iedereen dit restaurant aan, klein of iets groter gezelschap, maakt niet uit. Heerlijke avond uit!
Kimsie .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wat een gezellig pop up restaurant. Je zit alsof je in een woonkamer zit! Het eten is heel erg lekker en mooi opgemaakt op het bord. Over de smaken zijn duidelijk nagedacht en ook over de wijnen die erbij worden geserveerd. Over elk gerecht en over elk wijntje krijg je een duidelijke uitleg wat het is. Super dus!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Ik heerlijk gegeten en genoten van een mooi wijn arrangement met een zeer goede en attente bediening dia alles mooi aan elkaar praten perfecte avond gehad
Marijn Theo B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
De voorgevel is niet aantrekkelijk en dat is in stijl met het concept. Leuk dat dit restaurant wat ons betreft in een dikke maand het beste restaurant van Alphen is geworden (en zonder opsmuk). Goed en betrokken personeel dat bij elk gerecht/ drank uitgebreide uitleg kan geven. Geheel gaf een zeer goed gevoel.
Wist niet dat het restaurant 'onderdeel' vorm van het restaurant bij het golfterrein. We gaan er zeker nog een keer heen.
Clarie B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Pop-up Batelaan! Lastig kiezen uit de mooie gerechten op de menukaart. Maar gelukt, met een mooi wijnarrangement. Ook de bediening was weer goed, dus Bob bedankt voor een geslaagde avond!
Markstobbelaar .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Oke, hier moet je dus geweest zijn.
Fantastische gerechten die gemaakt worden in een heel klein (open) keukentje. De gerechten zijn stuk voor stuk fantastisch! Een 4 gangendiner voor slechts 35 euro genomen en ik heb werkelijk geen minpuntje kunnen ontdekken. Roodbaars,konijn, eton mess en een van de signatuurgerechten waren allen geweldig. Tel hier de leuke bediening, uitleg van de kok aan tafel en het leuke wijnarrangement bij op en je weet dat je hier een keer moet eten.
Goed, de aankleding is miniem, maar zeker goed genoeg voor een dikke 8 (al is het alleen al voor de leuke verlichting)
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Ze zijn weer open! Zo blij dat dit restaurant bij ons in de straat zit :-)
Het decor is dit jaar een stuk aangenamer, er is aandacht besteed aan de inrichting en dat doet de zaak goed. De keuken is naar achteren verplaatst en volgens mij is er dit jaar zelfs afzuiging. Pluspunten! De professionele, kundige en vriendelijke bediening is gebleven, net als Chef en zijn brigade. Vakmensen zoals je het vaker mee wilde maken. Ons gezelschap kon niet kiezen en heeft alle 'signature dishes' maar besteld: steak tartaar, bouillabaise en cote de boeuf voor 4 personen. Prachtige wijnen erbij. Chapeau en tot snel!
Foutewout .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Met een gezelschap hebben we hier gegeten. Er is een kleine keuken dus het menu is beperkt. Er kan gelukkig gewisseld worden tussen de menu´s. Het eten is creatief opgemaakt. Voorgerecht Gravad Lax met couscous van bloemkool is subliem. Batelaan heeft een informele sfeer. Van de matige inrichting genoemd in de vorige recensies merkten we niets dus dat zal zijn aangepast. De kok zelf kwam met regelmatig enthousiast iets vertellen over de gerechten. Wijnarrangement past goed bij de gerechten. Het restaurant is maar een paar maanden per jaar open en is wat mij betreft een aanrader.
Anne Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Echt heerlijk gegeten bij dit leuke en innovatieve experiment van Batelaan. Vriendelijke bediening, goede wijnen en alles voor weinig geld. Hopelijk een blijver voor de saaie wintermaanden in het Alphense! Voor diegene die willen komen: wees er snel bij. Tot 26 april de kans!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Lekker eten hoeft niet duur te zijn! Gisteren geweldige viergangenmenu gegeten bij restaurant Batelaan. Heerlijk gegeten en de gangen werden begeleid door heerlijke wijnen. Veel kennis in huis van lekker eten en drinken. Topkeuken en zeer bekwame bediening. Interieur kan beter maar we hebben het hier over een pop up restaurant. Rekening viel erg mee. Prijs-kwaliteit een absolute aanrader!