Restaurant Batavia aan Zee

31-235731922

Meer informatie over restaurant Restaurant Batavia aan Zee

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Er mag wel eens drastisch een stopje door heen. Ik ben zelf niet erg op schoonmaken maar hier gingen zelfs mijn handen jeuken.
Gadogado erg flauw van smaak en satésaus mag voor mij pittiger.
Gon Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Met 3 personen genoten van de heerlijke rijsttafel Batavia.
Wij vinden het een erg gezellig restaurant, zeer gastvrij en prima service.
Bovenal een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Krieschen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Op zoek naar een goed authentiek Indonesisch restaurant op Google en daarna Iens op dit restaurant onze keuze laten vallen. Na zessen in dit jaargetijde en bewolking is het restaurant aan de buitenkant wat lastig te zien en door de sfeerverlichting binnen oogt het van buiten nogal donker. Ook de toegangsdeur door de glazen wanden rondom konden wij niet meteen vinden. Eenmaal binnen traden wij een heel andere wereld binnen. We werden zeer vriendelijk welkom geheten door de ons tegemoet lopende gastvrouw en geleid naar een gereedstaande gereserveerde tafel voor vijf personen. Wij werden op ons verzoek op ons gemak geleid door het menu en voor een deel van ons gezelschap met speciale wensen (geen rund of varken) kon het menu ook voor hen aangepast worden met kip, waardoor ook zij van alle smaken konden genieten. Wij hadden gekozen voor een rijsttafel. De bediening, tijd en de volgorde van het meer-gangenmenu waren perfect op elkaar afgestemd en wij werden met alle egards behandeld. De inrichting was zeer verzorgd, sfeervol en wij voelden ons vanaf het eerste begin tot het vertrek erg op ons gemak. Het eten was in één woord verrukkelijk, zelfs mijn vrouw die heel kieskeurig is was heel erg tevreden. En aangezien wij kenners zijn van lekker eten en de wereld rond zijn geweest, kunnen wij met een gerust hart dit restaurant van harte aanbevelen. Een aanrader en we komen daar beslist nog een keer terug.
Jan-Derk H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Toch een verrassing dit restaurant. Wetende dat Indonesische restaurants heel pittig eten kunnen serveren, was toch wel enige terughoudendheid om naar binnen te gaan. Maar wij hebben niet getreurd. Wij hebben bewust niet gekozen voor het buffet maar voor de kaart gerechten. Aanrader is de 'nasi kuning Batavia'. Mooi groot bord, malse en smaakvolle stukjes vlees. Lekker gekruid en pittig, maar niet te pittig voor ons als zijnde 'orang Belanda'. Tafelgenoot had goed bereide garnalen. Restaurant zelf kan wel een grondige schoonmaakbeurt gebruiken, evenals het pand (toegangsdeur klemt, terras is een rommeltje). Bediening is heerlijk 'plan-plan', niet zoals Nederlanders gewend zijn maar we kwamen om lekker te eten en te genieten van het uitzicht. En dat is meer dan gelukt! Hier komen we zeker weer een keer terug!
Mike-mol .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Afgelopen vrijdag met z'n vieren gegeten en op en top tevreden.
Prima mixed sate vooraf en een heerlijk zelf samengesteld gerecht als hoofdgerecht. Vooral de Sate Ketjap is een aanrader en de nasi. Als toetje natuurlijk koffie met spekkoek.
Bediening zeer charmante dame en een wat oudere man. Lieten af en toe weleens een steekje vallen maar corrigeerde dit meteen.
Uniek zeezicht met ondergaande zon!
MysterieBoss .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Al met al belabberd. Tafellaken vol met vlekken net als de kleding van het bedienend personeel. Zeer amateuristische bediening die keer op keer dingen niet begrepen/vergaten.
Buffet was zeer matig qua kwaliteit en hoeveelheid. Alles in bakken die absoluut een sopje konden gebruiken net als de ramen, vensterbanken, schilderijen en alles wat nog meer in het gezichtsveld lag.
Vet vlees, te gare groenten. Absoluut niet vers... nooit meer!
Anny C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Wij hebben met 4 personen gegeten.
Het indonesiche buffet is zeer variabel. Allemaal heel vers!
Prijs kwaliteit verhouding zeer goed!
Bediening erg vriendelijk en gastvrij.
Inrichting mooi en prachtig uitzicht op zee!