Restaurant & Bar Van Buren (Oranje Hotel Leeuwarden - Hampshire Eden)

Stationsweg 4 8911 AG Leeuwarden Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant & Bar Van Buren (Oranje Hotel Leeuwarden - Hampshire Eden)

Groots tafelen met kleine gerechten

Leeuwarden heeft een unieke manier van tafelen gepresenteerd. Vanaf 14 februari heeft Van Buren een menukaart die volledig bestaat uit kleine gerechten! Soms is het gewoon lastig om te kiezen, omdat je alles wil proeven. Van Buren maakt het makkelijk voor je en serveert al haar gerechten daarom ook in kleine porties. Maak er een waar proeverij van en probeer de vele seizoens- en streekgebonden gerechten.

Meer informatie over restaurant Restaurant & Bar Van Buren (Oranje Hotel Leeuwarden - Hampshire Eden)

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Dick O.
marjobassie .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gemoedelijke sfeer, fijne lunch en lekker eten.
Gewoon goed. Van Iens moet de recensie 120 tekens lang zijn om deze te plaatsen maar soms heb je niet zoveel woorden nodig om uit te leggen waarom iets goed is.
Marjanvosje .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goed restaurant, maar zakelijke sfeer doordat het in een hotel zit. Bediening was goed en vriendelijk. Eten was lekker en de keuze was goed.
A.T. H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Alle gangen waren prima, ondanks weinig keus. Elke gang kon je uit drie gerechten kiezen.
Wat erg jammer was dat we tussen 2 stellen in zaten en die erg aanwezig waren. Terwijl er volop ruimte was. Heel irritant en niet nodig. Wat ons opviel was dat er vooral veel ouderen waren. We hebben heerlijk. Gegeten voor goede prijs, maar zoeken volgende keer wel n wat ongedwongen sfeer. Hadden we ergens wat rustiger gezeten dan was t perfect geweest.
Sdelea .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hartelijk ontvangen en goede bediening door personeel. Sfeer in restaurant (van hotel) is wat zakelijk, spreekt ons wat minder aan. Eten was goed, gerechten werden mooi geserveerd.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ondanks dat dat wij een half uur te vroeg waren, werden wij zeer gastvrij ontvangen. Het eten was zeer smakelijk en keurig op gemaakt aan tafel geserveerd. De bediening erg vriendelijk en attend . Zeker voor herhaling varbaar.
Srlietswaart .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De kwaliteit van de ingrediënten, de (vrije keuze) menus en de opmaak was prima ! De bediening was goed en discreet. 50 meter van het NS-station maar binnen een zeer rustige sfeer.
Koos K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Men voelt zich al snel heel thuis als gast, door de deskundige , vriendelijke bediening! met heerlijke gerechten! Chapeau!
Ymkje F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Visgerecht en vegetarisch menu gegeten: lekker vers en gevarieerde smaken die goed op elkaar afgestemd waren. We waren allebeide zeer tevreden. Bediening was ook heel vriendelijk en professioneel. De ambiance vond ik prettig maar voor een romantisch avondje niet intiem genoeg. Ondanks het laatste , toch een aanrader.
ReneJurres .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteravond zijn wij met z'n zessen bij van Buren gegeten! Dankzij onze AH dinerbonnen kwamen we hier terecht. Het was in 1 woord geweldig.
Mooie kaart, leuk personeel en erg gezellig... dus 'n echte aanrader.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gegeten met de AH actie.
Heerlijk voorgerecht, Friese mosterdsoep, leuk opgediend.
Hoofdgerecht iets minder, vegetarische Wellington. Erg veel rubberige gesmolten Mozarella. Bladerdeeg niet helemaal krokant.
Lekker dessert, wederom met een Fries tintje. Cheesecake met Friese Duumkesbodem.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Mooie locatie. Personeel erg vriendelijk. Geboekt via AH bon. Keuze uit 3 gerechten. Dessert was heerlijk maar vond voor mijn voor en hoofdgerecht te vlak van smaak. Mijn partner daarentegen vond alle 3gangen erg smaakvol.. (soep-dorade-triffle ). Ondanks de lage kosten 27,50 voor het eten had ik iets meer verwacht.
Eelkje S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Van het weekend hier gegeten met de AH restaurantactie. Het drie-gangen menu was heerlijk! Bijzondere smaken, super mals vlees en malse vis gegeten. Bediening was excellent, kon heerlijke wijn aanraden! Echt een aanrader om hier een gezellige avond met je lief/vrienden/familie door te brengen!
Genrvandalen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de ahiens aanbieding en kregen voor die prijs een keurig verzorgd driegangen diner. Heel vriendelijk personeel zeker aan te raden aan anderen.
Lou B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Samen uit eten voor onze trouwdag. De ontvangst was relaxt en zeer vriendelijk. we lieten ons ontvallen dat we 45 jaar geleden onze huwelijksreceptie hier ook hadden gehouden. Heerlijk gegeten met een lekker glaasje wijn. Verrassend soepje, zeer smakelijk hoofdgerecht. Toen kwam het toetje, niet wat wij hadden besteld maar een heerlijke verzameling hapjes van ijs, pudding, enz. Een streling voor het oog en opgediend met vuurwerk. Wat had die kok zich uitgesloofd, geweldig. Een avond om niet te vergeten.
Slofje14 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Op vrijdagavond op het goed bezette terras (was onze keus) gegeten. Plezierige en zeer attente bediening. Het AH-driegangenkeuzemenu was gevarieerd en bijzonder lekker. Prijs/kwaliteit uitstekend.
Ina123 V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Ah dinner...voortreffelijk keuzemenu waaruit wij kozen:
- Vitello Tonnato
- Diamanthaas met tijm jus,
- Trifle
Bleek een heerlijke keuze.
Top bediening!
El M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisteren heerlijk gegeten op het terras van het restaurant. We zaten een beetje beschut achter het glas, want het zou gaan regenen. Gelukkig viel dat mee. We hadden het menu van de AH actie. Alle 3 gangen waren erg lekker en de bediening was goed en professioneel. Het ontbrak ons aan niets. De prijs voor dit menu 27,50. Zeker niet duur. Een echte aanrader.
Somer.w .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening. Alleszins de moeite waard!