Restaurant Bar Kantoor

Haarlemmerweg 8 1014 BE Amsterdam Nederland Kaart
31-208203331

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bar Kantoor

Tramlijn 5
  • Kom je met de auto?
    Let er op dat Bar Kantoor op de Westergasfabriek is gevestigd, dat autovrij is.
  • : Q Park Westergasfabriek

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bar Kantoor

Corinne B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Mooi, sfeervol restaurant met heerlijke ambiance. Gerechten waren zeer smaakvol en origineel. Hoogwaardige producten, zeer verfijnd. Enkel minpuntje was de lange wachttijd. Door leiding werd spontaan hiervoor excuses aangeboden omdat het restaurant verrassend vol was die avond. Ontvangen ter compensatie (wat niet nodig was, maar wel zeer attent) een extra glas wijn. Dit restaurant is een echte aanrader, top!
Ad M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Zeer attente en prettige ontvangst en service.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Gezellige sfeer en heel lekker eten
Aloe-Lin S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Mooie inrichting en vriendelijke bediening. Het eten smaakte goed en de porties waren groot genoeg. De snoekbaars is een aanrader!
David S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het eten was ok. De salade smaakte prima en had een heerlijke dressing. De steak tartare vond ik wat flauw aangemaakt. De rib eye was erg lekker, maar werd medium ipv medium rare geserveerd. Het cheesecake dessert was een topper. De bediening was vriendelijk en enthousiast. De inrichting was ok. Ik ben blij dat we niet op die keiharde stoeltjes hoefden, maar dat we de variant hadden met bekleding. Overall niet slecht.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Super vriendelijk en attent personeel,
Heerlijke biologische cocktails! maar van het eten hadden we -misschien onterecht- een hogere verwachting.
De balans binnen een aantal gerechten was scheef; teveel bijzaken en te weinig hoofdzaak. Muziek staat erg hard, leuk
Voor de bar maar voor het diner gedeelte minder fijn. Ik ga hier niet nog eens eten. Drankje drinken wel
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Club sandwich gekozen.Met een date beter iets anders kiezen; was lastig om zonder knoeien te eten. Wijn was goed en bediening perfect.
Malena G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heerlijk eten en goede service, normaal gezien wel aan de dure kan, maar met de iens korting juist enorm goedkoop
Kayle F.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Mooi restaurant, goed personeel en lekker eten!
Florentine J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Niet heel goedkoop, wel bijzonder lekker eten en heel fijne bediening. Wij komen (met iensdeal) sowieso terug
R.G. W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Wij hebben zeer goed gegeten in een juiste atmosfeer. Wij kregen een correcte uitleg van het menu. Tijden het afrekenen van ons bezoek aan het restaurant kregen we de koffie van het huis, omdat de manager van het restaurant vond dat wij te lang hadden moeten wachten op ons voorgerecht, dit viel volgens ons nog wel mee. Wij hebben ergens anders wel eens langer moeten wachten zonder dat hiervoor excusus werd aangeboden.
Wij vinden dit een gelegenheid om nogmaals terug te komen.
Ward V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Mooie locatie met vriendelijke bediening, eten is prima. Niet alle " kantoorstoelen" zitten comfortabel.
De wel passende muziek stond storend hard.
Marie-Jose V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten, mooie sfeer met duurzaamheid voorop.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Mooie plek en fijn verantwoord en apart eten ! Heerlijk 3 gangen menu gekozen. Leuk met verassende ingrediënten! Aanrader!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Erg leuk restaurant, leuk ook dat de afkomst van het gebouw terugkomt in de inrichting van het restaurant!
het eten was zeer goed! ik had de snoekbaars, met een heerlijke saus van schaaldieren. ook de roodbaars a la saltimbocca en de rib-eye zijn echt allemaal een aanrader. De bediening kon alleen engels verstaan maar waren wel zeer vriendelijk.
op het terrein van de westergasfabriek is natuurlijk van alles te doen dus het is echt een aanrader als je lekker wil eten en daarna nog lekker uit wil gaan.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Coquille was erg lekker maar daar kan er wel een bij. Het hoofdgerecht lende was perfect met geadviseerde `cote du rhone' maakte het helemaal compleet. Nagerecht was koe maar vergeleken met voorgerecht en hoofd voor verbetering vatbaar. Hans
Otto D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Top 3 gangen diner voor 29 euro, (voor st Jakobsschelp, hoofd : Ossenhaas en als dessert Pannacotta) bediening is vriendelijk en enthousiast. locatie is erg fraai ruim, maar ook gezellig ! Hier komen we een keer terug !
James M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Toch nogmaals Bar Kantoor geprobeerd, want wat een prachtige locatie en mooie inrichting. Leuk menu ook, en fijne wijnlijst. En toch liepen we weer giechelend naar buiten, want dat eten.. dat is zo raar!

Neem nou mijn voornemen voor een gezond avondmaal, wat op dit menu de vorm kreeg van een Burrata salade met paddenstoelen, dragon en crostini. Dat wordt dan, bij Bar Kantoor, precies wat er staat. Een enorme hoop ijsberg sla (grote stukken, wow, misschien toch maar even snijden?), met paddenstoelen, en 3 stukken brood met op 1 van die stukken twee flinke planken burrata. Lekkere dressing, maar wat een bijzonder saaie salade! Misschien wat avocado, of wat tomaatjes?

Gelukkig had mijn tafelgenote de risotto gekozen (een enorme bonk risotto, wel lekker, maar zonder iets ernaast geserveerd..). Dus wij hebben onze gerechten gedeeld, en vonden het heerlijk! De hamburger werd zonder mokken aan de andere kant van de tafel verorberd, want weinig aan te missen, zo'n burger. De reebout en de eend, de verfijndere gerechten aan de tafel, waren dan weer vrij klein van portie, en ook zonder iets erbij geserveerd. Lekker hoor, alleen maar vlees en wat groenten. Frietjes van bij de hamburger dan maar?

De desserts waren groot, groter, grootst, en in je eentje dan ook veelsteveel, denk ik. Wij hebben de appeltaart en de creme brulee met z'n 5en gedeeld.

Bediening was wel alleraardigst en vlot, en de wijn was lekker, maar dat eten jongens. Dat vonden wij zo raar!
We komen hier misschien terug voor een drankje, maar het eten, vinden wij, mag je hier echt overslaan.
Ella A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
live muziek beetje lawaaiig. de rest was prima en goeie en bijzondere keuken. heel gezellig voor de hele familie.en kinderen
Dirk G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Hele mooie duurzame bar en restaurant. Fijne sfeer en lekker eten. Met een goed gevoel voor mens, dier en milieu. Midden in het Westerpark.