Restaurant Bar Divoza

Haringvliet 92B 3011 TH Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Bar Divoza

Ontspannen tafelen met een afsluitend likeurtje bij Divoza!

Divoza in Rotterdam staat voor gezelligheid in een huiselijke sfeer. Divoza blaast de goede oude tijd van ontspannen tafelen voor een zacht prijsje nieuw leven in. Met ruime keus uit goede wijnen, speciale bieren, heerlijke whiskey's en cognac's wordt dineren bij Divoza echt een avondje uit! Ook de kinderen zijn van harte welkom. Ze hebben vele kleurplaten in huis en heerlijke ijsjes toe.

Meer informatie over restaurant Restaurant Bar Divoza

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Peter K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
We hebben op 22 november in het kader van ons 40 jarig huwelijk met de familie hier gegeten en we hebben gebruik gemaakt van het all-in arrangement. Ontvangst was vriendelijk en we hadden snel onze drankjes. All-in betekent dat er drie gerechten van de kaart gekozen konden worden, drank inclusief (huiswijn, pils en frisdrank). Eten was prima, bediening was goed al moet worden gezegd dat door de drukte er wel vertraging ontstond gezien er te weinig bedienend peroneel was.
Komen zeker nog een keer terug.
LarsNL .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Het was een zeer rustige dinsdagavond en zaten tot het hoofdgerecht alleen in het restaurant. Het decor maakte het wel een knus etentje met een gezellige gastheer die aanwezig was wanneer hij moest zijn en dat maakte het een prettig diner. Het eten was erg lekker, maar het toetje paste helaas niet meer, ondanks de heerlijke nagerechten op de kaart. Goed eten voor een prima prijs. Ik beschrijf het type eten als; internationaal.
SandraVanC .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
De tuin is onze favoriete plek bij Divoza, als het weer het toelaat tenminste. En dat deed het gelukkig tijdens ons bezoek. Als voorafje oosterse tonijn, die was heerlijk! Lam als hoofdgerecht en ook dat was prima. Ik vind de bediening hier goed zijn ding doen, vriendelijk, maar no nonsense.
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Al jaren is deze locatie een restaurant, nu zit hier Divoza.

Met Engelse vrienden hier eten. We hebben gekozen voor een 3-gangen menu incluis de drank voor slechts 32,50.

De bediening is vriendelijk, echt op zijn Rotterdams. Lekker in de tuin.

Voorgerecht,Gamba’s in knoflook-olie
Hoofdgerecht: Kalfssuccade met truffeljus
Dessert: Gebak van Koekela

De wachttijd voor en tijdens het eten was keurig op orde. De porties waren voldoende, smaakvol en mooi opgediend. Het uitserveren van de drank was niet optimaal. Dat is wellicht een bijkomstigheid van het "all-in" concept.
Marjo63 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Restaurant ziet er erg sfeervol en gezellig uit. Bij binnenkomst een hartelijk welkom. Eten was heerlijk. Gezellige hartelijke gastheer. Zeker een aanrader!.
VerrijkjeRelaties .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Allereerst was de bediening zeer goed en vriendelijk. We kregen extra drankje aangeboden omdat we iets te vieren hadden (we waren 1 jaar getrouwd). Verder ziet het er erg gezellig en leuk uit. We hadden nog wel een tip ten aanzien van het voorgerecht en deze zou doorgegeven worden aan de kok. Men stond zeker open voor feedback. Het eten was lekker. Wel zou ik zelf wat meer groente erbij doen in een apart schaaltje (en ook salade) en het vet aan het sucadelapje eraf halen. Tevens zou ik op de menukaart onderaan vermelden wat erbij het hoofdgerecht geserveerd wordt. Maar al met al was het wel de moeite waard en vonden we de verhouding prijs/kwaliteit goed.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Met z'n viertjes gegeten. Welkom was leuk. Was redelijk druk toch kregen we onze drankjes vrij snel. Dat was ook met het eten. Heerlijk was het. Prijs - kwaliteit is goed. Dit restaurant is echt een aanrader.
PP_91 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Hadden gebruik gemaakt van het diner arrangement. Zat keuze en voor iedereen zat er wel wat wils tussen. Van de standaard carpaccio tot een trio van vis vooraf. Heel spontane en bijzonder attent personeel, die klaar stonden voor elke vraag of wens. De drankjes zijn onbeperkt en dat krijg je ook echt. Ze letten niet op de hoeveelheid of de tijd dat je er bent, maar je kan rustig op je eigen gemak genieten van een avondje uit. Voor €32,50 krijg je dan ook een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Samen met mijn vrouw hier wezen eten en gekozen voor het Diner Arrangement. Dat is een a la carte menu inclusief onbeperkt tapbier, huiswijnen en frisdranken. Vooraf een Italiaanse proeverij van verschillende vleeswaren en een salade van lauwwarme geitenkaas met noten en walnoten genomen. Beide zeker de moeite waard. Als hoofdgerecht een eendenborst met sinaasappel-steranijs saus en een Tournedos met speksaus en huisgemaakte frites. de tournedos was heerlijk gebakken (zoals medium moet zijn). De eendenborst was verrukkelijk. Als dessert heeft mijn vrouw de creme Brulee genomen en ik heb de chocoladeproeverij besteld. Ook dit was erg lekker en ook niet al te machtig. Daarbij kwam dat de bediening (ondanks dat de zaak helemaal vol was) erg attent was en iedere keer onze glazen kwamen vullen als die leeg waren. Kortom een goed adres om zeker weer eens terug te komen.
Wilvanpelt .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Met een Grouponbon daar gegeten en voor ons is het een blijvertje ! Er werd die avond een grote groep studenten verwacht en men had voor ons een tafeltje gererveerd die ons scheidde van de mogelijke herrie. Erg attent. De ontvangst was buitengewoon vriendelijk en het eten was heerlijk. We hadden gekozen voor zeewolf en eendenborst, die beide smaakvol waren bereid en geserveerd. Verrassende en orginele smaakjes qua bereiding van (verse) groentes en sauzen.
Zoals de anderen al schreven, een 3-gangen menu is het overwegen waard.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Wij hebben zondag 30 november met een vriendengroep bij Divoza geborreld en gegeten. Het was zeer prettig toeven met uitstekende bediening. Het eten was gewoon goed en het concept van 1 all in prijs is perfect. Prijs kwaliteit verhouding is mijns inziens top. Ze zien ons terug
Lucien-Arend .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Hier met 4 man wezen eten. Divoza is een gezellig ingerichte zaak. Warm interieur met plafondbalken en oude klinkers. Goede kaart ! Wat ook een aanrader is om het arrangement te nemen. Dan betaal je iets van 29 euro doordeweeks en 32 euro in het weekend. Men kan dan een drie gangen menu nemen en onbeperkt bier wijn of frisdrank bij het eten bestellen. Sommige gerechten hebben een toeslag, maar dat staat er bij. Dessert kaart was goed, maar als tip zou ik wel graag ook iets hartigs op de dessertkaart zien ( kaasplankje bv). Men moet rekening houden met de locatie van Divoza parkeren aan de Haringvliet is erg duur ! Maar het is ons hier al met al goed bevallen.
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Leuk restaurant, maar vooral super vriendelijk personeel! Ik voelde me gelijk welkom bij binnenkomst en er werd duidelijk rekening gehouden met onze wensen.
Wij kregen een grote tafel met 2 personen, wat uiteraard erg fijn is. De kalfsoester is echt een aanrader!!! Wij komen terug.
Tess E.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Alweer heerlijk gegeten. Ondanks dat ze het super druk hadden toch nog een mooie rafel voor 2 gekregen. We hadden verwacht dat we door de drukte langer op ons eten zouden moeten wachten, maar dat was niet het geval! Als voorgerecht de Carpaccio en de vis trio met zalm, Hollandse garnalen en kreeftensoep. Ge-wel-dig! De smaken combinaties zijn perfect. De tournedos met verse patat als hoofdgerecht was geweldig, de tournedos smelt weg op je tong. Ondanks we al behoorlijk voldaan waren als nagerecht de tiramisu en de chocolade trio. Beide zo lekker!
Personeel is top, super vriendelijk en zorgen dat je niks te kort komt.
Oftewel, een echte aanrader!
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Bij divoza al 4 keer gegeten en alle keren was het smaakvol en goed ,de bediening is erg vriendelijk en bovendien is het eten zeer betaalbaar rond de 35 euro ,Heb je een 3 gangen menu naar keuze incl. Fris ,wijn of bier
Bovendien is het een sfeervolle zaak waar inderdaad ook vaak studenten komen ,ik persoonlijk vind dat wel grappig.
Eter123 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014

Bediening is aardig. We werden bij binnenkomst verwelkomd en toen we we na enkele minuten van tafel wilden veranderen, was dit geen probleem.
Het eten was prima. Tafel plakte wel een beetje.
Er staan geen prijzen op de speciaalbierenkaart, toen we de rekening kregen snapten we ook waarom.
Olie .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Restaurant is eigenlijk een eetcafe+, vandaar ook de omschrijving 'restaurant-bar'. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. In feite vonden we van de 6 gezamenlijke gerechten er 4 niet echt goed bevielen. De dressing van de bietensalade was wat muf, de Oosterse carpaccio scherp. De tournedos was goed bereid maar was een redelijk smakeloos stuk vlees. De pannacotta was ok, maar de passievruchtensaus erop was zeer scherp en overheerste enorm.
Wijn spijs is niet mogelijk. Er is een (beperkte) wijnkaart beschikbaar. De huiswijn (althans de witte) is niet fantastisch. Alles bij elkaar wel goed betaalbaar.
De inrichting is leuk. Wel is het zo dat Divoza op woensdagavond wordt gebruikt door een studentenvereniging; vanaf een uur of negen kun je beter wegzijn want dan wordt het zeer lawaaiig.
De oosterse carpaccio is pittig, maar heeft u voor gekozen ipv de standaard.De tournedos hebben wij naar gevraagd,maar alles was naar wens.Bij binnenkomst van de studenten voor hun borrel,na uw diner, hebben wij u gemeld. Overlast vd borrel was niet aangegeven, we hadden een andere tafel.

Reactie van proever:

Niet klagen wil niet zeggen dat er geen verbeterpunten zijn. Bovendien ga ik niet mijn diner laten verstoren door klagen; voor de evaluatie hebben we Iens; mijn score doet recht aan de ervaring. Ik heb het woord overlast niet genoemd , dat er studenten zouden zijn is echter niet vooraf gemeld.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Vrijdag 14februari gegeten bij Divoza in Rotterdam. Een erg leuk ingerichte zaak. De tafels voor 2 hadden bij Divoza een behoorlijke privacy wat elders vaak niet het geval is.
Het breekbrood als voorafje was uitstekend (warm en knapperig).
Het hoofdgerecht tournedos was buitengewoon mals. De desserts waren zoals het hoort, verder niet bijzonder. Bij Divoza kan je zonder franje lekker eten.
Lotmc .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Met een groupon voor 3gangen op valentijnsdag gegeten bij Divoza. Goede service, lekkere voor- en nagerechten. Het hoofdgerecht: de gegrilde tonijn was heerlijk, de 2,50 euro extra die we moesten betalen was het meer dan waard!
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Gegeten in Restaurant Divoza. De gezellige indeling van het restaurant valt meteen op bij binnenkomst. Het was niet druk op dinsdagavond, maar de serveerster wist ons te vertellen dat het in het weekend vol zit. Wij hebben voortreffelijk gegeten. Respectievelijk de vegetarische salade met zoetzure biet en bleu stilton, de tournedos met rode portsaus en de crumble van appel en cranberry met vanille-ijs waren heel smakelijk. Voor herhaling vatbaar.