Restaurant-Bar De Stijl

• : Parkeerplaats

6,5
Miko_amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Sinds enige tijd kan je op deze locatie ook bij het pop-up restaurant Organic eten, met gerechten gemaakt van lokale producten. De menukaart ziet er veelbelovend uit. Wij kozen voor het D&A menu en 1x a la carte. Helaas was in het weekend de bisque van rivierkreeft niet beschikbaar, kregen we enige tijd na de bestelling te horen. In plaats daarvan de geitenpita besteld. Erg smakelijk, met een hamburgertje van geitengehakt. Het D&A voorgerecht zou uit plakjes dunne wilde tomaat en pata negra bestaan, maar werd met cherrytomatenmix geserveerd. Nou ja, dat kan nog. De pata negra was zeer pittig van smaak. Het hoofdgerecht dat we beiden hadden besteld van Schipholgans was erg smakelijk. Het volgende de menukaart beloofde ganzencroquetje was echter nergens te vinden. En jammer dat de minicourgette erg zwart gegrild was. Het nagerecht van rabarber crumble en ijs was lekker, fors ook in verhouding met de overige gerechten. Als nagerecht beloofde het menu een geitenkaasplankje. Echter, we kregen een nagerecht met 3 soorten aardbei. Bij navraag kregen we te horen dat er in het weekend geen kaasplankje in het menu geserveerd werd. Dit stond niet aangegeven op de menukaart en werd ons ook niet gemeld bij het doorgeven van de bestelling. Erg jammer. Er werd ook niet geprobeerd dit op een of andere manier goed te maken of excuses te maken. Ondanks dat we prima gegeten hadden, waren we toch wel teleurgesteld in de afwijkende gerechten en het gemak waar er door de bedienende dame mee omgegaan werd.
Reinier L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Prettige Ambiance, jammer dat het terras tijdens lunchtijd geheel in de schaduw ligt, waardoor buiten eten in de maand april een zeldzaamheid wordt. De bediening is vlot, alert en vriendelijk. De broodjes zijn heerlijk. Of je nu met kaas of pastrami neemt: prima. Ook de uitsmijter smaakt erg goed. De lunchkaart is redelijk gevarieerd. De prijs is fors: maar dat is eigenlijk niets nieuws in een restaurant dat bij een luxe hotel hoort
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Met zijn 2en geluncht in restaurant De Stijl in hotel Artemis. Uitsmijter (van drie eieren, met smakelijk brood en garnituur) + een hamburger (met salade en frites) > uiterst smakelijk. Beperkte lunchkaart. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Attente snelle bediening. Ondanks dat er een grote groep aan een lange tafel lunchte en nog een aantal kleine gezelschappen in het restaurant waren, zaten wij met zijn 2en comfortabel en ruim. Prima optie voor de zakelijke klant. De -om de vier maanden wisselende- kunstexpo in hotel Artemis is een toegevoegde waarde.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Dit restaurant maakt deel uit van het Artemis Design Hotel in Amsterdam, zakelijke cq. kunstzinnige context. Eerst een glas bier gedronken met veel te zoute popcorn, kostte € 10,00. Dat moet echt veel beter! Kwalitatief goede kaart, wij kozen voor het drie gangen menu van € 35,00. Wisselen cq. variëren met gerechten van de 'a la carte' werd niet direct op prijs gesteld, maar bleek na enig aandringen en ietwat bijbetalen toch mogelijk. Smakelijke gerechten, met bijpassende wijn en een paar flessen water. De eindafrekening schoot door het plafond (...). Prijs-kwaliteit vinden wij niet in balans, maar vindt in die kantoor omgeving maar eens een alternatief.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Kabeljauw als hoofdgerecht is een aanrader: vis zoals ie moet zijn. Ook de hamburger is restaurant- kwaliteit. Maar als het druk wordt, heeft het personeel het niet in de greep. 45 minuten wachten op het dessert (crème brulee, wel heel lekker) is te lang. More and better staff!!!!!! En verder bevindt het hotel zich natuurlijk op een treurig industrieterrein.
Misja A.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Restaurant De Stijl, in het Artemis hotel, ligt een beetje buiten de bewoonde wereld van Amsterdam en het is er daarom nooit erg druk.

Ze hebben een prachtig terras aan het water, maar toen wij er waren was het nog niet warm genoeg en dus zaten we binnen.
Binnen is de sfeer die van een hotel lounge. Best wel smaakvol maar niet zo heel gezellig.
Artemis is een design hotel maar dat zou je niet zeggen als je de menukaart zag. Die bestaat uit een mapje met daarin een paar verfomfaaide velletjes papier met de gerechten erop.
Het menu zelf bevat een allegaartje van gerechten waaronder hamburger, steak, pizza maar ook een paar visgerechten. Het leek niet zo heel spannend allemaal.

Ik nam vooraf de steak tartaar met Roseval aardappel. Die was best in orde, misschien had hij iets meer op smaak gebracht kunnen worden. Als hoofdgerecht had ik prime steak met seizoensgroenten. Die was verrassend goed, het vlees was mals en er lagen allerlei groenten bij in verschillende bereidingen die stuk voor stuk heerlijk waren.

Al met al vind ik De Stijl toch een aanrader, vooral als je op het terras kan zitten.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2014
De Stijl is het restaurant van Design Hotel Artemis. Ligt in de buurt van een aantal grote kantoren en is daarom populair. In de zomer hebben ze een fantastisch terras. Helaas waren we er in de winter. De lounge bar geeft een redelijk decor. Nadeel is wel dat het restaurant direct deel uitmaakt van de lounge bar, waardoor het rumoerig kan zijn met grote groepen. Voor een hotel een hele redelijke keuken, en als je met een groep bent is de bar of het terras in de zomer erg geschikt. Vergeet deze locatie als je voor een romantisch diner met twee wilt gaan.