Restaurant-Bar De Engel

- Bar vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant-Bar De Engel

Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Met 2 personen gegeten. Het zalmpannetje en de angussteak met pepersaus waren beide prima. Garnituren vers en voldoende. Dessertkaart met klassiekers. Prima prijs/kwaliteits verhouding.
Karoline65 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wij komen hier zeker terug, wanneer we in de buurt zijn. Wat hebben wij heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding en aardige bediening. Een aanrader!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Boven verwachting gegeten. Er hangt een goede sfeer. Leuk het 'bruine cafe' in het midden van het pand. Dat is leuk voor een aperiftief. Daarna naar het restaurant.
Mooie gerechten en prima bediening. Ook fijn dat je bij de deur kan parkeren.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Na vele jaren hier met de auto langs gereden te hebben, nu eens naar binnen gegaan om er een hapje te eten. We hadden gereserveerd en onze tafel stond netjes op ons te wachten. Het personeel was vriendelijk en de bediening prima. Misschien iets te gereserveerd, had misschien wat vaker mogen vragen of iemand nog war wilde drinken. De vlees- en visschotels (dagmenu) waren prima. De bijgerechten hingen er een beetje bij. De frietjes en de gepofte aardappel waren prima.
Ijs van het dessert was heerlijk!
Jacinta N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Bij binnenkomst krijg je niet het gevoel dat je welkom bent. Je moet zelf zoeken naar je gereserveerde tafel. Van de groep was van de helft de soep koud, er wordt minimaal gevraagd of we wat willen drinken. Er is niet een maal gevraagd of het heeft gesmaakt en of we nog iets willen hebben. Te bizar is dat de tafel al wordt afgeruimd terwijl er nog een aantal aan het eten zijn of nog extra spare ribs krijgen. Service is bar en boos en eten is niet heel super.
Vervelend dat u geen leuke ervaring heeft gehad met ons restaurant. Het klopt dat de ontvangst niet optimaal was ivm een overboeking in ons restaurant.Dit vergde de nodige improvisatie. Ik vernam dat er drie soepen niet geheel op temperatuur waren en dat deze mee genomen zijn en opnieuw heet geserveerd zijn. De rest is helaas veroorzaakt door extreme drukte waar u uiteraard niet de dupe van mag zijn. Wij zouden u graag diner voor twee aanbieden om u te laten zien dat het zeker ook anders kan.
Dominique-12 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Kwam hier als lissenaar voor het eerst eten leuke sfeer mooie aankleding leuke locatie ;)
Toen de kaart weinig keuze bood in mijn optiek vroeg ik of ik gewoon een stukje varkenssate mocht met champignonsaus
Wat ik kreeg was 1 stukje saté met kruiden erop ! Daarbij bami kroepoek en adjar en een meloen was mijn bord gevuld ja ! Er waren allemaal potjes en sausjes die zich in mijn ogen aandeden als "niet" verse sauzen.
Daarbij had mijn champignonsaus een kleur van een wijnsaus zo bruin rook en smaakte niet naar een champigonesaus de dingetjes erin verraadde dat het wel zo was.
Er zaten helaas al kruiden op de saté waar ik persoonlijk niet zo goed tegen kan heeft niets te maken met het restaurant ben daar al jaren bekend mee. Maar toen de ober mijn precies zo volle bord ophaalde en vroeg heeft het gesmaakt heb ik gezegd dat ik niet tegen de kruiden kon en mijn eten niet kon opeten haalde hij zijn schouders en zei niets daarop presenteerde hij gewoon de rekening van €125,- euro !!!!!!! Wij waren met 4 en hadden lekker besteld nou dus nooooooooit meer bah !!!
Van de Engel een onwijs lieve reactie en ga daar zeker op in als ik uit de verhuizing ben !
Mo M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Gisterenavond (24-10-13) hier gaan eten. Helaas geen interactie met de bediening. Op zich aardige dame maar vroeg alleen het nodige. Besteld; witte droge wijn - helaas van het zure soort. De forel uit de oven was lekker, wel nog veel graad. Bijlage zoals groente en frites & aardappeltjes erg leuk opgediend. Echter frites hard/vet - wellicht paar x terug in de frituur geweest. Na klacht, kregen we wel direct nieuwe patat. Gebakken kriel ok maar met lichte bijsmaak van pan. Mijn man had vis assorti maar kabeljauw was niet geheel gaar. Het eten is niet duur maar hoe kunnen ze 't ook bij de simpele maaltijd verknallen. Echt zonde want sfeer is prima.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
Met 11 personen hier gegeten. Het eten is redelijk, bediening kan beter ik moest om een drankje vragen maar het was vol dus wellicht dat dit het probleem was. V.w.b. het hoofdgerecht dit moet qua temperatuur beter. Opdienen op koude borden geeft mogelijk hier een probleem. In mijn geval, gamba's, waren al koud toen ze op tafel kwamen. Patat slap, groente karig. Voorgerecht en nagerecht waren goed. Maar aub zorg dat de borden warm zijn bij het opdienen!