Restaurant Baltimore

Baltimoreplein 106 1334 Almere Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Baltimore

In het centrum van Almere-Buiten is dit dé plek om gezellig en ontspannend te lunchen, te dineren en/of te borrelen. Chef-kok Raymon en zijn team houden ervan om gerechten met Europees-Mediterraanse invloeden nog lekkerder te maken door er een regionaal tintje aan mee te geven. Daarbij gebruikmakend van dagverse ingrediënten en veelal huisgemaakte producten. Gezellig zitten aan de bar met meer dan 11 soorten speciaalbier op tap, in de loungehoek of boven een keutje leggen op het poolbiljart, alles is mogelijk bij ons. Elk weekend kun je genieten van livemuziek na het diner. Kortom: gezelligheid voor iedereen bij Restaurant Baltimore!

Meer informatie over restaurant Restaurant Baltimore

NS en busstation op 50 meter afstand
  • : Betaald parkeren in de buurt (dagkaart 2,00)

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Baltimore

swaterfort .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het was perfect! Dat is het juiste woord. Alles klopte. De bediening, de service, de gerechten wauw wat een smaak sensatie maar ook wat een presentatie. Echt een aanrader voor een leuk bedrag. Je krijgt het gevoel dat je in een 5 steren restaurant zit terwijl je niet eens dat bedrag betaald voor het gerecht.
Ik ben daarom blij met de AH actie, anders zouden we nooit op het idee komen om daar langs te gaan.
En we gaan zeker binnenkort een x terug.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vriendelijke bediening, eten uitstekend. minpuntje was de rumoerigheid (kan een toevalligheid geweest zijn)
maar verder een aanrader.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Ha. In korte tijd de vierde keer hier gegeten.
En vier keer op rij een fantastische ervaring in dit restaurant.
Baltimore gaat op onze vaste lijst.
Dit wordt, of eigenlijk is al, een van de toppers in Almere.
gerdadikke .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Goede bediening, en fantastische gerechten Mooi opgemaakt een feestje om te zien. Sfeer was heel goed, drank was goede kwaliteit en 7 verschillende tap biertjes.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Op de maandagavond was het zeer rustig. Kwaliteit van de gerechten was over het algemeen goed (de eendenborst zelfs zeer goed; de frietjes minder goed).
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Lekker eten goede bediening kortom we hebben genoten jammer voor de uitbater dat het niet zo druk was voor ons betekende het snelle service prima aktie
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten in een informele sfeer. Aardige bediening en prima prijs- kwaliteitverhouding ( zeker omdat we gebruik maakten van de AH actie).
G-P H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Baltimore is een cafe and restaurant in een maar zo ingericht dat je gewoon lekker rustig kunt eten en geen last hebt van de bar. Er is een bar beneden en een bar boven dus ideaal als je nat het eten nog even lekker wilt blijven hangen voor een drankje. De bediening was heel vriendelijk, in eerste instantie hadden we gereserveerd via de AH actie maar eenmaal binnen besloten we toch gewoon a la carte te eten (meer keuze uit hun normale 3 gangen menu aanbieding dan voor de AH actie).
Het eten was kwalitatief goed (al hadden de spareribs wel iets gaarder gemogen en iets pittiger gemarineerd). Er is heel veel aandacht besteed aan de opmaak van de gerechten, naar onze mening iets te veel voor een restaurant/cafe als Baltomire en het zou misschien goed zijn om de gerechten wat eenvoudiger te houden (er komen nu veel smaken en technieken bij elkaar op 1 bord) en maar de kwaliteit te behouden. Het is lastig (en ik denk tegen de verwachting van mensen in) om in een restaurant/cafe gerechten op te dienen die meer in de stijl van wat luxer restaurant. Aan de andere kant heeft het ook wel weer wat omdat je iets krijgt opgediend wat je niet helemaal verwacht.
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijke gerechten met voldoende groente. Alles ziet er ook leuk en gezond uit (zelfs de frieten met schil). Muziek was lekker modern (hedendaagse nummers) en stond op een prima geluidsniveau. Wij vonden het sfeervol. Wij komen zeker nog eens terug.
Jack ..
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Een prima start van onze vakantie , mooie plek op het terras, prima eten en zeer attente bediening.
We komen graag terug !
G W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We hebben gezellig gezeten en prima gegeten.Mooi opgediend, elk gerecht was een lust voor het oog en ook nog heel lekker.vriendelijk personeel.Kortom een restaurant om nog eens terug te komen.
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De opmaak van het eten was grandioos mooi, elke gang verbaasde ik me hoe kunstig het was. We aten het drie gangenmenu van de AH actie en het smaakte delicieus. We hopen dat meer bezoekers dit restaurant gaan ontdekken want het is echt een aanrader! En mede door het aantal bezoekers wordt de sfeer nog beter.
mereie .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ook na de naamsverandering nog heel goed. Het is iets duurder geworden, maar ook chiquer, met beter personeel. Je wordt netjes ontvangen en snel geholpen.
andreweer .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuke en gezellige plek met vriendelijke bediening. Hier kun je goed eten en drinken tegen een redelijke prijs. Een gezellig terras buiten en aardige mensen in de bediening
Mirella S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk & uitgebreid geluncht. Super vers brood en goede bereiding. Veel verschillende dingen om uit te kiezen. Voor ieder wat wils. Ook de service was goed!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijk en attent personeel. Amuse van de zaak was leuke verrassing en erg lekker. Wachttijd kort. Gelegenheid tot iets langer er tussen (rustig tafelen) werd ook geboden.
Willem-Siebe S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed eten en goede bediening. Met name bediening dikke pluim, vragen netjes of alles smaakt, zijn alert op lege glazen en allerbelangrijkste: vragen of er wat tijd tussen de gerechten moet zitten bij het uithalen.
Rene Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prima tent waar je goed kan eten. Je kan kiezen uit verschillende gerechten en bij sommige moet je wat bijbetalen, maar dat is Ok.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Restaurant Baltimore geeft een waarde aan van €30,- voor het AH menu, toch zijn er bij het speciale keuzemenu hiervoor veel supplementen.
Het hoofdgerecht en frietjes waren niet warm, een hoofdgerecht betrof kabeljauw, dit was absoluut niet vers en had geen smaak, de bijbehorende pasta was helemaal zacht en smakeloos. Ook lag er een stukje barcode op mijn bord! De manager zei dit door te zullen geven aan de leverancier, m.i. behoort de kok hierop te letten.
Niet voor herhaling vatbaar.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wat een ommezwaai van 70/80 naar deze stijl, en dan heb ik het over het eten. Mooie gerechten, mooi gebalanceerd qua smaak en stijl. We wilden in de eerste instantie voor de kreeft gaan, maar die was helaas op (erg jammer!). Maar de andere gerechten maakten veel goed! Prettige sfeer, vriendelijke bediening die oplettend was (het was rustig, dat scheelt ook wel uiteraard) en de prijzen (29,95 voor een drie gangenmenu) zijn naar kwaliteit en verhouding. Hier gaan we zeker vaker terugkomen!