Restaurant Baltimore

Baltimoreplein 106 1334 Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Baltimore

In het centrum van Almere-Buiten is dit dé plek om gezellig en ontspannend te lunchen, te dineren en/of te borrelen. Chef-kok Raymon en zijn team houden ervan om gerechten met Europees-Mediterraanse invloeden nog lekkerder te maken door er een regionaal tintje aan mee te geven. Daarbij gebruikmakend van dagverse ingrediënten en veelal huisgemaakte producten. Gezellig zitten aan de bar met meer dan 11 soorten speciaalbier op tap, in de loungehoek of boven een keutje leggen op het poolbiljart, alles is mogelijk bij ons. Elk weekend kun je genieten van livemuziek na het diner. Kortom: gezelligheid voor iedereen bij Restaurant Baltimore!

Meer informatie over restaurant Restaurant Baltimore

NS en busstation op 50 meter afstand
  • : Betaald parkeren in de buurt (dagkaart 2,00)

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00
Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
jeannevandam .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Service en presentatie van eten was goed. Bij fles sourcy met koolzuur was prik uit maar werd gelijk hersteld. Bediening was erg vriendelijk.
stijn V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
2 jaar geleden een keer gegeten, en dat was toen een "eens maar nooit meer". Eten was toen echt onder de maat. Na gelezen te hebben dat de kaart veranderd, andere kok, restaurant beetje veranderd, toch maar weer eens geprobeerd. We wonen immers vlakbij, en tevens konden we gebruik maken van de AH-actie. Jammer dat niet het hele menu openstond (ook niet met supplement), maar de keuze was voldoende. Het eten heeft ons ook zeer positief verrast. Wij hadden de zalm als voorgerecht, en de Heilbot als hoofdgerecht. hartstikke lekker, en erg leuk opgemaakt. Echt met zorg gedaan. Toetje (koffie met 3 kleine delicatesses) viel een beetje tegen. Beter om 1 klein dingetje heel goed te maken, dan 3 dingen matig. maar het idee was leuk, en deed weinig af aan de rest, Leuke avond gehad, en ook zonder de "korting" was de prijs/kwaliteit prima geweest.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Werden geholpen door spontane blonde dame. Ontzettend vriendelijke bediening. Ook goed gegeten, mooi opgemaakte borden!!
Almeerse Proevers ..
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Sinds de nieuwe chef hier werkt, is het niveau van het eten nog hoger geworden (en het was de afgelopen twee jaar als steeds beter geworden). Deze keer hadden we het aspergemenu: pure verwennerij! Bij voor- en hoofdgerecht keuze uit twee, dus we namen van elk een, zodat we ze allemaal konden proeven. Ook nog aangevuld met de aspergesoep, dus het feest was compleet. De asperges waren verschillend bereid naar gelang nodig was voor het gerecht. Ook de ondersteunende componenten waren heerlijk en super vers. De gerechten zijn uitstekend op smaak. De wijnkaart is ook pas vernieuwd, waarmee verbeterd. De service is ook erg goed en vriendelijk. Na elk gerecht stemmen ze met je af of de volgende gang mag komen, super!
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Het eten was erg lekker. De bediening was vriendelijk. De entourage is huiselijk.
sharon G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
dat een restaurant vol en druk is op een zaterdag avond is geen probleem, maar dat ik een uur op mijn voorgerecht (tomatensoepje) moet wachten en dat er in de tussentijd niet een broodje of iets dergelijks word aangeboden vindt ik erg onredelijk. en ook blijven zeggen; ja mevrouw, het is druk .. ik ben erg ontrevreden en zal niet meer terug komen!
Annie Van Der W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Er was een redelijke menu keuze, het eten was goed en lekker. Vriendelijke bediening en er heerste een gezellige atmosfeer. Zeker voor een herhaalt bezoek vatbaar.
ikke3006 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Eten was goed,lekker en voldoende. Nette bediening met af enaar toe een lolletje , al hadden de gerechten wel iets sneller achter elkaar mogen komen. Wachttijd was soms iets te lang.verder een gezellige avond gehad.
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten zeker een aanrader tegen een redelijke prijs binnen een gezellige omgeving ook buiten het restaurant een geEllige omgeving
Arie E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten heel goed, de ruimte heeft alleen harde wanden en plafond dus erg rumoerig. we hadden de AH actie 2e persoon gratis en vonden het hoofdgerecht er weinig, vlees en 2 worteltjes geen aardappeltje of patatje erbij. Bediening uiterst vriendelijk.
cora83 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, alleen de muziek stond erg hard en was het lastig om te babbelen.
We hadden een 3 gangen keuze menu van de AH actie en alles wat we kozen was prima.
De bediening was vlot en aardig.
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
We komen graag nog eens terug. Goed restaurant, leuke sfeer. Heel tevreden ook met de aanpassingen op de dieetvraag die ik had.
GerardK1958 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wij eten om de drie weken, met de AH actie.
Maar ook met de menukaart staat vol met heerlijk eten. Daar maken wij de rest van het jaar gebruik van.
De bediening is helemaal TOP.
Wij voelen ons helemaal thuis.
Botenwerf .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima gegeten. Hebben bij de ham als voorgerecht de truffelsaus niet gevonden maar het smaakte desondanks zeker. Zeebaars super mals evenals de saté. Dame blanche in nog warme schaal, maar ook oké. Samen met jeugdige vlotte bediening en korte wachttijden een aanrader voor een heel acceptabele prijs.
jan-1963 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Sateh was prima en vis was ook heerlijk. Het was een beetje rumor rig door biljartende kinderen op de boven verdieping, maar dat mocht de prep niet drukken. Heerlijk biertje bij het eten. Kortom een prima avond en zeker een aanrader?
Ida A.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten en het was heel gezellig in kerst sfeer,gezellige bediening ????wij komen zeker weer eens eten. Wij wensen allen van Seventies Eighties hele fijne feestdagen en een Gezond en Succesvol 2017 toe.
jwcornelisse .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het was een genot om hier te dineren met familie.
De verhouding kwaliteit en prijs is hier geweldig
Het is zeker een uitnodiging om nog een keer terug te komen
harrie L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Erg goed! Wij waren er twee jaar geleden geweest en toen besloten nooit meer terug te komen. Tot nu, mede geholpen door de AH actie, dit was vrijdag 9 december. Bediening top! Het was de eerste werkdag van onze serveerster: vlag en wimpel geslaagd! Het voorgerecht was de zalm, goede hoeveelheid, schitterend opgemaakt en erg smakelijk. De saté was goed, qua hoeveelheid als kwaliteit. Ook toetje was goed. Wij gaan zeker terugkomen!
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Dit jaar keuze uit 3 gerechten, verleden jaar 5. lekkere voorgerechten , hoofdgerechten zagen er uitstekend uit. Had zelf de saté gegeten was erg lekker en koffie met een bolletje ijs na.. bediening zeer vriendelijk.
Olga Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Helaas werd onze eerdere mening over Seventies Eightees, die heel positief was, dit keer niet bevestigd. Weliswaar hadden wij een AH-menu, maar dat mag niet betekenen dat de frites niet gaar waren en het voor- en nagerecht minimaal qua hoeveelheid en samenstelling. De door ons bestelde Irish coffee klopte van geen kant: de koffie was niet donker zoals het hoort, maar melkerig. De slagroom niet dik vloeibaar, maar dun en dik door elkaar. Het zag er niet uit. We hebben het gemeld, er werd een nieuwe aangeboden, maar daarvan hebben we geen gebruik gemaakt. Onze indruk was dat we te maken hadden met jong onervaren personeel dat nog veel kan leren.