Restaurant Baltimore

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant Baltimore

In het centrum van Almere-Buiten is dit dé plek om gezellig en ontspannend te lunchen, te dineren en/of te borrelen. Chef-kok Raymon en zijn team houden ervan om gerechten met Europees-Mediterraanse invloeden nog lekkerder te maken door er een regionaal tintje aan mee te geven. Daarbij gebruikmakend van dagverse ingrediënten en veelal huisgemaakte producten. Gezellig zitten aan de bar met meer dan 11 soorten speciaalbier op tap, in de loungehoek of boven een keutje leggen op het poolbiljart, alles is mogelijk bij ons. Elk weekend kun je genieten van livemuziek na het diner. Kortom: gezelligheid voor iedereen bij Restaurant Baltimore!

Meer informatie over restaurant Restaurant Baltimore

NS en busstation op 50 meter afstand
  • : Betaald parkeren in de buurt (dagkaart 2,00)

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Baltimore

Angela H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer!! ????????we komen zeker binnenkort nog een keer daar eten!! Echt een aanrader!!
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Top bediening! Er was geen Engelstalige menukaart aanwezig, maar men nam alle tijd en moeite om alles in het Engels toe te lichten voor mijn Engels talige tafelgenote. Ik ga er zeker nog een keer eten.
Anky S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Op zaterdag 28 oktober met vier personen bij Baltimore gegeten. We hadden telefonisch gereserveerd en dat bleek een goede keuze. Wij kwamen om zes uur, maar om zeven uur zat het restaurant vol! We werden verrast met een schaaltje lekkere kleine hapjes. Onder andere geitenkaas-balletjes met een laagje bieten-gelei. Echt heerlijk. De menukaart gaf voldoende keus in vis, vlees of vegetarische gerechten. Alles werd echt prachtig geserveerd, een lust voor het oog. We hebben deze avond zalig gegeten! Fantastische ervaring voor een eerlijke prijs. Wij komen zeker weten nog eens terug! Een dikke 10!
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuk restaurant sfeervol en gezellig echt een aanrader
gerechten worden met zorg opgemaakt smaak uitstekend ook aparte combinaties
tussendoor een leuke amuse.
bediening uitstekend
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke gerechten,divers,mooi opgemaakt,smaakbommetjes! Gereserveerde tafel was niet meteen vrij... topservice om dit te compenseren (broodje en drankje van het huis). Klein minpuntje:live muziek was aangekondigd vana 22.00,maar begon pas 22.50. Met kleine kindjes en een oppas thuis,had dit tot gevolg dat we maar kort van de muziek konden genieten. Desondanks gaan wij zeker terugkomen!
bsus .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heerlijk -zoals altijd. Helaas was de zalm op.
Het personeel had het bijzonder druk, dus moesten wij lang wachten of vergaten ze een drank bestelling.
Lieske V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De hoenderfilet zag er sappig en heerlijk uit ,maar als je het begon te eten was het gortdroog ,zonde van mijn geld ....
ahoutveen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijne gezellige sfeer. Enthousiaste bediening. Goede samenstelling van de verschillende gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met AH bon gegeten. Alle gangen waren goed en ruim voldoende. Bediening was vriendelijk en attent. Het eten is beter dan de ambiance van het restaurant.
Tanja R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten.mooi opgediend gerechten. Smaakvol.

Service en bediening is goed en vriendelijk. En ook vlot.
Inrichting is ook goed van het restaurant
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten met ah.actie, prima kwaliteit van de gerechten.
Vriendelijk personeel, wachttijd precies goed.
We hebben er helemaal niets op aan te merken.
karinkesting .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben lekker gegeten met de AH restaurantactie. Een pluim voor de kok, de opmaak subliem, een extra amuse vooraf en een gevarieerde kaart. Goede huiswijn, per glas, fijne prijs en gratis een karafje Almeers water.
D D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij zijn hier als collega's komen eten. We zijn vriendelijk ontvangen en er werd goed met ons meegedacht. Pepsi kon worden omgeruild voor een Coca Cola en ook voor de zwangere collega werd een oplossing gezocht voor het dessert ivm alcohol.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We waren met 7 personen en we vonden het allen erg gezellig.
De bediening was leuk en goed. (niet te formeel). Wellicht zal dit aangepast zijn aan het gezelschap wat er op dat moment zit. Wij zijn zeker van plan om hier nogmaals terug te komen.
Lientje L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker eten, mooi opgediend, vriendelijke bediening, goede accommodatie, goed bereikbaar. Hier is volgens mij alles mee gezegd.
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Samen met vriendin geluncht. De carpaccio salade is echt een aanrader!
Ik kom zeker nog een keer terug voor lunch of diner.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Alleen jammer dat er weinig keuze binnen het menu was zonder supplementen toeslag. Presentatie was ook erg mooi.
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prettig en sfeervol ingericht restaurant. Goede en vriendelijke bediening, die je meteen op je gemak stelt. De gerechten waren heerlijk en wij kregen een mooi opgemaakte amuse vooraf. Wat een verrassing! Mijn man eet strikt zoutloos maar dat hadden wij bij de reservering vergeten door te geven. Ter plekke werd het menu voor mijn man zoutloos bereid. Dat is nog eens service. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Niets dan lof voor restaurant Baltimore.
Conny en Johan
Dunja V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Baltimore is een fijn restaurant waar je heel erg lekker kunt eten voor een redelijke prijs. Zeer goede en klantvriendelijke ontvangst en vriendelijk personeel. Hier kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen!