Over het restaurant Restaurant Balijepark

Regionale heerlijkheden

Wat lekker is hoeft niet van ver te komen, dat laat de chef bij Balijepark wel zien! Met regionale seizoensproducten worden er in de keuken culinaire hoogstandjes gecreëerd. Puur genieten dit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Balijepark

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Balijepark

lrd.de.graaf .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
8 oktober 2017
Uitstekend gegeten, zoals gewoonlijk.
Alleen de bediening gaat er niet op vooruit. Jammer.
Onaardig te woord gestaan door een medewerker.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Een leuk restaurant met een eigen stijl als het gaat om de gerechten, de ambiance en bediening. De kaart uitleg was voor mij even concentreren, maar daarna konden we ons laten verrassen.
De gerechten met verse producten zagen er mooi uit en smaakten prima. Niet heel bijzonder maar wel lekker.
Goede wijnen vulden de gerechten goed aan.
Een prima restaurant.
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goede ontvangst. Begonnen met de anti pasta. Erna de 3 gangen verassings menu. Alles erg lekker en goede uitleg van de gerechten. Niet te grote portie precies goed. Fijne service. Mijn intolerantie van gluten en lactose werd goed rekening gehouden en minimaal kleine aanpassingen voor nodig ter vergelijking wat mij man had. Heerlijk culinaire avondje uiteten geweest.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en prettige bediening. We hadden een 4-gangen verrassingsmenu. Goede risotto, heerlijke steak, zalm met snijboonsoepje...allemaal erg lekker. Een aanrader.
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Dit is toch echt de lekkerste High Tea die ik ooit heb gehad. Mooi opgebouwd; eerst een soepje, daarna de sandwiches en als klapstuk allerhande zoete hapjes. Alles vers gemaakt, bijzonder smakelijk! Je rolt van tafel want je wil álles proeven, helemaal top!
Eelco1111 S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Een heerlijke lunch genoten in een rustige mooie omgeving. Overheerlijke sandwich es gegeten met een allervriendelijkst bediening. We komen hier zeker terug!
peter19792 M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zeer fraaie mooi gelegen restaurant met heerlijke gerechten. Eerst schat je in dat het wat kleine gerechten zijn, maar ze zijn niet te klein, want je zit gewoon vol na 2 gerechten en een heerlijk dessert.
Goede vriendelijke bediening.
hugo V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijk spontane bediening, Aanrader.
Het is wel lawaaiig iets met de akoestiek, er zitten veel mensen
in een kleine ruimte dus daar zou
een verbeter punt liggen. Akoestiek verbetering.
Filiz D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Lunch met vriendinnen. In een zij ruimte. Ook goed voor private dining of zakelijke besprekingen. Broodje runder rib-eye. Heerlijk brood. Werd goed rekening gehouden met tafelgenoot (gluten allergie). Dessert (pinda ijs met marshmallows) Bord was erg mooi opgemaakt en smaakte ook zeer goed. Feestje!
Mooie zaak voor zowel prive als zakelijk bezoek Zag dat er ook een behoorlijke terras aanwezig is.
Minpuntje voor mij persoonlijk was de summiere kaart. Tip voor de bediening ;) Schrijf afkortingen op en turf de drankjes/gerechten af. Bij drukke dagen kost het te veel tijd om 4 keer broodje zalm voluit op je briefje te schrijven. Verder nette bediening. Goed uitgeserveerd en uitgehaald. .
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Balijepark, verfijnd eten, lang tafelen, ongedwongen en attente bediening. Voor herhaling vatbaar!
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten, bijzondere smaken en mooie wijnen!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ik heb hier al een aantal keer gegeten, zowel voor lunch als diner.
De service is altijd goed en de gerechten zijn heerlijk! Vooral de maaltijdsoep (steeds wisselend) vind ik een aanrader! Het pand is sfeervol en gratis parkeren voor de deur is altijd prettig.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op 1e kerstdag hebben wij hier met 4 personen gegeten. Het was voor ons als gast erg prettig om te ervaren dat personeel zo goed op elkaar is ingespeeld, ontvangst aperitief en het diner verliep soepel, en smaakte geweldig! Het restaurant was mooi aangekleed met linnen op tafel (zoals het hoort met kerst). De gekozen wijnen waren van hoge kwaliteit en alhoewel er meerdere bedieningsmedewerkers bij ons aan tafel zijn geweest iedereen kon met enthousiasme over de wijn vertellen, super!
Wij hebben een hele leuke avond gehad bij Balijepark, bedankt!
SJaakies .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wederom een fantastische ervaring. We hebben ons met een groep vrienden door chef-kok met zijn gastvrije team laten verwennen. Het was een feestje! Fantastisch gegeten, heerlijke wijnen en super gastvrij.
Hartelijk dank. Tot een volgende keer.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Restaurant met fijne sfeer en heel goed eten. Lekkere streekspecialiteiten! Zonder twijfel het beste restaurant van Vleuten en De Meern!
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker eten voor een goede prijs. wij hadden het restaurant week menu, erg lekker en met seizoensproducten.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Konden nog genieten van het restaurantweek-menu. Mooi 3-gangen-menu met goede hoeveelheden en heerlijk van smaak
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gisteren onbezorgd kunnen genieten van een glutenvrij 5 gangen diner dat prachtig werd opgediend en voortreffelijk smaakte. De wijnen pasten perfect bij de gerechten en de bediening was top. Wij komen zeker nog eens terug! Bedankt voor een mooie avond.
Daantje072 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk eten. Mooi opgemaakt en zeer goed van smaak. En wat een geweldige service. Aan elk detail is gedacht. Ik raad echt iedereen dit restaurant aan!
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk eten en fijne bediening, een aanrader!