Over het restaurant Restaurant Balijepark

Regionale heerlijkheden

Wat lekker is hoeft niet van ver te komen, dat laat de chef bij Balijepark wel zien! Met regionale seizoensproducten worden er in de keuken culinaire hoogstandjes gecreëerd. Puur genieten dit!

Meer informatie over restaurant Restaurant Balijepark

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag 17:30 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op 1e kerstdag hebben wij hier met 4 personen gegeten. Het was voor ons als gast erg prettig om te ervaren dat personeel zo goed op elkaar is ingespeeld, ontvangst aperitief en het diner verliep soepel, en smaakte geweldig! Het restaurant was mooi aangekleed met linnen op tafel (zoals het hoort met kerst). De gekozen wijnen waren van hoge kwaliteit en alhoewel er meerdere bedieningsmedewerkers bij ons aan tafel zijn geweest iedereen kon met enthousiasme over de wijn vertellen, super!
Wij hebben een hele leuke avond gehad bij Balijepark, bedankt!
SJaakies .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wederom een fantastische ervaring. We hebben ons met een groep vrienden door chef-kok met zijn gastvrije team laten verwennen. Het was een feestje! Fantastisch gegeten, heerlijke wijnen en super gastvrij.
Hartelijk dank. Tot een volgende keer.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Restaurant met fijne sfeer en heel goed eten. Lekkere streekspecialiteiten! Zonder twijfel het beste restaurant van Vleuten en De Meern!
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker eten voor een goede prijs. wij hadden het restaurant week menu, erg lekker en met seizoensproducten.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Konden nog genieten van het restaurantweek-menu. Mooi 3-gangen-menu met goede hoeveelheden en heerlijk van smaak
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gisteren onbezorgd kunnen genieten van een glutenvrij 5 gangen diner dat prachtig werd opgediend en voortreffelijk smaakte. De wijnen pasten perfect bij de gerechten en de bediening was top. Wij komen zeker nog eens terug! Bedankt voor een mooie avond.
Daantje072 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk eten. Mooi opgemaakt en zeer goed van smaak. En wat een geweldige service. Aan elk detail is gedacht. Ik raad echt iedereen dit restaurant aan!
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk eten en fijne bediening, een aanrader!
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Eerst op t mooie terras een drankje en voorgerecht genuttigd, vervolgens naar binnen voor het hoofdgerecht en nagerecht. Mooi opgemaakt, prima van smaak. De bediening had t niet druk maar had iets oplettender mogen zijn.
fam-N .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Met de familie nu voor de 2e keer hier genoten van een High Tea. Belegde broodjes en versnaperingen zijn in zeer ruime mate op tafel geserveerd. Alles bijzonder smaakvol. De soep vooraf was echt super. Het personeel is erg vriendelijk en attent. We komen hier zeker nog eens terug.
Janjansen01 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wat heerlijk was het weer bij dit (opnieuw ingerichte) restaurant in Leidscherijn! Fijne sfeer en de bediening en het eten zijn net als in de vorige dik in orde.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Leuke opgeknapte boerderij, modern ingericht, tafels staan erg krap op elkaar. De kaart was niet makkelijk te begrijpen, er was een 3/4/5 gangen menu, maar de aangegeven keuzemogelijkheden bleken alleen in bepaalde volgorde gegeten te kunnen worden. Ook de opties voor a la carte eten waren niet zo helder, dat kan beter!
De borden waren uitstekend opgemaakt, maar het hoofdgerecht (parelhoen) viel tegen: erg droog, ook vanwege de keuze voor bonen als garnituur. Het dessert maakte weer erg veel goed, mooi en lekker.
ggerrit .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Zakenlijk gegeten in de meern
Leuk restaurant met prima kwaliteit eten!
Het 3 gangen menu was verrassend lekker, mooie smaken
De wijnen erbij waren goed uitgezocht en prima te betalen
bediening prima!
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heerlijk eten en top service.
Het is even zoeken naar deze locatie. een leuke boerderij midden in een nieuwbouwwijk. Maar het is de moeite van het zoeken waard.
Gastvrije ontvangst door vriendelijk personeel dat de hele avond ook alert en flexibel reageert (we waren met een groep met diverse wensen).
Prima gegeten: mooi stukje tonijn op een soort koud groentesoepje, coquilles op couscous, biefstuk en een zeer verfijnd toetje van een panna cotta achtige creme + een heerlijke mousse. Prima wijn erbij, lekkere groene thee met friandises.
Zo hoort het!
Travitas1628 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Met 18 personen mijn verjaardag gevierd in restaurant Balijepak. Het was een geweldige ervaring! De gerechten zijn ware kunstwerkjes en smaken heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk en deskundig. Een echte aanrader!
Bep van Hof
Edja .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De kaart was beduidend anders. Dat Was fijn, daardoor weer nieuwe dingen te proeven. Wederom erg lekker en smakelijk gegeten. Mooi opgemaakte borden. Coquille prachtig gebakken en top combinatie met nootjes en parelgort. Ook de Iberisch ham met waanzinnig lekkere zoete meloen....Heerlijk. kortom...gauw weer.
Bediening as usual prima, netals de wijnen.
Raoul4291 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We zochten in de buurt van ons logeeradres een goed restaurant en kwamen bij Restaurant Balijepark uit! Prettige ambiance. Personeel met kennis van zaken, met aandacht en tijd voor de klant, niet opdringerig en vriendelijk! Kortom passie voor het horecavak! We hebben gekozen voor een drie gangenmenu, met als nagerecht geen aardbeien etc, maar een kaasplankje. Aanvankelijk leek het erop dat er toch aardbeien geserveerd zouden worden, maar een attente ober loste dit bijtijds keurig op! Kaas vinden we heerlijk met een glas goede port en ook dat kwam helemaal goed! De keuken zorgt voor heerlijke gerechten en smaken die ons zeer aangenaam verrast hebben! Prachtige presentatie! Voor de keuze van de wijn hebben wij ons laten leiden door het personeel! We hebben genoten en komen zeker terug!
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Vrijdag 13 mei heb ik met een oud collega heerlijk het 4-gangen Balijepark menu gegeten. Aan het begin van de avond nog even kunnen genieten van de zon op het terras. Nadat het wat frisser werd zijn wij naar binnen gegaan, waar het al behoorlijk druk bezet was. Heerlijk verse en zeer verrassende gerechten met goed gekozen bijpassende wijnen, wat een genot. De koks en de bediening hebben kennis van zaken!!! Erg gastvrij en geven je het gevoel zeer welkom te zijn. Het is een aanrader. Voor mij was het een top avond, ik kom hier snel weer terug.
balboa .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Wat een fijn restaurant om in de buurt in de buurt hebben! Lekker buiten op het terras kunnen eten en uitstekend geholpen door een zeer vriendelijke en vrolijke jongedame. Bij het hoofdgerecht was de rode wijn aan de warme kant. Na een opmerking hierover werd deze direct gewisseld met een hele mooie rode wijn uit de "wijnkoelkast". De verschillende gerechten hadden elk hun eigen smaak gecombineerd met goede wijnen.