Restaurant Bali Baru

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Hoog tempo
Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Op een woensdagavond na het werk met een collega gaan eten, voordat we naar een bijeenkomst toe gingen. Correcte dame, denk de eigenaresse hield het personeel strak onder controle waardoor wij snel geholpen werden. Jas aangenomen en naar onze plek gewezen.
We hebben een biertje besteld en kregen daarbij kroepoek met satésaus. We zagen al direct he satémenu en besloten daarvoor te kiezen. Wat volgde was een tafel vol met de lekkerste saté die maar te wensen valt.
Erg goed gegeten tegen een goede prijs met een meer dan correcte bediening!
Kom hier zeker graag terug!
John K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
We komen hier zeer regelmatig,bediening zeer vriendelijk en eten van uitstekende kwaliteit!! Prijs kwaliteit verhouding prima.
Als je van lekker authentiek Indonesisch eten houdt,absoluut naar Bali Baru gaan! Een ieder die we meenemen is ook zeer enthousiast.
John & Corine
Amne H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Authentiek Indonesië keuken, voor een goede prijs veel gerechten met een lekkere smaak. Met 3 personen gegeten. Een rijsttafel voor 2 met 1 bijgerechten. Meer dan genoeg en een heerlijke smaak. Bediening zakelijk en soms wat te strak/ snel. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan . Decor met wisselende Indonesië foto's op displays aangenaam maar wel wat kil.
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Was voor ons de 4e keer dat we hier gegeten hebben, zoals altijd was het eten heerlijk en de bediening zeer goed.
De sfeer is lekker knus, het restaurant is niet te groot, we gaan zeker nog terug
Corne D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
erg lekker eten. pittig maar niet heet of scherp. bediening zeer netjes, oplettend maar zeker niet opdringerig. goede prijs voor een hoge kwaliteit. een echte aanrader.

Marcel en Corné
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
We waren heel benieuwd omdat de voorgaande recensies zo goed waren... klopt helemaal, heerlijke rijsttafel gegeten! vriendelijk personeel en lieve gastvrouw Julia, tot volgende week! (dat zegt genoeg hè)
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Al velen malen hier gegeten. Het authentieke eten is mijn inziens het beste van west Brabant. Al veel Indonesische restaurants gehad maar deze steekt er met kop en schouders boven uit.
De Ibu is een lieve, gastvrije, zorgzame vrouw, je kunt haar niet missen!
Restaurant is niet groot dus reserveer van te voren!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Voortreffelijk gegeten! De vleesgerechten kennen een heerlijke balans tussen zoet en pittig, net genoeg om een paar druppeltjes op het voorhoofd te creëeren en dat is hoe het hoort! Een mooie uitgebreide en gevarieerde keuze uit de indonesische keuken siert de kaart en á la carte kun je zelf een heerlijke combinatie van verschillende gerechten samenstellen.

De bediening is attent, vriendelijk en op de achtergrond en staan samen met het eten garant voor een heerlijke avond.

Dit is een absolute aanrader!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Op de weg terug naar huis besloten we bij Bali Baru te willen eten. Gelukkig konden we telefonisch nog een tafeltje reserveren. Toen we binnenkwamen werden we warm welkom geheten en kregen we een plekje bij het raam. Even later kwam Julia, 1 van de eigenaren zich voorstellen. Wij stelden ons ook voor en er ontstond gelijk een persoonlijke touch, bv door de vraag " wil je nog wat drinken Derk". Wij kozen voor de meest uigebreide rijsttafel waarbij we (met een supplement) zonder problemen een gerecht konden ruilen voor een andere. Voor de ultime vergelijkingstest moest er nog een portie sambal udang peteh bij.
Wij hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren afwisselend mild tot pedis. De sateh's subliem. Het is voor ons wat ver om even een hapje te gaan eten maar als we in de buurt zijn gaan we zeker weer.
Dank je wel voor je gastvrijheid Julia! Lieve groet, Walter en Derk
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Vanavond weer heerlijk gegeten van het sate menu en daarna koffie met stille kracht. Fijne bediening niet opdringerig. Komen zeker terug. Sjaak en Marjo Vermeer.
Outhouse .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Ik heb Bali Baru ervaren als een bijzonder plezierig en leuk restaurant. Zeker een aanrader.
Het is leuk om te kiezen voor één van de rijsttafels. Hiervan is ook een vegetarische variant beschikbaar, want dit restaurant ook interessante keuze maakt voor vegetariërs.
Wanneer de vele kleine bakjes met steeds weer andere gerechtjes werden uitgeserveerd, voelde ik mij net een kind dat straks een heleboel cadeautjes mag uitpakken. Deze tapa’s-achtige wijze van opdienen ervaar ik als ideaal. Het maakt het ook heel gezellig en makkelijk om het eten te delen met je tafelgenoot wat zorgt voor een interactieve “wil jij wat van deze proberen?” conversatie.
De bediening weet een wat nederige houding te combineren met een gastvrije en vriendelijke uitstraling, waardoor je je als klant werkelijk de koning gaat wanen. Eten bij Bali Baru is een leuke belevenis en is zeker aan te bevelen.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Uitstekend restaurant met vlotte bediening. Wij hebben de uitgebreide rijsttafel genomen en die was voorzien van veel gerechten met een diversiteit aan smaken. (Pittig, mild, zoet)
4 soorten sate, met ieder een eigen smaak. De rijsttafel was zeer goed van smaak en vergelijkbaar met het eten op Bali. Een van de beste Indonesische restaurants in Nederland.
Corrina V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Heel erg goed gegeten, het beste indonesisch restaurant tot nu toe en we hebben er al heel wat gehad!
Prijs- kwaliteit is super. Bediening aardig & vriendelijk.
We gaan snel weer terug. Een aanrader voor iedereen.

Groet,
Eric & Corrina
john V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Wij zijn in een redelijk korte periode al een aantal malen bij Bali Baru gaan eten en dit altijd tot volle tevredenheid. Mijn partner die zelf van Indische komaf is, vindt dit zelfs het beste Indonesische restaurant waar hij ooit gegeten heeft , dus dat wil wel wat zeggen. Wij stellen meestal onze eigen rijsttafel samen uit de verschillende gerechten die op de kaart staan.De geroosterde sate van lamsvlees is een genot waar je bijna je vingers bij op eet ! Ook de hete makreel is een gerecht wat we altijd bestellen omdat hij net zo lekker smaakt als in Bali zelf . Zowiezo zijn de smaken zeer authentiek. De bediening is attent en de gastvrouw is ontzettend lief, zij doet er alles aan om het naar je zin te maken. Als ik toch een klein minpuntje moet noemen is het de ontzettend slechte akoestiek in de zaak waardoor je soms letterlijk de gesprekken kunt volgen van de andere gasten. Maar ondanks dit minpuntje is Bali Baru een grote favoriet bij ons en hopen nog vaak terug te keren !