Restaurant Bali Baru

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Hoog tempo
Jeffrey V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Enige tijd geleden hier gegeten eten stelde erg teleur.
Alles maar dan ook echt alles op basis van satesaus en sambal. (vis met sambal, groenten met sambal saus.) Alle vlees en vis gerechten waren te ver door gebakken en smaakte alsof het al meerdere malen was opgewarmd en waren 90% gemarineerd met sambal.
Jammer dat men geen andere Indonesische kruidenpasta's heeft gebruikt.
De Gado-Gado was meer kroepoek dan groenten.
De bediening was ok?, vriendelijk meisje.

Het restaurant zelf is weinig sfeervol. Tv-schermen zijn volgens mijn mening erg overbodig.
Ruud-Hedy .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
We hebben heerlijk gegeten bij Bali Baru, echt de indische smaak zoals wij het lekker vinden. De kok heeft echt passie voor het bereiden van de Indische gerechten, complimenten voor John. Niet te heet maar lekker op smaak. En dan de gastvrije ontvangst door Julia, vriendelijk en betrokken. De Bali rijsttafel Ketjil en de Sumatraanse rijsttafel waren voortreffelijk en de atjar, seroendeng en kroepoek maakten het compleet. Lekker Bintang biertje, wat wil je nog meer? Prima kwaliteit voor redelijke prijzen in een gezellige entourage, we komen hier snel weer terug.
Suzanna V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
N.a.v. aanbeveling IENS hier gaan eten met vrienden en inderdaad we hebben erg lekker gegeten. Bediening was vriendelijk en alles kwam snel. Er was voldoende rijst en bami en de diverse sate's waren overheerlijk, vooral ook de ketjapsaus. De kentang was heerlijk, zeker in vergelijking met de aangezoete frietsticks die je tegenwoordig vaak krijgt. Toch ook wat minpuntjes. We hadden rijsttafel Besar besteld voor 4 personen met extra saté kambing (2porties) en ikan Bali. De porties kwamen in minikommetjes en waren wel mimimaal: voor 4 personen betekent kennelijk 4 brokjes rendang, 4 brokjes babi ketjap, 4 brokjes daging smoor etc. De sajoer lodeh was een kommetje kokosbouillon met 2 stukjes wortel en 1 stukje kool. Daarnaast een kommetje maiskolfjes, een kommetje taugé, en een kommetje rebung alle in min of meer dezelfde kokosbouillon. Daarbij een kommetje met 1 eetlepel gadogado. Verdeel dat maar eens met 4 personen. Daarnaast kwamen er ook gehaktballetjes (matig) in pittige saus (heerlijk) op tafel die niet op het menu stonden. Er was niet veel over en zonder de extra gerechten was het gewoon te weinig.
JoostenMarian .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Vanavond op terugreis van Zeeland naar Amsterdam bij Bali Baru gegeten obv goede recensies van Iens. We hebben al in heel veel verschillende restaurants gegeten maar dit was werkelijk zeer goed. Eten van topkwaliteit, we hebben de grote rijsttafel voor 2 personen gegeten (slechts 50 euro voor 2) en er een zeer goede fles Chablis (slechts 26 euro) bij gedronken. De bediening was erg alert en vriendelijk. Al met al een zeer hoge kwaliteit voor een prijs die tegenwoordig bijna niet meer lijkt te kunnen. We komen zeker weer een keer. Joost en Marian.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Vanavond het genoegen gehad om voor de eerste keer in mijn leven (shae) deze keuken te proeven. Moet zeggen het was heerlijk en verrassend. Mijn vriend en ik hadden de grote rijsttafel voor 2 personen en in een mum van tijd stond onze tafel vol met heerlijke gerechtjes. Een heerlijke dessert met verse vruchten en koffie met likeur ( geheim van de zaak ) maakte een heerlijke avond compleet
Phil V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Heerlijk , we rijden vanuit tilburg regelmatig naar Bali baru. Wij gaan meestal voor de grote rijsttafel. En alles wat warm moet blijven blijft lekker warm. En is altijd even lekker. Bediening altijd even vriendelijk echt een aanrader. We missen Bali nog steeds in tilburg.
Wilmauiteten .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Grote rijsttafel voor 2 p., lekker maar maakte de verwachtingen niet waar van top5 restaurant. Minder authentiek (geur en smaakdiversiteit) en jammer dat alles zo snel koud werd. De garnaalsate is heerlijk en ze serveren een goede espresso. Het interieur is eenvoudig.
JetjeB .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Zelf wat lekkere gerechten bij elkaar gezocht en echt heerlijk gegeten. Alles was van zeer goede kwaliteit. De bediening was echt behulpzaam bij het uitzoeken van de gerechten en heel vriendelijk.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Als liefhebber van Aziatische eten ben ik blij dat ik dit pareltje heb gevonden.
We hebben met 4 man/vrouw de "pittige" rijsttafel besteld (ben even vergeten hoe die heette), en bij iedereen viel die rijsttafel zeer in de smaak (letterlijk).
Het enige jammere is wel dat de rijsttafel aangepast was aan de nederlandse smaak (wat bij navraag ook werd toegegeven), dus pittig mag je met een korreltje zout nemen (als je van indisch pittig houdt...)
Voor de rest: bediening erg leuk, ze hebben zelfs Bintang, en nogmaals: het eten is geweldig !
Schelto W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Vrijdag de 13e gekozen voor een grote rijsttafel Besar bij Bali Baru. Het is vrijdag de 13e dus voor bijgelovige mensen neem je een risico. Gelukkig zijn we niet bijgelovig en hebben ons laten verassen. Veel kleine schaaltjes met diverse Indonesische gerechten. We eten regelmatig Indonesisch dus de smaak van de gerechten is ons bekend. We hebben heerlijk gegeten van al onze gerechten. De smaak was zoals we die hadden verwacht, wel misten we in sommige gerechten wat scherpheid. Een eigen gemaakt sambal is wellicht een goeie aanvulling voor Nederlanders die pittig eten wel gewend zijn. Als we weer in de buurt van Roosendaal zijn komen we ongetwijfeld terug bij dit restaurant voor eenzelfde rijsttafel met daarbij een flesje Bitang bier.
Frank en Jeannie C.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Alle gerechten die we geproefd hebben van de rijsttafel Bali Ketjil waren even lekker. Alles klopte wat smaak betreft. In een woord : SUPERLEKKER!!!!!! Ook de pisang goreng was heeeeerlijk ( zoet ). Dit restaurant is een echte aanrader voor die mensen die van goed Indonesisch eten houden. Ik kan het weten want ik ben er geboren.
Ook de bediening was helemaal in orde : men was heel vriendelijk en behulpzaam.
Glenn B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Lekker zoals altijd de Indische rijsttafel besteld en dan de"Besar" natuurlijk en deze lekker samen met mijn vrouw genuttigd. Allemaal heerlijke gerechtjes die goed zijn klaargemaakt en leuk geserveerd. Lieve en nette bediening met een gezellig achtergrond muziekje. We komen hier al vanaf het begin dat Bali Baru in Roosendaal is gevestigd en zijn er heel blij mee. Ook oze dochters eten hier graag. Het is dus van harte aan te bevelen hier is een keertje te gaan eten. Voor ons is dit zeker niet de laatste keer.
Grt
Hilde en Glenn Briët
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Grote rijsttafel met 4 personen. Alle gerechten smaken alsof ze direct uit grootmoeders keuken komen. Je proeft de verse kruiden en overige ingrediënten bij elke hap.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Meerdere malen geweest. Elke keer weer top! Vooral de smaken die in de gerechten terugkomen zijn heerlijk! Aanrader! Top service en snel.
Lisette N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Op zaterdagavond met z'n tweeën genoten van de grote rijsttafel. Gevarieerd en heel smakelijk! Vooral de saté was erg lekker. Volgende keer ga ik voor de saté rijsttafel en de pittige rijsttafel staat ook op het verlanglijstje. De bediening was super vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Op het eerste gezicht niet een heel erg sfeervol decor maar eenmaal binnen is het toch echt heel gezellig. Al met al een echte aanrader.
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
We hebben met z'n drieën heel gezellig gegeten. De bediening was erg prettig. We hadden gekozen voor de rijsttafel en deze was zeer gevarieerd en van goede kwaliteit .
monica64 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Wij hebben de vegetarische rijstschotel genomen met daarbij wat losse gerechten.
Het was zeer smakelijk. Ze waren zeer gastvrij. Echt een aanrader!
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Weer heerlijk gegeten bij Bali Baru.
Vriendelijke bediening. De wachttijden tussen voor-hoofd en nagerecht klopten. Ook deze keer hadden we gekozen voor de vegetarische rijsttafel en rijsttafel Sumatra.
Authentieke smaak van de gerechtjes, erg lekker. Was allemaal dik in orde.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Op vrijdag 6 december hebben we hier, op aanraden van bekenden en omdat een Iens Topper is, met 6 personen gegeten. Het eten was goed en ruim voldoende, maar geen spektakel. De bediening doet zijn werk, maar is niet echt betrokken of oplettend. Van de uitermate vriendelijkheid heb ik weinig gemerkt. De bestellingen werden door staccato opgenomen. Het in- en uithalen van de borden gebeurt niet op de juiste manier, frisdrank wordt in het wijnglas geserveerd wat er al stond en we kregen een onduidelijke hoeveelheid messen, vorken en lepels. Uiteraard allemaal zaken die niet van levensbelang zijn, maar wel met aandacht te maken hebben. De hete doekjes die we achteraf kregen, waren inmiddels grauw. Bah! De ruimte is een grote rechthoek met achterin de bar en een dichte keuken. De eigenaren hadden blijkbaar maar weinig inspiratie bij de aankleding van de zaak.

Kortom, het eten is er prima, maar het voelt er niet als een avondje verwennerij.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Vandaag weer heerlijk gegeten. Authentieke Indonesische stijl. Altijd zeer vriendelijk personeel. De wachttijden zijn zeer goed uitgerekend. Zelfs als het restaurant net aks vandaag helemaal is volgeboekt hoef je niet lager op je eten te wachten als anders. Het restaurant is in het weekend altijd volgeboekt. Tijdig reserveren is dus aan te bevelen.

wil je lekker eten dat door een gezellige familie gerund wordt is dit zeker aan te bevelen. Het zit in mijn top 3 van beste restaurants in Roosendaal.