Restaurant Bali Baru

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Hoog tempo
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Vanavond als liefhebber Indonesische keuken voor het eerst op dit adres geweest mede de goede recensies. En inderdaad geweldig eten en heel vriendelijke bediening. Super. Na dit bezoek zullen er meer volgen en zal vrienden informeren om dit adres zeker te ondervinden. De reis uit BoZ was zeker de moeite waard. Topper!!
Carin D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Gisterenavond voor het eerst bij Bali Baru gegeten. De rijsttafel Besar was werkelijk heerlijk en zeer uitgebreid. Vele diverse smaken. Dit alles in een gezellige sfeer en een vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en wij komen absoluut nog een keer terug.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Super lekker gegeten bij bali baru. Samen met mijn partner rijsttafel besar gegeten. Prima!!!
Vriendelijke bediening en.......
Voor prijs hoef je het helemaal niet te laten.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
In verband met mijn tijdelijke beperkte mobiliteit hebben we hebben deze keer een rijsttafel afgehaald bij dit restaurant. De kwaliteit van de vele verschillende gerechten is, ook als het wordt afgehaald, in alle gevallen prima. Een aantal van de geserveerde gerechten is wel erg pittig van smaak. Met name de hete kip (Ayam Belado) is ook echt heet. Mijn favoriete gerecht is de Ikan Bumbu Bali, hete makreel in scherpe Balinese saus. Ik vond dat erg lekker. De porties zijn ruim voldoende. Wij hebben weer heerlijk gegeten!
Malik A.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Vandaag ter ere van mijn oma haar verjaardag hebben we met de hele familie bij Bali Baru gegeten. Het personeel was heel vriendelijk en het eten was super.

Echt een aanrader!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Het eten smaakt erg lekker
Bediening is zeer vriendelijk.
Toen ik zei dat ik de volgende dag jarig was kreeg ik spontaan een bintag mee.
Kom er zeker weer terug om te eten.
jumpa lagi
Rozemarijn W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Vanavond hebben wij heerlijk gegeten bij Bali Baru. Lekkere indische rijsttafels en erg gastvrije bediening. Vooral complimenten voor Julia. Wij komen zeker nog eens terug!!
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Gisteren voor de tweede keer gegeten bij Bali Baru Roosendaal. Wederom de grote rijsttafel voor 2 personen besteld, met witte rijst en nasi. Alle gerechten zijn echt heerlijk van smaak en precies goed qua pittigheid. Bediening is goed, vriendelijk en snel. Bij het uitserveren worden alle gerechten benoemd. De zaak zelf is niet heel groot, maar dat maakt het juist gezellig. Kortom een aanrader als je van Indisch eten houdt!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Als wij van opa uit Terneuzen terug rijden naar Hilversum bellen wij altijd naar Bali Baru of er nog een plekje voor ons is. Ondanks dat het altijd bomvol is, hebben we tot op heden nog steeds geluk gehad. Bij ons laatste bezoek moesten we even wachten aan de bar maar met het glas wijn dat Julia ons aanbood was dat geen probleem, hoewel, als je al die genietende gasten ziet zitten en de heerlijke geuren opsnuift dan neemt de trek wel toe! Ons standaard recept is de rijsttafel Basar. Heerlijk op smaak. Verse groenten, mals vlees en van mild tot pittig. Of het babi, sapi, ayam of udang is maakt niet uit, de sate is voortreffelijk! Na een koffie Tubruk, spekkoek of een lekker ander dessert vervolgen wij onze reis naar Hilversum. Heerlijk nagenietend en stiekum al weer verlangend naar een volgende keer. Lieve Julia en familie, dank jullie wel!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
We hebben heerlijk gegeten en genieten nog van al die heerlijke gerechten
lieve vrouw Julia kwam echt vragen of alles naar wens was .zo vriendelijk.
lieve mensen echt een aanrader Restaurant
BALI BARU .wij komen echt terug
lieve groetjes Roy en Ingrid uit Zeeland
MarWaal .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Restaurant Bali Baru is gelegen in het centrum van Roosendaal. Het heeft een hele mooie menukaart en heel vriendelijk personeel. We hebben de kleine rijsttafel genomen en die was voortreffelijk. Het was voor ons de eerste kennismaking met het restaurant en wij komen hier zeker terug.
Het enige minpuntje is de akoestiek. Het was heel druk en daardoor heel lawaaiig.
Maar verder....... Een topper!!
Eetmeens .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Samen met m'n schatje hier wezen eten en 't is ons zeer goed bevallen! We bestelden de Bali rijsttafel en de Sumatra rijsttafel en deze laatste is zoals hot&spicy hoort te zijn. Maar ook bij de Bali rijsttafel zitten n paar pittige gerechtjes dus oppassen als je niet zo van het pittige bent, want mijn liefje had haar bintang biertje zo leeg! Echt authentiek indonesisch eten zoals 't hoort. De bediening (in mijn geval het indo dametje op leeftijd) is aimabel, lief en gastvrij. Top! De inrichting is ietwat gewoontjes maar daar komen we tenslotte niet voor, de stoel zat tenslotte goed...Prijs/kwaliteit is meer dan ok. Hier komen wij nog zeker terug! Aanrader voor eenieder die van lekker indonesisch eten houdt!
ferryclean .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
We hadden 2 uur uitgetrokken om te eten, voordat de film begon. Dat was niet nodig geweest, we stonden na drie kwartier ( ! ) ... voldaan en tevreden weer buiten.
Het gaat er gewoon snel...!
Het eten was er prima, de bediening ook. Geen haute cuisine, maar smakelijk. De snelheid komt door de voorbereiding naar ik aanneem, De jas hing koud aan de kapstok, de uitgebreide rijsttafel en de consumpties besteld en daar was het eten al... Soms proef je dat het eten al van tevoren klaar is gemaakt (aan b.v. de garnalen).... ! als die niet vers bereid worden, zijn ze vaak hard en taai. Deze dus ook. De prijs kwaliteit blijft echter intact, 61,50 euro met 2 wijn en 2 biertjes is niet echt duur. Nee uitgebreid zitten tafelen zat er gewoon niet in. De inrichting is er ook naar..... Geen sluimer licht met aparte hoekjes, maar een strakke, degelijke en keurig nette inrichting. Als iemand me weer mee uit eten zou vragen ga ik meteen weer mee. Maar uit mezelf hoef ik er dit jaar niet meer heen, daarvoor zijn er teveel andere opties!
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Nieuwsgierig geworden na de eervolle tweede plaats in de Nederlandse top 50 van Indonesische restaurants besloten we om eens te gaan proberen en jawel, het eten was zalig! We zijn kenners na een aantal Indonesische en Balinese reizen dus we weten hou het zou moeten smaken en na het eerste gerecht werden we al blij, het smaakt ècht zoals daar! Wij kozen voor een aantal a la Carter gerechten, een prima keuze! De inrichting is netjes gezellig modern gehouden, niet te truttig, ik hou ervan, vriendelijke bediening dus.... niet twijfelen maar direct gaan als je eens (opnieuw?) wilt kennismaken met de authentieke Indische keuken! Wij komen zeker terug!
peerzeven .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Op een regenachtige dinsdagavond een nieuw restaurant vinden waar je de verjaardag van je lieve vriendin feestelijk kan afsluiten - het is een hachelijke zaak. Binnenin hartelijk welkom geheten worden is één, maar al bij het aangeboden 'voorhapje' keken we elkaar aan, en wisten: "dit kan wel eens heel goed gaan worden!" We kozen de Sumatraanse rijsttafel. Gerecht na gerecht bleek dat de kok weet wat 'divers' koken is (onderscheiden basissauzen en -bewerkingen); en dat de bediening weet wat smaakvol opdienen is. Leuke, rustige sfeer (en nu eens geen opdringerige muziek) en decor. Conclusie: heerlijk!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Ik kan heel kort zijn over de rijsttafel. Deze was gewoon zoals een Indische rijsttafel hoort te zijn. Ik ben zelf een rasechte indo en weet wat lekker betekent. Bali Baku is zeker een aanrader , althans dat is mijn ervaring. Ik lees dat sommigen de kleine hoeveelheden niet erg waarderen maar als je overal iets van neemt heb je een heerlijk maal. Oke sommige gerechten mogen wat ruimer worden opgediend maar dat is voor iedereen anders. We gingen hier voor de echte Indonesische keuken en die hebben we dan ook geproefd. Vooral de gastvrouw is een erg hartelijke indo. Binnenkort gaan we er weer heen maar dan met mijn zoon en schoondochter.
Terima Kasih. Ia adalah lazat Richard van Boeckholtz
A. V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Veel keuze uit diverse hapjes, maar we vonden het allemaal niet echt bijzonder. Dit jaar zijn we naar Bali geweest, maar daar kan dit restaurant qua eten helaas hier niet aan tippen.
Ook de inrichting van dit restaurantje kan wel wat sfeervoller worden.
Sorry, maar dit was voor ons de laatste keer hier...misschien alleen nog voor de afhaal.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Eten is super. De bediening is top. Wij gaan hier graag eten.
Mijn man is ook een indo. Hij vindt het bij Bali Baru altijd lekker.
Zijn mama is er helaas niet meer, maar die maakte ook altijd van die lekkere gerechten.
Corry L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Gisteren heerlijk gegeten hier,een uitgebreide rijsttafel voor 2.
Top,lekker kruidig,veel kleine gerechtjes en div bijgerechten.
net of we weer echt op Bali waren.
joke H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Heerlijk gegeten echt balinees.
We waren weer even terug op Bali.
Goede service en het echte kruidige eten van bali.
Met z,n zessen gegeten hier en vonden het allemaal echt heerlijk.
Frans Joke Lesley Laura Ad Saskia