Restaurant Bali Baru

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Hoog tempo
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij komen regelmatig in dit restaurant vanwege de sfeer, het heerlijke eten, het gevoel van welkom te zijn en de geweldige prijs-kwaliteit verhouding. Je kunt je maaltijd net zo eenvoudig of uitgebreid maken als je wilt en navenant de prijs. Kortom: een aanrader voor iedereen!
Acidhead .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Als je in Roosendaal echt indisch wilt eten is Bali Baru HET adres. Als oud Hagenees met indische roots kan ik je zeggen dat het eten echt top is. Tip: Sate Kambing
martina.roelfsema .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e kerstdag gegeten bij Bali Baru, het eten was weer fantastisch en als vanouds de vriendelijkheid en service.
kregen een flesje wijn mee.
We zijn al verschillende keren vanuit Den Bosch geweest, zeker de moeite waarde om die reis te maken.
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Samen voor de eerste keer gegeten bij Bali baru. De recensies waren allemaal waar, heerlijk gegeten , wij hadden de grote rijsttafel en dat is voor de eerste keer helemaal geweldig , de presentatie aan tafel, de uitleg alles even goed.... En dan heerlijke smaaksensaties goede combinatie gerechten en ruim genoeg voor 2 personen , met andere woorden een aanrader als je in Roosendaal goed wilt eten
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gisteren voor het eerst hier gegeten n.a.v. de goede recensies hier op Iens.Zelf ben ik een enorme liefhebber van Indonesische gerechten en ben zeker niet teleurgesteld ! Het restaurant is erg gezellig en gezien de voorkant vrij groot. De Sumatra rijsttafel was ontzettend lekker en zeer gevarieerd, wel pittig maar daar hou ik wel van. Met een lekker Bintang biertje erbij heb ik erg lekker gegeten en kom absoluut weer eens terug .Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening. Een toppertje !
Louis R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Ik heb Sumatra Rijsttafel op met mijn collega's. Het was erg heerlijk in een gezellige sfeer met een fantastische gastvrouw en haar team. Echt een aanrader en je kan het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil.
reneoverveld .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Wij komen hier vaker en kiezen dan bijna altijd voor het sateh menu met gebakken rijst of bami. De zaak is eenvoudig ingericht met Balinese schilderijen en wajang poppen aan de muur. De bediening is vriendelijk en servicegericht.
Het sateh menu bestaat uit ruim voldoende porties van 5 verschillende satehs, tw. Kip, varken, rund, lam en garnalen sateh. Dus een aanrader als je van "echt" indisch eten houdt.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Het is niet te kiezen welk gerecht het lekkerst is. Alles was even lekker klaargemaakt en met zorg geserveerd. Ook de erbij gedronken wijn was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gevonden op IndoWeb, #4 van 50 in NL, dus proberen. Even de grens over (bij ons in Bels is Indofood zowiezo erg schaars). Niks teveel beloofd, ideaal om te kijken wat ze in huis hebben, is de grote rijsttafel. Lekker proeverijtje, service ook top, decor, verwacht dat van een eetcafe en je wordt niet teleurgesteld. gezien de prijs een toppertje en het herhalen zeker waard.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Ontvangen door de lieve gastvrouw Julia, zij beveelde ons de loempia's aan, als voorafje,ze waren heerlijk.
Daarna volgde een heerlijke Balinese rijsttafel(Besar). Alles even heerlijk van smaak.
was de reis vanuit Oosterhout naar Roosendaal meer dan waard. We plannen binnenkort een nieuwe dag shoppen met eten in dit gemoedelijke familie restaurant.
Nelly B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Ik kom regelmatig bij Bali Baru voor de heerlijke rijsttafel en een lekker glas wijn. De bediening is vlot en vriendelijk. De sfeer is gezellig.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
hoi, gisteren heerlijk gegeten, de gebakken banaan was heerlijk, maar eigenlijk was alles van de kleine rijsttafel super.
Ronald-Myriam .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Vandaag lekker de grote Bali rijsttafel gegeten; was heerlijk en omdat we op Bali op vakantie zijn geweest kunnen we met een gerust hart zeggen dat het bovendien authentiek van smaak is. Alleen de sate daar is van kleinere stukjes vlees gemaakt, waarschijnlijk hier aangepast aan de westerse smaak/hoeveelheid. De bediening is heel vriendelijk en het decor is aangenaam.
oosterhouter .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Weer eens met zijn tweetjes bij Bali Baru gaan eten. A la carte: gado gado, sajor lodeh (lekker knapperig), gulai kambing (lamsvlees zo zacht en smaakvol), daging bumbu bali (heel pittig mals rundvlees), ikan bumbu bali (mooi zacht gegaard en pittig) en sate ayam. Het eten is hier heerlijk op smaak, alleen de sate ayam was niet erg spannend. Het enige jammere is dat je hier apart voor je nasi goreng moet betalen, maar goed zolang het daar bij blijft komen we zeker weer eens terug. Gewoon een aanrader dus.
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Laat de kaart maar liggen en laat je adviseren door de eigenaresse. Heerlijke rijsttafel met een variëteit aan satés, kip, vis en rijst. Uitstekende kwaliteit en attente, vriendelijke bediening.
De aankleding van het restaurant is wat sober, maar dat geeft juist wat charme.
Een aanwinst voor Roosendaal.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Bali Baru en de tjendol was geweldig!! Wij waren met zijn vieren, ik was de enige die A la Carte gegeten heeft. De ikan boemboe bali, aduh enak sekali! Tempeh sambal goreng, enak sama sama! De rijsttafel is op zich prima, echter een aantal gerechtjes kunnen wat ons betreft achterwege gelaten worden. Pisang goreng bij de rijsttafel hoort gewoon niet. Bij ons thuis at je gewoon als tussendoortje. Tip: eet gewoon A la Carte, bestel vier gerechten, heb je naar mijn idee meer dan voldoende aan. Tot slot: als vegetariër of als je alleen vis eet, kom je er niet goed vanaf als je toch besluit een rijsttafel te willen. Het is er wel, maar alleen in de Bali variant, dus niet in de Sumatraanse variant. De eigenaresse wilde absoluut niet overstag gaan om mij de Sumatraanse variant te geven zonder vlees en daarvoor vis ter vervanging. Erg jammer!! Ik ben opgegroeid met de Sumatraanse keuken, lekker pittig en wilde dus geen Bali rijsttafel.
Etienne R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Goed eten in dit restaurant. bediening is uitstekent en heb er heel lekker gegeten. Ik vind het alleen jammer dat er in de vis Chilisaus is gebruikt. Volgende keer zou ik graag de authentieke saus willen proeven. Sate was heerlijk en de Saoto kon wel iets meer gevuld. Verder kan ik iedereen aanraden eens daar te gaan eten.
Jacquelijne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Heerlijk gegeten (Besar rijsttafel) met mijn moeder omdat ik iets te vieren had en binnenkort ook naar Indonesië vertrek voor vakantie. Een betere opmaat kon ik met niet bedenken. Heel verfijnd en zeer veel lekkere gerechtjes, prima, vriendelijke bediening.
Carlo C.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Als verwende randstedelingen zijn wij verbaasd dat er hier in Roosendaal zo met verve indisch gekookt wordt. De rijsttafel Sumatra is gunstig geprijsd. Wel vreemd dat je drie soorten rijst kunt kiezen maar voor bami 2,50 moet bijbetalen. Maar dat ben je snel weer vergeten als de loempia vooraf komt want is kruidig lekker. De inrichting van het restaurant is niet bijzonder maar voldoet. De rijsttafel is verder gevarieerd en precies voldoende. De bediening is in orde maar niet in orde is dat ze pas na lang zeuren een glaasje kraanwater willen brengen. Dat is dan wat mij betreft ook het enige echte minpuntje.
Bralob .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Ik heb veel ervaring met Indische keuken maar het eten bij Bali Baru was een complete verrassing. Een heerlijke rijsttafel besar genomen omdat we iets te vieren hadden. Elk gerecht was perfect, de hoeveelheid was precies goed. De bediening was attent en aardig. Een restaurant waar wij vanuit Geldrop zeker vaker naar toe zullen gaan.