Restaurant Bali Baru

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Bali Baru

Derk S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het was inmiddels ruim 2 jaar geleden dat wij bij Bali Baru hadden gegeten. Wij waren altijd erg te spreken over de gerechten maar het lijkt ons dat de kwaliteit niet meer op hetzelfde niveau zit. De sate ayam leek eerder gekookt dan geroosterd, mogelijk ook door gebrek aan marinade. De groenten in de sayoer lodeh en de sambal goreng boontjes waren te gaar gekookt waardoor een bite ontbrak. De satemix werd allemaal in eenzelfde schaaltje geserveerd met daarover pindasaus. De date udang werd dus geserveerd met pindasaus ipv ketjapsaus. Wij kennen inmiddels veel betere restaurants.
erik M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten met vijf personen,alle gerechten erg smakelijk,precies zoals het beschreven staat.Enigste minpuntje was de babi ketjap,vlees was droog en weinig ketjap.Voor wat betreft het overige:prima restaurant en we komen zeker nog een keer terug.
jim B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Lekker gegeten net als thuis!! Vriendelijke bediening. Gerechten zijn voortreffelijk klaargemaakt. Zeker een aanrader waar Roosendaal trots op mag zijn.
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Dir is elke keer weer heerlijk!! Lieve mensen die weten hoe Indonesisch eten hoort te zijn. Minimaal elke maand eten we hier ondanks dat mijn man zelf heerlijk Indonesisch kan koken. Het is net als thuis maar dan zonder de lasten. Top en dat jullie nog heel lang een mooi en succesvol restaurant mogen exploiteren. Jolanda
jim B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was weer zo lekker! Echt Indisch . Vriendelijke bediening! Geniet gewoon van de overheerlijke gerechten. Zeker een aanrader waar Roosendaal trots op mag zijn. Jimmy
Bep K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het was geweldig GENIETEN van VERRUKKELIJK eten en leuke bediening!!

Het schaaltje meteen na het bestellen met kroepoek en pindasaus was een heerlijke ,,amuse,, om mee te starten.
vanbergentissink V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Al een aantal keer hier gegeten en elke keer geweldig goed.
Afgelopen dinsdag eens geen rijsttafel maar a la carte gegeten.
Fantastisch. Smakelijke vlees gerechten en heerlijke warme bami en nasi erbij.
Ook over de bediening niets dan lof. Vlot, bijzonder vriendelijk en heel heel attent!!
Dit wordt voor ons een vast adres.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, boven verwachting! Zeker voor herhaling vatbaar!!! We komen zeker terug, onwijs vriendelijk personeel! Dank voor het heerlijke diner!
Isa B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wanneer je echt Indonesië wilt beleven ga dan naar Bali Baru toe! Het eten is authentiek en zo lekker! Lieve Julia en consorten zijn attent en alert en zorgen ervoor dat het je aan niets zal ontbreken. Give it a try! Groetjes Isabelle
JMC F.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
De inrichting is eenvoudig, maar daar moet je ook niet voor gaan. Waar ga je dan wel voor: voor een geweldig smaakvolle Indonesiche maaltijd, hier worden geen consessies gedaan aan de Nederlander (zoals de smaakloze Chinees) nee gewoon zoals het hoort op z'n Indonesch. Kortom een echte aanrader.
J Fokke
Anja E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vanavond wezen eten Buiten gewoon lekker. Personeel erg vriendelijk. Eten was goed verzorgd en vooral de sate van garnalen was heerlijk.
We komen snel weer eten
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hier eten voelt als thuiskomen. Met Rudi van Dalm op de achtergrond en een heerlijke rijsttafel heb ik een fantastische avond gehad.
Johan C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Als je een keer echt Indonesisch wil eten, moet je naar Bali Baru in Roosendaal. Alle gerechten hebben een pure smaak alsof je bij iemand thuis gaat eten. De saté saus is heerlijk van smaak en een beetje pittig gemaakt. Heerlijke loempia'tjes vooraf met gehakt erin, volgens mij huisgemaakt. De groente gerechten zijn allen verfijnd en vooral de sajoer lodeh (saus) smaakt voortreffelijk. Heerlijke nasi en de satés zijn lekker mals en heerlijk bereidt. Veel keuze en de rijsttafels zijn erg uitgebreidt. Alles super lekker en betaalbare prijzen en zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader!!! We komen er graag weer een keer!
Johan & Miyuki
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fantastisch genieten bij Julia! We hebben heerlijk gegeten van alle Indische gerechten die door Julia en haar medewerkers zeer hartelijk werden geserveerd. Zeker een aanrader!
Tom & Nelly
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
perfect Indonesisch restaurant. we eten hier heel graag!
goed vers eten. vriendelijke ontvangst. heel sfeervol.
we komen zeker terug
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Letterlijk alles van de rijsttafels is lekker, onwijs lieve bediening en last but not least: de rode wijn is héérlijk! Hier al 2 x geweest en dat gaat nog veel vaker gebeuren. Genieten!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ik heb hier vorige week gegeten met mijn familie. Het eten was uitmuntend en was heel snel klaar. De bediening was ook heel vriendelijk en enthousiast. Wij hadden een grote rijsttafel voor vier personen. Het was ruim voldoende en met veel verschillende gerechtjes. De sfeer was ook aangenaam. Bali baru is zeker een aanrader!
Mariek A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wij wonen in Roosendaal op geringe afstand van Bali Baru. Toen we er achter kwamen dat we niet meer naar Bergen op Breda hoefden voor een lekkere avond Indonesisch zijn we er direct neer gestreken. Zodra je binnen komt waan je je op vakantie. Wij voelden ons er direct thuis. Na te hebben genoten van een fantastische authentieke rijsttafel en de nodige lekkere bijgerechten (tip: Dadar Isi, gevulde omelet, is g e w e l d i g)., vergezeld van een heerlijke Bintang (of twee), verlieten wij het restaurant met een voldaan gevoel. Toen de eigenaresse ons vaarwel groette met "Tot volgende week!" konden wij niet veel anders dan met een glimlach bekennen dat wij dat zeker van plan waren. Dit was het eerste van vele bezoeken. Een heerlijk plekje, super eten en hele lieve mensen!
dotagalaxys .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hadden hier met z'n drieen gegeten en het beviel ons uitmuntend! Indonesisch eten hier is heerlijk. De bediening is ook zeer vriendelijk en erg behulpzaam. De Decor is in mijn ogen gewoon normaal en niet speciaal. Maar ik vind het eten belangrijkst en de goede/vrolijke service maakt het erg aangenaam. We hadden 3 rijsttafels genomen. Vooraf een heerlijke loempia. Die moet je zeker nemen, de smaak is verrukkelijk en nergens anders is de loempia zo. Ook de sate is erg lekker en vol smaak. Belangrijkst is dat de de vlees mals is, heb vaker indonesisch eten gegeten en vaak is de vlees een beetje te stevig. Je krijgt veel verschillende gerechten bij de rijsttafel waardoor je niet saai raakt van het lekkere eten. Bediening is er snel bij als je wat nodig hebt en bij het afruimen krijg je een warm handdoekje dat erg verfrissend is. Al in al hebben we erg genoten en de prijs/kwaliteit maakt dit zeker het aanraden waard. Helaas is er nog geen bali baru in amsterdam, maar hier kom ik zeker terug!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten , veel kleine gerechtjes , dat je denkt wat veel. Uiteindelijk blijft er weinig over , zo
Lekker . Toch geen overdreven vol gevoel.
Vriendelijke en vlotte bediening , Lieve warme ontvangst , kan merken dat het een familiebedrijf is. Hebben hart voor hun zaak.