Restaurant Bali Baru

Bep K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
vanbergentissink V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Al een aantal keer hier gegeten en elke keer geweldig goed.
Afgelopen dinsdag eens geen rijsttafel maar a la carte gegeten.
Fantastisch. Smakelijke vlees gerechten en heerlijke warme bami en nasi erbij.
Ook over de bediening niets dan lof. Vlot, bijzonder vriendelijk en heel heel attent!!
Dit wordt voor ons een vast adres.
Madelon V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten, boven verwachting! Zeker voor herhaling vatbaar!!! We komen zeker terug, onwijs vriendelijk personeel! Dank voor het heerlijke diner!
Isa B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wanneer je echt Indonesië wilt beleven ga dan naar Bali Baru toe! Het eten is authentiek en zo lekker! Lieve Julia en consorten zijn attent en alert en zorgen ervoor dat het je aan niets zal ontbreken. Give it a try! Groetjes Isabelle
JMC F.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
De inrichting is eenvoudig, maar daar moet je ook niet voor gaan. Waar ga je dan wel voor: voor een geweldig smaakvolle Indonesiche maaltijd, hier worden geen consessies gedaan aan de Nederlander (zoals de smaakloze Chinees) nee gewoon zoals het hoort op z'n Indonesch. Kortom een echte aanrader.
J Fokke
Anja E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vanavond wezen eten Buiten gewoon lekker. Personeel erg vriendelijk. Eten was goed verzorgd en vooral de sate van garnalen was heerlijk.
We komen snel weer eten
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hier eten voelt als thuiskomen. Met Rudi van Dalm op de achtergrond en een heerlijke rijsttafel heb ik een fantastische avond gehad.
Johanclement .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Als je een keer echt Indonesisch wil eten, moet je naar Bali Baru in Roosendaal. Alle gerechten hebben een pure smaak alsof je bij iemand thuis gaat eten. De saté saus is heerlijk van smaak en een beetje pittig gemaakt. Heerlijke loempia'tjes vooraf met gehakt erin, volgens mij huisgemaakt. De groente gerechten zijn allen verfijnd en vooral de sajoer lodeh (saus) smaakt voortreffelijk. Heerlijke nasi en de satés zijn lekker mals en heerlijk bereidt. Veel keuze en de rijsttafels zijn erg uitgebreidt. Alles super lekker en betaalbare prijzen en zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader!!! We komen er graag weer een keer!
Johan & Miyuki
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fantastisch genieten bij Julia! We hebben heerlijk gegeten van alle Indische gerechten die door Julia en haar medewerkers zeer hartelijk werden geserveerd. Zeker een aanrader!
Tom & Nelly
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
perfect Indonesisch restaurant. we eten hier heel graag!
goed vers eten. vriendelijke ontvangst. heel sfeervol.
we komen zeker terug
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Letterlijk alles van de rijsttafels is lekker, onwijs lieve bediening en last but not least: de rode wijn is héérlijk! Hier al 2 x geweest en dat gaat nog veel vaker gebeuren. Genieten!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ik heb hier vorige week gegeten met mijn familie. Het eten was uitmuntend en was heel snel klaar. De bediening was ook heel vriendelijk en enthousiast. Wij hadden een grote rijsttafel voor vier personen. Het was ruim voldoende en met veel verschillende gerechtjes. De sfeer was ook aangenaam. Bali baru is zeker een aanrader!
Mariek A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wij wonen in Roosendaal op geringe afstand van Bali Baru. Toen we er achter kwamen dat we niet meer naar Bergen op Breda hoefden voor een lekkere avond Indonesisch zijn we er direct neer gestreken. Zodra je binnen komt waan je je op vakantie. Wij voelden ons er direct thuis. Na te hebben genoten van een fantastische authentieke rijsttafel en de nodige lekkere bijgerechten (tip: Dadar Isi, gevulde omelet, is g e w e l d i g)., vergezeld van een heerlijke Bintang (of twee), verlieten wij het restaurant met een voldaan gevoel. Toen de eigenaresse ons vaarwel groette met "Tot volgende week!" konden wij niet veel anders dan met een glimlach bekennen dat wij dat zeker van plan waren. Dit was het eerste van vele bezoeken. Een heerlijk plekje, super eten en hele lieve mensen!
dotagalaxys .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hadden hier met z'n drieen gegeten en het beviel ons uitmuntend! Indonesisch eten hier is heerlijk. De bediening is ook zeer vriendelijk en erg behulpzaam. De Decor is in mijn ogen gewoon normaal en niet speciaal. Maar ik vind het eten belangrijkst en de goede/vrolijke service maakt het erg aangenaam. We hadden 3 rijsttafels genomen. Vooraf een heerlijke loempia. Die moet je zeker nemen, de smaak is verrukkelijk en nergens anders is de loempia zo. Ook de sate is erg lekker en vol smaak. Belangrijkst is dat de de vlees mals is, heb vaker indonesisch eten gegeten en vaak is de vlees een beetje te stevig. Je krijgt veel verschillende gerechten bij de rijsttafel waardoor je niet saai raakt van het lekkere eten. Bediening is er snel bij als je wat nodig hebt en bij het afruimen krijg je een warm handdoekje dat erg verfrissend is. Al in al hebben we erg genoten en de prijs/kwaliteit maakt dit zeker het aanraden waard. Helaas is er nog geen bali baru in amsterdam, maar hier kom ik zeker terug!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten , veel kleine gerechtjes , dat je denkt wat veel. Uiteindelijk blijft er weinig over , zo
Lekker . Toch geen overdreven vol gevoel.
Vriendelijke en vlotte bediening , Lieve warme ontvangst , kan merken dat het een familiebedrijf is. Hebben hart voor hun zaak.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
bediening: goed en vriendelijk. inrichting: ok. Van mij moeten die tv's met sfeerbeelden niet.
Eten: Veel dezelfde smaken. Te weinig variatie. (Zeker voor een grote rijsttafel) bereidingen wel ok.
CBParker .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gezien de recensies was de keuze zo gemaakt op naar Bali Baru een van de weinige plekken in de ZW hoek waar je nog Indonesisch eten vindt. Bij binnenkomst dacht ik ergens in Ampel terecht te zijn gekomen. De bediening, die in de recensies hoog scoorde, was een tegenvaller. Op de vraag aan de huizenhoge ober of hij suggesties had, we waren met zijn vieren en wilden rijsttafel, was hij zo uitgesproken, 4 rijsttafels ! Terwijl je bij elk Indonesisch restaurants de tip krijgt er bijvoorbeeld 3 te nemen aangevuld met wat andere aparte gerechtjes. Een oudere Javaanse dame deed de drankjes en de jeugdige vlotte vrouwelijke bediening was elders bezig.
De gerechten waren lekker en authentiek, maar weinig voor 4 rijsttafels. Het restaurant oogt als een rommelig geheel en tot overmaat van ramp zat er in het midden van het restaurant een luidruchtige Rotterdamse gepensioneerde havenarbeider.
Het eten is authentiek, ben je alleen of met twee is het wellicht voldoende. Kennelijk loopt er een voortreffelijke gastvrouw rond, zorg dat je die krijgt, door de entourage en met een beetje fantasie waan je jezelf in een van de wijken in Surabaya !!! Selamat makan
mikael .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Onlangs hier met z'n tweeën gegeten na een eerder bezoek vorig jaar dat me als zeer positief was bijgebleven. Wederom blij verrast en dat terwijl Indonesisch eten mij vaker tegen- dan meevalt. De vriendelijke eigenaresse wees ons naar onze tafel (we hadden gereserveerd) waarna een leuke vlotte meid in de bediening de drankjes bracht en de bestelling opnam. Een warm bad na een dag hard werken! We kozen voor een soto ayam vooraf en vervolgens de rijsttafel Sumatra die als scherp op de menukaart staat maar best meevalt als je een beetje pit gewend bent. De soto ayam was goed van smaak (had van mij nog wat uitgesprokener mogen zijn) met knapperige taogé en mals en smaakvol potenvlees. Voor de prijs van € 20,50 is de rijsttafel Sumatra een fantastische deal: 3 rundvleesgerechten, 2 kipgerechten, 3 groentegerechten, een eitje, pepesan makreel, sate en nog wat bijgerechtjes. Alles is vol en rijk van smaak en ik kan mij niet herinneren dat ik ooit eerder zo veel diverse gerechtjes heb gehad bij een rijsttafel, laat staan voor deze prijs. Het enige minpunt was dat de sambal goreng boontjes overgaar waren- vooruit... kan gebeuren...De bediening was alert en bij het afruimen was er een warm handdoekje; waar vind je dat buiten Azië? En een snoepje bij het weggaan.
Het zijn misschien kleine dingen maar het draagt wel bij aan het totaalplaatje.
Mijn tafelgenoot vertelde dat hij in geen jaren zo lekker Indonesisch gegeten had en hij is ex-Hagenees.
Aanrader!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vandaag hebben wij heerlijk gegeten bij Bali Baru. Het eten was fantastisch. Elk hapje smaakte uitstekend. De bediening was gastvriendelijk, netjes en snel. De muziek stond niet te hard, waardoor je gezellig met elkaar kon praten. Bovendien was er genoeg ruimte om te zitten. De tafels stonden ruim van elkaar af. Een goede plek voor een fijne avond uiteten.
MaaikeEB .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hebben hier met een groep van 9 man gegeten. De service moest in het begin een beetje opstarten maar was al snel erg vriendelijk en snel. We hoefden ondanks het aantal mensen waar we mee waren (en we waren zeker niet de enigen in het restaurant) niet lang te wachten op het eten. Het was heerlijk. Vooraf een loempia die erg aan te raden is en daarna verschillende rijsttafels besteld. Erg lekker gegeten. Bediening was scherp op het weghalen van schaaltjes en glazen die leeg waren en in de weg stonden. En iedereen was ook zeer vriendelijk. Wat mij betreft maakt dit restaurant het helemaal waar om de topper van Iens te zijn. Het is voor mij niet helemaal in de buurt maar kom graag nog een keer terug. Prima prijs - kwaliteitverhouding.