Restaurant Avegoor

Zutphensestraatweg 2 6955 AG Ellecom Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Avegoor

Koning te rijk op een prachtig landgoed

Dit gastvrije restaurant vind je op het prachtige landgoed Avegoor. De keukenbrigade laat zich inspireren door de internationale keuken en door de mediterrane kookkunst in het bijzonder. Hierbij betrekt de chef het liefst zoveel mogelijk lokale leveranciers. De wijnkast is steevast gevuld met een prachtige collectie topwijnen en de vriendelijke bediening staat klaar om jou een zorgeloze avond te bezorgen!

Meer informatie over restaurant Restaurant Avegoor

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten!! Met 4 personen van de AH actie gebruik gemaakt. Alle 4 verschillende voor/hoofd en nagerechten. Het was geweldig! Een aanrader!!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het voelde alsof je voor twee personen afrekende. Er was een speciaal AH-menu waarbij er voor een aantal een toeslag was maar het leek wel of wat op je bord kwam door tweeën gedeeld was. De smaak was redelijk maar gemiddeld. Als de horeca dit doet om klanten kennis te laten maken met hen dan is hier het spreekwoord "De kost gaat voor de baat uit" slecht begrepen. Het standaard menu zonder meerkosten bleek 35 euro te zijn wat nergens terug te vinden was en ook niet vermeld. De verrassing was dus niet zoals gehoopt. Gemiste kans!
Lhn .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Via de AH-aktie hier erg lekker gegeten. Keuze uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Bij de wildgerechten was een kleine toeslag. Bediening was keurig. Niet opdringerig.
Inrichting is mooi.
Restaurant is een aanrader.
Gelske D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met negen man gegeten. Zoveel zielen, zoveel zinnen, dus ongeveer alles van de menukaart kwam op tafel. En bij dat alles alleen maar positieve reacties, of het nu het wild, het gevogelte, de vis of het rundvlees betrof, en onverschillig welk voor- of nagerecht. Geen overdreven lange wachttijden, precies lang genoeg om even tussen de gangen door bij te kletsen, en - logistiek heel knap - alle gangen, ondanks hun diversiteit, werden bij iedereen tegelijkertijd opgediend. Mede dank zij de fantastische bediening een heerlijke avond gehad.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Mooi pand en nette bediening. Eten goed. Gezien de algehele ambiance zou het eten wat meer bijzonder en uitdagender kunnen. De plek verdient het.
Gelske D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op 15 november 2016 hier gegeten. Een verrassing ! We hadden vooraf ook wat terughoudende recensies gelezen, maar kennelijk spruiten die voort uit de problemen die elk restaurant in de aanloopperiode heeft. Tenslotte is Avegoor eerst sedert 1 juni 2016 een Fletcher-restaurant. Nu liep alles echter zo als het zijn moet.

De bediening was een belevenis; attentie, vriendelijkheid, en persoonlijke aandacht staan duidelijk voorop. En er wordt desgevraagd vooraf ook een goede beschrijving van de gerechten gegeven. Ook de wijnsuggesties bleken raak. De huiswijnen - we gingen beide voor de sauvignon blanc, en bij het hoofdgerecht voor de rode cabernet - zijn prima. En voor wat betreft het eten zelf: Er zijn voldoende keuzemogelijkheden wat de gerechten betreft (ook met de AH-Iens waardebon die ik gebruikte). Ik koos bij de voorgerechten voor de wildpatesalade, manlief voor de "veilige" carpaccio. Beetje over en weer proeven, natuurlijk, en beide gerechten, waren zonder meer uitstekend te noemen; en mooi geserveerd.

Bij het hoofdgerecht koos ik voor de biefstuk. Ook weer: uitstekend, precies gebakken zoals vooraf aangegeven, en mooi opgediend op een bed van diverse groenten. Mijn wederhelft had de kalfssucade gekozen, en raakte daarvan zelfs ronduit in vervoering: "Als vroeger thuis bij oma". Als garnituur werd een fritesmix op tafel gezet - met mayonaise - en als er dan toch een minpuntje genoemd moet worden is het die mix. Daar had ik liever één soort van allemaal gelijk doorbakken dikke frieten gezien, of gebakken aardappeltjes. Maar de desserts deden dat kleine minpuntje meteen weer vergeten. De gekaramelliseerde appeltjes en het apfelstrudeltje met vanillesaus en ijs en nootjes waren weer perfect. Buiten het menu viel de Fletcher-koffie die we naderhand op een rustig plekje als afsluiting dronken, waarbij een goede likeur werd aangeboden, en een leuke sortering bonbons.

Zeker voor herhaling vatbaar, en zeker ook eens in de zomer, op het prachtige terras voor de serre.
Piet L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Uitstekende gerechten en prettige bediening. Helemaal goed. Wij 2 hadden een biefstukje van 180 gram en onze kennissen vis. Cappacio als voorgerecht was ook prima. Toetje Appelstrudel.
AlBr .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
In bierbeslag gebakken champignons gevuld met gamba en een garnalensaus. In zijn totaliteit lekker. Champignons een beetje flauw en waterig.

Gebakken biefstuk geserveerd met een driekleuren pepersaus . Goed gebakken biefstuk met een lekker saus. Weinig groente.

Verschillende vissoorten geserveerd in een bouillon van saffraan Geen uitleg over welke vissoorten het waren. Nogal flauw van smaak.

Tompouce van kokosmakronen met een mousse van frambozen. Lekker maar de makronen waren erg hard.

Toch met zijn tweeën lekker gegeten. We kunnen het aanraden.
Grava .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Mijn vrouw en ik zouden vrijdag verblijven in Eerbeek (ook een Fletcher-hotel). Maar omdat we nog een bon hadden van de AH-actie hebben we geboekt bij Landgoed Avegoor. Toen we het terrein opreden werden we al verrast door de schitterende aanblik van het Landgoed, maar dat zegt natuurlijk niet altijd wat! De ontvangst was in één woord: Fantastisch! Keurige bediening, maar daarover straks! Na het broodplankje werd mijn vrouw verrast op een voorgerecht van warme champignons met gamba's en zelf had ik gekozen voor cocktail van gerookte forel. Heerlijke combinatie. Voor het hoofdgerecht had mijn vrouw zacht gegaarde kalfssukade en ikzelf de eendenborst wat prachtig werd opgediend en geserveerd met lekkere knapperige patat. Als nagerecht had mijn vrouw voor de speculaas-ijs gekozen en ik voor de apfelstrudel. Als ik er nog aan terugdenk, zit ik weer te watertanden. Alles was echt voortreffelijk. Een 10 voor de bediening: of we nu Mike bij onze tafel hadden of Jelle of één van de anderen wier namen ik niet weet, dat maakte niet uit! We zijn dik tevreden en hopen niet alleen nog eens terug te komen om te eten, maar ook om enkele nachten bij jullie te verblijven! Dus we hopen D.V. tot ziens!
Barend.wijtman .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De maaltijden waren smakelijk en goed maar zonder speciaal of verrassend te zijn. Bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar de bezetting in keuken en eetzaal is misschien iets te krap, je ziet iedereen hard werken en rennen maar een enkele maal zit je te lang te wachten op je volgende gang. Maar verder alle lof voor kwaliteit en de sfeer binnen dit fraaie gebouw en dito omgeving.
Velpse .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Mooi gelegen en gezellig restaurant in de serre. Vrouwelijke bediening vriendelijk, mannelijke wat minder. Broodplankje vooraf, brood koud en alleen roomboter en olie. Soep eenvoudig en in een simpele soepkom, niets erbij. Pompoensalade was lekker. Bij de hazepeper misten we de aardappel(puree), niet echt een combi met friet, Victoriabaars heerlijk met veel groente. Omdat we vol zaten namen we alleen koffie na en geen nagerecht. Jammer dat dan de koffie apart berekend wordt en niet in plaats van het nagerecht. Wij vonden het de € 34,50 niet waard. Voor dat bedrag verwacht je meer.
Hpost .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De ontvangst bij Restaurant Avegoor was vriendelijk en we kregen direct een plaats in het restaurant aangewezen. De keuze uit de menukaart is groot. Zowel voor, hoofd als nagerecht zagen er goed uit en het smaakte prima. De bediening was aller vriendelijkst. Al met al een plezierige avond gehad en wij bevelen dit restaurant zeker bij familie en vrienden aan.
Piet L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
3 gangendinner was zeer goed en voldeed boven onze verwachting. Voorgerecht cappacio prima. Dan hoofdgerecht biefstuk met zeer lekkere pepersaus. Als toetje appeltje gekamiliseerd met ijs. Koffie toe.
Uitstekend gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Cgmunen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, alle gerechten hadden iets bijzonders. De bediening was attent. De locatie is stijlvol en gezellig. Wij zaten binnen en niet op het overdekte terrras en dat beviel ons goed. Er zat heerlijk ruimte tussen de tafels en de sfeer was aangenaam. De ruimte tussen de gerechten was helemaal goed. De entree heeft een mooie uitstraling.
Gera K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was erg goed, ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten. We konden in eerste instantie niet in de serre eten, de zaal ernaast is niet echt gezellig. De buitenkant van het pand is prachtig, vooral de ontvangsthal heeft iets van vergane glorie. De bediening kan het niet helemaal bijbenen door de drukte denk ik. Maar de kwaliteit van het eten maakte het goed.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ontvangst en bediening prima. Kwaliteit 3-gangen menu o.k. Huiswijn veel te duur (26 € p.fles, chileense Merlot)
Sinds overname door de Fletcher groep is het restaurant weer aan te bevelen.
Bonnes .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ik was Avegoor vanuit voorgaande jaren gewend en ik ging hier graag naar toe. Sinds juni is het een Fletcher Hotel en is de kwaliteit er niet op vooruit gegaan. De wijnglazen vond ik niet goed en een malt whisky was niet te krijgen. De uitstraling is nog steeds erg goed, maar het gaat uiteraard ook om de kwaliteit van het eten en de wijze waarop dit op het bord wordt gepresenteerd. Dat kan absoluut beter!
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
had zelf lamsbout met risotto was heel goed mijn vrouw had maïs kip met friet was ook prima vooraf uiensoep en pomidori soep was ook uitstekend er na tiramisu deze was ook prima de bediening was heel correct en vriendelijk alleen maar lof

Ageeth17 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We hadden om 19.00 gereserveerd op Avegoor Ellecom. 18.30 waren we op het buitenterras om een apperatief te drinken. Het zou een feestje zijn want ik was jarig. Om 19.00 hebben we de serveerster gevraagd of we buiten konden eten dat kon alleen aan de achterkant bij het restaurant. Prima, ik vroeg of er een tafel was. Ze ging kijken en kwam niet meer terug. We zijn naar achteren gelopen en daar was binnen een tafel gereserveerd. Na ongeveer een kwartier kwam men met de kaart. Die we ook al hadden geleend van de buurtafel. Na de order van de maaltijd, voorgerecht en hoofdgerecht hebben we ruim 1,5 uur over het voorgerecht mogen doen. Uiteindelijk gevraagd wanneer het hoofdgerecht komt. Dat kwam na een kwartier. Inmiddels waren we al al 2 uur op de locatie. We hebben maar gelijk ook het desert laten brengen vanwege een mogelijk risico dat het weer zo lang zou duren.
Mijn man heeft parkinson en kan helemaal niet zo lang zo zitten. Toen ik dat vertelde zei men: oh als ze dat hadden geweten dan hadden daar zeker rekening gehouden. Graag vooraf melden. Het eten was voortreffelijk. Alleen het duurde veel te lang. We zate best wel zichtbaar. Ik had het inmiddels koud gekregen van de luchtstroming van de airco. We hebben als hongerige wolven het hoofdgerecht een lamsschenkel een maishoender verorberd. Het werd mooi geserveerd en smaakte voortreffelijk. Geen rancune, maar voorlopig even niet meer.
Het is een prachtige lokatie. De ober was aan het eind correct en verontschuldigde zich.
Deboerenvanovermeeren .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
21 en 22 augustus hebben wij hier naar alle tevredenheid gegeten. De berechten worden fraai opgediend en in de keuken is er aandacht besteed aan de bereiding. De bediening is netjes en niet opdringerig waardoor je lekker alle aandacht aan je tafelgenoot/-genoten kunt besteden.