Restaurant Atlas

7,2
Duur
Rismien A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Gisteren wezen eten. Helaas ben ik niet lovend over het eten noch de bediening. Vlees en vis wordt helaas op dezelfde grillplaat bereid, wat echt niet kan. Had kreeft, had een vreemde textuur en de zalm was op kamertemperatuur en in het midden rauw. Mijn man had steak, wat ook niet goed bereid was. Er worden teveel fouten gemaakt met live cooking. Assortiment niet uitgebreid, sushi's vallen uit elkaar en helaas waren de gerechten niet al te vers. Prachtig decor en uitstraling. Heel weinig bezoekers en dat is ook ergens te verklaren. Oesters waren wel lekker en vers!
Kimberley130 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij komen hier altijd graag. Kwaliteit van eten hier is goed. Je merkt dat de eigenaar daar streng op is. Genoeg keus en elke keer iets anders. Personeel is vriendelijk en hygiënisch. Dragen allemaal handschoenen zelfs tijdens het wokken. Bakken worden netjes afgewassen in de spoelkeuken (is in andere restaurants wel anders).
Lise25 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Zeer uitgebreid buffet, met heel veel keus voor zowel kinderen als volwassen.
Van sushi tot poffertjes, alles was aanwezig. Personeel was zeer vriendelijk en snel met afruimen. Prijs-kwaliteit verhouding was zeer goed in orde naar mijn mening.
FSharpe .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Komen hier vaker, vooral de kinderen vinden het leuk omdat ze van alles kunnen proberen. Kwaliteit van eten wel iets minder dan vroeger. Sushi is er nog maar minder lekker, sashimi keuze is beperkt. Helaas zijn er ook geen suikerspinnen meer. Bij de gril zijn er wel regelmatig nieuwe lekkere gerechten en de poffertjes blijven erg lekker. Bediening nog steeds vriendelijk, de koks ook.
J-anoniem .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Mijn vriend en ik besloten eens uit onze trouwe stad ergens anders te gaan eten. Wij kozen de Atlas na het bezoeken van meerder website's. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen door de medewerkster achter de balie. Van te voren moesten wij afrekenen, van maandag t/m donderdag kon je kiezen voor 2,5 uur voor €27,95 of 3 uur voor €32,95. Wij kozen 2,5 uur omdat wij nog geen ervaring hadden in dit restaurant.

Bij aankomt was de buitenkant nogal 'goedkoop' en een soort vreetschuur decor. Maar tijdens de entree zag het decor er erg mooi en luxe uit, en het lijkt allemaal erg schoon. Ook ziet de zelf-bedienings kant waar de keuken is en bar, er netjes uit. Overzichtelijk waar en welk eten je kan pakken.

De sashimi was op, werd ter plekke voor mij een aantal stuks bij gemaakt. Goede uitleg wat er allemaal in de sushi zat.

De mensen uit de keuken, zijn allemaal erg sociaal en vriendelijk. Niets is teveel, de kok achter de grill plaat gaf bij een aantal mensen aan dat hij/zij bij het gezelschap kon gaan zitten, en bracht zelf de borden zodra die klaar waren. Dit was wel op een maandag en niet zo druk in de zaak, vandaar dat dit mogelijk was.

Het enige min puntje is dat de bedieningsmedewerkers erg nors kijken en op het hoekje wachten als een soort hyenas om het bord weg te pakken. Ik begrijp dat het de bedoeling is om de gasten te voorzien van een lege tafel, maar als ik net mijn laatste hap in m'n mond steek, werd het bord als het ware weggekaapt. Persoonlijk vond ik dus de zaal personeel erg chagrijnig kijken en te snel handelen.

Al met al, dit was een prima eerste ervaring en zijn wij erg enthousiast weggegaan naar huis met een buik vol!
EriC .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Jammer dat de aardappeltjes, de patat, de mini loempia's allemaal lauw warm tot koud zijn.
Of de heethoud lampen werken niet goed of er moet eerder nieuwe warme aanvoer zijn.
Wat ook zeer onhygiënisch is, is dat het personeel zonder handschoenen aan het eten zit wat even later op de borden van de klanten ligt. Tussendoor worden zonder te wassen dozen uitgepakt.

Kortom
Niet een zaak om snel weer terug te komen.
Erlien .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Op Nieuwjaarsdag met de familie (16 personen) hier wezen wokken. Het is altijd massaal in de meeste wok restaurants, dat weet je, maar ideaal om met peuters en kleuters te dineren, daar ze alles zelf kunnen kiezen en als ze uitgespeeld zijn dan kunnen ze in de speelkamer van het restaurant terecht. Perfect voor de kids en de ouders. Kwaliteit van het aangeboden eten was prima, ook kreeft en andere heerlijke vissoorten aanwezig. Eigenlijk voor een ieder wat wils qua voorgerecht/bijgerecht/hoofdgerecht/nagerecht, van Amsterdam tot Tokyo en nog veel verder. Frisdrank, bier en wijn waren ook in de prijs inbegrepen. Ambiance was gezellig en de bediening is vriendelijk. Daar je alles zelf moet halen, ook de drankjes, hoefde het personeel alleen maar af te ruimen, maar dat bleven ze ook goed doen. Ideaal om met kleine kinderen toch uit eten te kunnen en dat ze zich geen moment vervelen in het restaurant. Perfect!
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
gerechten waren allemaal super prettige bediening gezellige sfeer .
een min punt was de kei harde muziek kon elkaar amper verstaan dat was jammer .
al met al een super avond gehad
Graafland .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is echter vrij matig. Er is wel vrij veel, maar alleen sommige Chinese gerechten zijn echt lekker. De rest is vrij vlak van smaak of uitgedroogd en niet fris meer. Er is ook niet iets wat er uitspringt. Vind het altijd een passieloze zaak. Maar toch al meerdere keren met familie gekomen.
Sofia D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Mwah! T was heel druk. Toen ik terug kwam met mijn bordje werd mijn tafel ineens weggehaald, omdat die ergens anders nodig was. Er werd een kleinere tafel neergezet, waardoor we minder ruimte hadden. Dit alles zonder tekst en uitleg. Heel raar! Ik vond het te druk, dit was ook te merken aan het personeel, die waren erg gestrest. Jammer.
Han M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
We hebben gisteravond bij Atlas gegeten met z'n zessen. Eerst toppie rondgeleid door een gezellig Indisch meisje. Het was dit x voor het eerst via groupon, maar we komen daar zeker terug!! Van alles voorzien! Drank, wijn, bier all in! Het eten was prima! Wok, grill smaakt goed! We werden door twee dames geholpen en die waren super gezellig, wij ook natuurlijk! Zeker onze pluim voor onze Indische en Marokkaanse tafel gastdames/meisjes! Gezellig praten! Helemaal top! Twee pareltjes voor de zaak! Alles smaakte prima! Ik weet niet hoe het is als het vol zit, maar gister was het rustig en we hebben een fijne avond gehad! De boys achter de gril en wok waren ook zeer vriendelijk en leuk!
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
heerlijk mijn ouders en kennissen 80 + zijn geweest en hebben heerlijk gegeten en waren zeer te spreken over de service het wijntje werd gehaald voor haar toen zij dat vroeg
en dan ook nog eens de 15% korting op de 65 + prijs
Topp
Peterjellema .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
We weten dat als je bij Atlas eet niet in een toprestaurant eet maar de kids kunnen zich geheel zelf redden en dat is een plus punt. Echter Atlas is met zijn assortiment aan het beknibbelen.
Voorheen kon je sashimi krijgen met zalm, tonijn en toebehoren, dit is niet meer aanwezig. Ook de sushi met tonijn is niet meer aanwezig. Bij de Italiaanse hoek ontbreekt de pizza volledig. Bij de kreeft en krabbepoten geen kreeftvorkje meer voorhanden, dit betekend dat je de helft van het vlees er niet uitkrijgt (zonde).
Tip: laat de bitterballen en ander bittergarnituur weg en zet het volledige assortiment weer neer.
Carmen L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Bij het reserveren hebben we via Groupon een tafel gereserveerd voor ons gezin van 6 personen. Last minute wilden het gezin van mijn neef ook mee, dus wij hebben ze gebeld dat zij erbij komen. Zij hadden geen groupon dus we gingen ervan uit dat ze gewoon de volle prijs moesten betalen.
Bij aankomst zeiden ze ineens dat we als 1 gezelschap binnen komen, terwijl wij 15 minuten later waren dan mijn neef enz. Daarom hadden zij geen recht op de 1 jarige jubileum korting (15%korting). Normaal doen we daar niet moeilijk over, maar het principe was dat wij niet eens samen binnen zijn gekomen. En zij betalen niet eens voor ons dus waarom krijgen zij geen korting?
Het eten was erg flauw, een tekort aan zout in de keuken. Bediening was erg chagrijnig en arrogant.
Niets werd op tijd aangevuld en we moesten elke keer om nieuwe aanvulling vragen.
Jus machine was aan 1 kant defect, alle sinaasappels bleven vast zitten.
Eerste en de laatste keer voor ons.
Beste Carmen,

Het spijt ons dat u het bezoek aan Restaurant Atlas als negatief heeft ervaren.
De groupon gaat niet in samenwerking met andere acties (waaronder onze jubileum actie). Dit staat ook onder de voorwaarden op de groupon vermeld. Het gezin van uw neef heeft geen korting gekregen omdat jullie als gezelschap aan 1 tafel zitten en dit zien wij als 1 reservering, ongeacht het later binnen komen van een deel van het gezelschap.
Wij vinden het erg jammer dat u met uw klachten over het eten en het personeel niet ter plekke in het restaurant naar ons toe bent gekomen zodat we samen naar een oplossing hadden kunnen zoeken.

Met vriendelijke groet,

Restaurant Atlas
Adsl425724 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
De verrassing kwam al gelijk bij binnenkomst. 15% (jubileum) korting bij binnenkomst. We zijn al diverse malen bij Atlas wezen eten en ook nu weer keuze volop. Van Chinees tot Sushi, vis- en wok-gerechten, die je zelfs samenstelt en dan voor je worden gewokt. Ook voor toetjes is er een ruime keuze. Drank is ook inclusief, uitgezonderd "sterke drank". Zeer plezierige bediening. Wij blijven zeker dit restaurant bezoeken.
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
ik ben geen moelijker eter, maar hier had het gewoon geen verse smaak, of te koud of te doorbakken, ik had via groupon, maar vond dat zelfs zonde van mij geld! service geef ik een 1, want je moet alles zelf doen en de borden stapelde zich op de tafel op.... dus ga met versere producten werken en misschien iets minder aanbieden, zodat de producten die je hebt meer aandacht krijgen!!

tevens erg afgelegen, dus je moet het toevallig kennen en weten waar het zit!
Maisey C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Ik was hier met een groepje vrienden geweest met de groupon deal. Het is een all-you-can-eat concept waar het drinken ook is inbegrepen. Het eten is lekker. Het toetjesbuffet is erg uitgebreid met crepes, poffertjes, chocoladefontein, ijs, gebakjes, taart, cakes. ook is er genoeg keuze qua drinken. Toen wij er waren was er ook een kermis voor de deur, maar daar had je geen last van en het was ook erg leuk op de kermis :D
Ze hebben ook sushi, kreeft, angus beef... kortom, voor iedereen is er wel wat te eten!
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Met een groupon hier genoten van een bijzonder uitgebreid all you can eat concept. Surinaams, Indonesisch, Italiaans, Japans grill, wok sushi. Niet alleen is de kwaliteit van het eten goed er is ook keuze uit luxe gerechten zoals oesters, kreeft, T-bone, ossehaas etc.

De bediening is oprecht vriendelijk en het resraurant ziet er verzorgd uit.

Wij komen terug!
Zoetermeerder30 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Het eten smaakte niet vers. De service was diep onvoldoende, klantvriendelijkheid zeer onder de maat... Tafels en stoelen allemaal dicht op elkaar.
Kortom het is de prijs absoluut niet waard.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Een groot restaurant met heel veel verschillende keukens van patat tot sushi. De warme gerechten worden door koks gewokt of gebakken. De overige gerechten kun je van buffetten afhalen. het concept veel voor weinig wordt door velen gewaardeerd. Ik denk dat het beter is om je op een kleinere kaart keuken te concentreren. Het restaurant zit afgelegen bij de schaatsbaan.