Restaurant Asya

Amsterdamsestraatweg 234 3551 CP Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Asya

FransjeB .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het eten hier is heel lekker! Was met vriendinnen in de stad en we moesten langs de Amsterdamsestraatweg. Niemand had nog gegeten en toen zagen we dit tentje. Het zag er niet verkeerd uit dus we gingen naar binnen. We begonnen met eten en iedereen was blij dat we daar heen zijn geweest! Lekker eten en naar ons gevoel was alles vers.
Het decor was simpel en niet te druk voor het zicht. De service was prima! Aardige, beleefde mensen. Hier ga ik mensen naartoe sturen!
Jantje_ .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Een vriendin had mij dit restaurant aangeraden en het was heerlijk! De kapsalon was heel lekker plus de groenten smaakten vers en lekker. Mijn vriend had een turkse pizza en hij vond dat de lekkerste turkse pizza die hij ooit heeft gegeten. Dus zeker een geweldige, lekkere tent om eens te bezoeken.
Decor was heel simpel dus niet iets waarvan je zou opkijken. Maar een geweldig decor is ook niet nodig bij zo een plek. Service was erg vriendelijk en het was allemaal snel klaar.
Dit is zeker een aanrader en hier ga ik ook zeker vaker naar toe!
Jaspervink .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Maar een woord, geweldig! Als je geen zin hebt om te koken en geen zin hebt om veel geld uit te geven, maar toch lekker wil eten moet je zeker hier komen! Asya heeft voor mijn gevoel de meest verse ingredienten van alle donerzaken in heel utrecht. Het vlees is vers en de turkse pizza heeft erg veel kruiden wat het zo heerlijk authentiek maakt. Het decor is erg simpel en de bediening is erg vriendelijk. Ze kennen zelfs mijn naam. Een erg leuke tent om te eten. Gr
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Heerlijke dürüm köfte, mijn favoriete snack in Utrecht. Het gehakt is goed gekruid en wordt heet gegrild. Je kunt er ook prima zitten en de bediening is vriendelijk en netjes.