Restaurant Asmara

Weeldeweg 4 4328 NC Burgh-Haamstede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Asmara

Ilona2 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Wat het meest opvalt aan dit restaurant is de zeer vriendelijke bediening. Je bent hier echt te gast.
Een Ayran besteld (2 euro). Lijkt een beetje op karnemelk. Wordt vanuit het plastic bekertje op tafel in een glas gegoten. Weet je in ieder geval dat het origineel is. Een tomatensoep besteld die geserveerd wordt met voldoende warm Turks brood (4 euro). Was smakelijk. Daarna een vegetarisch gerecht, Guvec (10 euro). Dit was goed gevuld met allerlei groenten, maar alles dreef in de olie. Het was mij veel te vet. De wijn er bij smaakte goed en was 3 euro. Inrichting is erg simpel. Pluspunt is dat de tafeltjes niet te dicht bij elkaar staan. Het is ruim opgezet.
Pauwke .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Na enthousiaste verhalen van vrienden zijn we zelf in dit restaurant gaan proeven. De inrichting is niet echt uitnodigend en gezellig, maar dit maakt de bediening ruimschoots goed! Wat een vriendelijke familie
Het eten en de wijn waren ook goed, lekker en goed verzorgd en met mijn allergie voor diverse kruiden werd zeer goed rekening gehouden. Alles werd voor mij op een andere manier klaargemaakt als dat het op de kaart vermeld stond. Alleen de groente zouden iets gevarieerder mogen zijn en niet alleen verschillende soorten rauwkost zonder dressing.
De witte wijn erbij smaakte prima.
Al met al hebben we heerlijk gegeten voor een prima prijs en komen we hier zeker nog een keer terug in de vakantie.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Heerlijke voorgerechten (köfte, bladerdeegrolletjes) en lekker baklava als toetje. Shoarma iets te zout en gekruid. Lekker wit wijntje erbij: prima gegeten! Interieur sober/saai. Superaardige bediening!