Restaurant Asahi

Meer informatie over restaurant Restaurant Asahi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Asahi

RickMast G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Geen direct ontvangst, had gereserveerd maar moest toch gekeken worden of er een tafel vrij was. Na uitleg tablet duurde eerste drankje 12minuten, is echt te lang! Eten kwam heel onregelmatig op tafel, sommige gerechtjes waren er na 20sec (duidelijk van te voren gemaakt, ga je toch twijfelen aan de versheid). Andere gerechten duurde weer langer dan 5minuten. Kwaliteit van eten was wisselvallig, sommige smaakten fantastisch (voornamelijk warme gerechten). Koude gerechten waren wat flauw en het zeewierblad was vaak te dik en daardoor kwam het taai over. Personeel was vriendelijk, maar weinig gastgericht. Geen aanrader en voor mij geen plek om nog eens te gaan eten.
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg lekker gegeten, gezellige sfeer. Wat ik erg prettig vind is dat de tafels zo staan dat je niet bij je buurman/vrouw op het bord zit te kijken. De bestellingen worden doorgegeven door middel van een tablet. Bediening erg vriendelijk, en gerechten worden snel geserveerd waardoor je niet lang hoef te wachten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
heerlijk gegeten,zelfs mijn tafelgenoot nam sushi,en dat doet die normaal echt niet,zeer vriendelijke bediening.Tot snel!