Restaurant Asahi

Stationsplein 36 3311 JV Dordrecht Nederland Kaart
31-7882049068

Over het restaurant Restaurant Asahi

Restaurant Asahi is gelegen aan het Stationsplein in Dordrecht, tegenover het prachtig gebouw van het Centraal Station. Bij dit restaurant worden heerlijke en originele gerechten uit de Japanse en Aziatische keuken aan u geïntroduceerd: van sushi tot aan vis-, vlees- en grillspecialiteiten.

Wij hanteren een All You Can Eat concept. Dit houdt in dat u tot 2,5 uur onbeperkt kunt genieten van al onze gerechten. Door het "shared dining principe" en de tapas porties staat Restaurant Asahi garant voor een complete culinaire belevenis!

Bij een reservering houden wij de tafel maximaal 30 minuten voor u vrij. Zonder melding wordt uw reservering dan automatisch geannuleerd.

LUNCH - BENTO BOX
Een bento-box is verkrijgbaar voor € 11,50 per box.

LUNCH - ALL YOU CAN EAT
Woensdag tot en met zondag van 12:00 uur tot 16:00 uur voor € 18,50 per persoon. Kinderen van 4 t/m 11 jaar voor € 9,50 per persoon.

DINER - ALL YOU CAN EAT
Dagelijks vanaf 16:00 uur, maandag t/m donderdag voor € 24,50 per persoon. Vrijdag t/m zondag & feestdagen voor € 26,50 per persoon. Kinderen van 4 t/m 11 jaar voor € 12,50 per persoon. 65+ € 2,00 korting.

Meer informatie over restaurant Restaurant Asahi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Asahi

Jet V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Leuk restaurant, ik vind het bestellen met een tablet erg prettig omdat je niet hoeft te gaan wenken of zoeken naar personeel, het is wel stuk minder persoonlijk. Doorgaans snel de gerechtjes op tafel en ik vind de smaken erg lekker,
RickMast G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Geen direct ontvangst, had gereserveerd maar moest toch gekeken worden of er een tafel vrij was. Na uitleg tablet duurde eerste drankje 12minuten, is echt te lang! Eten kwam heel onregelmatig op tafel, sommige gerechtjes waren er na 20sec (duidelijk van te voren gemaakt, ga je toch twijfelen aan de versheid). Andere gerechten duurde weer langer dan 5minuten. Kwaliteit van eten was wisselvallig, sommige smaakten fantastisch (voornamelijk warme gerechten). Koude gerechten waren wat flauw en het zeewierblad was vaak te dik en daardoor kwam het taai over. Personeel was vriendelijk, maar weinig gastgericht. Geen aanrader en voor mij geen plek om nog eens te gaan eten.
Patricia P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg lekker gegeten, gezellige sfeer. Wat ik erg prettig vind is dat de tafels zo staan dat je niet bij je buurman/vrouw op het bord zit te kijken. De bestellingen worden doorgegeven door middel van een tablet. Bediening erg vriendelijk, en gerechten worden snel geserveerd waardoor je niet lang hoef te wachten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
heerlijk gegeten,zelfs mijn tafelgenoot nam sushi,en dat doet die normaal echt niet,zeer vriendelijke bediening.Tot snel!