Meer informatie over restaurant Restaurant As

Maandag 18:00 - 22:30
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Thijs J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wij hebben hier afgelopen zaterdag met een gezelschap van 21 volwassenen en 3 kleine kinderen gegeten. Alles was geweldig, de ontvangst, de bediening, de relaxte sfeer. Het 3-gangen menu was geweldig, wordt in schalen geserveerd waar mee ieder zich zelf kan bedienen. Per gang 2 verschillende gerechten en allemaal superlekker en goed en gezond eten. De wijnen waren heerlijk. En voor de vegetariër en iemand die geen kaas lustte, werd een aangepast menu gemaakt zonder enig probleem. Ik kan de As van harte aanbevelen aan ieder die iets heeft te vieren en heel erg lekker wil eten.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met zijn 4'en gegeten gisteren, en hoe. Prachtig, ruim restaurant, geen muziek gelukkig, ook niet nodig in zo'n vol restaurant, heel mooi vormgegeven, met nisjes verlicht door kaarsen en een stervorm vanuit het midden, de keuken in de tent met in het midden een grote houtoven. Was de vierde keer dat we hier aten, het wordt alleen maar beter. Geen gedoe met eindeloze menukaarten, maar gewoon vis/vlees voor en bij het hoofdgerecht, in ruime pannen wat veel avontuurlijker is dan kant-en-klare borden. Alleen voor- en hoofdgerecht was al meer dan voldoende, zuinig zijn ze niet. De bediening was super. Hert en heilbot, heel erg heerlijk. Maar in het bijzonder de wijn, veel natuurlijkgemaakte wijn, prachtige kaart, ook per glas, maar buiten de kaart is er ook (met een beetje geluk) van alles mogelijk, een soort wijnarrangement, zonder het formele van een arrangement... dat maakt zo'n avond wel af. Volgende week weer.
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een prachtig ontwerp, dit restaurant. Door de nissen is het aangenaam met een gezelschap vertoeven.
De gerechten zijn creatief bedacht, de uitlevering (in gezamenlijke borden) is verrassend. Maar al met al waren de porties te bescheiden. Bediening was overall vriendelijk, een vergissing wordt snel gecorrigeerd. Omdat het dit keer op uitnodiging was, kan ik de prijs/kwaliteit verhouding niet inschatten.
Vreemd dat in dit restaurant niet vanzelfsprekend bij het presenteren van het keuzemenu het vegetarisch gerecht wordt genoemd.
Klaasjan D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Slechte bediening, voorlangs afhalen, ongeïnteresseerd, had mijn bestek net neer en weg was mijn bord. Boven slechte bewegwijzering richting toilet, lamp in toilet stuk. Ga hier niet meer terug komen!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Gezeten met een gemêleerd gezelschap op woensdag. Leuk design, modern ingericht (beetje kaal) . Leuk met aparte nissen. Eten was gezamenlijk en daardoor gezellig. Serveren in grote schalen voor tafels van 8. Originele gedurfde gerechten, heerlijk gebakken kabeljauw. Eendenborst uitsteken gebakken. Zeer mooie wijnkaart! Kortom, mooie gelegenheid, ook voor partijen.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
In alle opzichten een uitstekend restaurant.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ook leuk en ontspannen voor mensen met kleine kinderen. De vorige keer vonden wij het eten beter maar al met al zijn we tevreden.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Ik wilde een feestje geven bij As (je kunt het restaurant daarvoor ook reserveren), en ging een paar keer voorproeven, op verschillende dagen en ook een zondagnamiddag. Ik was aangenaam verrast, zowel door niveau van keuken als de bediening. De keren dat ik er was, was er steeds professionele bediening (met wat hulp van adequate studenten) en vond ik ze erg vriendelijk, geen moeite teveel. Dus hier ook dat feest gehouden, heel mooi menu waar iedereen nog steeds over napraat. Vooral de bietenrisotto, de bavette en de griet, maar ook voorafjes, dessert en heerlijke wijnen. Ik ga er gewoon stamgast worden, zeker in de zomer met dat famtastische terras!
Lessturm .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Altijd constante kwaliteit, goede bediening, prettige sfeer, zowel binnen als buiten. Door de week overdag binnen vaak zakelijk publiek, in het weekend buiten veel jonge gezinnen.
Henriet0407 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Afgelopen maandag gegeten. Wat een teleurstelling. Wat is er met het mooie concept gebeurd? De gerechten waren doorgekookt, het nagerecht was papperig. De temperatuur was eigenlijk te laag van het hoofdgerecht. De bediening was studentikoos (het is toch echt een vak), wat onverschillig of niet betrokken, terwijl het zo;n mooie avond was. We hebben dit ook aangegeven, maar ook de reaktie was lauw. Jammer, jammer. Het lijkt wel of de passie voor het hele restaurant, het koken, het in de watten leggen van je gasten en de verwachting overtreffen ver weg is. Dit kan en moet echt beter!!
Tuber .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Na twee jaar geleden een heerlijke middag buiten bij As doorgebracht te hebben dachten we dit afgelopen zondag te herhalen. Er zijn rond As veel bomen weggehaald waardoor het terras heel zoning is geworden. Helaas is er niet voor voldoende zonwering gezorgd zodat een deel van de tafel in de volle zon moet zitten. We bestelden 3 charcutterie plateau's als voorgerecht. We kregen echter geen 3 plateau's maar 1 grote plank wat natuurlijk volstrekt niet handig is aan een hele lange tafel met 12 personen... de pizza's waren ok maar ook niet heel bijzonder. Kom op restaurant As dit kan stukken beter. Het concept is leuk de plek prima maar er moet wat meer zorg en enthousiasme in!
Engelhardtuinen .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Mis een beetje een echte bediening. Een hartstikke goed en leuk restaurant alleen weer een hoop studenten die in de rondte hollen. Vind het fijn als er zoveel aandacht aan de bediening word besteed als het gerecht zelf dat maakt het gemakkelijk relaties te verrassen
Aariane .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Ik heb zo veel goede dingen gelezen over As en had er heel veel zin in, maar helaas was ik erg teleurgesteld. De sfeer/inrichting is fantastisch, net als het verhaal van waar hun eten vandaan komt. We kregen een mooie lange tafel (met ongemakkelijke bankjes +stoelen voor de 4 senioren in ons groep..)
De service vond ik matig, de jongen die ons bediende had er volgens mij niet zo veel zin in. Een deel van de groep had wijn, maar 2 dronken geen alcohol, het was mooi geweest als die ook in de watten gelegd konden worden door een alternatief aangeboden te krijgen. Het uitserveren en leegmaken van de tafel ging helemaal niet onopvallend. Soms kwam een bord van links, soms van rechts, een aantal keren raakte het bord net onze hoofden niet.
De ober legde enigszins het menu uit, maar kon niet heel veel vertellen over de bereiding van de gerechten noch waar de ingrediënten vandaan kwamen. Voor een plek als As die hier zo trots over vertelt op hun website vind ik dit vreemd.
Ik ben vega en kreeg allerlei heerlijke opties te horen voor het voorgerecht, uiteindelijk moest ik het doen met een bordje met de zelfde garnering van 1 van de voorgerechten voor de vlees/vis eters, met een stukje pompoen. Waren ze misschien mijn 2e voorgerecht vergeten?
Mijn hoofdgerecht was de vis (harder met aardappeltjes, aardpeer en een beetje spinazie), prima smaak maar ik had er wat meer groenten bij verwacht.

Mijn man heeft erg genoten van de asperges met gnocchi, en de vleeseters die kip hadden waren ook tevreden. Dus misschien ligt het gewoon aan de groente liefhebber?
Tot slot de dessertbestelling. Ik koos een cappuccino in plaats van een toetje. Die kwam pas na de toetjes op waren en ik er naar gevraagd had. Toen we hadden afgerekend en naar onsze jassen liepen was het bijna te veel om gedag te zeggen. Jongens, zo druk was het niet die dinsdag. Waar waren jullie?
Info698 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Heerlijk gegeten. De bediening was vlot en erg vriendelijk. Prachtige inrichting, mooie sfeer.
De gerechten waren allemaal even verrassend en smaakvol. Vanwege mijn verjaardag werd er attent een kaarsje gezet op het dessert. Een erg leuke avond gehad.
Stephan.swinkels .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Absoluut heel erg goed! Pareltje. Menu opzet was prima en de service en kwaliteit van het eten voortreffelijk. blijft een beetje verborgen maar oz de moeite waard om voor om te fietsen!
Josine R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Hier gegeten met enkele collega's. Het eten was heerlijk. De bediening had bij het vertellen van het menu wat fouten gemaakt want er werden andere gerechten geserveerd en dit werd pas bij vragen van onze kant opgemerkt. Bediening kan daarnaast ook iets attenter zijn op het op tijd vragen of je nog wat te drinken wil. Verder is het heerlijk ongedwongen en het eten van goede kwaliteit dus zeker een aanrader.
Lgratama .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Ik vond zowel voorgerecht als hoofd gerecht als desserts erg lekker: puur, niet te volumineus en aparte smaak!
Minpunt vind ik dat er uit een schaal gedeeld moet worden. Heb niets tegen delen, maar je moet dan echt je bril erbij opzetten om eerlijk te delen zodat iedereen van alles wat van dat lekkers op zijn bord krijgt.
Bediening weet genoeg van het eten, maar vertelt t wel heel snel en is niet altijd even alert 'bij vraag om iets extra's. Wel heel leuk was dat we in de keuken mochten kijken!!!
Lodewijk R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Toffe locatie voor een restaurant, wel een beetje lastig bereikbaar. Bediening was erg behulpzaam en bekwaam, het eten zelf was lekker maar niet bijzonder en al helemaal geen 59,- waard (we hadden 5 gangen). Voor dat geld zijn er genoeg plekken waar je echt fantastisch kan eten. Sfeer is bijzonder, veel beton, veel hout en massief uiterlijk, wat ook zeker door de aard van het gebouw komt.
Mcslot .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Jonge enthousiaste bediening, heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer. De maaltijden bestaan uit lokale producten die met veel smaak bereid worden. Ook het wijnarrangement is een aanrader.
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
En apart restaurant, qua ligging (steeds moeilijker bereikbaar, maar dat gaat misschien met de herinrichting van de straat goedkomen), maar ook qua uitstraling. Olielampen in de straat wenken je naar binnen. Binnen is de uitstraling veel beton en ruw. Stevige tafels met een allergaartje van stoelen. Het geeft sfeer, maar het is ook even zoeken voordat je goed zit. De bediening weet wat ze moeten doen. De wijnen zijn erg goed. Neem gerust de goedkopen wijnen van rond de 30 euro. De sommelier heeft echt verstand van wijnen! Het eten is spannend en goed. Vlees, vis, amuzes, alllemaal van goed niveau. Het 5 gangenmenu voldeed. De fazant was heerlijk doordat hij eerst in een pekelbad was gedaan. Dus niet droog en dat is dus de betere bereiding. De fazant lag heerlijk op een bedje van eigengemaakte zuurkool. En dat is dus echt wat anders dan die van de supermarkt. De kaasplank was niet echt gevarieerd, wat gecompenseerd werd met veel te grote stukken en te veel harde kazen. Na 5 gangen is dat best jammer als je met een rode wijn nog wil nagenieten en lekker proeven. Al met al een heel plezierig restaurant, dat het bezoeken waard is.