Meer informatie over restaurant Restaurant As

Metro 51: halte Zuid, Amsterdam Tram 5: halte Prinses Irenestraat/Beethovenstraat
  • Kom je met de auto?
    Restaurant As bevindt zich in het Beatrixpark. Het is helaas niet mogelijk om te parkeren in het park. Wij adviseren te parkeren in het WTC Zuid Parking, ongeveer 5 minuten loopafstand.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant As

Scott M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten hier met buitenlandse collega. Ik heb vegetarisch besteld. Alles was erg lekker en bediening was uitstekend. Leuk ontspannende sfeer. Ik kom zeker terug.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Prachtige omgeving in serene voormalige ronde kapel. Eten aan lange houten tafels, rustig praten. Zeer gezond biologisch maar niet dogmatisch. Vrolijke bediening grote wijnkaartkeuze. We hebben hesmuld van het 4 gangen dag diner, er is geen a la carte. Mooie voorgerechten van groente, risotte met iets te zware saus, fijne lam en prima schrei vis.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heel leuk,
Erg lekker de kok had tussendoortjes die ook echt een aanvullende verrassing waren.
Elke keer geweldige smaken.In één woord genieten.
En,
Heerlijke italaanse rode wijn.
gea H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Lekker eten, goed gebalanceerd en een sfeervol restaurant. De bediening is vriendelijk, attent en kundig, kortom hier eet je met plezier!
Alexander1974 J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben echt lekker gegeten!!!!
Mooie inrichting, lekker rustige sfeer en leuke bediening. We komen in de zomer terug.
Keuze uit 3/4 of 5-gangenmenu. TOP eten.
Klaas R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Geen keuzemenu, maar een vast programma dat goed smaakte.
E.di C.
Lekker licht eten.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prettige sfeer, joviale bediening. Wel erg weinig keus in wat je te eten krijgt en hoge prijs. Prijs-kwaliteit verhouding teleurstellend. Bv voorgerecht: rode kool; wordt in één schaal geleverd en mag je dan zelf op je bord scheppen. Prijs pp. nog geen 50 cent denk ik. Dan vind ik 45 euro voor drie gangen wel duur. Wijn vanaf ong. 30 euro per fles.
De tafel van Ida S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
we hadden een lunch - de salade was aan de magere kant (maar had veel peterselie) en er was zeer beperkte keuze aan vegetarisch. verder was de kwaliteit goed, charcuterieplank prima en de bediening zeer attent.
Lida B.
Wij troffen het niet toen we aan het lunchen waren afgelopen vrijdag: de deur stond open omdat er een nieuwe oven binnengedragen werd en dat maakte het koud en ongezellig. Meer in het algemeen: het eten is heerlijk maar de porties zeer klein en dan veel te duur. De salade was echt onder de maat. Op een prikje kool en biet kom je de middag niet door.
sjaak L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
erg lekker eten, maar vier gangen met wat extra brood nodig om genoeg te eten, zeer prettige bediening, mooie atmosfeer
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ik heb hier regelmatig gegeten omdat ik er valk naast werkte. De sfeer is rustig en gemoedelijk. Personeel is vriendelijk en ongecompliceerd. Het eten is er voortreffelijk. Ook voor een relaxte borrel een aanrader!
Celeste D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prijs kwaliteit verhouding kan beter. Kleine porties.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het eten is erg lekker, terras is zalig vertoeven. Het personeel is lief en goed bedoelend , maar te slecht opgeleid voor een restaurant met deze prijsstelling. Dat is vervelend voor de gasten, maar ook voor het personeel dat beschaamd moet zeggen niet te weten wat er op je bord ligt of wat voor wijn je krijgt. Ik gun het personeel een goede opleiding.
Tijn K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Dit was niet best. Teleurstellende gerechten met combinaties die onvoldoende tot hun recht kwamen (de haring), soms ronduit te vet (de harder), regelmatig waaide deuren open waardoor er een koude luchtstroom opstak (wat vaak minuten lang duurde voordat de deuren dicht gingen), er was bij de reservering doorgegeven dat iemand glutenvrij moest eten wat niet was doorgekomen en vervolgens werden de gluteningrediënten gewoon weggelaten zonder alternatieven en geen glutenvrij brood wat toch heel gewoon is in andere restaurants. Toch nog 90 euro pp afrekenen. Wat mij betreft symbolisch voor de sterk overgeschatte Amsterdamse horeca.
Wil E.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten in een prachtige setting. Toch een paar opmerkingen. Er is, althans op zondag, geen vegetarische kaart maar de kok kan een vegetarisch menu samenstellen. Prima. Wel jammer dat twee van de vier gerechten vooral met gebarbecuede spitskool zijn, en nogal op elkaar lijken. Ook merkwaardig dat het beloofde hoofdgerecht (artisjok) zonder aankondiging wordt vervangen door iets anders (al was het aardig dat er na een opmerking alsnog een bakje artisjokken op tafel werd gezet.) En de wijnsuggestie was: "deze past goed bij de asperges straks", maar die asperges bleken ook niet te komen.
Het leek er kortom een beetje op dat je als vegetariër maar moet zien waar de kok zin in heeft om op dat moment te maken. Dat vind ik niet helemaal van deze tijd.
Margot O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Je moet er wel wat voor uit willen geven maar dan heb je ook heerlijk eten op een erg mooie plek!
Nicoline S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
We hebben na enkele amuses twee overheerlijke gangen gegeten, waaronder de beste heilbot ever, zonder wijn (mét overheerlijk tomatensap) en betaalden 47, 50 pp wat ik beslist aan de hoge kant vind. Desalniettemin kom ik graag terug want het blijft een bijzondere plek waar je in alle rust kan eten en bijpraten. Ik verheug me alweer op het zomers buiten eten!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
fantastisch eten en goede ambiance; personeel vriendelijk, maar ik mis bij binnenkomst en bij het weggaan een warm welkom/afscheid. Tussendoor is dat ok, maar kan nog beter gezien de prijsklasse van het restaurant.
Ingmar V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk als altijd!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Nu een keer bij As gegeten met klein gezelschap: 4 personen, op een koude zaterdagavond. Het restaurant is dan heel sfeervol, vol met kaarsen en mooie inrichting. Je zit inderdaad aan een lange tafel met (als het wat drukker is) aan die tafel ook andere gasten, maar daar zit veel ruimte (en flessen of andere dingen er tussen). Het concept is 'shared dining' voor de voorgerechten, daarna worden het eigen bordjes. Wij gingen voor het menu van de dag van 4 gerechten en hadden daar zeker geen spijt van. Mooie streekgebonden producten, goed toegelicht, zeer vriendelijke, enthousiaste en vakkundige bediening en een niet enorme, maar wel mooie wijnkaart. In de zomer zit je hier verrassend mooi buiten, dus we gaan met mooi weer snel weer terug.