Restaurant Argentino Luna

Lindengracht 152 1015 KK Amsterdam Nederland Kaart
31-206274149

Over restaurant Restaurant Argentino Luna

Steak liefhebber?

Ben je een echte steak liefhebber? Dan is Restaurant Argentino Luna een aanrader. De lekkerste Argentijnse t-bone, entrecote of ossenhaas vind je hier. De eigenaar is een echte kenner, en vertelt je met plezier over de herkomst en kwaliteit van het vlees dat hier geserveerd wordt. De locatie middenin De Jordaan zorgt ervoor dat er in het knusse Restaurant Argentino Luna altijd een gezellige drukte heerst!

Meer informatie over restaurant Restaurant Argentino Luna

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag 17:00 - 23:30
Zaterdag 12:00 - 23:30

Voordelig
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De meest excellente Argentijnse Steak die wij sinds lange tijd geproefd hebben! Een absolute aanrader!
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ik ben erg teleurgesteld over dit restaurant. Wij hadden gereserveerd omdat mijn moeder jarig was, maar bij aankomst konden ze onze reservering niet vinden. Vervolgens hebben wij een kwartier moeten wachten tot iemand de bestelling opnam van ons eerste drankje. Wij hadden nogal dorst dus dat was erg onaangenaam. Ook duurde het erg lang voor dat de bestelling van het eten werd opgenomen. Alles duurde lang en elke keer moesten wij de ober aanhouden, ze is niet 1 keer uit zichzelf naar ons toe gekomen behalve toen ze het eten bracht. Het dessert is ze helemaal vergeten waardoor we een half uur voor niets hebben zitten wachten op een toetje, koffie en thee. Het eten smaakte opzich redelijk dus ik vind het jammer dat het personeel er niet voor zorgt dat de gasten goed worden verzorgd. Ik vind het jammer dat we de verjaardag van mijn moeder hier hebben gevierd.
Bedankt voor je recensie.
Wat jammer dat jullie , jullie bezoek als teleurstelling ervaren hebben.
Het is belangrijk voor ons om te horen, want daardoor blijven we alert.
Onze excuses voor jullie teleurstelling.
Henriette G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vlees en groenten waren top, rijst (heel zout) en grand dessert (vrij smaakloos) waren helaas mindere keuzes. De meisjes van de bediening waren attent. Voor wie zin heeft in n goed stuk vlees, aanrader.
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We hadden zin in een goed stuk vlees na een dagje Amsterdam. Uit gekomen bij dit gezellige knusse restaurant. Omdat we niet gereserveerd hadden konden we niet uitgebreid dineren en kon ik niet goed oordelen hoe de service normaal was.
Alom heb ik genoten van het eten. Als voorgerecht gekozen voor een gevulde paprika. Vlees was goed op smaak gebracht. En als hoofdgerecht een rib eye genomen. Het vlees was van een goede kwaliteit. Prachtig medium rare zoals het hoort! Geen nagerecht genomen vanwege de tijd. Ma van dat uur dat ik daar heb gezeten, heb ik vol van genoten. hou wel van die kleine knusse restaurantjes!! Disfrutado!
Kathy V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Het eten was erg goed ,fantastische ossehaas en sardientjes. De bediening was voortreffelijk goed . Zeer vriendelijk, er ging een klein dingetje fout en dat werd onmiddellijk hersteld. Zo zou het overal moeten zijn. Wij komen zeker weer vaker terug
Rob en Kathy
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijke mix van 4 verschillende soorten ossenhaas gegeten (Argentijns, Braziliaans, Uruguayaans en Europees) met geode Chimichurri, zeker een aanrader en meer dan voldoende voor twee personen.
Goede service van een Duits / Spaans / Engels sprekende Argentijnse!
De Argentijnse koffee en de flan met Dulce de leche was een geode afsluiter
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijke gamba,s en sardines vooraf waarna een overheerlijk steak afgebluft met een mooie rode wijn! Wat een leuk restaurant met een een goede bediening die nog weten wat service is.
Mlani .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Perfect lekker zuid amerkaanse steaks eten na Sail 2015. Dit restaurant hoort thuis in de de 100 van Amsterdam. Superleuk.
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Leuk restaurantje in leuke buurt. Het vlees was mals, goed bereid en heerlijk met chimichurry. Goede sfeer en bijzonder redelijke prijzen. De enige tegenvaller was het "sinaasappeltaartje" als dessert: een flauw smakend broodpuddinkje. Die nemen we dus maar niet de volgende keer, want we komen zeker terug!
Eco C.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Uiteraard voor de Argentijnse biefstuk gegaan en deze was subliem. Bediening was uitstekend, de aardige dame uit Colombia, waarvan ik de naam ben vergeten heeft ons (gezelschap van 5) uitstekend geholpen. Sfeer was mediterraan en zuid-amerikaans. De sfeer werd verder nog bepaald door een vrijgezellenclubje. Als ik alleen met mn vrouw was geweest, had ik dit minder gevonden, maar nu was dat voor ons geen probleem.
Ik kom zeker een keer met mijn vrouw terug, en dan gaan we ook de wijn eens proberen.
Beste Crespo,
wat fijn dat jullie een fijne avond gehad hebben. Mooi dat de Argentijnse biefstuk subliem was.
Leuk dat jullie de bediening uitstekend vonden.
Tot ziens met je vrouw.
Ingridzohlandt .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Super vriendelijke bediening. Restaurant ging om 5 uur open, wij hadden gereserveerd om 5 uur, werden meteen vriendelijk ontvangen. Ondanks dat de crew zelf nog moest eten, werd onze bestelling direct opgenomen en geserveerd. Goed advies gekregen over de Argentijnse biefstukken en het smaakte geweldig. Eerste kwaliteit biefstuk! En super huiswijn. We komen beslist nog een keer terug en zullen uw restaurant zeker aanbevelen.
Hartelijk dank voor u bezoek aan Luna en dat U de tijd heeft genomen om iets hierover op te schrijven. Dat waardeer ik zeer.
Wat fijn om te lezen, dat wijn en biefstuk gesmaakt hebben.
Tot een volgende keer.
Pieter .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
De argentijnse ossenhaas 300 gr is een aanrader! Verder heb je niet veel nodig naast een goed glas wijn :) Ik kom hier zeker snel weer terug!
Beste Pieter,
het is inderdaad een uitstekende combinatie de argentijnse ossenhaas en een goed glas wijn.
Tot de volgende keer.
Olivier H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
De entrecôte (bife de chorizo) is schitterend. Luna is ongecompliceerd en enorm lekker. En echt redelijk geprijsd. Twee dames van de bediening zijn, in tegenstelling tot collega's, slordig, wat ongeïnteresseerd en delen impertinente informatie met de gasten (de collega de 'steeds maar' fouten maakt etc) Niks nieuws in Amsterdam. Maar die kunnen dus een voorbeeld nemen aan hun collega's. Verder heerlijk avondje gehad en kom zeker terug.
Beste Olivier,
bedankt voor je goede review over je bezoek aan ons Restaurant.
Ik ben blij om te horen dat de entrecote schitterend was.
Bedankt voor het advies omtrend de bediening, we gaan er op letten.
Sonja F.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Erg leuke avond gehad bij Luna! De sfeer is heel gezellig en de bediening aardig en attent!.We hadden de parillada (mix van vlees van de grill) voor twee personen besteld, dat eigenlijk genoeg vlees was voor vier. Het was wel erg lekker, dus we hebben het toch bijna helemaal opgegeten. De toetjes (flan en sinaasappeltaart) vonden we allebei een stuk minder bijzonder, dus deze zou ik niet aanraden. Maar ik kom er zeker een keer terug!
Beste Sonja,
bedankt voor je mooie woorden over je avond bij Luna.
Fijn dat de vlees mix grill zo goed gesmaakt heeft.
Tot een volgende keer.
Aron B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Door geweldig slechte navigatie kunsten de weg kwijt geraakt in Amsterdam. Gelukkig vonden me vriendin en ik dit super gezellige restaurantje.
Lekker sfeertje, leuke argentijnse muziek (denk ik) op de achtergrond. De bediening was super aardig, we waren dan ook de enige aan het begin van de avond :)
Super lekker eten! Ik had als voorgerecht de argentijnse worstjes, die waren echt verrukkelijk, en als hoofdgerecht Uruguayaanse ossenhaas, op advies van de gastheer, die ook echt lekker was.
We hebben van 7 tot half 10 het super gezellig gehad. Ik hoop zeker nog eens terug te komen!
Zeker aan te raden ;)
Isa2015 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
We waren hier op een zaterdag, het was zo leuk. Heerlijk vlees, goede wijn, geweldige dessert de sinasappeltaart en live muziek. De hele sfeer was uitermate gezellig.
We komen zeker terug.
Hartelijk dank voor je bezoek aan Luna en dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven. Fijn om te lezen, dat je het naar je zin had.
Arnofrens .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Wij waren een dagje uit in Amsterdam. Op internet gezocht voor een Argentijns restaurant en kwamen uit bij Luna.
Wij waren wat aan de vroege kant, dus leuk gesproken met de ober. Hij wist ons veel te vertellen over de Jordaan. Het eten, gorizo worstjes, pasteitjes en twee bifi de lomo's waren uitstekend. Het vlees was super mals en heerlijk van smaak.
Wij gaan zeker nog eens terug.
Mariesa .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Ik kom hier vaker. Gezellig en knus. Heerlijk vlees. Ik ben fan van de blauwe kaassaus.
Superleuke locatie, kortom een aanrader voor een ontspannen en lekker avondje!
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Het viel tegen, deze keer. De sardientjes waren matig, eentje was korrelig, en de dorade leek in dezelfde olie te zijn gebakken als de sardientjes i.p.v. van dat alles van de grill komt. Ik proefde de olie nog 3 uur later.De bijbehorende groenten waren deels rauw en deels overgaar. Wel een ruime portie. De sepia met knoflook was zacht maar zonder smaak, een groot inktvis-lijf geserveerd zonder enige styling, en wederom niet van de grill. De gepaneerde steak was een flinterdun uitgeklopte schnitzel van beef en daardoor droog en zonder smaak. En de pasta erbij had flink wat nodig om op smaak te komen. Kortom: een behoorlijke off-day of een invallende kok, want ik heb het hier wel beter gehad. Wel neem ik meestal de rib-eye en die is altijd wel goed. Dus misschien geldt wel dat je beter geen vis kunt eten in een biefstukken restaurant. Maar een biefstukken-restaurant zou toch ook niet zo'n schoenzool moeten serveren.
Elizee .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Op een zaterdagavond spontaan hier wezen eten, niet gereserveerd maar gelukkig was er nog een plekje vrij. Wilden eerst bij de Eetkamer van de Jordaan eten, maar deze zat (zoals altijd!) vol, dus op Iens gekeken en toen kwamen we hier uit! Gezellige ambiance met open keuken en live muziek! Vooral de live muziek was erg gezellig, wij zaten direct voor hem maar hadden er helemaal geen last van, goede achtergrond muziek! Eten was ook lekker, zelf had ik zin in gamba's, dit was wel wat weinig als hoofdgerecht, maar wel lekker! Mijn vriend had de Argentijnse biefstuk, erg lekker! Verder lekkere rode wijn erbij gedronken! Kortom, goed eten en een goede ambiance!