Over het restaurant Restaurant Argentino Luna

Steak liefhebber?

Ben je een echte steak liefhebber? Dan is Restaurant Argentino Luna een aanrader. De lekkerste Argentijnse t-bone, entrecote of ossenhaas vind je hier. De eigenaar is een echte kenner, en vertelt je met plezier over de herkomst en kwaliteit van het vlees dat hier geserveerd wordt. De locatie middenin De Jordaan zorgt ervoor dat er in het knusse Restaurant Argentino Luna altijd een gezellige drukte heerst!

Meer informatie over restaurant Restaurant Argentino Luna

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Argentino Luna

Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Lekker gegeten. Leuke sfeer, al was de ontvangst wat koeltjes. Bediening leek soms wat onervaren maar het was niet storend.
Nabeel A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gezellig !! Heerlijk eten!!
Simon C.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk mals ossenhaas, appetizer ook lekker met brood, olie, gekruide boter en olijven. Tafels te klein en heel vlakbij elkaar. Zeker proberen!
Rianna D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
erg lekker gegeten, vlees was super lekker. de bediening is vriendelijk en een gezellige sfeer in dit kleine restaurantje!
Luisa .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Hadden de argentijnse ossenhaas met chimichurri saus en een goede Argentijnse Malbecwijn. En als dessert een sinaspuddink met dulce de leche.
Vriendelijke bediening.
Wij komen zeker terug.
Sherianne K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Lovely dinner
JL K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Zochten een goed en betaalbaar restaurant in de Jordaan en kwamen bij dit restaurant uit. Een meer dan uitstekende keuze. Leuke authentieke entourage (foto's van Argentijnse beroemdheden), zeer vriendelijke bediening en echt heerlijk gegeten. Vooraf voortreffelijke empanadas en maïskolf. Als hoofdgerecht de entrecote en ossehaasmix, heerlijk vlees waarbij de duurste ook inderdaad de meest verfijnde was. Lekkere fles rode wijn erbij; helemaal af. Hadden niet gereserveerd, kregen tafeltje tot 20.30 uur, maar mochten uiteindelijk gewoon blijven zitten, omdat men voor de reservering iets anders had geregeld. Klasse. Kortom een toptent.
JL K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zochten een goed en betaalbaar restaurant in de Jordaan en kwamen bij dit restaurant uit. Een meer dan uitstekende keuze. Leuke authentieke entourage (foto's van Argentijnse beroemdheden), zeer vriendelijke bediening en echt heerlijk gegeten. Vooraf voortreffelijke empanadas en maïskolf. Als hoofdgerecht de entrecote en ossehaasmix, heerlijk vlees waarbij de duurste ook inderdaad de meest verfijnde was. Lekkere fles rode wijn erbij; helemaal af. Hadden niet gereserveerd, kregen tafeltje tot 20.30 uur, maar mochten uiteindelijk gewoon blijven zitten, omdat men voor de reservering iets anders had geregeld. Kortom een toptent.
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
de muziek kan wat minderhard afgepeelt worden.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mix van ossenhaas genomen is aan te raden. Mooie wijn erbij heerlijke avond. Bedankt
Roberto D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Da provare
J. H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het vlees is van zeer goede kwaliteit.De sfeer is altijd bord met de muziek en een heel goede bediening. Ik kom hier al jaren dus het moet wel goed zijn als vlees eter.
Karla Esperanza B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Good food
Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijke vlees- en visgerechten! Relaxte sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een gezellig Argentijns restaurant op een mooi plek. Een heel goede sfeer in een simpele passende inrichting. De bediening was uitermate prettig en vriendelijk en de sfeer werd verhoogd door de live muziek. De Empanadas en de Capresse viel in de smaak. Ook de Canelones en Dorade waren goed, de mixed gril viel deels wat tegen, waren duidelijk mindere en wat taaiere stukken bij, beetje pech denk ik.
P K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Naar aanleiding van de goede recensies vonden wij het eten teleurstellend. We hadden o.a. de mix grilled besteld. De verschillende vleesstukken waren gedeeltelijk taai en nog erg rauw. Het worstje wat erbij zat was bremzout. We hebben dus e.e.a. laten staan en dat was niet omdat we vol zaten. Ook zaten er geen opscheplepels bij de bijlages. Erg jammer dus; we hadden ons er meer van voorgesteld.
De tafel van Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Voorspelbaar goed en toch steeds weer anders.
Berend V.
Heerlijk gegeten super mals vlees
En goede wijn
Personeel was zeer vriendelijk
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Alle zintuigen werden in goede harmonie bedient bij Luna, bediening met een lach, volle bak met gezellige mensen in een mooie setting. De Cubaanse vriend in ons gezelschap voelde zich thuis in de Zuid Amerikaanse sfeer.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer goed en lekker gegeten het was top
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De meest excellente Argentijnse Steak die wij sinds lange tijd geproefd hebben! Een absolute aanrader!