Restaurant Argentino Luna

Lindengracht 152 1015 KK Amsterdam Nederland Kaart
31-206274149

Over het restaurant Restaurant Argentino Luna

Steak liefhebber?

Ben je een echte steak liefhebber? Dan is Restaurant Argentino Luna een aanrader. De lekkerste Argentijnse t-bone, entrecote of ossenhaas vind je hier. De eigenaar is een echte kenner, en vertelt je met plezier over de herkomst en kwaliteit van het vlees dat hier geserveerd wordt. De locatie middenin De Jordaan zorgt ervoor dat er in het knusse Restaurant Argentino Luna altijd een gezellige drukte heerst!

Meer informatie over restaurant Restaurant Argentino Luna

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag 17:00 - 23:30
Zaterdag 12:00 - 23:30

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het vlees is van zeer goede kwaliteit.De sfeer is altijd bord met de muziek en een heel goede bediening. Ik kom hier al jaren dus het moet wel goed zijn als vlees eter.
Karla Esperanza B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Good food
Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijke vlees- en visgerechten! Relaxte sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een gezellig Argentijns restaurant op een mooi plek. Een heel goede sfeer in een simpele passende inrichting. De bediening was uitermate prettig en vriendelijk en de sfeer werd verhoogd door de live muziek. De Empanadas en de Capresse viel in de smaak. Ook de Canelones en Dorade waren goed, de mixed gril viel deels wat tegen, waren duidelijk mindere en wat taaiere stukken bij, beetje pech denk ik.
P K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Naar aanleiding van de goede recensies vonden wij het eten teleurstellend. We hadden o.a. de mix grilled besteld. De verschillende vleesstukken waren gedeeltelijk taai en nog erg rauw. Het worstje wat erbij zat was bremzout. We hebben dus e.e.a. laten staan en dat was niet omdat we vol zaten. Ook zaten er geen opscheplepels bij de bijlages. Erg jammer dus; we hadden ons er meer van voorgesteld.
De tafel van Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Voorspelbaar goed en toch steeds weer anders.
Berend V.
Heerlijk gegeten super mals vlees
En goede wijn
Personeel was zeer vriendelijk
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Alle zintuigen werden in goede harmonie bedient bij Luna, bediening met een lach, volle bak met gezellige mensen in een mooie setting. De Cubaanse vriend in ons gezelschap voelde zich thuis in de Zuid Amerikaanse sfeer.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer goed en lekker gegeten het was top
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De meest excellente Argentijnse Steak die wij sinds lange tijd geproefd hebben! Een absolute aanrader!
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Ik ben erg teleurgesteld over dit restaurant. Wij hadden gereserveerd omdat mijn moeder jarig was, maar bij aankomst konden ze onze reservering niet vinden. Vervolgens hebben wij een kwartier moeten wachten tot iemand de bestelling opnam van ons eerste drankje. Wij hadden nogal dorst dus dat was erg onaangenaam. Ook duurde het erg lang voor dat de bestelling van het eten werd opgenomen. Alles duurde lang en elke keer moesten wij de ober aanhouden, ze is niet 1 keer uit zichzelf naar ons toe gekomen behalve toen ze het eten bracht. Het dessert is ze helemaal vergeten waardoor we een half uur voor niets hebben zitten wachten op een toetje, koffie en thee. Het eten smaakte opzich redelijk dus ik vind het jammer dat het personeel er niet voor zorgt dat de gasten goed worden verzorgd. Ik vind het jammer dat we de verjaardag van mijn moeder hier hebben gevierd.
Bedankt voor je recensie.
Wat jammer dat jullie , jullie bezoek als teleurstelling ervaren hebben.
Het is belangrijk voor ons om te horen, want daardoor blijven we alert.
Onze excuses voor jullie teleurstelling.
Henriette G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vlees en groenten waren top, rijst (heel zout) en grand dessert (vrij smaakloos) waren helaas mindere keuzes. De meisjes van de bediening waren attent. Voor wie zin heeft in n goed stuk vlees, aanrader.
Joey L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We hadden zin in een goed stuk vlees na een dagje Amsterdam. Uit gekomen bij dit gezellige knusse restaurant. Omdat we niet gereserveerd hadden konden we niet uitgebreid dineren en kon ik niet goed oordelen hoe de service normaal was.
Alom heb ik genoten van het eten. Als voorgerecht gekozen voor een gevulde paprika. Vlees was goed op smaak gebracht. En als hoofdgerecht een rib eye genomen. Het vlees was van een goede kwaliteit. Prachtig medium rare zoals het hoort! Geen nagerecht genomen vanwege de tijd. Ma van dat uur dat ik daar heb gezeten, heb ik vol van genoten. hou wel van die kleine knusse restaurantjes!! Disfrutado!
Kathy V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Het eten was erg goed ,fantastische ossehaas en sardientjes. De bediening was voortreffelijk goed . Zeer vriendelijk, er ging een klein dingetje fout en dat werd onmiddellijk hersteld. Zo zou het overal moeten zijn. Wij komen zeker weer vaker terug
Rob en Kathy
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijke mix van 4 verschillende soorten ossenhaas gegeten (Argentijns, Braziliaans, Uruguayaans en Europees) met geode Chimichurri, zeker een aanrader en meer dan voldoende voor twee personen.
Goede service van een Duits / Spaans / Engels sprekende Argentijnse!
De Argentijnse koffee en de flan met Dulce de leche was een geode afsluiter
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijke gamba,s en sardines vooraf waarna een overheerlijk steak afgebluft met een mooie rode wijn! Wat een leuk restaurant met een een goede bediening die nog weten wat service is.
Mlani .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Perfect lekker zuid amerkaanse steaks eten na Sail 2015. Dit restaurant hoort thuis in de de 100 van Amsterdam. Superleuk.
marjon R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Leuk restaurantje in leuke buurt. Het vlees was mals, goed bereid en heerlijk met chimichurry. Goede sfeer en bijzonder redelijke prijzen. De enige tegenvaller was het "sinaasappeltaartje" als dessert: een flauw smakend broodpuddinkje. Die nemen we dus maar niet de volgende keer, want we komen zeker terug!
Eco C.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Uiteraard voor de Argentijnse biefstuk gegaan en deze was subliem. Bediening was uitstekend, de aardige dame uit Colombia, waarvan ik de naam ben vergeten heeft ons (gezelschap van 5) uitstekend geholpen. Sfeer was mediterraan en zuid-amerikaans. De sfeer werd verder nog bepaald door een vrijgezellenclubje. Als ik alleen met mn vrouw was geweest, had ik dit minder gevonden, maar nu was dat voor ons geen probleem.
Ik kom zeker een keer met mijn vrouw terug, en dan gaan we ook de wijn eens proberen.
Beste Crespo,
wat fijn dat jullie een fijne avond gehad hebben. Mooi dat de Argentijnse biefstuk subliem was.
Leuk dat jullie de bediening uitstekend vonden.
Tot ziens met je vrouw.
ingridzohlandt .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Super vriendelijke bediening. Restaurant ging om 5 uur open, wij hadden gereserveerd om 5 uur, werden meteen vriendelijk ontvangen. Ondanks dat de crew zelf nog moest eten, werd onze bestelling direct opgenomen en geserveerd. Goed advies gekregen over de Argentijnse biefstukken en het smaakte geweldig. Eerste kwaliteit biefstuk! En super huiswijn. We komen beslist nog een keer terug en zullen uw restaurant zeker aanbevelen.
Hartelijk dank voor u bezoek aan Luna en dat U de tijd heeft genomen om iets hierover op te schrijven. Dat waardeer ik zeer.
Wat fijn om te lezen, dat wijn en biefstuk gesmaakt hebben.
Tot een volgende keer.
Pieter .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
De argentijnse ossenhaas 300 gr is een aanrader! Verder heb je niet veel nodig naast een goed glas wijn :) Ik kom hier zeker snel weer terug!
Beste Pieter,
het is inderdaad een uitstekende combinatie de argentijnse ossenhaas en een goed glas wijn.
Tot de volgende keer.