Restaurant Argentina

7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Argentina

Valentijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
keuken gaat erg vroeg dicht, vlees was okee,maar niet super goed.
Er werd al voor de serveringen van het hoofdgerecht gevraagd of we koffie wilde hebben. anders konden ze al beginnen met schoonmaken.
Erg vreemd om mee te maken. Niet een zaak waar ik snel terug zal komen.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Vrienden hebben ons dit restaurant aangeraden. Dus hebben we voor de zaterdagavond een tafel gereserveerd. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de bediening en naar onze gereserveerde tafel begeleid. Onze jassen werden aangenomen en we konden plaats nemen. Argentina is een best wel groot en mooi ingericht restaurant. Vervolgens kregen we de menukaarten en werden de drankjes opgenomen. Vooraf heb ik de kipvleugeltjes besteld en mijn partner de carpaccio. De kipvleugeltjes waren goed gemarineerd en erg lekker, handig was het vochtig doekje wat ik erbij kreeg om vingers mee schoon te maken na het eten van de kipvleugeltjes. Mijn partner vond de carpaccio goed van smaak met een lekkere dressing.
Er werd gevraagd of alles naar wens was en wanneer er een lege glas kwam te staan, werd er vriendelijk gevraagd of we nog wat wilden drinken. Bij het uithalen van de borden mochten we aangeven of we al toe zijn aan het hoofdgerecht of nog even rustig aan wilden doen.
Wij wilden nog even rustig aan doen.
Vervolgens kwam het hoofdgerecht, de spare-ribs voor mij en de drie beste steaks voor mijn partner. Het zag er allemaal erg goed uit en het rook verrukkelijk. Bij het hoofdgerecht kan er voor de frites of gepofte aardappel worden gekozen. Wij hebben voor beide gekozen.
De spare-ribs zijn ontzettend mals en goed op smaak gebracht door de verrukkelijke marinade en de steaks van mijn partner waren goed medium gegrild en goed gekruid. Men kan proeven dat het op de houtskool-grill wordt bereid. Ook voor de spare-ribs kreeg ik een vochtig doekje en er werd gevraagd of alles naar wens is. Er kan ook gebruik worden gemaakt van het salade-buffet. Al met al erg goed!
Wij hebben de service als vriendelijk en attent ervaren. Er heerste een gezellig sfeer in het restaurant. Het decor van het restaurant is mooi en modern met de Zuid-Amerikaanse sfeer. Verder was het eten perfect bereid.
Er waren veel tafels bezet en terecht! Top restaurant, wij komen zeker terug en zullen dit restaurant dan ook bij onze vrienden aanraden!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Na 10 jaar maar weer eens geprobeerd, eten is prima, maar de mandjes met nacho's zijn nog steeds smerig en de bediening mag wel een stuk vriendelijker en geduldiger! Al met al toch weer een teleurstellende ervaring.
Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Na een aantal jaar weer eens gegeten bij Argentina. We hadden allemaal verschillende voor- en hoofdgerechten. Het eten was over het algemeen goed. De ossenhaas was goed mals. de porties waren zeer ruim, lekkere saladebar. Bij ëén persoon was helaas de ossenhaas niet warm. De bediening is vriendelijk maar bij het uitserveren ging het fout. We kregen na opnemen bestelling vrij vlot i.p.v. het voorgerecht het hoofdgerecht geserveerd . Dit werd verder netjes opgelost. Hoewel we allemaal goede eters zijn was er voor het toetje geen ruimte meer.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gister een zeer gezellige etentje gehad in dit mooie restaurant. Het was lekker druk, maar desondanks heerlijk gegeten. De vriendelijke bediening had alles onder controle en wisten precies wat ze deden.
De spare-ribs zijn hier ontzettend lekker. Ik kan met zekerheid zeggen de lekkerste die ik tot nu toe heb gegeten (en ik eet veel spare-ribs).
Er kan gratis voor het restaurant geparkeerd worden!
Dit was onze eerste keer in dit restaurant, maar we komen zeker terug!
Zeker een aanrader!!!
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Onze gereserveerde tafel was vrij bij binnenkomst. Uitermate vriendelijke bediening en adequate service, Het restaurant was werkelijk volledig vol maar ondanks dat was er geen wachttijd. Het is niet de eerste keer dat wij hier eten en elke keer weer is het vlees van een ongekend hoge kwaliteit zelfs vandaag terwijl het zo druk was. Voor de toekomstige gasten: onthoud 78 op de kaart. U krijgt Ossenhaas zoals u in de wijde omgeving niet zult vinden. Zelfs niet in Utrecht!! Frites heerlijk vers en krokant. Dit restaurant verdient een bezoek en ik weet ju al......u blijft terugkomen!!! Complimenten!!
Jasmijn J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Van tevoren gereserveerd voor 4 personen. Er werd een mooi tafel vrijgehouden bij het raam. Een soort van eigen nestje.
Verder hebben wij heerlijk gegeten. Ontzettend malse steaks.
Ik had zelf de ossenhaas genomen en deze was voortreffelijk. Echte kwaliteit vlees. Ook heb ik een stukje spareribs van mijn partner geproefd en deze was zo lekker! Het eten was dus erg lekker en goed voorbereid.
De bediening was erg lief en werken vlot. Er heerste een gezellige sfeer in het restaurant en er kwam niks vertraagd.
Het decor van het restaurant ziet er goed uit. Helemaal geen last van de andere tafels. Slimme tafelindeling.
Ons gaan zullen ze zeker terug zien en ik raad dit restaurant dan ook aan iedereen aan.
Corenkarin D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
VLees gerechten zijn goed, maar vooraf een bordje plakjes zalm zonder enige dressing of iets dergelijks met daaronder melbatoast voor 9 ,50 euro vind ik echt te gek.
ook moesten wij na het voorgerecht ons bestek houden want er was niet genoeg bestek om schoon te geven.
JAmmer misschien een aandachtspunt.
Willemkapel .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Voortreffelijke spare-ribs met een erg lekkere marinadesaus, het vlees viel zo van de botten af! De ossenhaas was ontzettend mals en erg goed van smaak. Lekker koude Corona bij de spareribs was erg lekker, mijn partner vond de huiswijn erg goed smaken. Vriendelijke, snelle en vlotte bediening. Decor zag er goed uit, een mooi en nette restaurant met een gezellig sfeer. We konden lekker rustig aan doen tussen het voorgerecht en hoofdgerecht. Gratis parkeren!
Wij komen zeker terug!
Tot de volgende keer!!
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Spare ribs supergaar en biefstuk lekker mals. Bediening heel aardig en vlot. Echte coca cola in een flesje. Gratis parkeren.
Naftalie A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vantevoren voor 2 gereserveerd en tafel was ook apart gehouden. Gratis parkeren voor de deur. Bij binnenkomst vriendelijk verwezen naar tafel en gelijk daarna van drank voorzien. Voorgerecht was gegrilde inktvis en spareribs. Deze waren super: inktvis goed gekruid en lekkere grilsmaak. Spareribs ook heel mals, viel zo van het bot af. Hoofdgerecht entrecote en 3 beste steaks; echt lekker. Enige tip: verwijs naar de saladebar. Wij komen zeker terug.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gezien de nieuwe naam (was Los Amigos) en nieuwe gezichten kennelijk een nieuwe eigenaar? Het is maar goed dat hier een aantal positieve reacties staan, want wij komen voorlopig niet meer terug. Vooropgesteld, de spareribs smaakten van ouds prima. Ook andere vleesgerechten waren goed. De vegetarische maaltijd hebben ze hier veel beter gemaakt. Je krijgt niet wat op de kaart staat (geen bonen, avocado mousses een halve avocado) en het geheel ziet er karig uit. Zelf vroeg ik om de gepofte aardappel (je kan kiezen uit frites, rijst en gepofte aardappel), maar de bediening volstond met frites, zonder op de mogelijkheden te wijzen. De gepofte aardappel die nagebracht werd, was een smakeloze hap. En de bediening was helemaal een ramp. Op de saladebar (wisten we van betere tijden) werd niet gewezen. Eerst werden ons maaltijden van andere gasten geserveerd. Vervolgens weggehaald en deels weer terug gezet, waardoor we niet eens tegelijk aan ons eten konden beginnen. Afhalen werd al gestart toen twee personen nog aan het eten waren. De kaarten van het nagerecht werden aangeboden toen nog niet iedereen klaar was. En de nagerechten? IJsgerechten voldeden niet aan de omschrijving op de kaart en ook deze werden in twee etappes geserveerd. Een zaak waar de vleesgerechten goed samen en de vegetarische maaltijd en de bediening beneden alle peil zijn. Persoonlijke aandacht en vakkennis ontbreken volledig.
ries E.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Een gezellig restaurant. Best wel groot. Sfeervol ingericht met Argentijnse atributen. Attent en aardig personeel. Je voelt je gelijk welkom. Eten kwam snel. De kippensoep was lekker en goed gevuld. Als hoofdgerecht rib eye. Lekker mals en goed gekruid. Een uitgebreide saladbar met genoeg keuze. Patat of bv gepofte aardappels zijn side order. Het dessert was ook lekker, ijs met warme kersensaus. Niet een klein lullig bolletje maar een lekker groot bord vol. Kortom, aanrader. En je kunt voor de deur parkeren.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Tweede keer gegeten in dit restaurant, maar nooit meer. Bij binnenkomst was alles donker, er zat verder niemand, het rook er muf. Zoete spare-ribs smaakten alleen maar naar kerrie en waren veel te pittig. Eerste keer dat ike r was had ik bife de lomo, tweede keer entrecote. Beide keren werd niet gevraagd naar de cuisson, wat eigenlijk standaard is in een steakrestaurant. Kreeg dan ook beide keren medium/doorbakken, terwijl ik medium/rare prefereer. Als je er iets van zegt krijg je als antwoord dat ze geen tijd hebben om voor elke gast iets anders te maken?! Wat is dat voor service? Er zat geen hond in die tent! Het decor is vreselijk muf en slecht afgewerkt, allemaal wat smoezelig, behalve het meubilair. Stukje vlees op een bord met een blaadje sla en een half schijfje sinaasappel, erg karig, niet aantrekkelijk. Mayonaise in plastic zakjes op een schoteltje, personeel dat mompelt zowel bij binnenkomst als bij bestelling. Nul enthousiasme. Vragen kunnen ze niet beantwoorden, komt allemaal erg knullig en onzeker over. Dit restaurant heeft zeker wel wat om aan te werken! Gastvrijheid, service, kwaliteit, personeel, ambiance.
kennethGV .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vorige week heerlijk gegeten in dit restaurant. We werden vriendelijk in ontvangst genomen, ondanks de drukte.
Begonnen met een heerlijk rode port en vervolgens een keuze gemaakt uit de menu-kaart.
De service verliep soepel en wat was de bediening vriendelijk!
Ik had de ossenhaas van de grill en mijn man de spare-ribs, beide gerechten ontzettend mals en lekker. Bij het hoofdgerecht een lekker wijntje besteld. Meerdere malen werd gevraagd of het allemaal smaakte en of alles naar wens was.
Je kunt wel merken dat kwaliteit ontzettend belangrijk is in dit restaurant en dat ze dat altijd aan de klanten willen leveren.
Als toetje hadden we de Irish Coffee genomen.
We hebben begrepen dat het ook mogelijk is om hier te komen afhalen en dat er door de weeks allerlei aanbiedingen zijn, dus ons gaan ze zeker terug zien!

Victor K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Zeer vriendelijk personeel en gezellige sfeer in het restaurant. Kwaliteit van het eten is hoog en de ossenhaas was (zoals gebruikelijk) weer 100% perfect! Garnalen waren precies goed en de saladebar is altijd heerlijk en fris. Klein minpuntje was dat de frites te hard was. Te lang in het vet of voor de tweede keer in het vet? Desalniettemin een gezellige en smaakvolle avond gehad dus tot de volgende keer!!
Amandarijn .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Gisteren romantisch samen uit eten geweest.
Restaurant zat niet stampvol maar het was gezellig druk.
Door de slimme opstelling heb je helemaal geen last van andere tafels.
De bediening was echt ontzettend vriendelijk en er hing een hele gastvrije, warme sfeer waardoor wij ons direct thuis voelde.
Het eten was heerlijk, je kon goed merken dat er zorg is gestoken in smaak en kwaliteit.
Normaal zijn wij geen enorm grote eters maar we hebben ieder drie gangen met zelfs een extra voorgerecht (heerlijke spare ribs, echt een aanrader) besteld en alles is opgegaan.
Het was ook fijn dat je zelf aan kon geven hoeveel tijd je tussen de gerechten wil zodat je lekker op je gemak kan tafelen en tussendoor de gangen een beetje kan laten zakken.
Een extra pluspuntje was de serveerster die mijn vriend iets brutaal met een knipoog op zijn plek zette omdat hij moeite had zijn fanatieke portie van de saladebar op te krijgen.
Wij houden wel van een beetje spontaniteit en hij heeft z'n bordje mooi leeg gegeten.
Toen we de super avond afsloten bleken ze ook heel dankbaar met de fooi en dat geeft een goed gevoel.
Al met al een top avond en ons zien ze zeker terug!
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
We werden hartelijk ontvangen in dit restaurant. We waren er op woensdag en het was rustig in het restaurant. Na wat drinken te hebben besteld kregen we een mandje met tortillachips met een dressing.
Als voorgerecht hebben we de ham met meloen genomen. We konden aangeven wanneer we aan het hoofdgerecht wilden beginnen. Het meisje van de bediening wees ons op t gebruik van de saladebar. Het vlees was lekker gegrild en smaakte voortreffelijk. Het meisje van de bediening was erg vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Voor een toetje zaten we te vol. We komen zeker nog eens terug.
Esthervdvliet .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Argentina.
Het restaurant zat niet vol maar desondanks een heel gezellige sfeer.
Gastheer Tony was zeer behulpzaam, vriendelijk en gastvrij.
We konden zelf aangeven wanneer wij aan het hoofdgerecht toe waren, zodat het vlees op dat moment kon worden bereid en warm en mals op het bord geserveerd kon worden.
Het vlees was overheerlijk! Ik ben op z'n zachtst gezegd nogal kritisch, maar dit overtrof al mijn verwachtingen. Ik had de ossenhaas gekozen, nooit eerder zo'n supermals en heerlijk gekruid stukje vlees gegeten.
Mijn partner had de drie verschillende steaks gekozen, ook super super lekker en mals.
Wij wonen niet in de omgeving maar als wij weer in de buurt zijn gaan wij hier zeker weer genieten van het overheerlijke eten.
Mathijs2015 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij de Argentijn in Maarssen.
Ontzettend lekker sappig en mals vlees, zoals het echt hoort te zijn. We hadden de drie beste steaks, spare-ribs en de ossenhaas besteld. De drie beste steaks waren goed medium gebakken en de ossenhaas was rood zoals was besteld.
Er was ook een heerlijke saladebar waar we gebruik van konden maken.
De sfeer was erg gezellig en het was best wel druk. De bediening had alles onder controle en het verliep allemaal erg soepel. Erg aardige, grappige en personeel met manieren.

Wij komen zeker terug!