Restaurant Argentina

Langestraat 130 1211 HC Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Argentina

Vleesminnend Hilversum

Zin in spare ribs of ander vlees van de grill? Dan ben je hier op het goede adres. Dit restaurant heeft niet voor niets de naam gekregen van vleesminnend land, hier zijn ze vleeskenners! Met een knus interieur, sympathieke bediening is dit de perfecte plek om steak te proberen. De locatie helpt ook mee, midden in hartje Hilversum is dit een goede plek je avond te beginnen of je dagje Hilversum bij te eindigen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Argentina

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Argentina

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Leuke tent en lekker eten
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten was erg lekker komen vast nog een keer terug
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was in 1 woord, GEWELDIG.
Vroeger al eens geweest. Dat was niet bevallen. Wilden het toch nog eens proberen.
Het binnen komen was al heel anders. Vriendelijk ontvangen en een mooie sfeervolle inrichting.
Heel anders. en dat kan kloppen. Er zijn nieuwe eigenaren.
Alles was super lekker. De bediening uiterst vriendelijk, fijne sfeer. Tafels bijna allemaal bezet, maar niet storend druk. Ruimte genoeg.
Ik kon niet kiezen tussen een spies kip, ossenhaas of varkensvlees. Toen werd er een mix voorgesteld. Heerlijk.
En de spare ribs zijn een echte aanrader. Zo mals. Het valt al van het bot af voordat je er aan begint. Geweldig.
Met de ah actie kaart geweest. Werd niet moeilijk over gedaan. Gewoon uit de menukaart mogen kiezen. Dat is bij andere restaurants wel anders.
Dus we komen hier zeker nog een keer terug.
Kees en Marika Dekker en Maarten, Sandra en Carmen Lagerman
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
het krijgen van de menukaart duurde even, nadat we de bestelling hadden opgegeven duurde het drie kwartier voordat we ons voorgerecht kregen, daarna verliep het verder wel goed. Vriendelijke mensen, eten goed en smakelijk. In verhouding tot Argentijnse restaurant in Amsterdam aan de dure kant.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Restaurant Argentina heeft de lekkerste spareribs van Hilversum!!! We hebben er heerlijk gegeten!! Zeer prettige bediening.
7772faber .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben een genoten van een driegangen menu met de AH-bon 2de menu gratis. De sfeer was ongedwongen en gezellig, dit ook mede live muziek. Kwaliteit van het eten was gewoon goed. Voor herhaling vatbaar.
Gerard en Dinie
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat langzame, maar vriendelijke bediening die voor het fijne iets pro-actiever had mogen zijn (bij leeg glas vragen of je iets wil drinken bijvoorbeeld). Verder prima avond gehad en heerlijk gegeten. Gerechten waren zeer goed en als de bediening aan de tafel was werd je goed en vriendelijk geholpen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het vlees is hier een waar genot zo lang als ik me kan herinneren. Heerlijk mals .
Bediening gewoon netjes en snel.
Gewoon al jaren een uitstekende plek voor een heerlijk stuk vlees of vis van de grill..
Keever .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We moesten 2 uur wachten op hoofdgerecht doordat er te weinig bediening aanwezig was. Verder prima eten.
ze zijn wel streng met de AH restaurantactie , je moet echt een 3 gangendiner eten en geen voorgerechtje overslaan.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zijn er geweest met AH diner bon, wij konden gewoon van de kaart bestellen wat niet overal kan. De bediening is erg vlot en vriendelijk. Het eten van hoge kwaliteit, zeker niet te weinig en niet overdreven veel maar juist goed.
De sfeer is er erg aangenaam, wij hebben ons prima op ons gemak gevoeld. Complimenten.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Geen op of aanmerking.leuke avond gehad. Een aanrader! Bediening erg vriendelijk en het eten heerlijk. Goed advies gehad.
jan665 K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben hier heerlijk, gezellig en op een rustig tempo gegeten met een vriendelijke bediening.
Heerlijke saladebar met verse producten.
We komen hier zeker nog een keer terug.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima ontvangen, wacht tijd tussen gangen prima, ah menu was drie gangen, maar mogelijkheid voor koffie of thee voor toe. prima restaurant, heerlijke spareribs gegeten!
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Als je als flexitariër af en toe een heel goed stukje vlees wil eten, dan ben je bij dit restaurant op de goede plek! Lekker eten en een vriendelijke bediening! Echt een aanrader!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gewoon een toprestaurant met de lekkerste spareribs van Nederland en musschien wel van Europa! Nets aan toe te voegen, gewoon proberen!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ons commentaar:
Direct bij het opnemen van de eerste drankjes kregen wij als mededeling dat er geen Zoete Witte wijn en Rose wijn was. Op de afrekening werd de fles water die wij gedronken haddeor
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij komen her graag vanwege de lekkerste sprare-ribs!!!
Mayke H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met 6 personen een zeer gezellige avond gehad. Eten was voortreffelijk, personeel zeer vriendelijk en ook nog live muziek . Een echte aanrader! Komen zeker keertje terug als we weer in Hilversum zijn.
Moontje07 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hadden om zes uur gereserveerd en kwamen in een leeg restaurant dus ik dacht oeps maar..... Echt vergist. Het eten was echt fantastisch! De bediening vriendelijk en geïnteresseerd. Het eten was super lekker. Grote porties goed klaargemaakt goed warm en heerlijk van smaak. En we verlieten een vol restaurant. Waren in Hilversum voor een tv opname dus was een gok maar als we nog eens in de buurt zij gaan we zeker terug! Een dikke aanrader!!!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wachttijd was lang, maar dat kwam omdat ze ons een beetje vergeten waren. Ik weet dat dat normaal niet zo is. Heerlijk gegegeten. De sparribs daar zijn heel bijzonder!!!