Restaurant Argentina

Langestraat 130 1211 HC Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Argentina

Vleesminnend Hilversum

Zin in spare ribs of ander vlees van de grill? Dan ben je hier op het goede adres. Dit restaurant heeft niet voor niets de naam gekregen van vleesminnend land, hier zijn ze vleeskenners! Met een knus interieur, sympathieke bediening is dit de perfecte plek om steak te proberen. De locatie helpt ook mee, midden in hartje Hilversum is dit een goede plek je avond te beginnen of je dagje Hilversum bij te eindigen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Argentina

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

xmirax69 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Verrukkelijk zoals altijd. Voor mij maakt het niet uit wat je neemt, alles is erg lekker. Service prima. Leuke zanger die zachtjes speelde maar de goede sfeer zet. Zoon van eigenaar en de eigenaar zelf erg betrokken mensen. Goed sfeer. We kregen de AH bon weer mee voor de volgende keer. HEERLIJK
Gr Mira
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten, Spareribs zijn echt voortreffelijk, maar ook de andere gerechten waren heerlijk. We komen er zeker nog terug!!!
Bart J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten en zullen zeker nog een keer terugkomen de ossehaas was perfect! alleen moest je wel wat lang wachten op het eten en het toetje maar het eten was fantastisch en een leuke sfeer
e.sonnenberg9 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het eten en de wijn zijn toppy; de carpaccio en de biefstuk zijn heerlijk; wij komen er regelmatig
Je wordt er keurig ontvangen; het is er soms wel druk
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Je hebt 2 soorten spareribs, spareribs die je af moet knagen en spareribs die bijna van het bot afvallen. Wij zijn fans va de laatste soort. In NL kennen we al vele prima restaurants die deze spareribs serveren in heerlijke zoete saus, maar Argentina behoort bij de top 3. perfect! Daar rijden we graag voor om. Voorgerecht (worstjes en quesadillas) ook prima. De zaak is goed opgezet, rustig genoeg. In veel Argentijnse restaurants is het rumoerig of zelfs lawaaiig, hier niet. Bediening attent en vlot. Als ok 1 puntje zou noemen dan zou ik echte slagroom voor het toetje gebruiken (bijv voorgeklopte slagroom in een potje) ipv vanuit een spuitbus. Dame Blanche was heerlijk, maar slagroom uit een spuitbus zakt snel in.
Ceeltje V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Leuke ambiance.met live muziekje erbij goede sfeer.
Superlekker gegeten zowel voor- hoofd- en nagerecht.
T werd steeds drukker en toch bleef t personeel rustig en deed zn ding.niet lang hoeven wachten.
Zeer gastvrij!dikke pluim
timbasamba .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij hebben echt genoten. De sfeer, het heerlijke eten en de bediening. Een echte aanrader...............................................................
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Weer prima gegeten, , de serveerster was wat warrig maar nog altijd beter dan de meneer die er stond was erg chagrijnig kon geen lachje van af . Hebben hier met Albert Hein actie gegeten en je mocht van de hele kaart kiezen dat is wel fijn.
Sjarkie .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
was heel erg leuk, heerlijk gegeten, top bediening, we gaan zeker nog wel een keertje daar naar toe als we in Hilversum zijn
xmirax69 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
HEERLIJK gegeten. Goede bediening. Gezellige live zanger. Gewoon top. Echte aanrader!!!!
Bekeek het plakboekje van AH en gaf het weer mee voor de volgende keer. Superrrrrr
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
de spare ribs zijn voortreffelijk
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goede kwaliteit en kwantiteit eten, de bediening was niet goed
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel in een gezellige eetgelegenheid. Kortom een aanrader.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ina_bambina .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
zoals de vorige keer was het eten weer voortreffelijk , en het personeel was ook weer erg vriendelijk , gezellig druk was het , live muziek goede zanger, hij wist de mensen wel te vermaken, ja ik kom er zeker weer terug , de eigenaars waren ook heel erg spontaan en blij om ons weer te zien , daardoor voel ik mij zeer welkom , en mijn complimenten voor het geheel eten, personeel,gezelligheid, kon niet beter . ik kom er zeker weer terug . gr.van Mevr. W Offringa .
Elif R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met de AH actie hier geweest. Fantastische spare-ribs, misschien wel de beste allertijden! Als voorgerecht de kippenvleugels gehad en dat was ook heel lekker. De bediening was erg symphatiek. Er was live muziek en dat was ook echt charmant, en niet luid. We komen terug, ook zonder de actie!
Joep54 V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Tussen binnenkomst en voorgerecht 65 minuten. Glas wijn en sgroppino gratis gekregen vanwege lange wachten. Ook veel andere klagende gasten en afhalers.
Annette A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eten was heerlijk alleen erg lange wachttijd. Was eelijk gezegd wel de moeite waard.
kindje3 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super goed bediend door zeer vriendelijk personeel en het eten was erg lekker en genoeg.
Super gezellig met de live muziek, goede zanger.
We gaan zeker terug.
Ferry.
ina_bambina .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
het was er erg goed vertoeven , het eten was heerlijk , zowel voor, hoofd en nagerecht , ik was er met mijn dochter om Moederdag te vieren, er was ook live muziek, en men deed niet moeilijk over ons hulphondje die mee was in zijn honden buggy, er was zelfs gevraagd of hij soms ook iets te eten moest hebben of dat wij hem wel thuis dan eten gaven , perfect, zo erg zorgzaam voor ons maar ook voor ons hondje , het personeel was super goed , vriendelijk , en correct, de 2 meisjes waren erg goed in de bediening , onze complimenten hier voor dan ook , wij komen er zeker naar terug , het was zoals altijd geweldig goed met alles .
Floris N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima gegeten. Wachten duurde net iets te lang. Helaas werd er tussendoor weinig aandacht besteed aan bijvoorbeeld te vragen of er nog drinken ingeschonken kon worden.
Bij thuiskomst kwam ik erachter dat er een hoofdmaaltijd teveel aangeslagen was, wat ik uiteraard terplekke had moeten checken, maar toch was dat teleurstellend. Al met al reden genoeg om niet snel nog een keer daar te gaan eten.