Restaurant Argentina

Langestraat 130 1211 HC Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Argentina

Vleesminnend Hilversum

Zin in spare ribs of ander vlees van de grill? Dan ben je hier op het goede adres. Dit restaurant heeft niet voor niets de naam gekregen van vleesminnend land, hier zijn ze vleeskenners! Met een knus interieur, sympathieke bediening is dit de perfecte plek om steak te proberen. De locatie helpt ook mee, midden in hartje Hilversum is dit een goede plek je avond te beginnen of je dagje Hilversum bij te eindigen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Argentina

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering
Hendrik B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Service top! Goede serveerster! Ossenhaas medium besteld, was meer raw. Slakken als voorgerecht was smaakvol. Echter waren de slakken iets te verbrand, en besteld zonder kaas.
Garniture bij de slakken was too much, en paste niet. Keep iT simple! Verder top! Bediening was echt super!!!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Spareribs zijn echt een aanrader.
Colin M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
De spareribs zijn heerlijk. De patat was jammergenoeg opgebakken. De bediening had ondanks dat het niet druk was weinig aandacht voor de klanten. Drankjes werden vergeten en ze stonden geregeld aan de bar met de telefoon te spelen.

Zonde, want het eten zelf (op de patat na) is erg goed.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eén van de leukste familie diners, omdat we aan een ronde tafel neergezet waren. Hierdoor konden we met z'n zessen één gesprek voeren. Lekker eten, vriendelijke ongedwongen sfeer en prima prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader.
WIL K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor het eerst gegeten in dit gezellig ingericht restaurant. Genoten van de heerlijke muziek. Gaan beslist nog een keer.
J0ng3rd3n .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
meer van verwacht, gerechten waren vrij eenvoudig. vleesgerechten waren goed, vegetarisch duidelijk minder. bediening niet alert genoeg.
annettef .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima restaurant. Goed stukje vlees, hele aardige bediening. Met AH restaurant actie geweest. A la carte gegeten en 2 hoofdgerechten en 2 voorgerechten en 2 nagerechten van de rekening afgehaald.
Goed geregeld.
José H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Je wordt gastvrij ontvangen en de bediening was allervriendelijkst. Ondanks de drukte toch nog even aandacht voor de gasten. Het eten was prima en de ossenhaas was exact zo gegrild zoals we wilden en heerlijk mals. Lekkere frietjes en de mogelijkheid om via de saladebar je eigen salade te kunnen samenstellen is een heel goed idee. Een restaurant om zeker weer terug te komen.
Ber T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
heerlijk gegeten, al was een van de spareribs wat zwart geblakerd, verder was alles top, bediening, sfeer en het eten. wij hebben er al meer gegeten e komen vast en zeker terug.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekkere spare-ribs gegeten!
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goede smaakvolle gerechten. Inktvis (starter) was misschien iets minder soepel dan verwacht. Goede kruidige Zarzuela (vishoofdgerecht). Ossehaaspuntjes aangevuld met passende groente. Desserts goed van smaak.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vooraf broodjes met erg lekkere aiolli, kruidenboter en een uienprutje gekregen. Erg lekker! Als voorgerecht slakken met knoflook en gegratineerd met kaas besteld. Dat zal er ongetwijfeld in hebben gezeten maar de paprika die ook door de saus zat had de overhand. Dat vonden we erg jammer. Het op houtskool gegrilde vlees was botermals, goed gegrild en smaakte uitstekend. Nagerecht zou een soes gevuld met ijs en overgoten met warme chocolade zijn. Volgens ons was het echter een ingevroren bossche bol. Helaas hebben wij geen ijs in de soes kunnen ontdekken, alleen ontdooide slagroom. Dit nagerecht doet afbreuk aan de kaart.
Het hoofdgerecht maakt echter alles goed en vleeseters kunnen wij dit restaurant dan ook van harte aanbevelen!
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Bife de lomo prima en goed medium gebakken. Goede wijn. Echter geen echt Argentijns restaurant qua sfeer. Ook een telkens herhalende CD van de Gipsy Kings. Hele magere saladebar. Veel personeel, niet duidelijk waarvoor.
rim R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede live music vriendelijke bediening goed eten kortom fantastische diner met hele familie ,maar dat we weten we want we zijn al verschillende keer geweest. Onze kinderen vinden de spareribs heel goed, de beste, zeker in Hilversum
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Verrukkelijke ossenhaas gegeten. Jammer dat je maar één stuk krijgt, want de smaak was zo heerlijk dat het er twee hadden kunnen zijn. We hadden op een moment het gevoel dat we vergeten waren, maar verder was de bediening prima verzorgd en zeer vriendelijk. Ik hou niet zo van live acts in een restaurant, maar het paste wel bij dit restaurant. Een aanrader!
moniquevandaalen70 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten was heerlijk ! Bediening was erg vriendelijk , liet soms wat op zich wachten maar was niet echt storend .
Prijzen vallen reuze mee wij waren 53 euro kwijt met zn tweeen met de ah actie en dan had mijn man nog wel het duurste hoofdgerecht van de kaart !
Wij gaan hier zeker vaker naar toe .
Sarager .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijke ribeye.Bestek van voorgerecht werd vanaf bord weer op tafel gelegd voor gebruik hoofdgerecht.
Niet een echt probleem maar het zou gastvrijer zijn een nieuw bestek neer te leggen.
renecorry .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten zowel voorgerecht argentijnse pastei en sparibs en het nagerecht alles was even lekker.Fijne vriendelijke en leuke bediening
Crmatabadal .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten. We mochten alles van de kaart bestellen mbt AH dinerbon. Je kreeg echt de twee voor de prijs van één.
Verrassend lekkere spareribs
moniquevdb .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
heerlijk gegeten. ken geen eten beter als bij dit restaurant. alles wat ik normaal gesproken nooit eet of niet lust, dat maken zij zo lekker dat ik het hier wel eet en zelf heerlijk vind en er ook echt van geniet.
dit restaurant is SUPER..TOPPIE..kan niet beter...