Restaurant Argentina

Langestraat 130 1211 HC Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Argentina

Vleesminnend Hilversum

Zin in spare ribs of ander vlees van de grill? Dan ben je hier op het goede adres. Dit restaurant heeft niet voor niets de naam gekregen van vleesminnend land, hier zijn ze vleeskenners! Met een knus interieur, sympathieke bediening is dit de perfecte plek om steak te proberen. De locatie helpt ook mee, midden in hartje Hilversum is dit een goede plek je avond te beginnen of je dagje Hilversum bij te eindigen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Argentina

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Argentina

Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat langzame, maar vriendelijke bediening die voor het fijne iets pro-actiever had mogen zijn (bij leeg glas vragen of je iets wil drinken bijvoorbeeld). Verder prima avond gehad en heerlijk gegeten. Gerechten waren zeer goed en als de bediening aan de tafel was werd je goed en vriendelijk geholpen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het vlees is hier een waar genot zo lang als ik me kan herinneren. Heerlijk mals .
Bediening gewoon netjes en snel.
Gewoon al jaren een uitstekende plek voor een heerlijk stuk vlees of vis van de grill..
Keever .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We moesten 2 uur wachten op hoofdgerecht doordat er te weinig bediening aanwezig was. Verder prima eten.
ze zijn wel streng met de AH restaurantactie , je moet echt een 3 gangendiner eten en geen voorgerechtje overslaan.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zijn er geweest met AH diner bon, wij konden gewoon van de kaart bestellen wat niet overal kan. De bediening is erg vlot en vriendelijk. Het eten van hoge kwaliteit, zeker niet te weinig en niet overdreven veel maar juist goed.
De sfeer is er erg aangenaam, wij hebben ons prima op ons gemak gevoeld. Complimenten.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Geen op of aanmerking.leuke avond gehad. Een aanrader! Bediening erg vriendelijk en het eten heerlijk. Goed advies gehad.
jan665 K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben hier heerlijk, gezellig en op een rustig tempo gegeten met een vriendelijke bediening.
Heerlijke saladebar met verse producten.
We komen hier zeker nog een keer terug.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima ontvangen, wacht tijd tussen gangen prima, ah menu was drie gangen, maar mogelijkheid voor koffie of thee voor toe. prima restaurant, heerlijke spareribs gegeten!
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Als je als flexitariër af en toe een heel goed stukje vlees wil eten, dan ben je bij dit restaurant op de goede plek! Lekker eten en een vriendelijke bediening! Echt een aanrader!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gewoon een toprestaurant met de lekkerste spareribs van Nederland en musschien wel van Europa! Nets aan toe te voegen, gewoon proberen!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ons commentaar:
Direct bij het opnemen van de eerste drankjes kregen wij als mededeling dat er geen Zoete Witte wijn en Rose wijn was. Op de afrekening werd de fles water die wij gedronken haddeor
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij komen her graag vanwege de lekkerste sprare-ribs!!!
Mayke H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met 6 personen een zeer gezellige avond gehad. Eten was voortreffelijk, personeel zeer vriendelijk en ook nog live muziek . Een echte aanrader! Komen zeker keertje terug als we weer in Hilversum zijn.
Moontje07 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hadden om zes uur gereserveerd en kwamen in een leeg restaurant dus ik dacht oeps maar..... Echt vergist. Het eten was echt fantastisch! De bediening vriendelijk en geïnteresseerd. Het eten was super lekker. Grote porties goed klaargemaakt goed warm en heerlijk van smaak. En we verlieten een vol restaurant. Waren in Hilversum voor een tv opname dus was een gok maar als we nog eens in de buurt zij gaan we zeker terug! Een dikke aanrader!!!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wachttijd was lang, maar dat kwam omdat ze ons een beetje vergeten waren. Ik weet dat dat normaal niet zo is. Heerlijk gegegeten. De sparribs daar zijn heel bijzonder!!!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Super lekker, vriendelijke en goede bediening. Lekker druk en toch alles prima voor elkaar. Ik raad dit restaurant van hasrte aan.
marije N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Argentina is qua inrichting erg gedateerd maar toch ook wel sfeervol. Eten is echt heel erg goed. Voor gerechten waren heerlijk maar niet bijzonder. Wel heel leuk dat alles zelf wordt gemaakt (vleespastijtjes met gehakt). Bife de lomo super mals en heel smaakvol en de sparerobs idem dito. Vlees viel van het bot. Wijnen zijn lekker maar wel wat aan de prijs. Toetje was lekker maar zo'n lava cakeje komt uit een pak en samen met een bolletje ijs en wat slagroom kan er ook weinig mis gaan. Incl 6 wijn en met gebruik van de AH bonnen was de prijs kwaliteit verhouding meer dan goed! Wij waren nu €105,- kwijt en zonder AH bonnen zou het €166,- zijn geweest.
xmirax69 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Verrukkelijk zoals altijd. Voor mij maakt het niet uit wat je neemt, alles is erg lekker. Service prima. Leuke zanger die zachtjes speelde maar de goede sfeer zet. Zoon van eigenaar en de eigenaar zelf erg betrokken mensen. Goed sfeer. We kregen de AH bon weer mee voor de volgende keer. HEERLIJK
Gr Mira
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten, Spareribs zijn echt voortreffelijk, maar ook de andere gerechten waren heerlijk. We komen er zeker nog terug!!!
Bart J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten en zullen zeker nog een keer terugkomen de ossehaas was perfect! alleen moest je wel wat lang wachten op het eten en het toetje maar het eten was fantastisch en een leuke sfeer
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Je hebt 2 soorten spareribs, spareribs die je af moet knagen en spareribs die bijna van het bot afvallen. Wij zijn fans va de laatste soort. In NL kennen we al vele prima restaurants die deze spareribs serveren in heerlijke zoete saus, maar Argentina behoort bij de top 3. perfect! Daar rijden we graag voor om. Voorgerecht (worstjes en quesadillas) ook prima. De zaak is goed opgezet, rustig genoeg. In veel Argentijnse restaurants is het rumoerig of zelfs lawaaiig, hier niet. Bediening attent en vlot. Als ok 1 puntje zou noemen dan zou ik echte slagroom voor het toetje gebruiken (bijv voorgeklopte slagroom in een potje) ipv vanuit een spuitbus. Dame Blanche was heerlijk, maar slagroom uit een spuitbus zakt snel in.