Restaurant Argentina

Langestraat 130 1211 HC Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Argentina

Vleesminnend Hilversum

Zin in spare ribs of ander vlees van de grill? Dan ben je hier op het goede adres. Dit restaurant heeft niet voor niets de naam gekregen van vleesminnend land, hier zijn ze vleeskenners! Met een knus interieur, sympathieke bediening is dit de perfecte plek om steak te proberen. De locatie helpt ook mee, midden in hartje Hilversum is dit een goede plek je avond te beginnen of je dagje Hilversum bij te eindigen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Argentina

Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
rim R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede live music vriendelijke bediening goed eten kortom fantastische diner met hele familie ,maar dat we weten we want we zijn al verschillende keer geweest. Onze kinderen vinden de spareribs heel goed, de beste, zeker in Hilversum
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Verrukkelijke ossenhaas gegeten. Jammer dat je maar één stuk krijgt, want de smaak was zo heerlijk dat het er twee hadden kunnen zijn. We hadden op een moment het gevoel dat we vergeten waren, maar verder was de bediening prima verzorgd en zeer vriendelijk. Ik hou niet zo van live acts in een restaurant, maar het paste wel bij dit restaurant. Een aanrader!
Moniquevandaalen70 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten was heerlijk ! Bediening was erg vriendelijk , liet soms wat op zich wachten maar was niet echt storend .
Prijzen vallen reuze mee wij waren 53 euro kwijt met zn tweeen met de ah actie en dan had mijn man nog wel het duurste hoofdgerecht van de kaart !
Wij gaan hier zeker vaker naar toe .
Sarager .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijke ribeye.Bestek van voorgerecht werd vanaf bord weer op tafel gelegd voor gebruik hoofdgerecht.
Niet een echt probleem maar het zou gastvrijer zijn een nieuw bestek neer te leggen.
Renecorry .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten zowel voorgerecht argentijnse pastei en sparibs en het nagerecht alles was even lekker.Fijne vriendelijke en leuke bediening
Crmatabadal .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten. We mochten alles van de kaart bestellen mbt AH dinerbon. Je kreeg echt de twee voor de prijs van één.
Verrassend lekkere spareribs
Moniquevdb .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
heerlijk gegeten. ken geen eten beter als bij dit restaurant. alles wat ik normaal gesproken nooit eet of niet lust, dat maken zij zo lekker dat ik het hier wel eet en zelf heerlijk vind en er ook echt van geniet.
dit restaurant is SUPER..TOPPIE..kan niet beter...
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk met vrienden gegeten. Gezellige ronde tafel. Mooi bereide voorgerechten; inktvis, slakken en grote garnalen. Perfect vlees; spareribs (bijbestellen mag), ossenhaas en een royale rib-eye. Alles van de grill en geserveerd met saus naar keuze. Jammer was het dat de gepofte en gebakken aardappelen pas werden opgediend nadat erom was gevraagd en de maaltijd al min of meer achter de achter de rug was. Gelukkig waren er royaal frites met het vlees meegekomen en was er een saladebuffet aanwezig. De geschonken Chileense rode huiswijn is van goede kwaliteit en past perfect bij het vlees. Als dessert tangovrucht, mango-ijs en een scheut tequila erover: heerlijk! De zeer prettige bediening en de goede kwaliteit van het eten maakte de avond tot een geslaagd geheel. We waren hier al vele malen eerder geweest en zullen ook zeker blijven komen.
Noa D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met zijn tweeën gegeten. Het was heerlijk! Super mals vlees, perfect bereid. De gerechten zagen er stuk voor stuk prachtig uit. Als dessert nog een heerlijk flensje met vanille ijs en appeltaart met vanille ijs gegeten, super! Leuke bediening met goede service!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten! En vriendelijke bediening. Een aanrader!
Alleen jammer dat ik maar 1 AH-bon op 4 personen mocht inleveren. Dit omdat 1 zoon het voorgerecht oversloeg en een andere geen plek meer had voor het nagerecht... Dat had ik graag van tevoren geweten, dan hadden we die 2 gerechten toch besteld en verdeeld. Scheelt bijna € 30!
Ans-hendrikx .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en leuke gezellige sfeer met live muziek erg sfeervol vonden wij. We hebben hier gegeten met de restaurant bon van ah, en kregen de bon weer mee terug zodat we hem nog een keer konden gebruiken. We hadden nog nooit Argentijns gegeten maar vonden het erg lekker. Zeker een aanrader!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Mijn dochter en ik zijn beiden dol op steak dus toen we samen even het huis uit moesten voor een meidenavond zijn we samen met de AH lekker aan de biefstuk gegaan. De ossenhaas van mijn dochter was zo mals als boter en mijn ribeye heerlijk juicy. Samen voor nog geen 50,- een volledig 2-gangen diner maakte het feest nog eens echt compleet.
Dolledol .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima gegeten.Prijs/kwaliteit is goed.Wij komen hier eigenlijk al jaren.Spareribs zijn heerlijk !Verder eigenlijk niks aan toe te voegen
Tara_52 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Vanavond met vier personen bij Argentina gegeten, met de ah restaurant actie. Het meisje in de bediening was vriendelijk maar had weinig verstand van zaken. Ze wist bijvoorbeeld niet wat Jillz was en ook niet of ze dat hadden. Eerst buiten even wat gedronken, en binnen de maaltijd verorberd. De empanadas (kaas) als voorgerecht vond ik top! De spare ribs waren ook lekker en de diverse steaks van mijn tafelgenoten gingen er goed in. De rode huiswijn was trouwens ook errug lekker. Als toetje had ik fruitsalade, maar ik vind het altijd erg jammer als er (veel) appel in zit, dat was nu ook het geval. Als garnering hadden ze heerlijke meloen, die had ik liever in de salade gehad in plaats van de appel, maar helaas. Maar al met al wel heel lekker gegeten en je kon er prima zitten. De empanadas zouden voor mij reden zijn om nog eens te gaan eten, of eten daar te bestellen!
Wat nog opviel was dat halverwege ons eten de muziek 'op' was en weer van voren af aan begon, die had ook een klein tandje zachter gemogen. Verder vond ik het super dat we heerlijk hebben gegeten en uiteindelijk 25 euro pp kwijt waren. Overigens serveert men ook kraanwater in karaffen. Men zou er nog wat puntjes op de i kunnen zetten, maar over het algemeen: dikke prima!
Zuidereinde .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Toptent! Goed vlees en zeer smakelijke gerechten. Doen mee aan de Dinerbon actie dus heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Bediening is helemaal top, je voelt je er thuis ;)
L.s.m.draaijers .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Alle gekozen gerechten waren heel goed, vooral de rosé gebraden vlees gerecht een woord "voortreffelijk".
De bediening gastvrij vriendelijk.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
we werden vriendelijk ontvangen. De gerechten waren simpel maar goed. Het vlees was wel zeer goed alleen is ons niet verteld dat er een saladebar was. Hierdoor vonden wij de maaltijd een beetje kaal.
Neldub1956 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Duurde heel lang voordat we wat hadden , eten was niet zoals verwacht.
Alleen voorgerecht en hoofdgerecht, werd verrekend op ah actie.
Niet echt tevreden ,heb wel beter daar gegeten