Restaurant Argentina

Langestraat 130 1211 HC Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Argentina

Vleesminnend Hilversum

Zin in spare ribs of ander vlees van de grill? Dan ben je hier op het goede adres. Dit restaurant heeft niet voor niets de naam gekregen van vleesminnend land, hier zijn ze vleeskenners! Met een knus interieur, sympathieke bediening is dit de perfecte plek om steak te proberen. De locatie helpt ook mee, midden in hartje Hilversum is dit een goede plek je avond te beginnen of je dagje Hilversum bij te eindigen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Argentina

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering
ina_bambina .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
zoals de vorige keer was het eten weer voortreffelijk , en het personeel was ook weer erg vriendelijk , gezellig druk was het , live muziek goede zanger, hij wist de mensen wel te vermaken, ja ik kom er zeker weer terug , de eigenaars waren ook heel erg spontaan en blij om ons weer te zien , daardoor voel ik mij zeer welkom , en mijn complimenten voor het geheel eten, personeel,gezelligheid, kon niet beter . ik kom er zeker weer terug . gr.van Mevr. W Offringa .
Elif R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met de AH actie hier geweest. Fantastische spare-ribs, misschien wel de beste allertijden! Als voorgerecht de kippenvleugels gehad en dat was ook heel lekker. De bediening was erg symphatiek. Er was live muziek en dat was ook echt charmant, en niet luid. We komen terug, ook zonder de actie!
Joep54 V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Tussen binnenkomst en voorgerecht 65 minuten. Glas wijn en sgroppino gratis gekregen vanwege lange wachten. Ook veel andere klagende gasten en afhalers.
Annette A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Eten was heerlijk alleen erg lange wachttijd. Was eelijk gezegd wel de moeite waard.
kindje3 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Super goed bediend door zeer vriendelijk personeel en het eten was erg lekker en genoeg.
Super gezellig met de live muziek, goede zanger.
We gaan zeker terug.
Ferry.
ina_bambina .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
het was er erg goed vertoeven , het eten was heerlijk , zowel voor, hoofd en nagerecht , ik was er met mijn dochter om Moederdag te vieren, er was ook live muziek, en men deed niet moeilijk over ons hulphondje die mee was in zijn honden buggy, er was zelfs gevraagd of hij soms ook iets te eten moest hebben of dat wij hem wel thuis dan eten gaven , perfect, zo erg zorgzaam voor ons maar ook voor ons hondje , het personeel was super goed , vriendelijk , en correct, de 2 meisjes waren erg goed in de bediening , onze complimenten hier voor dan ook , wij komen er zeker naar terug , het was zoals altijd geweldig goed met alles .
Floris N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima gegeten. Wachten duurde net iets te lang. Helaas werd er tussendoor weinig aandacht besteed aan bijvoorbeeld te vragen of er nog drinken ingeschonken kon worden.
Bij thuiskomst kwam ik erachter dat er een hoofdmaaltijd teveel aangeslagen was, wat ik uiteraard terplekke had moeten checken, maar toch was dat teleurstellend. Al met al reden genoeg om niet snel nog een keer daar te gaan eten.
Tess P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
eerste keer dat wij hier gegeten hebben. Als je binnenloopt ruik je de geur van de houtskoolgrill al. Eten en de bediening was top! Net zoals de wijnen die ze serveren!
pdkprod .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Uitstekende gelegenheid om een (écht) lekkere biefstuk te eten., Wachttijden aan de lange kant maar dat kwam omdat het overwacht druk was toen wij er waren. Lekker eten voor een redelijke prijs. Goede bediening en gezellig.
Hendrik B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Service top! Goede serveerster! Ossenhaas medium besteld, was meer raw. Slakken als voorgerecht was smaakvol. Echter waren de slakken iets te verbrand, en besteld zonder kaas.
Garniture bij de slakken was too much, en paste niet. Keep iT simple! Verder top! Bediening was echt super!!!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Spareribs zijn echt een aanrader.
Colin M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
De spareribs zijn heerlijk. De patat was jammergenoeg opgebakken. De bediening had ondanks dat het niet druk was weinig aandacht voor de klanten. Drankjes werden vergeten en ze stonden geregeld aan de bar met de telefoon te spelen.

Zonde, want het eten zelf (op de patat na) is erg goed.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eén van de leukste familie diners, omdat we aan een ronde tafel neergezet waren. Hierdoor konden we met z'n zessen één gesprek voeren. Lekker eten, vriendelijke ongedwongen sfeer en prima prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader.
WIL K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor het eerst gegeten in dit gezellig ingericht restaurant. Genoten van de heerlijke muziek. Gaan beslist nog een keer.
J0ng3rd3n .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
meer van verwacht, gerechten waren vrij eenvoudig. vleesgerechten waren goed, vegetarisch duidelijk minder. bediening niet alert genoeg.
annettef .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima restaurant. Goed stukje vlees, hele aardige bediening. Met AH restaurant actie geweest. A la carte gegeten en 2 hoofdgerechten en 2 voorgerechten en 2 nagerechten van de rekening afgehaald.
Goed geregeld.
José H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Je wordt gastvrij ontvangen en de bediening was allervriendelijkst. Ondanks de drukte toch nog even aandacht voor de gasten. Het eten was prima en de ossenhaas was exact zo gegrild zoals we wilden en heerlijk mals. Lekkere frietjes en de mogelijkheid om via de saladebar je eigen salade te kunnen samenstellen is een heel goed idee. Een restaurant om zeker weer terug te komen.
Ber T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
heerlijk gegeten, al was een van de spareribs wat zwart geblakerd, verder was alles top, bediening, sfeer en het eten. wij hebben er al meer gegeten e komen vast en zeker terug.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekkere spare-ribs gegeten!
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goede smaakvolle gerechten. Inktvis (starter) was misschien iets minder soepel dan verwacht. Goede kruidige Zarzuela (vishoofdgerecht). Ossehaaspuntjes aangevuld met passende groente. Desserts goed van smaak.