Restaurant Argentina

Langestraat 130 1211 HC Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Argentina

Vleesminnend Hilversum

Zin in spare ribs of ander vlees van de grill? Dan ben je hier op het goede adres. Dit restaurant heeft niet voor niets de naam gekregen van vleesminnend land, hier zijn ze vleeskenners! Met een knus interieur, sympathieke bediening is dit de perfecte plek om steak te proberen. De locatie helpt ook mee, midden in hartje Hilversum is dit een goede plek je avond te beginnen of je dagje Hilversum bij te eindigen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Argentina

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Argentina

Anne Linde V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Super lekker! We komen regelmatig en altijd smullen!
Moony D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Dit was de perfecte plaats om moederdag te vieren..., we hebben alle 4 heerlijk gegeten, gedronken en genoten van de sfeer, vooral mijn moeder :) Kwaliteit, service en een heerlijke sfeer, wat wil je nog meer? En na ons toetje hebben genoten van een Scapino, bedankt! Alleen jammer dat jullie geen eigen website hebben. We zien jullie gauw, grt Manon
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Eten was prima maar net zoals de vorige keren, er gaat nogal wat fout met de bediening. Veel te lange wachttijd en dan wordt het vlees geleverd met een "smakelijk eten" terwijl we nog een tijd moeten wachten op de rest (aardappelen ed). Dan blijkt voor één gast de aardappeltjes vergeten te zijn en die moet nog langer wachten.
Anuska G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Lekker gegeten, goede sfeer. Spareribs zijn verrukkelijk
Angeli V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de spareribs zijn goed gemarineerd, echt mals en goed gegrild. Het vlees valt al van de botjes, als je er alleen maar naar kijkt...
Een aardig meisje bediende, maar was alleen en daar was het eigenlijk te druk voor. Ze kwam niet meer terug om een tweede keer drinken te kunnen bestellen. Het interieur is gedateerd, maar opzich wel gezellig. De keuken was erg druk met thuisbezorgd bestellingen, daarom duurde het vrij lang voor het eten klaar was.
kim D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Eten was prima wel weinig friet.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Goed eten voor een goede prijs.
Heel klantvriendelijk, attent en alert. Gezellige inrichting met sfeervolle muziek en hele goede bediening. Aanrader om gezellig en sfeervol uit eten te gaan!!!
Anya R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk eten, goede en vriendelijke service en echte aanrader
Melany S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Leuk die saladebar waar je jouw eigen salade uitpakt. Jammer was wel dat hij niet goed was aangevuld.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Fijne plek, heerlijke ribs, wij gaan er echt voor naartoe. Ruime plek en gezellige latin muziek op de achtergrond. Aanrader
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Leuke tent en lekker eten
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten was erg lekker komen vast nog een keer terug
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was in 1 woord, GEWELDIG.
Vroeger al eens geweest. Dat was niet bevallen. Wilden het toch nog eens proberen.
Het binnen komen was al heel anders. Vriendelijk ontvangen en een mooie sfeervolle inrichting.
Heel anders. en dat kan kloppen. Er zijn nieuwe eigenaren.
Alles was super lekker. De bediening uiterst vriendelijk, fijne sfeer. Tafels bijna allemaal bezet, maar niet storend druk. Ruimte genoeg.
Ik kon niet kiezen tussen een spies kip, ossenhaas of varkensvlees. Toen werd er een mix voorgesteld. Heerlijk.
En de spare ribs zijn een echte aanrader. Zo mals. Het valt al van het bot af voordat je er aan begint. Geweldig.
Met de ah actie kaart geweest. Werd niet moeilijk over gedaan. Gewoon uit de menukaart mogen kiezen. Dat is bij andere restaurants wel anders.
Dus we komen hier zeker nog een keer terug.
Kees en Marika Dekker en Maarten, Sandra en Carmen Lagerman
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
het krijgen van de menukaart duurde even, nadat we de bestelling hadden opgegeven duurde het drie kwartier voordat we ons voorgerecht kregen, daarna verliep het verder wel goed. Vriendelijke mensen, eten goed en smakelijk. In verhouding tot Argentijnse restaurant in Amsterdam aan de dure kant.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Restaurant Argentina heeft de lekkerste spareribs van Hilversum!!! We hebben er heerlijk gegeten!! Zeer prettige bediening.
7772faber .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben een genoten van een driegangen menu met de AH-bon 2de menu gratis. De sfeer was ongedwongen en gezellig, dit ook mede live muziek. Kwaliteit van het eten was gewoon goed. Voor herhaling vatbaar.
Gerard en Dinie
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat langzame, maar vriendelijke bediening die voor het fijne iets pro-actiever had mogen zijn (bij leeg glas vragen of je iets wil drinken bijvoorbeeld). Verder prima avond gehad en heerlijk gegeten. Gerechten waren zeer goed en als de bediening aan de tafel was werd je goed en vriendelijk geholpen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het vlees is hier een waar genot zo lang als ik me kan herinneren. Heerlijk mals .
Bediening gewoon netjes en snel.
Gewoon al jaren een uitstekende plek voor een heerlijk stuk vlees of vis van de grill..
Keever .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We moesten 2 uur wachten op hoofdgerecht doordat er te weinig bediening aanwezig was. Verder prima eten.
ze zijn wel streng met de AH restaurantactie , je moet echt een 3 gangendiner eten en geen voorgerechtje overslaan.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zijn er geweest met AH diner bon, wij konden gewoon van de kaart bestellen wat niet overal kan. De bediening is erg vlot en vriendelijk. Het eten van hoge kwaliteit, zeker niet te weinig en niet overdreven veel maar juist goed.
De sfeer is er erg aangenaam, wij hebben ons prima op ons gemak gevoeld. Complimenten.