Restaurant Argentina

Langestraat 130 1211 HC Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant Argentina

Vleesminnend Hilversum

Zin in spare ribs of ander vlees van de grill? Dan ben je hier op het goede adres. Dit restaurant heeft niet voor niets de naam gekregen van vleesminnend land, hier zijn ze vleeskenners! Met een knus interieur, sympathieke bediening is dit de perfecte plek om steak te proberen. De locatie helpt ook mee, midden in hartje Hilversum is dit een goede plek je avond te beginnen of je dagje Hilversum bij te eindigen.

Meer informatie over restaurant Restaurant Argentina

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Argentina

Charles V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Prima restaurant en aan te bevelen
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Jongen liep merendeels alleen. Maar eten was super
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten, vond alleen het toilet wel vies en de hele vloer plakte heel erg in het restaurant.
Maar het eten was heerlijk!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
menukaart in restaurant komt niet overeen met menukaart internet (stuk minder keus)
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Eten was goed! Maar de bediening was slecht ze vragen of je broodjes wil ja lekker maar word niet gebracht en dan komt volgende vragen of we broodjes wil ja graag maar ook nu werd het niet gebracht. Gevraagd of de broodjes nog kwamen die werden dan maar gebracht bij het voorgerecht. Ėėn had Spare ribs besteld die waren lekker maar Toen iedereen al klaar was werd er gevraagd of er nog portie spare ribs moest komen dat wisten we niet anders hadden we dat al eerder besteld. Hoofdgerecht werd gebracht maar dat was dus niet voor ons maar voor een andere tafel.Vind het echt jammer dat het zo ging wan t het eten smaakte heerlijk.
P. K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Was een fijne avond in een gezellig restaurant.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
In het begin moesten we ruim een half uur wachten totdat alles op gang kwam (drankjes, broodje op tafel en ontvangen kaart) maar daarna kwam de service op gang en werden we heel vriendelijk bediend. Het eten was heerlijk, lekker malse spareribs en genoten van het dessert! Na het afrekenen zagen we later buiten dat er andere drankjes op onze bon waren aangeslagen maar we hebben het maar zo gelaten.
Armanda D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
super gegeten. Alles was super vers, zelfs de groenten in de soep was vers.. Dit was het beste restaurant die wij gehad hadden voor de AH restaurantkaarten. Tussen de reviews las ik over te lange wachttijden. Ik heb de tijd in de gaten gehouden ongeveer een half uur per gang. De ingredienten waren zo vers dat ik verwacht dat er weinig al van te voren klaar gemaakt was. Dan duurt het inderdaad wat langer maar het eten is wel veel lekkerder. Wij hebben in ieder geval lekker gegeten en voor herhaling vatbar...
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Het eten was echt heel erg lekker! Porties wat aan de kleine kant! Vlees erg mals! Top!
Salade bar niet bijzonder.
Toetje prima!
David W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Het voorgerecht was smakelijk, het vlees was goed en de service was prima. Nagerecht was treurig: Calvados en chocolademousse (€ 8,-) waren smakeloos.. we kregen nog een drankje aangeboden maar we waren al klaar. Een zeven als rapportcijfer. Prima eten maar laat toetje achterwege en dan nog vrij prijzig.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ontzettend lang moeten wachten op de verschillende gangen, en de Varkenshaas kon onder mijn schoenen zo taai
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
In tijden niet zo n lekkere biefstuk gegeten. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Saskia J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Bavette was perfect medium rare gebakken en erg mals. Leuke sfeer en fijne bediening.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Argentina is altijd weer gezellig
Bo S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en aardige mensen!
Jessy R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zeer goed gegeten, leuke ambiance.
Zeer leuk personeel, kortom een echte aanrader! Wij gaan zeker nog een keer terug!!!!!!
Jessy R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Zeer goed gegeten, leuke ambiance, zeer leuke bediening. Complimenten!
Maggie D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
In het eerste instantie waren wij teleurgesteld want het restaurant was zo goed als leeg en we moesten héél lang wachten totdat we menu’s/drankjes/voorgerecht kregen en het bediening was niet zo attentief, maar het eten zelf was een héél indrukwekkend keerpunt. Er staat een tekenbord in het restaurant dat zegt “best meat in town”, en dat is geen leugen! Het vlees was mals, sappig, gewoon heerlijk, en frietjes waren ook lekker krokant. Dessert was ook heerlijk. We hadden een extra kleine portie spare ribs gekregen van de keuken zonder te vragen (we raden omdat we moeten zo lang wachten), en het was écht lekker, valt gewoon van de bot af. Kort gezegd, als je een perfect stukje vlees willen genieten, zeker langs gaan, maar houd er rekening mee dat je waarschijnlijk lang zal moeten wachten.
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Lekker gegeten.. gerechten werden anders opgediend dan gebruikelijk. Sfeer was goed, muziek niet helemaal mijn smaak en stond wat hard
Pieter-jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het eten was zeer goed. Tip om mee te geven bij de vleesgerechten groenten serveren. De bediening is zeer vriendelijk alleen waren ze wat traag met het geven van de menukaart of een bestelling volledig te geven.