Restaurant Arcen

Jan J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Lisette N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij hebben hier gisteren gegeten met een bon die we van onze jonge kinderen gekregen hebben een Gift for You ter waarde van 60,-!
We werden bij binnenkomst al 'behandeld' alsof we voor een of andere deal kwamen. De soep werd opgediend in kantineservies, op onze vraag of de soep standaard zo werd opgediend kregen we te horen omdat we een bon hadden werd het zo gedaan, anders hadden we nog brood met kruidenboter gekregen. Het hoofdgerecht stond niet op de kaart. 2 stuks 1-minuut varkensfiletlapjes met een waterige zigeunersaus met een onduidelijk goedje lauwe groente en wat rijst. Eveneens met slappe, net van het rauwe af, portie frieten. ( Ik lees net meerdere recensies, had ik dat maar eerder gedaan trouwens, over dezelfde klachten over friet waarvan 1 zelfs al in 2014, leest dit restaurant zelf niet wat er over hen geschreven wordt?? )
Op de vraag of het smaakte hebben wij aangegeven wat we van het eten vonden. Daar werd niets mee gedaan, we konden 2 drankjes van het huis krijgen. Het nagerecht was een koffie "compleet". Staat ook niet op de kaart. Met een stukje vlaai van 1 cm, zonder te vragen welke smaak we zouden willen, en spuitslagroom van de Aldi of zo.
Nogmaals op een nette manier aangegeven hoe dit nu kan. Dat we een betaalmiddel hebben van 60,- dat als we zelf van de kaart een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht hadden gekozen we nog niet aan 60,- waren gekomen. Maar wederom kregen we geen servicegerichte reactie of aanbod. Hetgeen wat zij gisteren hebben aangeboden was ronduit matig en bij lange na niet ter waarde van de Gift for You bon. Echt héél slecht. De klantvriendelijkheid en accommodatie zijn ook al niet je van het. Maar goed eten maakt veel goed. Maar helaas....eens maar NOOIT weer!!! Zonde geld en dan te bedenken dat onze kinderen hier hun spaargeld voor aan de kant hebben gelegd.
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
17-10-2016 bij Restaurant de Oude Hoeve (voorheen Restaurant Arcen)gegeten. Vriendelijk en behulpzaam personeel en een goede menukaart.
Vooraf de carpaccio en Indische kipsalade genomen, erg ruime porties en goed van smaak. Daarna varkenshaas sate en surf en turf. Beide begeleidt met goede garnering en een grote bak verse patat. Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Na afloop nog even met de eigenaar/kok gepraat, blijkt nieuwe eigenaar veel last te hebben van slechte recensies uit het verleden. Nieuwe eigenaar (sinds mei 2016) heeft de kaart veranderd en kwaliteit verbeterd. Ben je in Arcen, ga eens langs.
Geravdberg-c .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met Hema diner voor twee gegeten,bediening heel vriendelijk ,hoofdgerecht zeer matig,visrolletjes geen smaak aan ,leek wel uit de diepvries te komen,klacht doorgegeven en als compensatie een kopje koffie gekregen.Bij drank afrekenen tien minuten wachten ,waren ons vergeten.
Kortom ,zal niet meer terugkomen in dit restaurant,misschien is het van de echte kaart beter,maar een aanbieding van Hema of Groupon is volgens mij aangepast,en dat is jammer.
Een ontevreden klant,
Gera.
Frenzel .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Na mijn laatste etentje toch maar een klacht ingediend, Giftfor2 hier hierin bemiddeld en kregen van de eigenaar bij ons volgende etentje het hoofdregecht gratis aangeboden.
Dus afgelopen zaterdag met de uitgeprinte mail naar Hotel Arcen en alles liep nu op rolletjes, bediening, eten, alles was super geregeld.
De kaart was pas vernieuwd, dus dit was ook nog eens een positieve verrassing voor ons.
Het vorige ongemak is bij deze ruimschoots goed gemaakt.
Frenzel .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Met een giftfor2 pasje gaan eten bij Hotel Arcen, het begon al dat de bediening niet wist dat we pasjes hadden en je hiermee niet eerst een Voucher uit hoefde te printen.
Na e.e.a. uitgezocht te hebben, moesten we toch eerst via Giftfor2 reserveren bij het restaurant, ander kon de eigenaar het pasje niet verzilveren (waarschijnlijk onze fout dat we niet goed genoeg gelezen hadden).
We wilde iets te drinken bestellen, maar door alle verwarring was de bediening dit vergeten, toen zelf maar naar binnen gelopen om ons drankje te betellen, 1 biertje, 1 wijntje en 1 glas water.
De snelheid met het brengen van de drank was niets mis, echter wel het water vergeten....
Bij de 2de bestelling ging het wel goed.
In eerster instantie mochten we niet van de kaart iets kiezen, maar na aandringen dat dit wel degelijk ala carte was mochten we dit toch wel doen.
We moesten wel meteen zeggen of we een 2 of 3 gangen menu wilden, beetje vreemd.....
Zijn toen gegaan voor een 2 gangen menu, daar we een bon hadden van € 60,= hebben we gezegd dat we na het hoofdgerecht nog wel iets van koffie of thee zouden dringen als nagerecht.
Voorgerecht was een kipsalade en een uien soep, was erg lekker en niets mis mee.
Hoofdgerecht hadden we kogelbiefstuk, medium gebakken, 1 met champignonsaus en 1 met zigeunersaus.
Bief was goed gebakken en alles was goed op smaak.
Alleen het beetje groente dat op het bord lag was aan de lauwe kant, tot bijna koud.
Hierna nog koffie en thee besteld.
Bij het afrekenen moest ik echter nog € 17,= boven op mijn gift card van € 60,= betalen, want de drankjes en dus ook de koffie en thee was niet inbegrepen.
Heb toe uit goed fatsoen ook nog eens een beetje fooi gegeven, alles bij elkaar dan toch voor € 80,= gegeten, erg veel voor een voor en hoofdgerecht dacht ik zo.
Maar ja, eten was goed, alles er omheen was waardeloos.
Zijn hierna tegenover nog maar een ijsje gaan eten bij Clevers en aan de maas na gaan genieten.
Biemans-Maas .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
geen asperges eind april, terwijl heel Arcen overloopt van de asperges. Zalm besteld was droog en vol graten, smaakloos bakje sla. Kindermenu met bitterballen waren meelballen, geen stukje rundvlees te vinden. Werd niets gedaan met de opmerkingen. Totaal geen aanrader.... Wel een pittige rekening
Edkwint .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Met 4 personen hier vrijdag gegeten wij waren alle 4 tevreden over het eten en de bediening zowel voorgerecht hoofdgerecht als dessert was naar volle tevredenheid zeker een aanrader
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het eten is niet slecht maar ook niet speciaal. De patat was wel erg slap en de sla niets bijzonders.
Als nagerecht werd er Irish Koffie besteld. Er kwam een ijskoffie, kan gebeuren maar gelijk hersteld.
Personeel is vriendelijk.
De volgende dag zaten wij hier even op terras. Ons drinken was er redelijk snel. Bij het afrekenen bijna een half uur gewacht en niemand van de bediening te zien en te vinden. Andere gasten zijn uiteindelijk weer weggegaan. Beetje jammer.
Amber K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
VRESELIJK!!!!!
We kwamen met een koffie en vlaai gift4you card en hadden vantevoren gereserveerd.
Eenmaal aangekomen kregen we te horen dat de vlaai morgen pas binnen zou komen.
Thee gekregen, en toen vertelde ze dat de vlaai er zo aan zou komen. (huh!?!?!)
Thee alleen in allemaal rare smaken, geeneens rooibos smaak.
Toen kregen we een stuk appelvlaai, hebben we dit opgegeten en zijn meteen gegaan.
Nooit meer!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
We waren bij toeval in Arcen beland. We hadden nog een hotelbon die we heel snel moesten verzilveren. Zo liepen we plotseling tegen vijven door een vrij verlaten Arcen; het toeristenseizoen was nog niet begonnen. We wilden geen haute cuisine, maar ook geen toeristenhap. Na alle menukaarten op de ramen van alle restaurants gelezen te hebben kozen we voor Hotel Arcen. We gingen niet ontevreden weg, maar het heeft ook niet echt een grote indruk achtergelaten. Het was zeker meer dan een gemiddelde toeristenmenu, maar de kok had ook wel iets meer met de goede grondstoffen kunnen doen. Mijn entrecote b.v. was van goede kwaliteit, maar voor de rest was hij gewoon gegaard zonder enige finishing touch. Toch jammer. De bediening was vriendelijk genoeg, maar mijn vrouw kreeg toch weer gnocchi met kaas, terwijl het meisje opgeschreven had dat die weggelaten moest worden. Uiteraard kwam snel een 'schone' versie. Bevelen we Hotel Arcen aan? Het is niet slecht, maar vergelijk toch maar net als wij de menu's van de andere restaurants. Tip aan het restaurant: probeer net iets boven uw buren uit te stijgen.
Hemmesm .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
De Oude Hoeve (hotel Arcen) ligt midden tegen over het "gezellige" dorpsplein waar de avond toen wij er aten werkelijk geen mens te bekennen was. Gelukkig zat het in de Oude Hoeve lekker vol en was het er gezellig. De bediening was goed en het bestelde eten kwam redelijk snel. Wij aten er varkensribroast. Opgediend met verse groenten wat wel wat meer qua hoeveelheid had mogen zijn. De patat was lekker knapperig. Jammer dat de mayonaise niet huisgemaakt was. Al met al goed gegeten in een van de weinige eettenten die na acht uur nog open is in Arcen.
TommyT .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
De zaak ziet er netjes maar oubollig uit en de verlichting doet de sfeer weinig goeds.
Wij hadden een etentje gekregen dmv een giftfor2 pasje, daar mochten we van de kaart een hoofdgerecht voor kiezen. Beide de kogelbiefstuk met pepersaus besteld. Toen onze borden kwamen viel meteen op dat de bijgeserveerde patat zeer bleek was, en jahoor die was nog rauw dus deze werd teruggestuurd. De biefstuk hadden we medium laten bakken maar was bij de eerste hap al rauw en taai. De grootste schok was echter de pepersaus, een zuur licht gebonden goedje was het. Het complete gerecht dus teruggestuurd naar de keuken. We hebben ons kado teruggevraagd en zijn weggegaan.
Waterbies .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Tweede kerstdag hier met het gezin een drie-gangen menu genuttigd.
De inrichting is netjes en stijlvol, wat past bij een "oude hoeve". Echter, de verlichting levert een beetje ongezellige ambiance. De bediening was correct en vriendelijk.
Als voorgerecht gekozen voor de carpaccio van hert. Een tongstrelend gerecht waarbij goed de wildsmaak tot z'n recht kwam. Niet in de laatste plaats door het goed smakende glas rode wijn. Hoofdgerecht de Hazenbout die zo mals was dat die van het bot viel. Ook dit gerecht smaakte prima. En nagerecht een bavarois van chocola. Last but not least, hebben mijn tafelgenoten ook prima gegeten.
Dit restaurant levert een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Sterre92 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Ontzettend slechte avond gehad, het begon met dat de bediening niet wist of de kroepoek van het vegetarisch gerecht bereidt was met garnalen of niet. Ze zei dat we er maar vanuit moesten gaan... dan is het niet vegetarisch toch was onze vraag? Nee ik weet het niet precies zei ze.. Toen kregen wij onze gerechten, helaas kreeg mijn zus niet wat ze bestelde, dus haar bord ging weer terug naar de keuken. Mijn andere zus en ik begonnen alvast met eten anders zou het koud worden, helaas.. de groenten op het bord was al koud. De bediening zou ons warme groente (boontjes) brengen, inderdaad het was warm maar er zat een schil van een wortel in, erg slordig..
Het was gewoon heel slecht en onprofessioneel, ook de reactie van de manager was matig.
Heel jammer want we hadden zo leuke vakantie in Arcen.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Vanavond met een voucher van Wow deals 13,50 pp Tapas gegeten.
Het was heel netjes, vooraf helaas niet gemeld dat ik geen vis lust.
Eerste gerechtjes alleen maar vis, mij partner vond het wel lekker en ze had zeker genoeg. Brood en kruide boter was er in overvloed.
Verwacht geen Spaanse tapas, het is en blijf een Nederlands restaurant.Met twee wijntjes en drie cola light en nog wat extra brood moesten we nog 13,80 betalen.
Heel redelijk smaakvol gegeten op een mooie locatie voor weinig geld.
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Via de Vakantieveiling hier gebruik gemaakt van het 3 gangendiner a la carte, we mochten van de hele kaart kiezen, dat is soms weleens anders, voor de prijs die wij ervoor gegeven hebben een prima locatie, maar als we hier de werkelijke prijs voor hadden moeten betalen, kan je op andere plekken wel luxer eten, als je € 24,50 voor een groot bord noedels met 5 garnalen moet betalen dan is dit wel erg veel, voor mij zouden ze een 7 1/2 mogen hebben, maar helaas dit kan ik niet aangeven, het nagerecht was erg lekker, vers fruit was ook zo, en het chocoladetaartje liep goed en was erg lekker, de hoeveelheid van de gerechten was méér dan genoeg, bediening aardig, wij hebben een gezellige avond in Arcen gehad
HPC .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Tapas gegeten. Weinig bijzonders maar wat we krijgen was ok.

Service was niet goed. Borden werden niet opgeruimd, elke keer zelf om nieuw drinken vragen en bediening was nogal stuntelig.

Verder wel een leuk tentje, alleen zitten de stoelen niet gemakkelik
Kudamati .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Op basis van de vriendelijke bediening bij een kop koffie een paar dagen eerder besloten we hier te gaan eten. We werden opnieuw vriendelijk ontvangen door andere personen. Hoewel de stoelen wat laag waren ten opzichte van de tafels, is de overige inrichting stijlvol. Bij het bestellen van het eten was het geen probleem om af te wijken van de kaart, maar ging er in de communicatie met de keuken toch iets mis. Jammer dat het pas werd opgemerkt bij het neerzetten op tafel, maar verder werd het goed opgelost door de bediening. Het personeel was erg attent. Met een blik in de richting van de bediening, zonder te wenken, was de aandacht al gewekt. Dat is prettig. Het eten zelf was niet super, maar zeker ruim voldoende. Het zag er verzorgd uit en de sla was netjes door de dressing gehaald. We zullen hier zeker terugkeren als we weer in Arcen zijn!