Restaurant Antoon Winterswijk

Kobstederweg 13 7113 AA Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Antoon Winterswijk

Het schnitzel restaurant van de Achterhoek

Gezellig, informeel, gastvrij en met ouderwetse kwaliteit. Dat is Antoons Restaurant. Bij velen staat dit restaurant bekend om zijn schnitzels, die de chef op verrassende wijze bereidt. Maar ook liefhebbers van vis of andere soorten vlees zijn aan het juiste adres.

Meer informatie over restaurant Restaurant Antoon Winterswijk

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
janvwburg .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben fijn gedineerd bij dit restaurant, prettige bediening, niet opdringerig. De geserveerde gerechten waren prima en tussendoor voldoende tijd om een glaasje te drinken. Het was druk maar niet rumoerig, precies goed. Een prima restaurant om gezellig met vrienden en/of familie heen te gaan.
F V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Perfect waren er voor de 2de keer zeer aan te bevelen.
Ondanks de drukte was de wachttijd kort en kregen we tegelijk het eten geserveerd
BenI .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig en rustig met vriendelijke medewerkers en een prima keuzemogelijkheid voor wat betreft het menu. Meer dan voldoende en eventueel bijvullen geen probleem. Een aanrader!
Will S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Samen met onze kleinzoon genoten van het AH menu. Zeer attent dat hij zijn eten iets eerder kreeg. Zo had oma even de tijd om hem te helpen.
Tonny G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goede ontvangst. Heerlijk en ruim voldoende gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of er van alles voldoende was. Voor ons zeker het terugkomen waard. Prijs - kwaliteit verhouding zeer goed.
g.berenman .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel, mooie locatie en een gezellige uitstraling.
zijn hier eerder geweest en zullen zeker weer terug komen
h.kistemaker .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was wel erg rustig in het restaurant, voor een vrijdagavond. Plek in het restaurant, waar wij zaten was goed. had iets meer van de Schnitzels verwacht. Paprika Schnitzel ontbrak op de kaart. Kan een goed adres geven voor een heerlijke paprika Schnitzel.
z K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Snitzel week...geen krokante korst,weinig smaak.Uien niet lekker bruin gebakken. Wit en klef Jammer!
Groente en aardappeltjes wel goed.
Aangegeven serveerster. Kwam omdat de uien en champignons erop hadden gelegen dat de korst daardoor week was. Heb vaak genoeg gezien dat het ook anders kan.
hennie W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een keurig menu samengesteld,
voor AH klanten.
Soepje vooraf, Heerlijke biefstuk
Tournedos medium besteld en was ook medium.Bijgerechten goed gegaarde bloemkool, boontjes en broccoli, gebakken aardappel partjes.En een heerlijke bietensalade.
Als afsluiting Chocolade ijs met witte choco mouse, en slagroom.
Het was veel allemaal maar erg lekker.Totaal voor 2 menu's en 4 biertjes € 39,50
Dan spreek je echt van een aanbieding.
Arjan En Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een gezellige avond uit samen gehad. Het eten was lekker en de bediening was ook zeer netjes. Dus met de AH aktie helemaal een een prettig uitje
F V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijk personeel, kregen tegelijk uitgeserveerd, eten was goed en warm dat kom je lang niet overal tegen.
Wij bevelen ze zeker aan en komen ook zeker terug.
Romana V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met AH restaurantactie geweest. In tegenstelling tot wat de site aangeeft (a la carte) kregen we een keuzemenu. We erg lekker gegeten. Waren met 5 man (drie gangen keuze menu a 29,50) net over de 100 euro kwijt, dus prima prijs!.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heel lekker gegeten, goede ambiance en vriendelijke bediening. Eten leuk opgediend en erg lekker
gezellige avond! Zeker voor herhaling vatbaar!
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
ah prijs was prima, maar originele prijs 29,50 per menu zou ik te duur vinden qua kwaliteit van eten.
Voorgerecht;met z'n tweeën een broodbol is een aanrader .
Tomatensoep was te zout, vlees prima!
mondesir .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Voor het eerst gegeten bij Antoon. Heerlijk gegeten in een lsfeervolle ruimte . Bediening is goed op elkaar ingespeeld en zeer attent. Kom zeker nog eens terug.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
De establisment viel ons in iedergeval 100% mee, wetende dat dit restaurant bij een camping gesitueerd ligt. Werden hartelijk ontvangen bij binnenkomst en naar het gereserveerde tafeltje gebracht. Het voorgerechten zijn simpel en goed, en hetdoor ons gekozen hoofdgerechten zag er netjes en verzorgd uit. Daarbij werden een portie warme groenten, een bakje salade en een bakje gebakken krieltjes geserveerd. Al met al bekroop ons toch een klein beetje het gevoel alsof je zelf thuis een dagelijkse maaltijd had bereid. Ook werden de voor, hoofd en het nagerecht vrij snel na elkaar uitgeserveerd waardoor je binnen 1 1/2 uur weer buiten staat.
g.s.visser1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Lekker op het terras gegeten.
De bol als voorafje vonden wij wat minder geschikt,
Overigens prima bereide (vlees)gerechten
Alle hoeveelheden waren zeer overvloedig; mag best wat minder.
Vriendelijke mensen. Pet af!
henkkegge .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Bediening is prettig. De gerechten waren voldoende en goed. Prijs kwaliteit is ook goed. Om binnen te komen met een rolstoel is wat lastig i.v.m. hoge drempel. Er kan misschien een opritje voor gemaakt worden.
karinwiederhold .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
de bediening is top, en het is een gezellig restaurant om te zitten.
de biefstuk was erg lekker, en het toetje en echt lekker extraatje.
eznieh .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Hoewel de service van tijd tot tijd traag was beviel alles voor de rest wel. Vooral de hoeveelheid tijd en zorg die in de allergien ging was bijzonder. Zodra ze hoorde dat er iemand met gluten alergie mee was werden en meteen andere gerechten bedacht en voorgesteld.