Restaurant Annapurna

Dorpsstraat 66A 1901 EM Castricum Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Annapurna

Neem je familie, geliefde, collega’s of kennissen mee op een culinaire reis naar de prachtigste uithoeken van Nepal en India. Annapurna is een exclusief en authentiek Indiaas en Nepalees restaurant in hartje Castricum waar je terechtkunt voor een onvergetelijke culinaire reis zonder Nederland te verlaten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Annapurna

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Annapurna

Rene K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Hier hebben mijn vrouw en ik lekker zitten te eten ,mijn vrouw had haar keuze genomen voor Thali Kip en ik had de Thali Lam.Dit werdt gereserveerd op een mooie schaal.Het was heerlijk.een mooie uitstraling en een goede ontvangst en Sfeer.bedankt Gast Heer en Brigade.De Familie Kievit-Alles.
Monic B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Wat een heerlijk eten. Bediening is erg gezellig en ze hebben veel humor. We zijn al vaker geweest en komen snel weer terug. Aanrader is Matter Paneer en Chicken Butter. Vergeet ook de Naan niet. Toptent!
Monic B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Toptent, heerlijk eten. Zijn al vaker geweest. Bediening heeft veel humor en zeer klantgericht. Naan, Chicken Butter en Matter Paneer zijn top.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Zeer goed restaurant in Castricum. Bet open maar ga er eten en geniet. Top in de regio.wij als golfacademie Nederland raden dit erg aan en waren erg verrast. Enyoy for less money!
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijke gerechten en ruim voldoende qua hoeveelheid.
Gastheer en ober waren zeer vriendelijk en geduldig met de twee kids van 2 en 4, dus zeker een kindvriendelijk restaurant.

Wel moesten we relatief lang wachten op onze hoofdgerechten, maar voor de rest prima avond gehad.
Ik en mijn vrouw komen zeker eens zonder kids terug
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Het was rustig op de woensdagavond dus we werden snel bedient en hoeften niet lang op het eten te wachten. Het eten was heerlijk en precies wat wij van Indiaas eten verwachtten: een ruime keuze in gerechten van mild tot pitting en heerlijke naans. We komen zeker terug.