Restaurant Anderz

Oud-Loosdrechtsedijk 189 1231 Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Anderz

Anderz dan anders

Anderz in een gezellig en knus restaurant in Loosdrecht. Hier ben je meer dan welkom om neer te strijken voor een lunch, borrel of diner. Het keukenteam bereidt smaakmakende gerechten en de enthousiaste bediening adviseert je graag over een passende wijn. Hier zit je gebakken. Geniet van een heerlijke onbezorgde avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Anderz

Maandag 17:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, in een ontspannen huiskamer sfeer, zeer aante raden als de grote mega restaurants even beu bent. Zeker aan te raden!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, sfeervol ingericht en zeer vriendelijk en behulpzame bediening. Letten goed op of alles naar wens is.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Voor de eerste keer in Anderz. Het ontvangst was hartelijk en de jassen werden aangenomen. Een vriendelijke en prettige uitleg over het (dag) menu werd aan de tafel gepresenteerd. Mijn voorgerecht (Asian Delight) was verrassend, smaakvol en een goede keuze. Het hoofdgerecht was de ribeye. Bijzonder mals en juist gegaard vlees begeleidt met diverse gegrilde groente. Mijn tafelpartner had de eend. Smaakvol maar niet heel bijzonder. Al met al een goede kaart en origineel in de beschrijvingen. De entourage, de huiselijke inrichting en de vriendelijke sociale bediening maken dit een prima en gezellig restaurant om eens lekker te eten.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Zelden wordt men zo vriendelijk en zeer geïnteresseerd ontvangen als bij Anderz. Elke maand wisselingen op de kaart en in de leuke entourage. De kwaliteit is geweldig en constant. Echt fijn vertoeven!
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De goede optelsom van sfeer, bediening, kaart en kwaliteit gerechten maakt dit een restaurant waar je graag nog eens terugkomt. Geen bijzonder hoogstaande keuken of veel pretenties, maar gewoon goed en de samenstelling van de kaart maakt dat er voor elk wat wils is. Prijzen zijn bovendien zeer redelijk te noemen.
John M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
overtrof onze verwachtingen, alle gerechten van hoge kwaliteit, vers en smakelijk. Bediening zeer vriendelijk.
NatalyProever .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Anderz! Leuk en knus restaurant, de bediening was erg vriendelijk. Enige minpunt was dat we best lang op het eten moesten wachten.
huphuphup .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen en ook tijdens het eten is de bediening persoonlijk en warm. Het gerecht met eend en tournedos was het geld meer dan waard. Je krijgt hier waar voor je geld.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Zeer gastvrij, gemoedelijke sfeer, heerlijke gerechten, flinke porties. We hebben een hele fijne avond gehad bij anderz
Caro H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Ons eerste bezoek werd een hele prettige ervaring. De gastvrouw heet je speciaal welkom bij de ingang, is vriendelijk, rustig en heeft alle aandacht voor je. De gerechten en wijnen zeer smakelijk en een goed prijs-kwaliteit verhouding. En de lokatie is leuk en sfeervol ingericht met allerlei gezellige hoekjes en een prima terras. We hebben het ontbrekende uitzicht op de Loosdrechtse Plassen geen moment gemist. En je wordt ook netjes gedag gezegd. Waar vind je nog zulke bediening. Die is in Nederland vaak zeldzaam, helaas...Kortom, een aanrader en wíj komen zeker terug!
myrnadendulk .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Onwijs leuk tentje! Goed eten en vriendelijke bediening! Death by chocolat zeker aanrader!!
Dit restaurant zouden wij zeker aanraden en terugkomen!
Ebbeling64 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Ik raad zelden aan mijn vrienden een restaurant aan, want alles is zo persoonlijk dat mijn gevoel voor beleving en mijn smaak voor lekker eten geheel anders kan zijn dan dat van mijn vrienden. Dus neem ik ze gewoon hier mee naartoe en dan mogen ze het zelf ervaren. In alle jaren dat ik hier nu kom is er werkelijk nog niet één vriend of vriendin geweest die dit restaurant niet geroemd heeft om de keuken en de bediening. De kwaliteit van beiden is altijd goed en ik heb nog nooit een off-day hier mee mogen maken. De kaart wisselt regelmatig maar is altijd in balans, zodat er voor een ieder wat wils te bestellen valt. Wat niet op de kaart staat, maar wel super lekker is als nagerecht is de vanille jus. Gewoon naar vragen en dan weet Kim of Miranda wel wat je bedoelt ;)

Kernachtige omschrijving: Super restaurant en heel goed betaalbaar. Wil je gewoon een lekkere saté... KAN HIER OOK!!
Arjan P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Restaurant aan de Loosdrechtsedijk, niet aan het water, maar de sfeer van aan het water zitten hebben ze zeer geslaagd weten te creëren, eten was erg lekker, en ook Anderz, prijs/kwaliteit zijn absoluut goed, personeel was vriendelijk en oplettend, zij zorgde er ook voor dat je niet lang hoeft te wachten en wisten precies wat een klant wil, absolute aanrader zonder het typische bla bla bezoek waar Loosdrecht om bekend staat.
AnsM .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Erg gezellig terras met twee hele aardige dames in de bediening. Voor een driegangen menu gekozen en de voorgerechten waren erg lekker, gamba's en carpaccio. Als hoofdgerecht had ik een vegetarische burger met zeewierbrood (SUPER!!!!). Die was echt overheerlijk. Mijn partner had een spies van diamanthaas, erg goed gebakken, precies zoals gevraagd.

Ik zal dit restaurant zeker aanraden. Uitstekende service en heerlijk eten!
robbert B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
In dit gezellige zeilers-eetcafé ben je in goede handen. Enthousiaste en correcte bediening, een leuke menukaart en prima eten. Sushi (zelf bereid) en sashimi waren smakelijk en de eendenborst was voortreffelijk. De saus werd op ons verzoek ook apart geserveerd.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Heerlijk gegeten, verrassend goed voor een grote groep. Klassiekers, perfect klaargemaakt. Veel aandacht voor onze jarige en fijne sfeer. Eetcafe +.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Redelijk gegeten bij dit mooie eetcafe, De sate was wel een beetje te ver doorgebakken en daardoor iets droog, en de porties spare ribs zijn wel een beetje aan de kleine kant voor 17.50 euro. Alle prijzen zijn trouwens niet echt van eetcafe nivo. Toch wel voor herhaling vatbaar.
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Hebben hier op een heerlijke zomerse avond gegeten. Werden zeer gastvrij ontvangen. Eten is prima. Goede prijs kwaliteits verhouding. Restaurant is binnen gezellig en heeft ook een prima terras. Jammer dat het niet aan het water ligt. Zeker een bezoekje waard
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Met ons vijven zaten we op het terras buiten dat helaas niet aan het water ligt, maar wel mooi is ingericht. Drie van ons namen de champignon roomsoep, twee het paling/gerookte zalm voorgerecht. Als hoofdgerecht hadden twee een vleesgerecht, verder hadden we sliptong, eend en zalm. Daarna nam op een na iedereen een dessert. De kwaliteit van het eten was goed. Er heerste een prettige sfeer in dit no nonsense eetcafe.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Hier recent met mijn vrouw en een goede vriend gegeten, dit was voor de derde keer sinds Anderz zijn deuren heeft geopend.

Het terras (helaas wel aan de weg & niet aan het water) is leuk ingericht en profiteert optimaal van de avond zon. Ook binnen ziet het er gezellig uit.

Bediening is vriendelijk en efficiënt.

De kaart is eenvoudig, maar de gerechten zijn smaakvol. De prijs kwaliteit verhouding is hier zeker in orde.

Ook de huiswijn is van prima kwaliteit.

Anderz kan ik zeker aanbevelen voor smakelijk maar eenvoudig hapje.