Restaurant Anderz

Oud-Loosdrechtsedijk 189 1231 Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Anderz

Anderz dan anders

Anderz in een gezellig en knus restaurant in Loosdrecht. Hier ben je meer dan welkom om neer te strijken voor een lunch, borrel of diner. Het keukenteam bereidt smaakmakende gerechten en de enthousiaste bediening adviseert je graag over een passende wijn. Hier zit je gebakken. Geniet van een heerlijke onbezorgde avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant Anderz

Maandag 17:00 - 00:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

9,2
BillNdB V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gastvrij, gezellig, en lekker gegeten. Zorgzame bediening, ruime kaart.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima restaurant en een gezellige en gemoedelijke sfeer. Zeer zeker een aanrader.
gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijke en feestelijk gegeten, komen zeker terug.
Evert Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Een oprechte AANRADER????????????????????
Hilly A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Erg lekker gegeten voor een hele redelijke prijs. Gastvrije en zeer correcte en vriendelijke bediening.
J.G. B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima gegeten, Zeer correcte en vriendelijke bediening
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken! Goede uitleg aan tafel van het dagmenu en extra aanvulling op de kaart! Wij hebben heerlijk gegeten in een leuke ambiance.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Fantastisch!!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, in een ontspannen huiskamer sfeer, zeer aante raden als de grote mega restaurants even beu bent. Zeker aan te raden!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, sfeervol ingericht en zeer vriendelijk en behulpzame bediening. Letten goed op of alles naar wens is.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Voor de eerste keer in Anderz. Het ontvangst was hartelijk en de jassen werden aangenomen. Een vriendelijke en prettige uitleg over het (dag) menu werd aan de tafel gepresenteerd. Mijn voorgerecht (Asian Delight) was verrassend, smaakvol en een goede keuze. Het hoofdgerecht was de ribeye. Bijzonder mals en juist gegaard vlees begeleidt met diverse gegrilde groente. Mijn tafelpartner had de eend. Smaakvol maar niet heel bijzonder. Al met al een goede kaart en origineel in de beschrijvingen. De entourage, de huiselijke inrichting en de vriendelijke sociale bediening maken dit een prima en gezellig restaurant om eens lekker te eten.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Zelden wordt men zo vriendelijk en zeer geïnteresseerd ontvangen als bij Anderz. Elke maand wisselingen op de kaart en in de leuke entourage. De kwaliteit is geweldig en constant. Echt fijn vertoeven!
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De goede optelsom van sfeer, bediening, kaart en kwaliteit gerechten maakt dit een restaurant waar je graag nog eens terugkomt. Geen bijzonder hoogstaande keuken of veel pretenties, maar gewoon goed en de samenstelling van de kaart maakt dat er voor elk wat wils is. Prijzen zijn bovendien zeer redelijk te noemen.
John M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
overtrof onze verwachtingen, alle gerechten van hoge kwaliteit, vers en smakelijk. Bediening zeer vriendelijk.
NatalyProever .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Anderz! Leuk en knus restaurant, de bediening was erg vriendelijk. Enige minpunt was dat we best lang op het eten moesten wachten.
huphuphup .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen en ook tijdens het eten is de bediening persoonlijk en warm. Het gerecht met eend en tournedos was het geld meer dan waard. Je krijgt hier waar voor je geld.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Zeer gastvrij, gemoedelijke sfeer, heerlijke gerechten, flinke porties. We hebben een hele fijne avond gehad bij anderz
Caro H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Ons eerste bezoek werd een hele prettige ervaring. De gastvrouw heet je speciaal welkom bij de ingang, is vriendelijk, rustig en heeft alle aandacht voor je. De gerechten en wijnen zeer smakelijk en een goed prijs-kwaliteit verhouding. En de lokatie is leuk en sfeervol ingericht met allerlei gezellige hoekjes en een prima terras. We hebben het ontbrekende uitzicht op de Loosdrechtse Plassen geen moment gemist. En je wordt ook netjes gedag gezegd. Waar vind je nog zulke bediening. Die is in Nederland vaak zeldzaam, helaas...Kortom, een aanrader en wíj komen zeker terug!
myrnadendulk .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Onwijs leuk tentje! Goed eten en vriendelijke bediening! Death by chocolat zeker aanrader!!
Dit restaurant zouden wij zeker aanraden en terugkomen!
Ebbeling64 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Ik raad zelden aan mijn vrienden een restaurant aan, want alles is zo persoonlijk dat mijn gevoel voor beleving en mijn smaak voor lekker eten geheel anders kan zijn dan dat van mijn vrienden. Dus neem ik ze gewoon hier mee naartoe en dan mogen ze het zelf ervaren. In alle jaren dat ik hier nu kom is er werkelijk nog niet één vriend of vriendin geweest die dit restaurant niet geroemd heeft om de keuken en de bediening. De kwaliteit van beiden is altijd goed en ik heb nog nooit een off-day hier mee mogen maken. De kaart wisselt regelmatig maar is altijd in balans, zodat er voor een ieder wat wils te bestellen valt. Wat niet op de kaart staat, maar wel super lekker is als nagerecht is de vanille jus. Gewoon naar vragen en dan weet Kim of Miranda wel wat je bedoelt ;)

Kernachtige omschrijving: Super restaurant en heel goed betaalbaar. Wil je gewoon een lekkere saté... KAN HIER OOK!!