Restaurant Anders

Zuidwal 3A 4141 BE Leerdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Anders

Restaurant Anders in Bodegraven heeft deze naam niet voor niets gekozen. Dit restaurant is namelijk anders dan standaard restaurants. Zo biedt restaurant Anders in Bodegraven gasten niet alleen de mogelijkheid om à la carte te eten, maar ook om onbeperkt tapasgerechten te bestellen. Hierdoor is het restaurant zowel geschikt voor liefhebbers van à la carte gerechten als voor liefhebbers van tapas.

Alle gerechten van restaurant Anders worden klaargemaakt met de Franse keuken als inspiratiebron. Dit geldt niet alleen voor de à la carte gerechten, maar ook voor de tapasgerechten die bij de meeste andere restaurants een wat meer Spaanse invloed hebben. Restaurant Anders houdt rekening met deze authentieke Spaanse invloed, maar versterkt deze invloed met typisch Franse elementen om de tapas net wat unieker te maken.

Ben je benieuwd naar de Franse gerechten van restaurant Anders in Bodegraven? Reserveer dan direct!

Meer informatie over restaurant Restaurant Anders

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Anders

jpjotten .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Leuke bediening,de salade Ossehaas is top,wijn ook goed.
Fles Water bestellen gaat naar een goed doel gedeeltelijk
Houden zo
Gezellige sfeer. Tapas mag iets meer vis in .
Kom gauw terug????
Pia65 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heel gezellig restaurant, wij hadden gekozen voor onbeperkt tapas eten.... veel variatie en alles was even lekker.
Een van ons is gehandicapt en er werd onmiddellijk een mooie plaats voor ons geregeld! Klasse. , super services! Zeker voor herhaling vatbaar.
Anke N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten prima! Met een allergie is het alleen lastig kiezen. Weinig gerechten waarbij duidelijk aangeven is of ze gluten en /of lactose bevatten.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gezellig en lekker gegeten. Wel jammer dat er soms best wat tijd zit tussen het serveren van de gerechtjes van een ronde.
Kaimo S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Echt een plezier om hier te eten. Eten is goed, er zijn verschillende soorten tafels wat het een leuke inrichting geeft. Ook de bediening is vriendelijk en goed.
H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ontzettend lekker gegeten en ik was zeer verrast over de kwaliteit van het eten.Alles was vers klaar gemaakt! Zeer vriendelijke en professionele bediening. Ga hier zéker vaker eten! Aanrader voor een heerlijk avondje uit!
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ik kan alleen maar zeggen, ga het zelf eens proberen. Tapas eten bij Anders.
Ik weet zeker dat je terugkomst.
Of je nu met z’n tweetjes ben of met een grote groep, alles kan en is prima verzorgd.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekker glutevrij gelunchd lekkere broodjes veel beter als boterhammen. wel optijd reserverevn als je glutevrij wil luchen dan is er altijd brood in huis.
B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Restaurant maakt een gezellige indruk. Vlotte, vriendelijke bediening, lekker eten, gingen voor de tapas. Voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk tapas gegeten! Sfeer is goed, geen lange wacht tijden, personeel is heel behulpzaam. kortom een leuke avond gehad.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker gegeten. Personeel was aardig, maar niet echt alert. Werd onderling veel gepraat over koetjes en kalfjes die niet werk gerelateerd waren.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Ik vond het vervelend om niet bij binnenkomst ontvangen te worden. Toen de serveerster weer aanwezig was zijn we erg goed ontvangen, maar als je ergens voor het eerst binnen komt, is het fijn om ontvangen te worden.
Bruno V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Paar dagen geleden gereserveerd voor rest. Anders. Staan we daar gister voor de deur, bestaat het helemaal niet meer! Het heet Kiki en is een soort huiskamer restaurant geworden. Daar lekker aangeschoven en prima gegeten. Word ik halverwege de avond gebeld door een nummer uit Alphen ad Rijn, dat ik later die avond terugbel. Met restaurant Anders, uit Bodegraven.... Heel het verhaal uitgelegd, blijkt de reservering van rest. Anders te Leerdam, bij rest. Anders in Bodegraven gemaakt te worden. Beste IENS, zet even iemand op databasebeheer met verstand van zaken, want dit gaat natuurlijk nergens over. En dan ook nog een mailtje sturen: "Als wij het goed hebben, lijkt het erop dat je die dag helaas niet bent komen opdagen in het restaurant."..
pietk1955 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
uitstekende prijs kwaliteit verhouding. zeer vriendelijk personeel. prima ingericht en goede akoestiek. ruim voldoende keuze mogelijkheden voor de gerechten.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Tapas keuze ruim en van prima kwaliteit. Al zijn er wat voorafjes te ruim bemeten.
Niet alle plaatsen zijn even comfortabel. De ronde tafels hebben uitstekende stoelen, in de "banken" is het behelpen.
Goede en snelle bediening.
Niet al te veel parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Slechte akoestiek en dat is een pluspunt!
Wi-fi niet best.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker bijgekletst en weer lekker op de bank met kussens heerlijk genoten van de tapas! De spotjes mochten iets minder fel en dat is ook gebeurd!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede vriendelijke bediening. Super gezellig sfeervol restaurant. Ook een mooie locatie. Een aanrader!
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gezellig & moderne sfeer. Het eten is (zoals altijd) lekker en de bediening is erg vriendelijk. Vind het alleen jammer dat je erg lang op de koffie moet wachten na het eten. Verder een heerlijke avond gehad
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Al vaker hier tapas gegeten , altijd heerlijk. Aanrader! Bediening is goed, leuke meiden. Ondanks dat er 60 gasten waren heerlijk rustige sfeer, totaal geen hinder van elkaar.
Christina S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke high-tea, ruim voldoende van alles en erg lekker. We kregen het niet eens op! Sfeervol restaurant. Een aanrader!