Restaurant Anders

Zuidwal 3A 4141 BE Leerdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Anders

Restaurant Anders in Bodegraven heeft deze naam niet voor niets gekozen. Dit restaurant is namelijk anders dan standaard restaurants. Zo biedt restaurant Anders in Bodegraven gasten niet alleen de mogelijkheid om à la carte te eten, maar ook om onbeperkt tapasgerechten te bestellen. Hierdoor is het restaurant zowel geschikt voor liefhebbers van à la carte gerechten als voor liefhebbers van tapas.

Alle gerechten van restaurant Anders worden klaargemaakt met de Franse keuken als inspiratiebron. Dit geldt niet alleen voor de à la carte gerechten, maar ook voor de tapasgerechten die bij de meeste andere restaurants een wat meer Spaanse invloed hebben. Restaurant Anders houdt rekening met deze authentieke Spaanse invloed, maar versterkt deze invloed met typisch Franse elementen om de tapas net wat unieker te maken.

Ben je benieuwd naar de Franse gerechten van restaurant Anders in Bodegraven? Reserveer dan direct!

Meer informatie over restaurant Restaurant Anders

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Anders

Ageeth K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gezellig restaurant. Goede bediening en lekker eten. Leuke sfeer. Wij waren hier tgv vrijgezellenavond. Er werd aan alle kanten leuk meegewerkt ondanks dat het erg druk was. Top!
Margo H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten , erg gezellig en prima bediening. We zaten heerlijk op het gemak en hadden het idee dat we tot het laatst toe gewoon welkom waren. Warm aanbevolen.
G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
het is altijd heerlijk vertoeven bij restaurant Anders, wij komen er graag en regelmatig:-) en als je iets mist op de kaart geef je het aan bij de reservering en het is er als je komt eten.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het eten was goed
De bediening was minder we waren met zeven personen maar er werd de hele tijd voor een paar personen eten gebracht dus gezamenlijk eten was er niet bij dat is jammer
R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten! Volop keuze voor iedereen. Verrassend ook dat er wat nieuwe gerechtjes op de kaart stonden! Snelle en vriendelijke bediening!
H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Weer lekker met het gezin gegeten bij Anders in Bodegraven. Klein verbeterpunt is wat ons betreft ervoor zorgen dat iedereen tegelijkertijd zijn/haar eten krijgt.
Jaco G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Een tijdje niet geweest, maar nog steeds heerlijk gegeten. En ze hadden weer de heerlijke zalmbonbon. Kom zsm weer langs. Dankjewel.????????????
Jolanda .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Voor de 5 e keer bij Anders geweest , weer heerlijke nieuwe gerechten . Top lokatie
We komen snel weer .Ga er snel ook eens lunchen , dan hoop ik op mooi weer zoadet we lekker buiten kunnen zitten !!
Marian E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima eten,voldoende keuze,op een prima tijd geserveerd,goede bediening en een gezellige sfeer.Voldoende parkeer gelegenheid.prijs-kwaliteit is ok.
Ghazella K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Helaas waren de tapas gerechten erg droog. Erg jammer want het is een leuke zaak met een fijne bediening. Onbeperkt tapas kost 25.95 euro. Als de tapas lekker waren, was dit een goed prijs. Maar nu erg teleurgesteld.
Fons D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Komen er regelmatig en altijd een prima sfeer met zeer goed eten.
Regelmatige variaties in de kaart, en bijzonder zis het tapas menu aan te raden.
Absoluut een topper en aanrader!!

Fons & Anky
Lianne .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Een goede locatie voor een gezellige avond met familie, vrienden. Prima eten en bediening. Sfeer is gezellig. De tapas gerechten zijn variërend.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke tapas, veel variatie, vlotte bediening. Van te voren wel reserveren want het is altijd vol. Dat zegt wel wat van restaurant Anders! Aanrader!
Gaby D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Restaurant Anders is een van ons favorieten. Goede sfeer en goede service. Daarnaast zijn wij ook altijd tevreden over de gerechten, behalve dat het lekker is, wordt het ook leuk opgediend.

Een aanrader dus.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Geweldige avond gehad. Heerlijk gegeten, lieve bediening.
Nu de derde keer, komt zeker een vierde keer. Volgende bezoek is alweer gereserveerd
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten, voor ieder wat wils, vlotte, zeer vriendelijke bediening. Met vrienden een topavond gehad!
Een aanrader voor iedereen!
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Goede sfeer, vriendelijk personeel en altijd erg lekkere tapas. Zeker een aanrader om hier te eten, zowel met grotere als kleinere groepen.
Corinavonk .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gerechten vond ik niet bijzonder, was van alle tapasgerechtjes er eigenlijk maar 1 waar ik enthousiast over was. Satehsaus was dik en leek wel slecht aangemaakt uit een kan en klare pot. Wel gastvrij ontvangen, Er werd aangedrongen om toch maar brood te nemen, was gratis, vond ik achteraf toch wat opdringerig. Nu minder tapas kunnen eten.....
R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Hebben heerlijk en gezellig gegeten, maar vond het wel een beetje te koud in het restaurant... Was net niet behaaglijk genoeg.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Vriendelijk personeel, een van ons was jarig en er werd een feestelijk dessert gepresenteerd. Heerlijk gegeten! Voor ieder wat wils.