Restaurant Anders

Meer informatie over restaurant Restaurant Anders

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Tijdens de lunch zaten we lekker in de zon. Het is een bijzonder plekje, zo aan de stadsmuur. We kozen als gerecht voor plateau Anders. Er stond enkel bij dat het uit diverse kleine gerechtjes zou bestaan. Het plateau zag er indrukwekkend uit. Behalve bitterballetjes, kregen we een schaaltje roerei met champignons, twee kaassoorten, worst, zalm, olijven, chorizo, rauwe ham, heerlijke tonijnsalade en een grote mand stokbrood. Daarbij werd een witte droge Spaanse wijn geschonken. Het smaakte allemaal prima. Zeker op zo'n mooi plekje, met zicht op de jachthaven. Enkel een tip: vraag niet enkel wat men wil drinken, maar ook of men iets er bij wil.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Stijlvolle buiten-ambiance in het haventje van Leerdam.
Voor een lunch een goed adres met een aardige kaart, vriendelijke bediening, prettige prijs-kwaliteit-verhouding.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Ok gegeten op het mooie terras aan het water.
Het dessert (panna-cotta met chocoladeijs) was erg lekker, het voor en hoofgerecht wat saaitjes. De entrecote was groot maar ook redelijk taai.
Het meisje in de bediening was vriendelijk.
Het restaurant pretendeert "anders" te zijn, maar de kaart is vrij gewoontjes, er moet iets meer op staan dan carpaccio, eendenborstfilet en entrecote om gasten te verassen.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Een leuk terras in de haven en een wat donker binnen gedeelte waar je via de keuken komt. Het eten is goed van smaak en vers echter de opmaak zo wat mooier mogen en iets van een kleine salade of iets van groen op het bord met de gamba's met stokbrood zou het geheel meer af gemaakt hebben. De bediening is prima en ze komen snel vragen of je iets wilt drinken als je op het terras gaat zitten echter om ook eten te bestellen moet je even je best doen. Jammer. Prima locatie, zeker met mooi weer.
2gladiolen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Heerlijk gegeten, vooral gerookte zalm met gefrituurde gamba's, entrecote speciaal als hoofdgerecht. Bij aankomst gaf serveerster aan, dat er vanwege een grote groep, die niet gereserveerd had, er misschien niet alles meer was. Erg netjes. Uiteindelijk was alleen de eendenborst op. Maar bijzonder goed en smakelijk eten. Extra frietjes kregen wij erbij zonder meer kosten. Bediening vlot, een aanrader.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2013
We hebben uitstekend gegeten bij Anders. De carpaccio was lekker. De biefstuk en de eendenborst was bijzonder goed en het dessert was ook prima. De bediening was heel vriendelijk. Jammer dat er zo weinig gasten waren (een woensdag).
NadiaFr .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Begin van dit jaar gegeten bij restaurant Anders. Zeker de moeite waard! Hier in Leerdam en omgeving vind je weinig restaurants waar je andere gerechten kunt krijgen dan de standaard biefstuk of saté (ook lekker natuurlijk, maar soms wil je iets aparter).

De aankleding is erg mooi en modern. Klein restaurant in de stadsmuur van Leerdam. Inderdaad wel even vreemd als je de deur open doet en je staat meteen in de keuken van het restaurant. Maar dat geeft dan wel weer een betrouwbaar gevoel.

Het restaurant heeft geen kaart. Bij iedere gang hadden we keus uit 3 gerechten. Wij gaan zeker nog eens terug.
Arenda .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Gisteravond hier heerlijk gegeten. Leuk klein restaurantje. De keuze uit 4 voor en hoofgerechten en 2 nagerechten is voldoende. Eten was heerlijk en precies goed. Niet teveel en niet te weinig. We misten alleen een beetje groente...al was het maar een klein bakje met salade. Het enige wat heel jammer was was dat er zo weinig gasten waren.