Restaurant Anak Blitar

Concourslaan 8A 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Anak Blitar

Traditioneel in hart en ziel

Twee Indonesische draken heten je welkom in Anak Biltar! Binnen doen het rieten meubiliair, de beelden en planten je even wegdromen. Er wordt gekookt zonder conserveringsmiddelen en 100% halal. Met zo'n 80 gerechten op de kaart is het altijd raak. Naast het (afhaal)restaurant, zijn ze gespecialiseerd in het organiseren van Indonesische catering.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Anak Blitar

• Kom je met de auto?
    Tot 23 november kunt u van de zijde van Nieuw Vennep ons niet zonder omweg bereiken. U neemt dan zoals gewoonlijk de weg langs het burgemeester van Stamplein en gaat bij de rotonde rechtdoor tot de Kruisweg. Daar gaat u linksaf en bij de volgende rotonde

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag t/m vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag en zondag 13:00 - 21:00

Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Gezellige Toko waar eigenaresse Sri altijd klaar staat. Ruime keuze uit gerechten. Leuke bamboo inrichting, prima om even lekker te genieten van een keur aan Indonesische gerechten. Goede prijs kwaliteit-verhouding.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Een uitgebreid Indonesisch keuzebuffet met vele soorten bami, rijst, groenten, vlees vis en vegetarische gerechten. Deze keer de ketjapbami, pittige spruiten, boontjes, pittig lams- en rundvlees. Een sambal goreng telor van de zaak er op. Het wordt geserveerd in een gevlochten mandje. Alles smaakt onderscheidend, wellicht door de verse ingrediënten en kruiden.
Echt onvergelijkbaar met wat je elders eet. Als het niet op is, krijg ik het mee in een bakje en smul ik de volgende dag weer. Ja, als ontbijt, want ik kan het gewoon niet laten staan!
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Afgelopen zaterdag speciaal naar Hoofddorp gereden op aanraden van een vriend. 7 verschillende gerechten mee naar huis genomen. Ieder gerecht werd met gejuich ontvangen. Heerlijk en betaalbaar eten!
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Ik eet wekelijks met vrienden bij Anak Blitar om van de Indische keuken te genieten. Heerlijk eten met een originele smaak, geen smaakversterkers en een fijne persoonlijke bediening. Elke week is het weer een verrassing wat zij voor mij klaarmaken uit die enorme keus van lekkere gerechten, dus voorlopig kunnen wij nog even voort.
Carine D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Had nog nooit van het restaurant gehoord en wat een zonde! Het eten was gewoon geweldig, nergens anders heb je zoveel keus. Het zijn eindelijk eens een keer andere smaken dan wat ik normaal gewend ben in Aziatische restaurants, daarmee zijn het oprechte smaken. Groot pluspunt is dat ze koken zonder Ve-Tsin, dat doen er maar weinig. Geweldige bediening, gezellig leuk en beantwoorden al je vragen. Kortom hier komen we nog heel veel vaker terug!
jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
We hebben spijt...dat we hier nooit eerder zijn geweest! Het begon al meteen leuk, de ontvangst was allerhartelijkst, een meterslange vitrine met een overdaad aan gerechten, alles ziet er even heerlijk uit en je mag van alles proeven. We hebben dan ook alle vier heerlijk gegeten.
Kortom, we komen graag terug! Ook onze kinderen zullen hun vrienden hier mee naar toe nemen. De prijs was ook prima, alle respect voor zo'n leuke zaak, een welverdiende 10!
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Voor echt lekker indonesisch eten moet je hier zijn is mij na vanavond wel weer heel duidelijk. Ergens anders indonesisch gegeten maar nergens is het zo lekker als bij Anak Blitar!
hrodenburg .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Uitstekend Restaurant.Zeer goed en gevarieerd eten.Met zorg klaargemaakt/bereid,Bediening zeer vriendelijk en je krijgt een goede uitleg over wat je eet..Aan -kleding van het Restaurant zeer warm en sfeer-vol.Kortom je voelt je een beetje in Indonesië.Maar waar het echt om gaat is het eten..Niets anders dan lof wat dat betreft.Echt een aanrader,voor vrienden/kennissen om het eten en de sfeer te proeven.Hans Rodenburg.
Roband12 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Het eten is geweldig als je van de Indonesische keuken houdt echt waard om voor om te rijden,de bediening is erg goed en je voelt je echt welkom,kortom een pareltje in Hoofddorp
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Vandaag voor het eerst in dit restaurant gegeten en zeker niet voor het laatst. Hier kom ik graag één keer in de week terug! Zodra de het personeel merkte dat ik er voor het eerst was kreeg ik direct uitgebreide uitleg ondanks de drukte op zondag avond. Alle tafels waren bezet maar ik kon wel op een gereserveerde tafel plaats nemen, deze mensen kwamen pas over drie kwartier. Vrij snel kwam er toch een ander tafeltje vrij en heb ik genoten van de prachtige gerechten en zeer vriendelijke bediening. Wat zo mooi is aan dit restaurant is dat de prijs/kwaliteit verhouding zeer gunstig is. Nergens kan je zo lekker eten voor zo weinig geld. Hier staat wel tegenover dat de drankjes op basis van zelf bediening gaan, kleine moeite.
rob60 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Eten uit stekend en de pijs kwaliteit is prima .
Het assortiment is zeer uitgebreid ,dus moeilijk om een keuze te maken .Dan maar weer een keer terug komen ,was beslist Geen straf is!!Tot een volgende keer en ga zoo door!!
Vr Gr Rob
WillyK .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Decor is simpel, maar daarom geweldig als je ervan houdt omdat het eten heerlijk is met een vriendelijke en persoonlijke en hartelijke bediening.
Laurens G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Door de geweldige smaak en de goede service sluipt dit stiekem in je eetpatroon waardoor je er eigenlijk iedere week naar toe wilt!
laurarie .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Het is elke keer weer een feest om bij Anak Blitar te eten. De enorme keuze in gerechten (rijst, mie, groente, vlees en vis) maakt het tot een ontdekkingsreis voor je smaakpapillen. Perfect opgediend en geserveerd in een mandje is het tot de laatste hap geweldig. Je kunt gerust een menu laten samenstellen en je weet niet wat je proeft. Gezelligheid en gastvrijheid staan voorop. Er is altijd plaats of er wordt plaats gemaakt voor je. Wij komen er bijna elke week wel een keer om van het heerlijke eten en de gezellige bediening te genieten.
Voor iedereen zeker een aanrader om te gaan eten.

Laura en Arie.
areisig .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
wanneer we de kans krijgen eten we elke vrijdagavond in dit gezellige restaurant, de smaak van het eten is echt zoals het moet zijn. als indo zijnde is dat moeilijk te vinden bij andere. mijn kinderen zijn ook fan van dit restaurant.
Jvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Net heerlijk gegeten bij Restaurant Anak Blitar. De uiterst charmante eigenaresse bood aan onze lunch samen te stellen. De combinatie van verschillende smaken waren mooi op elkaar afgestemd. Onze complimenten! Vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. We komen zeker terug.
Margotl .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Anak Blitar is niet alleen een uitstekend, vriendelijk en ongedwongen restaurant om te eten, ook de catering is perfect. Ik ben vorig jaar getrouwd met een Indische man en heb de catering met gerust hart uit handen gegeven. Het eten arriveerde perfect van smaak, in ruime hoeveelheid, zeer warm en op tijd. Natuurlijk met prachtig opgemaakt bufffet en diverse bijgerechten. Onze gasten (waaronder dus zeer veel indische mensen) hebben met volle teugen genoten.
Afgelopen week hebben we ons eerste jubileum dan natuurlijk ook gevierd met een heerlijke maaltijd bij Anak Blitar. Een grote pluim voor onze favoriete topkokkin en alle vriendelijke staf.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Wij komen hier iedere vrijdagavond gedurende een tiental jaren!
Het eten is qua smaak echt Indonesisch en ook authentiek gemaakt.
Zeer veel verschillende gerechten ben ik nog nergens anders tegen gekomen. Ook de bediening is hartelijk en ongedwongen.
Je kan ook afhalen, maar even zitten is ook mogelijk.
Echt een aanrader voor wie van Indonesisch eten houdt.
Siemvl .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
een aantal keren gegeten, super aardige mensen, hele ruime keuze en je kan je gewoon laten verassen door hun een menu voor je samen te laten stellen, ook voor de kinderen doen ze hun uiterste best. Ik rij graag 50 km enkele reis om hier even te gaan eten, zeker de prijs en kwaliteit verhouding is erg goed, lekkere bak eten voor nog geen €10.- , waar vind je dat nog?? :), en lekker zelf je biertje pakken uit de koelkast, ik waande me even in Azie :)
Els V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Wij kwamen voor de eerste keer in dit eethuis. Het concept is uniek , je kunt kiezen uit een uitgebreid assortiment Indonesische gerechten, alles aantrekkelijk uitgestald in de vitrines. De uiterst vriendelijke en behulpzame dames leggen je precies uit welke gerechten het zijn en hoe ze smaken. Je kiest twee groente en twee vleesgerechten en even later zit je heerlijk te smullen.
Drankjes zoals een lekker Bintang biertje pak je zelf uit de koelkast. Er heerst een prettige ongedwongen sfeer, dit betekent echter ook dat indien er veel "afhalers" zijn, deze vlakbij je tafeltje kunnen staan. Een tafeltje tegen de wand of buiten op het terras verdient dan ook de voorkeur.
Wij hebben hier voor een zeer schappelijke prijs (9,95 euro per menu p.p) heel lekker gegeten. Wij komen zeker terug.