Restaurant Anak Blitar

Concourslaan 8A 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Anak Blitar

Traditioneel in hart en ziel Het rieten meubiliair, de beelden en planten laten je even wegdromen. Er wordt gekookt zonder conserveringsmiddelen en 100% halal. Met zo'n 80 gerechten op de kaart is het altijd raak. Naast het (afhaal)restaurant, zijn ze gespecialiseerd in het organiseren van Indonesische catering.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Anak Blitar

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag t/m vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag en zondag 13:00 - 21:00

Els V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Wij kwamen voor de eerste keer in dit eethuis. Het concept is uniek , je kunt kiezen uit een uitgebreid assortiment Indonesische gerechten, alles aantrekkelijk uitgestald in de vitrines. De uiterst vriendelijke en behulpzame dames leggen je precies uit welke gerechten het zijn en hoe ze smaken. Je kiest twee groente en twee vleesgerechten en even later zit je heerlijk te smullen.
Drankjes zoals een lekker Bintang biertje pak je zelf uit de koelkast. Er heerst een prettige ongedwongen sfeer, dit betekent echter ook dat indien er veel "afhalers" zijn, deze vlakbij je tafeltje kunnen staan. Een tafeltje tegen de wand of buiten op het terras verdient dan ook de voorkeur.
Wij hebben hier voor een zeer schappelijke prijs (9,95 euro per menu p.p) heel lekker gegeten. Wij komen zeker terug.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Geen wonder zo hoog op de Iens lijst, een keuken met authentieke smaken uit de Javaanse/Sumatraanse regio, vers is het magische woord hier, Top, iets anders kan er niet van gemaakt worden.
Noor .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Deze toko is ooit begonnen als afhaaltoko en een aantal jaren terug verhuisd naar een nieuwe locatie. Je kunt er nog steeds afhalen, maar er ook zitten. Wij hebben buiten gegeten, want het was erg warm, ook binnen. Binnen is een rij tafels langs de vitrines. Het is er netjes verzorgd en er is een tintje van Indonesië.

De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en vrolijk. Van vaste klanten krijg je mee dat ze altijd even hartelijk worden onthaald als de eerste keer. Men is bereid om je precies uit te leggen wat voor eten er allemaal is. Trouwens, de mensen om je heen ook. Er komt gezellig publiek. Een sfeertje van 'wie goed doet, goed ontmoet'.

En dan het eten. Heerlijk en smaakvol. Goed luisteren naar de commentaren, want heet is ook heet. Ze hebben veel keus in wat je als basis kunt eten. Voor ieder wat wils en je wil weer terug om ook die andere soorten uit te proberen. Ik in ieder geval wel!
Er is genoeg keus voor de vegetariër en nog meer voor de vleeseter.
Wanneer je het daar opeet, krijg je een rieten bord belegd met een een vel papier. Het papier gaat naderhand weg.
Eventueel is er voor de liefhebber een wijntje of een biertje, maar ik weet niet of die lekker zijn. Voor mij liever een sapje of een frisje.

Rene_jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Ruime keuze/zeer gevarieerd aanbod. Netjes gepresenteerd. Op gestelde vragen: keurig en beleefd antwoord gekregen. Wij komen hier al meerdere jaren, zeker 6. Kwaliteit en service blijft hoog en zeer constant. Echte aanrader. De ene keer gaan we halen, andere keer "take away". Persoonlijke aandacht is warm en gemeend, onze kinderen voelen zich ook thuis. Prijs/kwaliteit verhouding is buitengewoon goed!
San83 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Bij Anak Blitar kom ik al jaren! Lunchen en dineren, allebei Top!
Want, er zijn eindeloos combinaties mogelijk. Bedenk maar wat voor basis je hebt met 5 verschillende nasi's en iets van 6 verschillende bami's. Allerlei groentes, tahoe..tempe variaties. En dan komt het vlees en vis gedeelte. Ik eet alleen kip etc. en daar zijn er al 10 variaties van. Tot gauw, Sri..
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Als altijd weer heerlijk gegeten! Zeer veel variatie in groenten, vlees en vis, en je kunt hier ook uit meerdere soorten bami en nasi kiezen, of je van pittig houdt of niet, iedereen kan hier lekker eten. Er zijn ook vaak nieuwe gerechten en alles wordt in eigen keuken bereid. Een gezellige locatie waar we nog vaak gaan terugkomen.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Wat een geweldig persoonlijke en vriendelijke service!! Met een lach en met aandacht. Het eten is uitstekend van kwaliteit en ruim gesorteerd. De entourage is ongedwongen; de restaurant gasten en afhalers mengen zich moeiteloos aan de lange 'vitrine' met heerlijke gerechten. Drankjes mag je zelf pakken, alles op basis van vertrouwen en thuis voelen.