Restaurant Anak Blitar

Concourslaan 8A 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Anak Blitar

Traditioneel in hart en ziel Het rieten meubiliair, de beelden en planten laten je even wegdromen. Er wordt gekookt zonder conserveringsmiddelen en 100% halal. Met zo'n 80 gerechten op de kaart is het altijd raak. Naast het (afhaal)restaurant, zijn ze gespecialiseerd in het organiseren van Indonesische catering.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Anak Blitar

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag t/m vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag en zondag 13:00 - 21:00

9,2
R V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
gisteren heerlijk gegeten echt een aanrader. Heel veel heerlijke gerechten ik kon niet kiezen er waren er zo veel.
op aanrader van een van de dames de garnalen in botersaus genomen was heerlijk nog nooit zo lekker indiesch gegeten
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een geweldig Indonesich restaurant, waar je het idee hebt dat je in Indonesië bent. De authentieke gerechten smaken zoals je ze in Indonesië voorgeschoteld krijgt. Met een vriendelijke "nieuwe" eigenaresse en een lief en altijd gezellig personeel. Wij combineren regelmatig ons avondje Hoofddorp met een hapje bij Anak Blitar. Een aanrader!!
Jordy M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vandaag met me ouwe heer geweest en was echt super! Heerlijk eten,goeie sfeer, lieve eigenares en personeel , en de prijs was perfect voor al het eten dat we kregen! was zelfs iets te veel ga zo door komen hier snel weer!
Ray D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Op aanraden van een kennis hebben we twee maaltijden afgehaald. We werden op een prettige, informatieve manier geholpen, en thuis hebben we zitten smullen! We komen zeker terug.
Reinmulderjr .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ik kom hier al zeker sinds het nieuwe centrum er is bij Ron de vorige eigenaar, altijd gezellig. Vandaag weer eens heen met familie, heerlijk gegeten en personeel is het zelfde als voorheen.120 recensies er zitten zwartmakers tussen ga eten en proef zelf prima had en prijs prima. Service nog even goed.was trouwens druk en gezellig. Veel succes voor nieuwe mensen die het runnen SUPER gelukkig. Rein Mulder
jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Lekker eten en veel keuze uit verschillende smaken en ingedienten.Er wordt goed geluisterd naar je voorkeur(spyci, zoet of mild)zodat je een lekker bordje kan vullen.We komen zeker vaker.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zondagavond hebben wij hier een verjaardag gevierd met 4 man. Wij komen regelmatig in de gordel van smaragd en bij binnenkomst werden wij zeer hartelijk ontvangen door de eigenaresse en haar personeel! Het interieur bracht ons even in Indonesie! Het eten was erg lekker (met veel keus) en de sfeer was vriendelijk en gastvrij, zoals het in Indonesie ook altijd is! Als laatste klanten gingen wij weg en niks haast, gewoon pelan-pelan. Van harte aanbevolen!!!
CDammerman .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wij waren echt vaste gasten van het restaurant en reden bijna wel wekelijks naar Hoofddorp, wat ongeveer 40 minuten rijden van ons huis is, voor een heerlijke Indonesische maaltijd. Na de overname zijn wij een paar keer geweest, maar het eten is niet meer wat het geweest is. Ook de gezelligheid is ver te zoeken. En tegenwoordig betaal je ook voor een plastic bakje om je overgebleven eten mee te nemen. Ook de prijzen zijn verhoogd en dat hadden wij niet erg gevonden als de kwaliteit niet zo achteruit was gegaan, maar dat is het dus wel.

Echt jammer na zoveel jaren als vaste klant.
Indischewaterlelie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Samen met ons gezin genoten van heerlijke maaltijden! De rendang was echt heerlijk mals en goed gekruid. En de service was super! Omdat 'de opscheppers' zien welke basis je kiest, adviseren zij je wat er het beste bij past. Zo krijg je een heerlijk gevuld mandje!

Wat ook zeker een aanrader is zijn de gebakken bananen! Mijn man en ik hebben genoten maar ook onze peuter. Die genoot van haar bahmi met kruidnagel, sate, groentemix en kroepoekjes! Wij komen hier zeker vaker terug!
Juffer B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Sinds er nieuwe eigenaren in zitten, voor de tweede kaar gegeten. De eerst keer teleurstellend, maar gisteravond was het eten heerlijk. Alles was fijn van smaak en veel keus. Dit verdient een pluim en we komen snel weer eten.
Succes!!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben nu 2x hier gegeten, waarvan 1x met beide ouders en 2 tieners.
Beide keren was het eten heerlijk! Er was een ruime keuze uit de gerechten en daarbij hulp om het juiste gerecht te kiezen. Zo wilde de één het wat milder en de ander zich met de combi van kokosrijst laten verrassen. Er werden grapjes gemaakt wat de sfeer nog gezelliger maakte!
Ik denk dat we veel vaker gaan terug komen, want we hebben nog lang niet alle gerechten geproefd! Ook onze beide ouders hebben genoten van het eten en het sfeertje.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
wij kwamen er al jaren maar sinds de overname zijn niet alle gerechten niet aanwezig gado gado laatste keer 2 gerechten op hete mie was op om 18.30 uur ga zomaar door en dan na een paar maanden € 1,50 duurder geworden per portie en de vriendelijkheid is ver te zoeken wij gingen er na toe voor het heerlijke eten en de gezelligheid maar die zijn er totaal niet denk eens aan jullie voorgangers daar kunnen jullie niet aan tippen als jullie zo door gaan is het gauw over doe hier wat mee
Dat op maandag niet alle gerechten aanwezig zijn om 18:30 heeft veel te maken met de drukte die wij op zondag hebben gehad en de prioriteiten die we moeten stellen bij het maken van de gerechten. Er is maar een beperkte vraag naar de pittige bami, omdat onze gasten liever gaan voor echt Indonesisch. Van de Gado Gado kan ik mij niet voorstellen dat bepaalde ingrediënten niet aanwezig zouden zijn. Wij hebben geen kant-en-klare Gado Gado. Ook de vorige eigenaar moest een Gado Gado samenstellen.In de gesprekken die ik met de vorige eigenaar heb gehad is meerdere malen naar voren gekomen dat hij de prijzen eigenlijk had moeten verhogen. Nu moest ik als nieuwe eigenaar deze, vaak impopulaire beslissing nemen. Verder zou ik graag van u willen weten wat u heeft gegeten, zodat ik mijn voordeel kan doen met uw kritiek.
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Geweldig Indonesisch eten, met een enorme keuze uit vele heerlijke gerechten. Daarnaast is er een behulpzame en gezellige bediening. Met name de al jaren werkzame "opschepper" is een sieraad voor de zaak.
Alex .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ik ben hier ruim drie jaar vaste klant geweest, heb er wekelijks gegeten en heb een Indonesische achtergrond en ken de keuken dus goed. Sinds het vertrek van Sri en Ronald aanvankelijk zelfde kwaliteit eten, maar nieuwe eigenaar snapt de horeca niet. Vandaag weer gehaald (maaltijden, gado gado met longtong, sate en spekkoek) en helaas is ook de kwaliteit nu duidelijk minder: sate ajam minder mals, rendang taai, het heeft de klasse van voorheen niet meer. Zo jammer, het was mijn favoriete restaurant. Ik reed er vanuit Amstelveen naartoe, maar dat ga ik niet meer doen. Juist de hemelse smaken waren die omweg waard, het is nu een redelijke toko en meer niet.
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij reden altijd speciaal vanuit t midden vh land naar anak blitar..altijd topkwaliteit en gezellig...maar nu is de ziel eruit en 't eten? Laat ik zeggen dat ik er niet meer voor ga rijden en dan zeg ik het heel netjes
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Anak Blitar, helaas is het verkocht en heeft dus een nieuwe eigenaar en een nieuwe kok. De gemoedelijkheid, gezelligheid en hartelijkheid is weg. Het eten is ook niet meer wat het was, sommige gerechten zijn er niet meer en de smaak is ook niet meer zo lekker, veel olie en teveel suiker. Heel erg jammer maar wij gaan er niet meer naartoe!!
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vanavond sinds een tijdje weer hier gegeten, maar al vanaf 2005 klant. Ik dacht eerst dat het aan mij lag, maar ook mijn partner vond dat onze favoriete gerechten totaal anders smaakten dan we gewend waren. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn, maar wij vonden de nieuwe receptuur geen succes. Te gerechten waren of te zout, vettig of te saai. Geen diepgang meer zoals we gewend waren. Toen hoorden we dat de zaak was overgenomen... De leuke, ontspannen sfeer is verdwenen. We hebben ons zeer geërgerd aan hoe een van de "oude" werknemers de les werd gelezen. Hij was eten aan opscheppen wat de klanten aanwezen, toen plotseling de baas, dachten wij, zich ermee ging bemoeien. Hij ging vanachter de toonbank tussen de klanten in staan om zijn collega erop te wijzen dat hij eerst moest schoonmaken, er was nml. een sliert bami bij het opscheppen langs een andere bak met eten gekomen. Gelukkig antwoordde de collega in kwestie dat hij eerst de klanten ging verder helpen. Deze laatste doet zijn werk al jaren goed en met plezier. Tijdens het afrekenen ook nog een chaos. We werden totaal vergeten, want er kwam van alles tussendoor. Misschien was het een momentopname, maar wij komen niet meer.
Chantalnaro .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Het is qua smaak en vooral qua service helaas niet meer wat het was.

Bij binnenkomst kon er van meneer geen groet vanaf, de dame die ook aanwezig was kon ons na meerdere keren te hebben aangekeken met enige moeite begroetten.

Na vervolgens enkele minuten te hebben gewacht, terwijl er geen andere klanten voor ons aan de beurt waren (ze hadden iets te bespreken in het Indonesisch) werden wij eindelijk zonder een woord hierover geholpen.

Het enige positieve bij ons bezoek is dat het eten qua portie meer is geworden maar qua smaakbeleving minder. Dit is erg jammer. Dan liever als voorheen een kleinere portie maar wel heerlijk.

Wij hadden nog wat over en wilden dit mee naar huis nemen. Meneer maakte vervolgens de opmerking dat het wel weinig is wat er was overgebleven en of wij het niet alsnog wilden opeten?? Waar bemoei jij je mee denk ik achteraf. Totaal niet klantvriendelijk.

Vervolgens pakte meneer het eten in en liet de deksel op de grond vallen. Meneer raapte de deksel vervolgens op en sloot daar het bakje mee af. Ik dacht ok gaat dat zo. Dit is dus de laatste x dat wij hier komen eten.

Bij het afrekenen ''snauwde'' meneer naar de dame iets in het indo dat er nog 50 cent bij moest komen voor het meeneem bakje. Mevrouw sloeg dit vervolgens alsnog aan op de kassa. Heel vreemd allemaal.

Het is een erg lang verhaal geworden maar dit is wat het is. Mijn tips aan jullie restaurant zijn:

Wees klantvriendelijker, wees hygienisch, verbeter de smaak en wek bij klanten geen irritaties op door bijdehandte opmerkingen te maken.

Succes!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vandaag hier na 5 jaren weer gegeten.
Assortiment blijft groot, net als de porties.
Keuze uit zeker 60 gerechten voor een standaard lunch. Dat is dus bijzonder.

Verbeterpunt: zet bordjes met de namen van de gerechten bij de gerechten zodat de klanten weten wat ze kunnen kiezen.

Nogmaals: uitstekend gegeten!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Goedenavond,ik lunch al heel lang een paar keer in de maand bij dit restaurant....FANTASISCH...had kennis gemaakt met de nieuwe eigenaresse. ..Zo vriendelijk..Service gericht en gezellig....Woensdag's hebben ze nu nwe special's....zo byzonder Balinees. .leuk en lekker en ik vindt de nieuwe eigenaresse TOP...de keuken is super goed...maar kom nu zeker ook voor de gezelligheid even lunchen...Ik gun U het allerbeste mevrouw