Restaurant Anak Blitar

Concourslaan 8A 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Anak Blitar

Traditioneel in hart en ziel

Twee Indonesische draken heten je welkom in Anak Biltar! Binnen doen het rieten meubiliair, de beelden en planten je even wegdromen. Er wordt gekookt zonder conserveringsmiddelen en 100% halal. Met zo'n 80 gerechten op de kaart is het altijd raak. Naast het (afhaal)restaurant, zijn ze gespecialiseerd in het organiseren van Indonesische catering.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Anak Blitar

• Kom je met de auto?
    Tot 23 november kunt u van de zijde van Nieuw Vennep ons niet zonder omweg bereiken. U neemt dan zoals gewoonlijk de weg langs het burgemeester van Stamplein en gaat bij de rotonde rechtdoor tot de Kruisweg. Daar gaat u linksaf en bij de volgende rotonde

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag t/m vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag en zondag 13:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Anak Blitar

annemarie L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ik had gereseveerd maar er werd mij verteld bij aankomst dat niet zo was en dat ik mijn ah spaarzegel boeje niet kon gebruiken dus heb geen gebruik kunnen maken 2voor de prijs van een
Restaurant Anak Blitar is geen deelnemer aan de AH actie. U heeft ook bij ons niet kunnen reserveren.
Johnv54 V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima gegeten, heel vriendelijk personeel maar niet echt een restaurant, meer een (afhaal) toko.
Bernadet D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Authentiek Indonesische eetgelegenheid, persoonlijke benadering en heerlijk eten
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten hele vriendelijke service alles even lekker en je kunt gezellig zitten ! Niet zoals sommige andere tokos op een plastic tafel met plastic stoelen
Je zit hier echt gezellig en het is lekker druk, veel om te zien ! Kom zeker terug!
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ruime keuze aan vers, heerlijk Indonesisch
eten,.
Eenvoudige doch gezellige inrichting, typerend voor een Toko.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prima restaurant! Ze kennen de familie Bakker inmiddels! Weer heerlijk gegeten gisteren... we komen snel weer..
Agaath M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten met onze vriendin die Indonesische roots heeft. Zij vond het voortreffelijk en heeft gesmuld. Wij ook trouwens.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten! Een echte aanrader!
Gemma T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten buiten in de zon. Bediening leuk en gezellig.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We komen hier vaker, goed eten en goede prijs/kwaliteitsverhouding
Helene Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Goede uitleg van de gerechten . Lekker warm.
R V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
gister besteld via Hungy was weer erg lekker! er zijn geregeld nieuwe gerechten en of snaks, zo kan je iedere keer weer wat nieuws ontdekken! ook chill dat ik 25% korting kreeg via Hungy
Arie M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
De sfeer was redelijk en eten redelijk goed te eten. En eigenaar heeft geen kaas gegeten wat betreft het benaderen van klanten. het was de laatste keer dat ik daar binnen ben geweest.
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima Indonesisch eten voor een goede prijs
Indischewaterlelie .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vandaag de garnalen in botersaus met gele rijst en pittige aubergine + atjar gegeten. Het was weer fantastisch! Ook de bahmi met kruidnagel + kipballetjes en kroepoek bevielen zeer goed bij onze twee jarige! Echt super genoten!
R V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
vandaag weer een take away genomen. echt te lekker ook goed hoe ze vertelde Hoe ik de maaltijd het beste kon opwarmen. echt een aanrader dus
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vooraf telefonisch contact gezocht om een afhaal-rijsttafeltje samen te stellen voor een groep van 8 personen. Goede suggesties gekregen. Het resultaat was geweldig. Iedereen heeft genoten en de hoeveelheden zijn goed op het aantal personen afgepast.
Zeker een herhaling waard!
Raoul B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker eten. Vriendelijke mensen. Aanrader voor snel uit eten .
De tafel van Jos J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Als je op zoek bent naar een gezellig restaurant, dan moet je niet hier zijn. Het is een toko, het eten is uitstekend. Leuk om na het winkelen even aan te leggen. Het enige minpuntje is dat wij hadden gereserveerd om 13:00u en dat het 'restaurant' ook exact om 13:00u is opengegaan. Sommige gasten (wij waren met zijn zevenen) hebben buiten in hun auto moeten wachten tot de rolluiken omhoog gingen en vroegen zich af of zij er wel op het juiste tijdstip, of dag waren. Misschien dat het restaurant daar rekening mee kan houden en een kwartier eerder opent. Of zij moeten het pas mogelijk maken om vanaf 13:15u te reserveren
Ons restaurant gaat open om 13:00 uur en we proberen om alles tijdig in gereedheid te brengen. Voor zover ik mij kan herinneren heb ik het rolluik voor u geopend om 12:55. Ik vind het overigens fijn dat u ons eten zo gewaardeerd heeft. De ambiance is een kwestie van smaak.
A. V.
Tafelreservering om 13.00 uur. Restaurant was nog gesloten. Het eten redelijk van smaak maar voor een gezelschap niet een echt gezellige ambiance.
Als afhaalpunt voor eten ijkt me het een prima take away.
Als u het eten zo waardeert, waarom waarom geeft u dan maar een 6 voor de kwaliteit van het eten.
Eveline D.
Het is meer een afhaalrestaurant dan een restaurant om gezellig te gaan zitten.
deSnob .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lezers van mijn recensies weten dat ik fan ben van Toko Pandora in Hoofddorp. Maar wat ik niet eerder heb verteld, is dat ik ook al jaren indonesisch eet bij Anak Blitar in Hoofddorp. Onlangs is het restaurant van eigenaar gewisseld en daarom interessant om eens te vergelijken.

De sfeer is in ieder geval nog hetzelfde. Gezellig restaurants zonder pretenties. Ongedwongen maar verzorgd. Eten in rieten mandjes en sfeerverlichting. Een drankje is optioneel en niet verplicht. Prettig.

De menukeuze is groot. Er staan bijna dertig gerechten klaar, waaronder de boerenkool waarvan het recept door de vorige eigenaar is bedacht. Alleen deze is al de moeite waarde om langs te komen.

Ik heb zo'n 12 gerechten geprobeerd en het is me opgevallen dat veel olie wordt gebruikt en veel suiker. Meer dan mij lief is. Natuurlijk is dat een kwestie van smaak en ieder Indonesisch dorpje heeft zijn eigen receptuur. Maar mijn voorkeur is het niet.

Ik betaalde 12,50 per couvert. Voor de kleine kinderen is er een aangepast menu, namelijk een kleinere hoeveelheid met een prettig aangepaste prijs: 3,50 per couvert.

Concluderend, de sfeer is nog steeds goed en ik kan me voorstellen dat anderen het hemels lekker vinden, maar mijn smaak is het niet meer helemaal.