Restaurant Anak Blitar

Concourslaan 8A 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Anak Blitar

Traditioneel in hart en ziel

Twee Indonesische draken heten je welkom in Anak Biltar! Binnen doen het rieten meubiliair, de beelden en planten je even wegdromen. Er wordt gekookt zonder conserveringsmiddelen en 100% halal. Met zo'n 80 gerechten op de kaart is het altijd raak. Naast het (afhaal)restaurant, zijn ze gespecialiseerd in het organiseren van Indonesische catering.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Anak Blitar

• Kom je met de auto?
    Tot 23 november kunt u van de zijde van Nieuw Vennep ons niet zonder omweg bereiken. U neemt dan zoals gewoonlijk de weg langs het burgemeester van Stamplein en gaat bij de rotonde rechtdoor tot de Kruisweg. Daar gaat u linksaf en bij de volgende rotonde

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag t/m vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag en zondag 13:00 - 21:00

Elly B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prima restaurant! Ze kennen de familie Bakker inmiddels! Weer heerlijk gegeten gisteren... we komen snel weer..
Agaath M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten met onze vriendin die Indonesische roots heeft. Zij vond het voortreffelijk en heeft gesmuld. Wij ook trouwens.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten! Een echte aanrader!
Gemma T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten buiten in de zon. Bediening leuk en gezellig.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We komen hier vaker, goed eten en goede prijs/kwaliteitsverhouding
Helene Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Goede uitleg van de gerechten . Lekker warm.
R V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
gister besteld via Hungy was weer erg lekker! er zijn geregeld nieuwe gerechten en of snaks, zo kan je iedere keer weer wat nieuws ontdekken! ook chill dat ik 25% korting kreeg via Hungy
Arie M.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
De sfeer was redelijk en eten redelijk goed te eten. En eigenaar heeft geen kaas gegeten wat betreft het benaderen van klanten. het was de laatste keer dat ik daar binnen ben geweest.
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima Indonesisch eten voor een goede prijs
Indischewaterlelie .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vandaag de garnalen in botersaus met gele rijst en pittige aubergine + atjar gegeten. Het was weer fantastisch! Ook de bahmi met kruidnagel + kipballetjes en kroepoek bevielen zeer goed bij onze twee jarige! Echt super genoten!
R V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
vandaag weer een take away genomen. echt te lekker ook goed hoe ze vertelde Hoe ik de maaltijd het beste kon opwarmen. echt een aanrader dus
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vooraf telefonisch contact gezocht om een afhaal-rijsttafeltje samen te stellen voor een groep van 8 personen. Goede suggesties gekregen. Het resultaat was geweldig. Iedereen heeft genoten en de hoeveelheden zijn goed op het aantal personen afgepast.
Zeker een herhaling waard!
Raoul B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker eten. Vriendelijke mensen. Aanrader voor snel uit eten .
De tafel van Jos J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Als je op zoek bent naar een gezellig restaurant, dan moet je niet hier zijn. Het is een toko, het eten is uitstekend. Leuk om na het winkelen even aan te leggen. Het enige minpuntje is dat wij hadden gereserveerd om 13:00u en dat het 'restaurant' ook exact om 13:00u is opengegaan. Sommige gasten (wij waren met zijn zevenen) hebben buiten in hun auto moeten wachten tot de rolluiken omhoog gingen en vroegen zich af of zij er wel op het juiste tijdstip, of dag waren. Misschien dat het restaurant daar rekening mee kan houden en een kwartier eerder opent. Of zij moeten het pas mogelijk maken om vanaf 13:15u te reserveren
Ons restaurant gaat open om 13:00 uur en we proberen om alles tijdig in gereedheid te brengen. Voor zover ik mij kan herinneren heb ik het rolluik voor u geopend om 12:55. Ik vind het overigens fijn dat u ons eten zo gewaardeerd heeft. De ambiance is een kwestie van smaak.
A. V.
Tafelreservering om 13.00 uur. Restaurant was nog gesloten. Het eten redelijk van smaak maar voor een gezelschap niet een echt gezellige ambiance.
Als afhaalpunt voor eten ijkt me het een prima take away.
Als u het eten zo waardeert, waarom waarom geeft u dan maar een 6 voor de kwaliteit van het eten.
Eveline D.
Het is meer een afhaalrestaurant dan een restaurant om gezellig te gaan zitten.
deSnob .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lezers van mijn recensies weten dat ik fan ben van Toko Pandora in Hoofddorp. Maar wat ik niet eerder heb verteld, is dat ik ook al jaren indonesisch eet bij Anak Blitar in Hoofddorp. Onlangs is het restaurant van eigenaar gewisseld en daarom interessant om eens te vergelijken.

De sfeer is in ieder geval nog hetzelfde. Gezellig restaurants zonder pretenties. Ongedwongen maar verzorgd. Eten in rieten mandjes en sfeerverlichting. Een drankje is optioneel en niet verplicht. Prettig.

De menukeuze is groot. Er staan bijna dertig gerechten klaar, waaronder de boerenkool waarvan het recept door de vorige eigenaar is bedacht. Alleen deze is al de moeite waarde om langs te komen.

Ik heb zo'n 12 gerechten geprobeerd en het is me opgevallen dat veel olie wordt gebruikt en veel suiker. Meer dan mij lief is. Natuurlijk is dat een kwestie van smaak en ieder Indonesisch dorpje heeft zijn eigen receptuur. Maar mijn voorkeur is het niet.

Ik betaalde 12,50 per couvert. Voor de kleine kinderen is er een aangepast menu, namelijk een kleinere hoeveelheid met een prettig aangepaste prijs: 3,50 per couvert.

Concluderend, de sfeer is nog steeds goed en ik kan me voorstellen dat anderen het hemels lekker vinden, maar mijn smaak is het niet meer helemaal.
frans S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We komen uit Apeldoorn en hebben daar met vrienden gegeten. Het was druk vanavond. Het eten was zeer goed en het zag in de vitrine waar het eten lag, zeer schoon uit. De mensen die daar werken, zeer vriendelijk en eigenaresse ook zeer vriendelijk en maakt leuk praatje met ons. Het is echt een aanrader om daar heen te gaan. Wij gaan dat zekers doen.
Cijfer 10
Carry V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Hi , Anak Blitar hoorde bij Sri, de vorige eigenaresse. Ik had met haar een bijzondere band, omdat we elkaar kennen van vroeger :) En die 'tempo doeloe' verbondenheid gaf t al lekkere eten, nog een extra belevenis. Ik herken dan ook onmiddellijk als er op een pure wijze wordt gekookt; zonder allerlei smaakmakers te gebruiken, zoals ve-tsin. Het eten van Anak Blitar was altijd puur, authentiek maar wel heden ten daags. Zoals de fusion groenten gerechten met spruitjes en spinazie of boerenkool. Ik hou daar heel erg van. Gelukkig wordt het eten in de 'nieuwe setting' van Anak Blitar ook op de vertrouwde manier klaargemaakt . ‘k Heb dat gisteren samen met collega’s ondervonden. Het eten was erg lekker. Ik had ook 2 nieuwe gerechten in ’t assortiment geprobeerd en de smaak daarvan was voortreffelijk! Daar draagt ook wel het 'vertrouwde gezicht 'in de bediening bij. Kortom, ik ben nog steeds zeer tevreden over ’t eten, service en de sfeer van Anak Blitar. Hartelijke groet, Carry
K.woudstra W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben Anak Blitar als verrassend ervaren en zullen zeker dit restaurant nogmaals bezoeken en of hier maaltijden afhalen.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Altijd geweldig lekker eten! Ga niet voor de sfeer maar ga hier wel als je echt kwaliteit wil.
rik V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
gisteren sinds een hele tijd weer eens bij de toko gegeten ik hoorde van een nieuwe eigenaar. dit is écht een verbetering heerlijk gegeten en de bediening was top ze konden mij feilloos vertellen welke gerechten lekker waren bij elkaar. wat echt wel nodig is want wat een gerechten echt teveel om op te noemen! ik ga echt weer vaker komen echt een aanrader!!!