Restaurant Anak Blitar

Concourslaan 8A 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Anak Blitar

Traditioneel in hart en ziel

Twee Indonesische draken heten je welkom in Anak Biltar! Binnen doen het rieten meubiliair, de beelden en planten je even wegdromen. Er wordt gekookt zonder conserveringsmiddelen en 100% halal. Met zo'n 80 gerechten op de kaart is het altijd raak. Naast het (afhaal)restaurant, zijn ze gespecialiseerd in het organiseren van Indonesische catering.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant Anak Blitar

• Kom je met de auto?
    Tot 23 november kunt u van de zijde van Nieuw Vennep ons niet zonder omweg bereiken. U neemt dan zoals gewoonlijk de weg langs het burgemeester van Stamplein en gaat bij de rotonde rechtdoor tot de Kruisweg. Daar gaat u linksaf en bij de volgende rotonde

Maandag 16:00 - 21:00
Dinsdag t/m vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag en zondag 13:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We komen uit Apeldoorn en hebben daar met vrienden gegeten. Het was druk vanavond. Het eten was zeer goed en het zag in de vitrine waar het eten lag, zeer schoon uit. De mensen die daar werken, zeer vriendelijk en eigenaresse ook zeer vriendelijk en maakt leuk praatje met ons. Het is echt een aanrader om daar heen te gaan. Wij gaan dat zekers doen.
Cijfer 10
Carry V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Hi , Anak Blitar hoorde bij Sri, de vorige eigenaresse. Ik had met haar een bijzondere band, omdat we elkaar kennen van vroeger :) En die 'tempo doeloe' verbondenheid gaf t al lekkere eten, nog een extra belevenis. Ik herken dan ook onmiddellijk als er op een pure wijze wordt gekookt; zonder allerlei smaakmakers te gebruiken, zoals ve-tsin. Het eten van Anak Blitar was altijd puur, authentiek maar wel heden ten daags. Zoals de fusion groenten gerechten met spruitjes en spinazie of boerenkool. Ik hou daar heel erg van. Gelukkig wordt het eten in de 'nieuwe setting' van Anak Blitar ook op de vertrouwde manier klaargemaakt . ‘k Heb dat gisteren samen met collega’s ondervonden. Het eten was erg lekker. Ik had ook 2 nieuwe gerechten in ’t assortiment geprobeerd en de smaak daarvan was voortreffelijk! Daar draagt ook wel het 'vertrouwde gezicht 'in de bediening bij. Kortom, ik ben nog steeds zeer tevreden over ’t eten, service en de sfeer van Anak Blitar. Hartelijke groet, Carry
K.woudstra W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben Anak Blitar als verrassend ervaren en zullen zeker dit restaurant nogmaals bezoeken en of hier maaltijden afhalen.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Altijd geweldig lekker eten! Ga niet voor de sfeer maar ga hier wel als je echt kwaliteit wil.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
gisteren sinds een hele tijd weer eens bij de toko gegeten ik hoorde van een nieuwe eigenaar. dit is écht een verbetering heerlijk gegeten en de bediening was top ze konden mij feilloos vertellen welke gerechten lekker waren bij elkaar. wat echt wel nodig is want wat een gerechten echt teveel om op te noemen! ik ga echt weer vaker komen echt een aanrader!!!
Indischewaterlelie .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We kwamen al vaker eten bij Anak Blitar maar nu hebben we voor de verjaardag van mijn man gebruik gemaakt van de catering service! En we hebben er ontzettend van genoten! Heerlijk eten, en voor ieder wat wils! Van vlees en vis tot vegetarisch en verschillende groenten met basis. Wat een top zaak is dit! Hartelijk dank en zeker tot snel!
R V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
gisteren heerlijk gegeten echt een aanrader. Heel veel heerlijke gerechten ik kon niet kiezen er waren er zo veel.
op aanrader van een van de dames de garnalen in botersaus genomen was heerlijk nog nooit zo lekker indiesch gegeten
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een geweldig Indonesich restaurant, waar je het idee hebt dat je in Indonesië bent. De authentieke gerechten smaken zoals je ze in Indonesië voorgeschoteld krijgt. Met een vriendelijke "nieuwe" eigenaresse en een lief en altijd gezellig personeel. Wij combineren regelmatig ons avondje Hoofddorp met een hapje bij Anak Blitar. Een aanrader!!
Jordy M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vandaag met me ouwe heer geweest en was echt super! Heerlijk eten,goeie sfeer, lieve eigenares en personeel , en de prijs was perfect voor al het eten dat we kregen! was zelfs iets te veel ga zo door komen hier snel weer!
Ray D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Op aanraden van een kennis hebben we twee maaltijden afgehaald. We werden op een prettige, informatieve manier geholpen, en thuis hebben we zitten smullen! We komen zeker terug.
Reinmulderjr .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ik kom hier al zeker sinds het nieuwe centrum er is bij Ron de vorige eigenaar, altijd gezellig. Vandaag weer eens heen met familie, heerlijk gegeten en personeel is het zelfde als voorheen.120 recensies er zitten zwartmakers tussen ga eten en proef zelf prima had en prijs prima. Service nog even goed.was trouwens druk en gezellig. Veel succes voor nieuwe mensen die het runnen SUPER gelukkig. Rein Mulder
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Lekker eten en veel keuze uit verschillende smaken en ingedienten.Er wordt goed geluisterd naar je voorkeur(spyci, zoet of mild)zodat je een lekker bordje kan vullen.We komen zeker vaker.
Eric M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zondagavond hebben wij hier een verjaardag gevierd met 4 man. Wij komen regelmatig in de gordel van smaragd en bij binnenkomst werden wij zeer hartelijk ontvangen door de eigenaresse en haar personeel! Het interieur bracht ons even in Indonesie! Het eten was erg lekker (met veel keus) en de sfeer was vriendelijk en gastvrij, zoals het in Indonesie ook altijd is! Als laatste klanten gingen wij weg en niks haast, gewoon pelan-pelan. Van harte aanbevolen!!!
Isa V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Sinds de overname zijn wij al weer vele malen komen eten en het eten smaakt ons, net als voor de overname nog steeds heerlijk! Daarbij vinden wij dat de nieuwe eigenaren goed hun best doen om van de nieuwe toko een succes te maken, de keuze uit zeer smaakvolle gerechten is inmiddels verder uitgebreid, en zowel positieve als minder positieve kritiek wordt goed ter harte genomen. Anak Blitar blijft onze favoriete toko in de Haarlemmermeer en als wij niet uitkijken dan komen we elke dag een hapje doen...
CDammerman .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wij waren echt vaste gasten van het restaurant en reden bijna wel wekelijks naar Hoofddorp, wat ongeveer 40 minuten rijden van ons huis is, voor een heerlijke Indonesische maaltijd. Na de overname zijn wij een paar keer geweest, maar het eten is niet meer wat het geweest is. Ook de gezelligheid is ver te zoeken. En tegenwoordig betaal je ook voor een plastic bakje om je overgebleven eten mee te nemen. Ook de prijzen zijn verhoogd en dat hadden wij niet erg gevonden als de kwaliteit niet zo achteruit was gegaan, maar dat is het dus wel.

Echt jammer na zoveel jaren als vaste klant.
Indischewaterlelie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Samen met ons gezin genoten van heerlijke maaltijden! De rendang was echt heerlijk mals en goed gekruid. En de service was super! Omdat 'de opscheppers' zien welke basis je kiest, adviseren zij je wat er het beste bij past. Zo krijg je een heerlijk gevuld mandje!

Wat ook zeker een aanrader is zijn de gebakken bananen! Mijn man en ik hebben genoten maar ook onze peuter. Die genoot van haar bahmi met kruidnagel, sate, groentemix en kroepoekjes! Wij komen hier zeker vaker terug!
Juffer .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Sinds er nieuwe eigenaren in zitten, voor de tweede kaar gegeten. De eerst keer teleurstellend, maar gisteravond was het eten heerlijk. Alles was fijn van smaak en veel keus. Dit verdient een pluim en we komen snel weer eten.
Succes!!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben nu 2x hier gegeten, waarvan 1x met beide ouders en 2 tieners.
Beide keren was het eten heerlijk! Er was een ruime keuze uit de gerechten en daarbij hulp om het juiste gerecht te kiezen. Zo wilde de één het wat milder en de ander zich met de combi van kokosrijst laten verrassen. Er werden grapjes gemaakt wat de sfeer nog gezelliger maakte!
Ik denk dat we veel vaker gaan terug komen, want we hebben nog lang niet alle gerechten geproefd! Ook onze beide ouders hebben genoten van het eten en het sfeertje.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
wij kwamen er al jaren maar sinds de overname zijn niet alle gerechten niet aanwezig gado gado laatste keer 2 gerechten op hete mie was op om 18.30 uur ga zomaar door en dan na een paar maanden € 1,50 duurder geworden per portie en de vriendelijkheid is ver te zoeken wij gingen er na toe voor het heerlijke eten en de gezelligheid maar die zijn er totaal niet denk eens aan jullie voorgangers daar kunnen jullie niet aan tippen als jullie zo door gaan is het gauw over doe hier wat mee
Dat op maandag niet alle gerechten aanwezig zijn om 18:30 heeft veel te maken met de drukte die wij op zondag hebben gehad en de prioriteiten die we moeten stellen bij het maken van de gerechten. Er is maar een beperkte vraag naar de pittige bami, omdat onze gasten liever gaan voor echt Indonesisch. Van de Gado Gado kan ik mij niet voorstellen dat bepaalde ingrediënten niet aanwezig zouden zijn. Wij hebben geen kant-en-klare Gado Gado. Ook de vorige eigenaar moest een Gado Gado samenstellen.In de gesprekken die ik met de vorige eigenaar heb gehad is meerdere malen naar voren gekomen dat hij de prijzen eigenlijk had moeten verhogen. Nu moest ik als nieuwe eigenaar deze, vaak impopulaire beslissing nemen. Verder zou ik graag van u willen weten wat u heeft gegeten, zodat ik mijn voordeel kan doen met uw kritiek.
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Geweldig Indonesisch eten, met een enorme keuze uit vele heerlijke gerechten. Daarnaast is er een behulpzame en gezellige bediening. Met name de al jaren werkzame "opschepper" is een sieraad voor de zaak.