Restaurant Anak Blitar

Concourslaan 8A 2132 DK Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Anak Blitar

Traditioneel in hart en ziel Het rieten meubiliair, de beelden en planten laten je even wegdromen. Er wordt gekookt zonder conserveringsmiddelen en 100% halal. Met zo'n 80 gerechten op de kaart is het altijd raak. Naast het (afhaal)restaurant, zijn ze gespecialiseerd in het organiseren van Indonesische catering.

Halve fles mineraalwater

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Anak Blitar

• Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
R. K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
We hebben hier erg lekker gegeten. Het is even aftasten hoe je moet bestellen. Je moet hier nl. niet aan je tafeltje blijven afwachten, maar langs het vetrine lopen om je selectie maken uit het zeer uitgebreiden assortiment van Indonesische gerechten. Van elk gerecht kan je echter een goede uitleg krijgen. Je mag verder je eigen glas en drankje pakken. Leuke sfeer en aanrader. Niet geschikt voor als je uitgebreid wilt tafelen of intieme gesprekken wilt voeren.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Het is een klein afhaal restaurant waar je ook kunt eten. Het eten wordt opgewarmd maar smaakt wel erg lekker.
Het is dan ook niet duur.
1 groot menu, 1 normaal menu en een kinder menu met drinken en een stuk spekkoek mee was 35,95 euro.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Wij komen hier vaak eten. Iedere keer weer genieten we van de heerlijke gerechten.
Cindy T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Ik heb lekker gegeten. De service was oké maar kon iets beter. Ik moest al vier keer aangeven bij dezelfde persoon dat ik via Iens gereserveerd had. De medewerkster moest even zoeken. Dat kan gebeuren maar bij afrekenen ging ook niet direct alles goed. Ik vond het erg jammer. Als de service iets verbeterd, dan is alles perfect.
Bedankt voor uw recensie. Ten aanzien van het loyaliteitsprogramma, wij maken ongeveer 3 maal per maand mee dat iemand via IENS yums heeft ingezet. Het is dan erg moeilijk om daar routine in te krijgen. Ik vind het jammer dat u dat heeft ervaren als gebrek aan service. We zullen ons uiterste best doen onze instructies nog duidelijker te maken
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Wat een verrassing. Toko annex restaurant. We wisten niet wat we konden verwachten. Maar redenen genoeg om hier vaker naar toe te gaan. Concept: Uitzoeken wat je lekker vindt of op advies afgaan. Lachend de deur uitgaan.
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Echt super lekker eten, met een vriendelijke glimlach in een leuke ambiance omgeving!
Was uitmuntend
De smaak van de
gerechten zijn zo lekker en goed. Aardige mensen.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heb heerlijk gegeten samen met mijn (vegetarisch ) vriendin. Hebben uitgebreid advies en uitleg gekregen van de eigenaar zelf. Het eten was goed bereid en ook de manier van alles as prima
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heb heerlijk gegeten en de keuze was geweldig. Ook de sfeer was goed. En heb mijn bord leeg gegeten. Zie foto . Het parkeren was na 18:00 uur gratis dat viel ook weer mee.
Mitzy R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten en erg leuke ontvangst. Zeker aan te raden.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Fijn Indonesisch eethuis. Minder een 'toko', omdat er geen losse producten om thuis Indonesisch te koken verkrijgbaar zijn, of het moet de popcorn-doos-in-zak met kroepoek zijn. Beproefd concept: aan de counter laat je je adviseren en je maaltijd samenstellen. Sympathiek is dat je op de lunch 10% korting krijgt (niet op afhaal!). Reken op een praatgrage gastheer. Niet vervelend overigens, integendeel!
Agaath M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten met van oorsprong Indonesische vriendin die als ze bij ons is alleen maar hier wil eten.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Precies wat we verwacht hadden van zo'n eenvoudige gelegenheid.
Nany R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
het eten is heerlijk
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Niet echt een restaurant maar een soort van
eethuis. Wel jammer dat je kleding helemaal ruikt naar keuken. slechte ventilatie.
U heeft deze recensie al enige tijd geleden geplaatst. Wij hebben sinds dien niet stilgezeten en hebben de mechanische ventilatie in de keuken sterk verbeterd. De keukengeuren in het restaurant zijn nu niet meer aanwezig en u hoeft geen kleding meer naar de stomerij te brengen na een bezoek aan ons restaurant.
Sabrina O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Iedere keer weer heerlijk eten en vriendelijk personeel!
Renie R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten in deze gastvrije toko.

Naast dat je kunt afhalen, kun je hier ook gezellig eten. De keuze van het eten is enorm, dus je kunt je ook laten verrassen door de gastheer. Hij stelt dan een heerlijke maaltijd samen.

En als je weer weggaat, dan neem je natuurlijk nog iets lekkers mee voor thuis.
Sietske B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij ( Indische Nederlanders van de 2e generatie) hebben hier heerlijk gegeten , een Aanrader !!