Over het restaurant Restaurant AMUZ

Waar ooit de bus vertrok...

Met uitzicht over de West Veste geniet je in een voormalig busstation van heerlijke maaltijden. Weet je al over welk restaurant we het hebben? Kan niet missen; welkom bij AMUZ! Het interieur is gebaseerd op de sixties, maar ademt tegelijkertijd een moderne sfeer. Hier zit je helemaal goed. Bestel een lekker drankje, bekijk de uitgebreide kaart en besluit om hier de rest van de avond te blijven hangen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant AMUZ

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant AMUZ

Marlet V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
via de AH aktie zijn we bij Amuz terecht gekomen. Lekker en met z'n twee gevarieerd gegeten. De menukaart geeft de keuze voor ieder wat wils. Ontvangst t/m de koffie is het prima in orde.
We zullen ook zonder de AH aktie daar terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hadden gereserveerd met AH kortingsbonnnen, dan krijg je een aangepaste kaart met minder keuze. Het eten was goed, de bediening ook.
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heel lekker, fijne sfeer, behulpzaam ivm rolstoel!
Eten mooi opgediend en heerlijke smaken!
Aanrader, wel reseveren!
tooren400 V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Kleine porties van goede kwaliteit. Eerste 2 gerechtjes kwamen snel, volgende gerechtje na 1,5 uur, wat mij betreft geen aanrader. Bediening zag het probleem niet, voor mij de laatste keer in AMUZ :-(
stuijver .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk avondje uit eten! Fijne sfeer, leuke gastvrouw, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader voor zowel met vrienden als familie.
Constance J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Fantastisch. Een dikke pluim. Gerechten zeer smaakvol gepresenteerd. Prachtig opgemaakt. Komen zeker nog terug. Van harte aan te bevelen.
marinusl .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Dit was ons eerste bezoek aan Amuz ,Zoals gewoonlijk, voldeed het restaurant weer ruimschoots
aan onze verwachtingen!Ik zou zeggen ga zo door, het was zeker niet onze laatste keer.
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Topontvangst en ontzettend lekkere aparte gerechten. alleen de uitleg vooraf was niet helemaal goed.Ze begon de uileg over de menu`s dat het standaard 4 gangen is. terwijl vooraf bekend was dat wij voor het AH-aktiemenu kwamen. Bovendien wij als gast waren uit en hadden totaal niet gedacht aan het feit dat het slechts 3-gangen is. en vertrouwde natuurlijk op de gastvrouw. We vonden het daarom vreemd dat vd 8 gangen slechts 3 gangen afgetrokken werden... Apart wezen vragen en toen zei de vriendelijke mevrouw dat het AH-menu 3 gangen was...Dan voel je wel enigszins bedot, aangezien de uitleg vooraf anders was.... Beetje jammer , terwijl het eten echt TOP was.. Het is wel een zaak van kleine bordjes , wat ze vooraf ook duidelijk uitlegde, dus ook bij hoofdmenu...Vond het persoonlijk wat weinig wat of je kreeg, maar voor een ander kan het genoeg zijn..Verder was het heerlijk
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heel goed concept met de kleine gerechtjes die niet altijd klein genoemd kunnen worden. Prettige ontvangst en prima bediening van een representatieve jonge dame die studeerde. We hebben echt heerlijk, een vier gangen menu, gegeten. Heerlijk van smaak en we hebben genoten. Een aanrader in een prima ambiance.
Henk en Ella E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
perfecte bediening en heerlijke gegeten het is een echte aanrader
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prima gerechtjes, mooi opgemaakt, heerlijke smaken in een rustige ontspannende sfeer.....wat wil je nog meer? Deze kennismaking met kleine smakelijke gerechtjes is goed bevallen. Aanrader!
G. V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Walgelijk, het voldeed niet aan de verwachting wat betreft het AH concept.
Moest kiezen uit een aparte kaart buiten de eigen kaart.
Heb dit nog nooit meegemaakt en het hoofdgerecht stelde niets voor.
P.J.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Leuk restaurant, bediening perfect, eten in kleinere porties (daar houden wij van) kunstig op het bord gedrapeerd,
zeer lekker. Parkeermogelijkheid naast de deur (gratis na 18.00 uur) Een aanrader, gaan er beslist nog eens naar toe.
ruudbegeer .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het duurde wat lang tussen de gerechten door, het was wel lekker, misschien ietwat weinig.
We waren hier met de ah restaurantactie bonnen.
Aparte kaart met wat weinig keuze vonden wij, voor de rest oké.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
ieder gerecht is alleen al om te zien een feestje.....om het op te eten grandioos !!!
kapel_48 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Uitstekend gegeten bij Amuz. Kleine gerechten, heerlijke smaken. Complete maaltijd zo naar wens op te bouwen. Er stonden nog zoveel lekkere gerechtjes op de kaart! Zeer vriendelijke bediening, leuke locatie. Kortom een aanrader.
J.M. M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
In één woord, formidabel! Hier gaan we zeker terugkeren. Een aanrader voor iedereen die van een origineel en in alle opzichten smaakvol etentje houdt.
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Superlekker gegeten! Super kwaliteit voor een hele betaalbare prijs! Maakte alle recensies waar. Hebben in tijden niet zo heerlijk gegeten en gezellig gezeten!
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ik geef nooit een 10, en ben altijd sceptisch als ik een 10 vind op een recensie..... maar nu moet ik wel. De prijs-kwaliteit-kwantiteit verhouding was perfect. Het geld zeker waard. 7,50 per gerechtje en met 3 gerechten heb je voldoende wat een het menuprijs heel betaalbaar maakt. Ik geef tien keer liever hier geld uit dan ergens waar ik 20 euro voor een maaltijd betaal maar wat het gewoon net niet is en wat ik ook zelf had kunnen maken. Dit eten was bereid door vakmensen. Dat zie en proef je!!!!
afrvopdo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gerechten super. Bediening redelijk met matige kennis van zaken.
Gezellig restaurant met parkeerterrein tegenover ( als er geen kermis is )