Over restaurant Restaurant AMUZ

Waar ooit de bus vertrok...

Met uitzicht over de West Veste geniet je in een voormalig busstation van heerlijke maaltijden. Weet je al over welk restaurant we het hebben? Kan niet missen; welkom bij AMUZ! Het interieur is gebaseerd op de sixties, maar ademt tegelijkertijd een moderne sfeer. Hier zit je helemaal goed. Bestel een lekker drankje, bekijk de uitgebreide kaart en besluit om hier de rest van de avond te blijven hangen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant AMUZ

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooie avond bij het eten in een goeie ambiance. We hebben erg genoten. Goeie prijs kwaliteitsverhouding.
Mariette E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk. Wij waren met 4 zussen en voelden ons op ons gemak.
De porties zijn niet groot maar voor ons voldoende. Bij een volgend bezoek aan Goes zullen
we zeker terug komen . Het was een genoegen.
RiDi B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima gegeten wederom. Leuke sfeer. Deze keer met AH bon maar we hadden keus uit voldoende gerechtjes die erg lekker waren. We komen zeker terug. Verder complimenten voor de bediening. In een bijna vol restaurant had ze het erg druk in haar eentje maar dat deed ze perfect en met geduld en een lieve lach. Top.
Marinusl .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeker niet de laatste keer dat wij bij Amuz gaan eten! Het was ook niet de eerste keer.
Het waarom heb ik hierboven bekend gemaakt.Ik zal het dan ook iedereen aanbevelen!
Marlies M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gelegenheid voor ieder, helaas kan ik er maar eentje selecteren. Goede keuken, originele gerechten. Fijne bediening en prima tijd tussen de gerechten. Ik kom hier graag eten.
Hildea .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We waren al meer bij Amuz. Het concept is origineel en goed: kleine gerechtjes voor een vaste prijs. De bediening is heel vriendelijk en het eten erg lekker. Het wordt ook mooi opgediend. Met de AH-actie gaat er €22,50 van de rekening af, waardoor het extra voordelig en aantrekkelijk is. Aanrader (ook zonder de actie)!
Zeeuwsvrouwtje .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Erg leuk concept met zeer verrassende gerechtjes. Dat 'tjes' valt trouwens best mee! Ik neem er altijd 4 en dat is zeker voldoende. Wij komen hier regelmatig!
Jhdekoe .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten is heerlijk en de service goed. We vonden het wel wat lange tijd tussen de gerechten, maar dit gaf ook een zekere rust.
HermanenTara .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben hier gegeten via Ah actie. De service was erg vriendelijk.
Gekozen gerechten:
Zwaardviscarpaccio - zag er mooi uit en smaakte prima, hoewel de pesto wat overheerste qua smaak
Watermeloen met geitenkaas - soort tartaar van watermeloen met ijs en geitenkaas - lekker en verrassend
Schaaldierenbisque - bijzonder lekker!!!
Diamanthaas - erg lekker, heerlijk mals maar weinig verrassend
Kabeljauw met zoete aardappel - lekker en mooi geserveerd. Hier had wel een klein frisje bij gemogen voor mijn smaak.
Lamshals- wederom erg goed klaargemaakt erg mals maar weinig verrassend.
Kaasplankje - 3 verschillend soorten kaas met een lekkere vijgenjam en notenboom. Lekker gecombineerd met Pedro ximenez
Huiswijn - sauvignon blanc. Niet heel bijzonder en zelfs een beetje slap voor een sauvignon.
Huiswijn - rosé : lekker
Huiswijn - grenache/merlot - erg lekker en paste goed bij het rode vlees.

Al met al zeker een aanrader dit restaurant. Voor een schappelijke prijs kun je hier echt lekker eten. Sommige gerechten zouden wat mij betreft nog iets spannender mogen maar over de bereiding echt niets te klagen.
Cmjongh .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De ontvangst en service was top.
Jammer dat we niet van de hele kaart mochten kiezen. De hoeveelheden van de amuses zijn klein tegenover de prijs die je per stuk betaald. De tijd tussen de gangen mag van ons korter.
Lbeije .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
verrassende gerechtjes, qua smaak en opdienen, goede en vriendelijke bediening.
speciale kaart voor AH actie, maar voldoende keuze.
C.pekelder .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker gegeten, bijzondere smaakcombinaties ervaren. De gastvrouw was zeer vriendelijk. Bij twijfel doen en laat je verassen door de gerechtjes.
Pdogbv .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
heerlijke kleine gerechtjes,zeer verzorgd en fijn van smaak ,echt even uit!
en ik heb van de mooie gerechtjes een foto gemaakt dus wij kunnen nog lang nagenieten!
M C R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
een heel aparten formule: allerlei gerechtjes, elk voor een standaardprijs. je kunt zoveel dingetjes proberen als je maar blieft. doch er zitten geen vullers zoals pasta of frietjes bij dus een stuk of 4 dingen nemen is wel aan te raden. de prijs is niet te hoog, want het zijn zeer bewerkelijke , fraaie en spannend smakende creaties!
Evisscher .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was echt heerlijk, maarrrrr......
We kwamen bij AMUZ terecht door de AH-restaurant actie. En dat was wel een vreemde ervaring bij AMUZ. In plaats van het beloofde 3-gangen menu, kregen we voor dat geld 3 keer een gerechtje, waarbij gelijk verteld werd dat we daar waarschijnlijk niet genoeg aan hadden en beter een vierde erbij konden bestellen.
Dat betekende in ons geval, we waren met zijn tweeën, dat we dan van de 8 hapjes er 5 zelf moesten gaan betalen. Dus toch nog duur eten.
Daarbij, vonden we ook wel heel erg vreemd, mochten we niet kiezen uit alle, even dure gerechtjes, maar moesten kiezen van een apart A-4tje.
Super eten, maar niet voor deze actie de moeite, helaas.
KimJS .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De gastvrouw was tegen ons (stel van eind 20) een stuk minder gastvrij dan tegen de andere, oudere gasten. We voelden ons niet welkom, het leek alsof ze niet op ons zat te wachten. Jammer! Hierdoor in de toekomst voor ons geen Amuz meer.
Het eten was, ondanks de iets te kleine porties, wel erg lekker.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Een vriendelijke en attente gastvrouw.Zij heeft ons een fijne avond bezorgd.
Het eten was werkelijk verrukkelijk! Gepekelde zalm vooraf dat prachtig werd geserveerd. Daarna gebakken bloemkool, zeer verrassend en smakelijk. Als derde gang hertenhaas met chocolade; geweldig! Tenslotte een kaasplankje, dit vond ik iets minder. De dame blanche van mijn tafelgenote was wel bijzonder.
Jammer dat dit restaurant zo weinig bekend is. Echt een aanrader!
Burggraeve .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij zijn gaan eten met 4 personen met de AH-actie. We hebben o.a. de gemarineerde gamba's, garnalenbisque, kabeljauw, diamanthaas en serranoham gegeten. Alle gerechten waren goed op smaak en goed opgemaakt. Het restaurant is niet heel groot, maar daardoor juist een oase aan rust. De 3-gangen per persoon is over het algemeen voldoende! Enige jammere dat ze geen bier van 't vat hebben. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten.
Schliek .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
vlotte, leuke bediening.
eten was goed. leuke sfeer.
redelijk geprijsd.
het was lekker warm.
mooi gedekte tafels.
de huiswijn was prima
wat wil je nog meer.

schliek
63gino .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Leuk concept wat betreft alle gerechtjes aan dezelfde prijs van 7,50€. Keurig opgemaakt, het oog wil ook wel wat. Geen topkeuken, maar gewoon heel lekker eten aan een schappelijke prijs! Als wijnliefhebber zou de kaart voor mij uitgebreider mogen; 5 witte, 5 rode en 1 rosé is erg beperkt, maar dat is waarschijnlijk ook de insteek niet.
Bediening heel correct, enthousiast en supervriendelijk. Gezellig decor dat uitkijkt over het centrum.
Voor ons een geslaagde avond, waar we met zijn 2 voor een aperitiefje, 4 gerechten, goede fles wijn, water en koffie, 90€ aftikten. Prima!