Over het restaurant Restaurant AMUZ

Waar ooit de bus vertrok...

Met uitzicht over de West Veste geniet je in een voormalig busstation van heerlijke maaltijden. Weet je al over welk restaurant we het hebben? Kan niet missen; welkom bij AMUZ! Het interieur is gebaseerd op de sixties, maar ademt tegelijkertijd een moderne sfeer. Hier zit je helemaal goed. Bestel een lekker drankje, bekijk de uitgebreide kaart en besluit om hier de rest van de avond te blijven hangen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant AMUZ

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant AMUZ

Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wij hebben er goed en lekker gegeten, leuke ontvangst, veel variatie, goede kwaliteit, gezellige sfeer, niet te groot, jammer dat ze ermee stoppen.
Wim F.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We zijn er al meerdere keren geweest. En iedere keer is het een feestje. Heerlijke hapjes en toetjes. Attente bediening. Heel erg jammer dat dit prachtige restaurant en geweldige/unieke Goese concept stopt !
stefanie J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben echt ontzettend lekker gegeten: heerlijke verfijnde gerechtjes met liefde en zorg bereid. Hele leuke formule. Prijs-kwaliteit verhouding prima! We komen graag terug.
andriesseg .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het was ons eerste bezoek aan Amuz. We hadden een cadeaubon voor Amuz ontvangen.We werden vriendelijk ontvangen.De bediening was oplettend en vriendelijk, maar niet opdringerig.Het restaurant zag er goed verzorgd uit. Hoewel ik graag veel eten op mijn bord heb is me dit bezoek toch goed bevallen.Na 3 verschillende gerechten en een dessert waren we behoorlijk vol. Ook de wijn was lekker.Gelukkig stond de muziek niet hard,want daar heb ik met mijn slechte gehoor snel last van.Ik kan de gesprekken dan moeilijk volgen.Nu ging dat prima.Na ons eerste bezoek kan ik Amuz zeker aanraden.Oh ja, de smaak van de verschillende gerechten was uitstekend.dat was ik bijna vergeten te vertellen.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten waren mooi opgemaakt.
Wij vonden het gerecht van lasagne met aubergine, heksenmix, pruimen en geitenkaas erg verassend en zeer smakelijk! Een groot compliment.
Ontvangst was prima. Bediening liet wat steken vallen. Zo kregen we geen knabbeltje vooraf, vergeten. Kreeg de verkeerde persoon een lepel voor de soep en later de theedoos ook aan de verkeerde persoon.
Jammer dat als de waxinelichtjes uitgebrand zijn, ze niet worden vervangen door nieuwe lichtjes.
Maar de gerechten waren uitstekend!
Floor K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het eten is supervers, mooi en echt heerlijk!
Service is een ander verhaal. Weinig tot geen aandacht voor de gast. Ook niet even vertellen wat er op je bord ligt of tussendoor vragen of alles in orde is. Grootste afknapper vond ik dat we na de koffie nog een uur hebben zitten kletsen maar nooit meer iemand langs kwam met de vraag of we nog iets wilden drinken. Afknapper
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Plzierig restaurant, leuk concept (alle gerechten 7,50). Prima bediening, heerlijk eten, creatief opgemaakte borden. Wij komen zeker terug.
cecile R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prachtig opgediende gerechten, vriendelijke bediening, prima avond.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijke gerechtjes, een lust voor het oog en de tong! Aan de presentatie is veel aandacht besteed. Heerlijke smaakcombinaties. Leuk dat een kleinere eter op deze manier verschillende gerechten kan proeven.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Bij aankomst denk je dat het een kiosk is, maar binnen is het zo vreselijk gezellig. Blij dat we gereserveerd hadden, ze hebben die avond veel 'nee' moeten verkopen. We zijn zonder de zgn. AH bonnen geweest, maar heb niet het gevoel dat we daar meer of minder voor kregen. De kaart is nu eenmaal niet zo groot, maar wel erg lekker. Ze hielden rekening met onze beperkte tijd ivm de te halen trein. Het waren stuk voor stuk feestjes op onze borden en de wijn paste goed bij de gerechten. De maiskip was mals, de vis smakelijk en de gerechtjes waren precies goed qua grootte. Jammer dat we niet in de buurt wonen.
Marlet V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
via de AH aktie zijn we bij Amuz terecht gekomen. Lekker en met z'n twee gevarieerd gegeten. De menukaart geeft de keuze voor ieder wat wils. Ontvangst t/m de koffie is het prima in orde.
We zullen ook zonder de AH aktie daar terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hadden gereserveerd met AH kortingsbonnnen, dan krijg je een aangepaste kaart met minder keuze. Het eten was goed, de bediening ook.
Michelle M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heel lekker, fijne sfeer, behulpzaam ivm rolstoel!
Eten mooi opgediend en heerlijke smaken!
Aanrader, wel reseveren!
tooren400 V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Kleine porties van goede kwaliteit. Eerste 2 gerechtjes kwamen snel, volgende gerechtje na 1,5 uur, wat mij betreft geen aanrader. Bediening zag het probleem niet, voor mij de laatste keer in AMUZ :-(
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk avondje uit eten! Fijne sfeer, leuke gastvrouw, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een echte aanrader voor zowel met vrienden als familie.
Constance J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Fantastisch. Een dikke pluim. Gerechten zeer smaakvol gepresenteerd. Prachtig opgemaakt. Komen zeker nog terug. Van harte aan te bevelen.
marinusl .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Dit was ons eerste bezoek aan Amuz ,Zoals gewoonlijk, voldeed het restaurant weer ruimschoots
aan onze verwachtingen!Ik zou zeggen ga zo door, het was zeker niet onze laatste keer.
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Topontvangst en ontzettend lekkere aparte gerechten. alleen de uitleg vooraf was niet helemaal goed.Ze begon de uileg over de menu`s dat het standaard 4 gangen is. terwijl vooraf bekend was dat wij voor het AH-aktiemenu kwamen. Bovendien wij als gast waren uit en hadden totaal niet gedacht aan het feit dat het slechts 3-gangen is. en vertrouwde natuurlijk op de gastvrouw. We vonden het daarom vreemd dat vd 8 gangen slechts 3 gangen afgetrokken werden... Apart wezen vragen en toen zei de vriendelijke mevrouw dat het AH-menu 3 gangen was...Dan voel je wel enigszins bedot, aangezien de uitleg vooraf anders was.... Beetje jammer , terwijl het eten echt TOP was.. Het is wel een zaak van kleine bordjes , wat ze vooraf ook duidelijk uitlegde, dus ook bij hoofdmenu...Vond het persoonlijk wat weinig wat of je kreeg, maar voor een ander kan het genoeg zijn..Verder was het heerlijk
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heel goed concept met de kleine gerechtjes die niet altijd klein genoemd kunnen worden. Prettige ontvangst en prima bediening van een representatieve jonge dame die studeerde. We hebben echt heerlijk, een vier gangen menu, gegeten. Heerlijk van smaak en we hebben genoten. Een aanrader in een prima ambiance.
Henk en Ella E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
perfecte bediening en heerlijke gegeten het is een echte aanrader