Over het restaurant Restaurant AMUZ

Waar ooit de bus vertrok...

Met uitzicht over de West Veste geniet je in een voormalig busstation van heerlijke maaltijden. Weet je al over welk restaurant we het hebben? Kan niet missen; welkom bij AMUZ! Het interieur is gebaseerd op de sixties, maar ademt tegelijkertijd een moderne sfeer. Hier zit je helemaal goed. Bestel een lekker drankje, bekijk de uitgebreide kaart en besluit om hier de rest van de avond te blijven hangen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant AMUZ

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Mies G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Als je eens lekker wilt eten en proeven hoe iets moet smaken is dit echt een aanrader! Wat een mooie kaart en wat een lekkere gerechtjes. Zowel de keukenbrigade maar ook de bediening in dit voormalig buswachters huisje is echt goed. Ze hebben verstand van zaken en dat is te merken ook.
Heerlijk zo'n avond op deze bijzondere plek. Jammer dat we niet in de buurt wonen , anders waren we vaste gasten. Dank je wel!
zapatos4371 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima gegeten, kwalitatief goede gerechten met veel zorg klaar gemaakt en geserveerd. Misschien prijs iets verhogen en porties iets groter. Best een aanrader. Leuk systeem met voor alle gerechten een en dezelfde prijs.
Yolanda M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Gastvrij ontvangen.
Heerlijk gegeten!!! Elk gerecht was een waar kunstwerk. Heel mooi opgemaakt met diverse producten die ik nog nooit gezien en gegeten had.
mariekevanwinden .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Hartelijk ontvangen en gezellige sfeer. Meteen werd een aparte amuse van papadum met dipsausje geserveerd (moet natuurlijk ook wel als je restaurant deze naam heeft...). Een restaurant waar je je thuis voelt. En... het allerbelangrijkste: wat kunnen ze daar koken zeg! Heerlijke combinaties, indrukwekkende smaken. De porties zijn niet groot, maar voldoende. Helemaal top!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Verrassend goed restaurant met part menu voor AH actie waar veel aandacht aan werd besteed. Er vriendelijke gastvrouw. Absolute aanrader.
Jc T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij hebben in die restaurant zeer tot onze tevredenheid gegeten.
Het was zeer goed en de bediening was fijn aanwezig op de achtergrond.
We willen hier zeker nog eens komen .
Een echte aanrader ons inziens.
Hartelijke groeten .
jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Leuke bediening en de gerechten waren voortreffelijk, goed van smaak en heel mooi opgemaakt. Dit is zeker een aanrader. Wat ons betreft krijgen jullie een dikke tien!
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het eten was heerlijk kwaliteit super maar de porties zijn erg klein het nijgt meer naar een proeverij ipv een volwaardig diner
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben superlekker gegeten. Heerlijke smaakcombinaties. Leuk concept met de kleine gerechten, zodat je verschillende smaken kunt proberen. Topkwaliteit voor een schappelijke prijs!
Miranda F.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Gegeten met de AH actie, er was een speciaal menu waaruit we mochten kiezen, 3 gerechtjes waren dan gratis. Het eten was erg mooi opgediend en smaakte heerlijk. De serveerster was erg vriendelijk. Zeker een aanrader!
Het enige minpuntje, het was best druk in het restaurant, de wachttijd was daardoor wel wat lang.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Super lekker gegeten! De gerechten waren prachtig opgemaakt en de smaak was uitstekend. Vriendelijke bediening en een zeer gunstige prijs voor deze kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.
jback .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Amuz!Ok zonder AH zegelkaart,ons lievelingsrestaurant.
Ideaal voor de fijnproever.Altijd goed!Aanrader!Aardige bediening!
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij amuz heerlijk gegeten. Prachtige opmaak gerechten met heerlijke smaken en verrassende presentaties. Leuke kleine gerechten waardoor je steeds opnieuw word verrast. Ongevraagd karaaf water bij wijn/ eten en Bediening in orde. Kortom top!
Rosette V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, kleine gerechten maar meer als voldoende. Goede prijsverhoging. Verder mooie inrichting, fijne bediening. Voor herhaling vatbaar.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij AMUZ hebben wij het AH arrangement gekregen. Wij kozen voor heerlijk Zeeuws brood met smeersels (boter, olie, aïoli, tomaat- en olijftapenade). Daarna kozen we voor "Steak tartaar" (met basilicum, Amsterdamse ui, parmezaan en kwartelei) en "Gepekelde zalm" (met avocado, groene kruiden, mierikswortel, komkommer, kappertjes en crouton). Daarna een glaasje "Pompoensoep" met gerookte kip, crème fraiche, bieslook en sneetjes focaccia. Als hoofdgerecht namen we allen de Diamanthaas van Angusrund omwonden met Zeeuws rookspek en vergezeld van knolselderij, kastanjechampignons, savooiekool en rode wijnsaus. Als dessert kozen we voor een kaasplankje met 3 kazen (Rijpenaar, geitenbrie en nog een) met vijgencompote en stukjes noten brood. De porties zijn bescheiden maar smaken geweldig. Goede wijnen en heerlijk (Zeeuws) abdijbier uit Hulst. Gerechten kosten veelal € 7,50. De korting voor AH-aktie was € 22,50 per koppel. Uiteindelijk waren we met 4 personen € 125,- kwijt. Zeer de moeite waard en zeker reden voor herhaling. Chapeau voor de chef!
cees V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
lekker iets helemaal anders,niet dat heel veel maar gewoon heel goed
jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben bijzonder lekker en smaakvol gegeten. Het waren allemaal wat kleinere gerechten, maar zeer goed in balans. We hadden vier gangen genomen op advies van de serveerster en als vooraf nog wat Zeeuws brood met wat tapenades , ontzettend lekker. Zeer vriendelijke bediening.
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooie avond bij het eten in een goeie ambiance. We hebben erg genoten. Goeie prijs kwaliteitsverhouding.
Mariette E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk. Wij waren met 4 zussen en voelden ons op ons gemak.
De porties zijn niet groot maar voor ons voldoende. Bij een volgend bezoek aan Goes zullen
we zeker terug komen . Het was een genoegen.
RiDi B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima gegeten wederom. Leuke sfeer. Deze keer met AH bon maar we hadden keus uit voldoende gerechtjes die erg lekker waren. We komen zeker terug. Verder complimenten voor de bediening. In een bijna vol restaurant had ze het erg druk in haar eentje maar dat deed ze perfect en met geduld en een lieve lach. Top.