Over het restaurant Restaurant AMUZ

Waar ooit de bus vertrok...

Met uitzicht over de West Veste geniet je in een voormalig busstation van heerlijke maaltijden. Weet je al over welk restaurant we het hebben? Kan niet missen; welkom bij AMUZ! Het interieur is gebaseerd op de sixties, maar ademt tegelijkertijd een moderne sfeer. Hier zit je helemaal goed. Bestel een lekker drankje, bekijk de uitgebreide kaart en besluit om hier de rest van de avond te blijven hangen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant AMUZ

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
jback .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Amuz!Ok zonder AH zegelkaart,ons lievelingsrestaurant.
Ideaal voor de fijnproever.Altijd goed!Aanrader!Aardige bediening!
Lies K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij amuz heerlijk gegeten. Prachtige opmaak gerechten met heerlijke smaken en verrassende presentaties. Leuke kleine gerechten waardoor je steeds opnieuw word verrast. Ongevraagd karaaf water bij wijn/ eten en Bediening in orde. Kortom top!
Rosette V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, kleine gerechten maar meer als voldoende. Goede prijsverhoging. Verder mooie inrichting, fijne bediening. Voor herhaling vatbaar.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij AMUZ hebben wij het AH arrangement gekregen. Wij kozen voor heerlijk Zeeuws brood met smeersels (boter, olie, aïoli, tomaat- en olijftapenade). Daarna kozen we voor "Steak tartaar" (met basilicum, Amsterdamse ui, parmezaan en kwartelei) en "Gepekelde zalm" (met avocado, groene kruiden, mierikswortel, komkommer, kappertjes en crouton). Daarna een glaasje "Pompoensoep" met gerookte kip, crème fraiche, bieslook en sneetjes focaccia. Als hoofdgerecht namen we allen de Diamanthaas van Angusrund omwonden met Zeeuws rookspek en vergezeld van knolselderij, kastanjechampignons, savooiekool en rode wijnsaus. Als dessert kozen we voor een kaasplankje met 3 kazen (Rijpenaar, geitenbrie en nog een) met vijgencompote en stukjes noten brood. De porties zijn bescheiden maar smaken geweldig. Goede wijnen en heerlijk (Zeeuws) abdijbier uit Hulst. Gerechten kosten veelal € 7,50. De korting voor AH-aktie was € 22,50 per koppel. Uiteindelijk waren we met 4 personen € 125,- kwijt. Zeer de moeite waard en zeker reden voor herhaling. Chapeau voor de chef!
cees V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
lekker iets helemaal anders,niet dat heel veel maar gewoon heel goed
jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben bijzonder lekker en smaakvol gegeten. Het waren allemaal wat kleinere gerechten, maar zeer goed in balans. We hadden vier gangen genomen op advies van de serveerster en als vooraf nog wat Zeeuws brood met wat tapenades , ontzettend lekker. Zeer vriendelijke bediening.
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooie avond bij het eten in een goeie ambiance. We hebben erg genoten. Goeie prijs kwaliteitsverhouding.
Mariette E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was voortreffelijk. Wij waren met 4 zussen en voelden ons op ons gemak.
De porties zijn niet groot maar voor ons voldoende. Bij een volgend bezoek aan Goes zullen
we zeker terug komen . Het was een genoegen.
RiDi B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima gegeten wederom. Leuke sfeer. Deze keer met AH bon maar we hadden keus uit voldoende gerechtjes die erg lekker waren. We komen zeker terug. Verder complimenten voor de bediening. In een bijna vol restaurant had ze het erg druk in haar eentje maar dat deed ze perfect en met geduld en een lieve lach. Top.
marinusl .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeker niet de laatste keer dat wij bij Amuz gaan eten! Het was ook niet de eerste keer.
Het waarom heb ik hierboven bekend gemaakt.Ik zal het dan ook iedereen aanbevelen!
Marlies M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gelegenheid voor ieder, helaas kan ik er maar eentje selecteren. Goede keuken, originele gerechten. Fijne bediening en prima tijd tussen de gerechten. Ik kom hier graag eten.
hildea .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We waren al meer bij Amuz. Het concept is origineel en goed: kleine gerechtjes voor een vaste prijs. De bediening is heel vriendelijk en het eten erg lekker. Het wordt ook mooi opgediend. Met de AH-actie gaat er €22,50 van de rekening af, waardoor het extra voordelig en aantrekkelijk is. Aanrader (ook zonder de actie)!
zeeuwsvrouwtje .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Erg leuk concept met zeer verrassende gerechtjes. Dat 'tjes' valt trouwens best mee! Ik neem er altijd 4 en dat is zeker voldoende. Wij komen hier regelmatig!
jhdekoe .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten is heerlijk en de service goed. We vonden het wel wat lange tijd tussen de gerechten, maar dit gaf ook een zekere rust.
HermanenTara .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben hier gegeten via Ah actie. De service was erg vriendelijk.
Gekozen gerechten:
Zwaardviscarpaccio - zag er mooi uit en smaakte prima, hoewel de pesto wat overheerste qua smaak
Watermeloen met geitenkaas - soort tartaar van watermeloen met ijs en geitenkaas - lekker en verrassend
Schaaldierenbisque - bijzonder lekker!!!
Diamanthaas - erg lekker, heerlijk mals maar weinig verrassend
Kabeljauw met zoete aardappel - lekker en mooi geserveerd. Hier had wel een klein frisje bij gemogen voor mijn smaak.
Lamshals- wederom erg goed klaargemaakt erg mals maar weinig verrassend.
Kaasplankje - 3 verschillend soorten kaas met een lekkere vijgenjam en notenboom. Lekker gecombineerd met Pedro ximenez
Huiswijn - sauvignon blanc. Niet heel bijzonder en zelfs een beetje slap voor een sauvignon.
Huiswijn - rosé : lekker
Huiswijn - grenache/merlot - erg lekker en paste goed bij het rode vlees.

Al met al zeker een aanrader dit restaurant. Voor een schappelijke prijs kun je hier echt lekker eten. Sommige gerechten zouden wat mij betreft nog iets spannender mogen maar over de bereiding echt niets te klagen.
cmjongh .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De ontvangst en service was top.
Jammer dat we niet van de hele kaart mochten kiezen. De hoeveelheden van de amuses zijn klein tegenover de prijs die je per stuk betaald. De tijd tussen de gangen mag van ons korter.
lbeije .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
verrassende gerechtjes, qua smaak en opdienen, goede en vriendelijke bediening.
speciale kaart voor AH actie, maar voldoende keuze.
c.pekelder .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Lekker gegeten, bijzondere smaakcombinaties ervaren. De gastvrouw was zeer vriendelijk. Bij twijfel doen en laat je verassen door de gerechtjes.
pdogbv .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
heerlijke kleine gerechtjes,zeer verzorgd en fijn van smaak ,echt even uit!
en ik heb van de mooie gerechtjes een foto gemaakt dus wij kunnen nog lang nagenieten!
m c R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
een heel aparten formule: allerlei gerechtjes, elk voor een standaardprijs. je kunt zoveel dingetjes proberen als je maar blieft. doch er zitten geen vullers zoals pasta of frietjes bij dus een stuk of 4 dingen nemen is wel aan te raden. de prijs is niet te hoog, want het zijn zeer bewerkelijke , fraaie en spannend smakende creaties!