Over het restaurant Restaurant AMUZ

Waar ooit de bus vertrok...

Met uitzicht over de West Veste geniet je in een voormalig busstation van heerlijke maaltijden. Weet je al over welk restaurant we het hebben? Kan niet missen; welkom bij AMUZ! Het interieur is gebaseerd op de sixties, maar ademt tegelijkertijd een moderne sfeer. Hier zit je helemaal goed. Bestel een lekker drankje, bekijk de uitgebreide kaart en besluit om hier de rest van de avond te blijven hangen.

Halve fles mineraalwater

Anja D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
J.M. M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
In één woord, formidabel! Hier gaan we zeker terugkeren. Een aanrader voor iedereen die van een origineel en in alle opzichten smaakvol etentje houdt.
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ik geef nooit een 10, en ben altijd sceptisch als ik een 10 vind op een recensie..... maar nu moet ik wel. De prijs-kwaliteit-kwantiteit verhouding was perfect. Het geld zeker waard. 7,50 per gerechtje en met 3 gerechten heb je voldoende wat een het menuprijs heel betaalbaar maakt. Ik geef tien keer liever hier geld uit dan ergens waar ik 20 euro voor een maaltijd betaal maar wat het gewoon net niet is en wat ik ook zelf had kunnen maken. Dit eten was bereid door vakmensen. Dat zie en proef je!!!!
Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Superlekker gegeten! Super kwaliteit voor een hele betaalbare prijs! Maakte alle recensies waar. Hebben in tijden niet zo heerlijk gegeten en gezellig gezeten!
afrvopdo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gerechten super. Bediening redelijk met matige kennis van zaken.
Gezellig restaurant met parkeerterrein tegenover ( als er geen kermis is )
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Did kleine gezellige restaurant combineert klasse met eenvoud, zowel in de inrichting, de ontvangst als de gerechten. Alles gebeurt met zorg. De weinige dingen die even niet ideaal waren werden voor opgelost zonder gedoe. Echt een aanrader.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Top bediening. Borden waren stuk voor stuk kleine schilderijtjes. Gezellig en niet te groot restaurant. Aanrader.
SANNY V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
In tijden niet zo heerlijk gegeten, overtrof onze verwachtingen. Gerechten zien er prachtig uit en smaken navenant. Wij gaan zeker terugkomen.
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, alles was goed verzorgd.
De inrichting is een questie van smaak.
We komen een keer terug, en we raden dit restaurant zeker aan!
Toon C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Restaurant heeft een eigentijdse, frisse uitstraling met een vriendelijke, attente bediening. Het concept met kleine gerechtjes voor een kleine prijs beviel prima.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Er werden verse producten gebruikt. De gerechten waren mooi opgemaakt, een feestje om te zien! Het waren heerlijke smaakexplosies! Wat ik gemist heb was een zacht achtergrondmuziekje.
Addie D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten, niet te grote porties ! Met 3 gangen hebben we er wel 2,5 uur gezeten. Had iets sneller gemogen.
Kwaliteit prima !
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Eeg vriendelijk ,we waren op vakantie daarom hadden we ons hondje bij ons,ondanks dat er blijkbaar geen honden toegestaan waren,werden we toch welkom geheten.
Elsbeth H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heel goed gegeten.
Een leuke formule, het duurde wel wat lang tussen de gerechtjes.
Een mooie gezellige zaak.
Aardige bediening.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We waren met drie personen; twee moesten kiezen uit het AH arrangement, wat prima was, de derde was vrij. De kwaliteit van alle gerechten was goed. De bedienig was bijzonder aardig en hartelijk.
Rie J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zalig genoten van de mooie gepresenteerde kleine gerechtjes .
Lineke H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prijs kwaliteit vond ik niet in verhouding. Voor 75 euro was het al bij al matig
Bediening was wel vriendelijk
marianhopmans1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving. Personeel erg vriendelijk. Wij hebben aan 2 gerechten voldoende.
AH actie was teveel voor ons.
Cornelis S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Bij een gerecht was de nasmaak iets te pittig. Deed afbreuk aan de smaakkwaliteit van het vlees gerecht. Deze melding is direct opgenomen met de keuken. Zeker het nagerecht was een zeer verzorg kleurrijk en bij elkaar passende combinatie. Erg naar mijn zin gehad.
Kan dit smaakvol ingerichte restaurant aanbevelen.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een gezellig restaurant, gunstig gelegen nabij het centrum.
Gezellige inrichting, op het moment dat wij er waren was het zeer rustig. Later kwamen er meer gasten.
Het restaurant heeft voor de AH klanten een beperkte keuze uit de menu's, maar de keus is nog wel genoeg.
De wachttijd tussen de 3 gangen zou wat korter mogen, zeker gezien de drukte!
De presentatie van de gerechten zijn prima evenals de kwaliteit van het eten! Kortom, zeker een bezoekje waard!