Restaurant (Amrath Hotel Lapershoek) Vivaldi

Meer informatie over restaurant Restaurant (Amrath Hotel Lapershoek) Vivaldi

• Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
We waren met 8 personen en van alle 8 was het voorgerecht oke. Bij de bestelling van het hoofdgerecht, vis van de dag, had men zich vergist in de vis. In plaats van zeebaars kwam er voor 3 personen zalm. Heel vervelend als je als voorgerecht ook zalm hebt genomen. Zeebaars bestellen kon niet, daar deze niet voorradig was. Een ander hoofdgerecht had eventueel gemogen, maar zou wel weer zo'n 20 minuten duren. We besloten dan toch maar de zalm te nemen. Dit bleek een slechte keus te zijn. De zalm was niet veel bijzonders. Ook de garnering was niet gaar / lekker. Bij het nagerecht moesten we twee keer de ober helpen herinneren dat er nog koffie moest komen.
De tafel waaraan we zaten was zo plakkerig dat het servet eraan vast bleef kleven.
Al met al een teleurstelling; ook bij het afrekenen kwam men ons nergens in tegemoet. Het geheel doet zeer luxueus aan , maar kan het niet waarmaken. Op de toilet een wastafel met een lange grote barst (al een oude) kan echt niet. De deuren van het damestoilet waren niet schoon en hebben al jaren een likje verf nodig.
Jammer.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Met 12 mensen gegeten in de serre. Bedroevend! Lang wachten op de gerechten. Herhaaldelijk vragen. Koude risotto. Bediening doet alle tafels. Niemand is verantwoordelijk. Kindermenu s? nooit van gehoord. Ander dessert dan op de kaart. Koffie te laat en zonder suiker of melk. Wat ontzettend jammer!! Bediening doet zijn best maar geef ze een goede manager met verstand van zaken !
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Met negen bekenden op ons verzoek in een aparte zaal - niet in het restaurant zelf - gegeten. De bediening was erg behulpzaam en gezegend met een goed gevoel voor humor. Toen een medegast vroeg of er nog wat geserveerd werd bij de - overigens goede - Hollandse biefstuk verscheen er een wel hele grote bak frites op tafel. De spies van kip met satésaus, kroepoek sla en zuur die ik had was wat vlak van smaak en de kip nogal droog. De wintersorbet (op bijna de langste dag van het jaar) met walnotenijs, wat vers fruit, een brok chocolade in twee kleuren en cruesli was op smaak.
Arjen K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Op tweede kerstdag gedineerd. Keuze was beperkt tot een speciaal kerstmenu, bestaande uit een keuze uit 3-5 gangen. Het menu bestond uit eendenfilet, tomatenbouillon, zeebaars, hertenbiefstuk en een dessert. Aanvullend gekozen voor wat friet en een medoc. Was best smaakvol, maar beleving viel tegen door armoedig interieur en gedateerd aangekleed restaurant. Receptionist kwam niet service gericht over, wilde al bij het informeren naar een beschikbaar tafeltje onze menukeuze weten, beetje vreemd. Het hotel oogt chique, althans het gebouw, maar viel erg tegen.
C86 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Een bijzondere avond gehad in dit restaurant. Het personeel was zeer jong en (nog) niet opgeleid.
De omschrijving van de gerechten: het hoofdgerecht bestond uit 'voorhuid' van de zalm en het vegetarische gerecht was 'geitenkaas'. Op de vraag of geitenkaas zowel voor- als hoofdgerecht was kwam geen duidelijk antwoord.
Wijn was ook een lastige; niet alle wijnen van de wijnkaart waren op voorraad en de serveerster die de wijn uiteindelijk serveerde brak succesvol de kurk in tweeën en leek opgelucht toen de suggestie kwam om het andere deel van de kurk maar de fles in te duwen en de wijn vervolgens te zeven...
Het vegetarische hoofdgerecht (een rijstpasta, zonder geitenkaas) had weinig smaak en weinig structuur.
Het personeel was wel vriendelijk.
Edith M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Op een mooie zonnige zondag neergestreken op het terras van Laapershoek. Veel verkeerslawaai dus weinig rust. Wel levendig en genoeg te zien. Er waren niet veel tafeltjes bezet toch duurde het erg lang voordat er werd gevraagd of we wat wilde drinken. Aardig meisje maar heel traag, elke actie duurde uren. Pas na 3 kwartier stonden de bestelde gerechten op tafel. Het broodje zalm wad knapperig en lekker. De salade miste echter een aantal ingrediënten die wel op de kaart stonden. We hebben et wat van gezegd maar daar werd weinig aan gedaan. Het was druk in de keuken was het argument. Al met al veel te veel betaald voor wat we kregen en veel te lang moeten wachten. Ik denk niet dat we hier snel terug komen.
Jaana S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Bedroevend lage kwaliteit eten voor een Amrath restaurant. Het eten was van eetcafe/sportkantine kwaliteit.
Carpaccio uit de vriezer, op elkaar gepropt met pesto erover gesmeerd, sla met sladressing erop, 2 verdwaalde kappertjes en als garnering geraspte parmesaanse kaas uit een zakje.
Als hoofdgerecht een varkenshaas, die zo droog en klein was, dat hij echt niet smakelijk was. De champignonnesaus, bevatte welgeteld 1 champignon ( geen grap ) en was niet herkenbaar als champignonnesaus.
Dessert was overigens smaakvol. Personeel was ook erg vriendelijk, dus daar lag het niet aan.
Maar dit kan echt niet hoor beste mensen. Dit was echt slecht!
Deze kok verdiend echt een standje.