Restaurant Amoon 1

C. van Eesterenplein 218 1333 HG Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Amoon 1

Appie21 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
om te beginnen deze shoarma zaak heeft niks te maken met Marokkaanse eten want falafel, shoarma, en spareribs , valt niet onder Marokkaanse keuken, heb hier laat een shoarma benuttigd die niet zo bijzonder was vlees wat taaier , verder valt hier niks te beleven , een afrader
Charisa T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Helaas zat ik net en had besteld toen k zag dat degene die het eten maakte werkelijk een verschrikkelijk vies shirt aan had. De tent was benauwd, deuren pot dicht, geen ventilator of wat dan ook, waardoor niet alleen wij de tent uit zweette maar ook degene die het eten maakte. Verder zag het er ook wat armoedig en sfeerloos uit. Mijn man vond de shoarma goed, ikzelf vond de spareribs nogal smaakloos. Nee voor mij geen tent waar ik ooit weer voet binnen zal zetten.
PH R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2014
Simpele Shoarmazaak (Egyptisch) met verrukkelijke shoarma en Spareribs.
Kom er zo af en toe met mijn vrouw en dochtertje. Als ze haar bordje leeg heeft krijgt ze altijd een lolly van de eigenaar. Erg vriendelijke mensen. Decor is zoals je van een shoarmatent kunt verwachten.
Geen hoogstaand restaurant maar prima eten voor een prima prijs.
Peter .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
De shoarma is erg goed alsook de sausen die erbij geserveert worden, de bediening is snel en goed en ook vriendelijk.

De houten tafels zijn wat lastig om je glas op te zetten, een viltje is zeker nodig anders valt je glas om.

Verder is het zeker dat we hier terugkomen en zijn er al diverse malen geweest.
Harold S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Altijd een plezier om hier mijn Egyptische voedsel te halen. Gastheer Josef is een vriendelijke man en erg goed in het bereiden van de meeste van zijn gerechten. Dat hij geen 10 van mij krijgt, heeft te maken met de afknapper falafel. Die heb ik elders tien keer beter gegeten. Absolute aanrader zijn de verschillende shoarma amoon gerechten (shoarma met ui, champignon, paprika).
Dit is niet een restaurant om je vriendin mee naar toe te nemen voor een romantische date, maar wel een prima plek om lekker simpel fastfood uit de Egyptische keuken te kunnen eten.